• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zien

Auteur: Dizono, gepost 21 maart 2016 om 19:30 – 50 Reacties

Afbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zienAfbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zienAfbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zienAfbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zienAfbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zienAfbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zienAfbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zienAfbeelding Subaru BRZ Facelift: deze foto’s mag je nog niet zien

Subaru BRZ Spyshot
Het moge geen verrassing zijn dat na de facelift van de Toyota GT86 vorige week, ook eeneiige tweeling Subaru BRZ een spuitje botox in z’n smoel krijgt. We hebben de eerste foto’s voor je.

Net als Toyota bij de GT86, lijkt ook Subaru niet al te veel werk te hebben gemaakt van de facelift. De verschillen die wij spotten: andere voorbumper, andere koplampen, nieuwe wielen, rode achterlampen (eindelijk, die witte krengen kunnen echt niet meer!) en wat wijzigingen in het interieur. Zo heeft het sportstuur voortaan knoppen, krijg je een moderner infotainmentsysteem en zien we meer leer en (echt?) carbon dan voorheen.

Overigens kregen we vorig jaar al een voorbode op de facelift in de vorm van de BRZ STi Performance Concept. Vergelijk de lampen en voorbumper maar eens. Iets later schreven we dat er ook daadwerkelijk een STi-versie van de BRZ zou komen, maar daarvan ontbreekt helaas nog elk spoor. Duurt lang! (Via Autofilou.at)

Ook interessant!

  • Subaru en Toyota onthullen binnenkort samen sportief model
  • 'Toyota GR86 wordt geen Subaru BRZ-kloon'
  • Dikkere Subaru BRZ
    Dikkere Subaru BRZ komt feestje verpesten
  • Is dit de mooiste Subaru BRZ die je kunt krijgen?

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

brz, facelift, gt86, spyshot, Subaru, Toyota

Vorig bericht: « Nissan Z Concept: vergeten concept (1999/2001)
Volgend bericht: Bell&Ross AeroGT: als horlogemakers supercars ontwerpen »

Lees Interacties

Reacties

  1. martijn11 zegt

    21 maart 2016 om 19:32

    Niet verkeerd voor zo’n auto

    Login om te reageren
  2. g40freak zegt

    21 maart 2016 om 19:32

    Blijft een leuk ding, van mij mag er een 2.5 NA blok in met meer koppel dan het huidige blok en een pk of 30 meer.
    Strikje erom en klaar

    Login om te reageren
    • roppp zegt

      21 maart 2016 om 19:48

      @g40freak: toch is het wel gek dat ze niet het succes zijn waar op is gehoopt. Wat kost zo’n ding eigenlijk?

      Login om te reageren
      • DutchCars1999 zegt

        21 maart 2016 om 19:51

        @roppp: Volgens mij ongeveer €42.000,-

        Login om te reageren
        • roppp zegt

          21 maart 2016 om 21:12

          @dutchcars1999: waarom worden ze dan zo weinig verkocht?

          Login om te reageren
          • deboes zegt

            21 maart 2016 om 21:38

            @roppp: omdat je voor dat geld ook een suffe duitser kunt hebben, die meer indruk maakt in de buurt en dat volk wat die duitse dingen aanschaft of huurt, vindt dat het belangrijkste als ze een auto kopen…dat een treinkaartje nog meer opwinding geeft, beseffen ze niet.

            Login om te reageren
            • PunicaOase zegt

              22 maart 2016 om 06:58

              @deboes: beetje overdreven en gefrustreerde reactie… Heb er een weekend in kunnen rijden: conclusie: hij is en voelt niet erg snel, de afwerking is zeer matig net als het geluid, dan is 42k gewoon veels te veel.

              Login om te reageren
          • rolov zegt

            21 maart 2016 om 21:55

            @roppp: omdat hij 42k kost. Een gti kost minder . In de VS kosten ze 25k in dollars . Dat zijn prijzen waarmee je ze ook in Nederland op elke straathoek had gezien. Plus in de VS worden zr ook op verzoek kaal geleverd Mocht je hem willen tunen. Hij is gewoon te duur hier in Nederland . En dat is jammer.

            Login om te reageren
            • ds3thp zegt

              22 maart 2016 om 06:02

              @rolov: kan ik me alleen maar bij aansluiten!
              Het gaat niet alleen maar om de sensatie maar ook om een stukje bruikbaarheid.
              Een GT86 / BRZ is voor velen niet geschikt als eerste en enige auto!
              En als tweede auto weer behoorlijk aan de prijs!

              Voor die €42k kan je ook een full options 308 GTI kopen en dan heeft men opeens een snelle & alledaags bruikbare auto!

              Login om te reageren
              • vondudenstein zegt

                22 maart 2016 om 21:30

                @ds3thp: maar zon 308 ziet er niet uit en die toyota en subaru zijn gewoon cool en vet :) maar snap dat mensen ze laten liggen om praktische redenen. Jammer. Zou ze vaker willen zien rijden :(

    • Onehp zegt

      21 maart 2016 om 20:17

      @g40freak: precies wat ik met de mijne heb gedaan, de 2.0 met hoge compressie heeft met een andere uitlaatcollector koppel als een goede 2.5 en 30pk maakt het geheel veel leuker.

      Login om te reageren
      • g40freak zegt

        22 maart 2016 om 10:30

        @onehp: ik ben er van overtuigd dat dat enorm zou schelen.
        Het is leuk om een hoogtoerig blok te hebben.
        Maar 90% van de tijd rijd je gewoon met het verkeer mee.
        Ik begrijp het gewoon niet.
        Trek een impreza blok uit het schap, pktje of 230 met een lekker dik koppel (en geluid, want standaard klinkt het als een civic met fartcan)
        En ik denk dat hij stukken beter verkoopt.
        Maar goed, het is maar een mening.
        Vind het jammer, want het rijd wel erg leuk op zich.

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          22 maart 2016 om 10:43

          @g40freak: ja nu moet je het zelf doen. De mijne is een lichte UEL dus klinkt licht boxer bij lage toeren https://youtu.be/fgsuqq6uFdM
          Reeds bij 3000 toeren voelt ie gretig aan en trekt onafgebroken door tot 7500toeren. Rij wel op E85, dat helpt ook nog extra.

          Ergens is het een Impreza blok, familie met de 2.0 turbo in de WRX…

          Login om te reageren
  3. allesmetturbo zegt

    21 maart 2016 om 19:33

    Lekker! Maar toch nog even wachten op de dikke sti !!

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      21 maart 2016 om 21:56

      @allesmetturbo: je kan toch ook een supercharger kit bestellen? Cosworth levert ze .

      Login om te reageren
  4. stfu zegt

    21 maart 2016 om 19:36

    Goede facelift zoals ik het zie!

    Login om te reageren
  5. rob5nismo zegt

    21 maart 2016 om 19:43

    Nice nice blijven leuke wagentjes

    Login om te reageren
  6. Dutchdriftking zegt

    21 maart 2016 om 19:45

    Helaas geen turbo te zien….

    Login om te reageren
  7. rhellema zegt

    21 maart 2016 om 19:47

    Ik heb de plaatjes niet gezien…waar zijn ze?

    Login om te reageren
  8. csx3000 zegt

    21 maart 2016 om 20:01

    In NL misschien 2x een Gt 86 gezien en nog nooit een BRZ.

    Dus nee, het verschil zal ik niet zien.

    Login om te reageren
  9. fmgarcia zegt

    21 maart 2016 om 20:01

    Gaaf

    Login om te reageren
  10. turboboy zegt

    21 maart 2016 om 20:01

    Dat klokje in het dashboard dat kan echt niet meer, geef je klant dan maar een horloge van het merk zelf.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      21 maart 2016 om 21:36

      @turboboy: Das retro,,,En een auto koop je niet voor het klokje…Maar voor de rijeigenschappen…

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        21 maart 2016 om 23:23

        @norge: prima rijeigenschappen maar aan dat klokje zou ik me elke seconde ergeren. In het bijzonder s’middags als blijkt dat het een idioot AM PM klokje is. Dat een Subaru er altijd wat gedateerd van binnen uit ziet dat is hun stijl, maar dat het klokje ook echt gedateerd is, terwijl wel het niet een de datum weergeeft, dat kan echt niet.

        Login om te reageren
      • turboboy zegt

        21 maart 2016 om 23:26

        @norge: een milf rijdt ook lekker en is retro, toch laat ik die ook staan om bepaalde punten.

        Login om te reageren
  11. lincoln zegt

    21 maart 2016 om 20:11

    Echt een zeldzame auto ..

    Ik denk dat je toestemming van Toyota moet hebben om er 1 te mogen kopen ..

    Login om te reageren
    • csx3000 zegt

      21 maart 2016 om 20:25

      @lincoln: He wel blijven opletten he, dit is een Subaru.

      Schaam je deze mooie auto te vergelijken met een Toyota!

      Login om te reageren
    • Hupke zegt

      21 maart 2016 om 20:48

      @lincoln:

      Staan er nochtans een hele hoop te koop voor de helft van de aankoopprijs met maar enkele 1000en kilometers op de teller.
      Er zijn veel redenen om het ding prehistorisch te vinden, maar voor een goede prijs …totdat je ziet wat het verbruikt en mr. verzekering ervoor wil hebben.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        21 maart 2016 om 21:14

        @Hupke:

        Zooooo .. Dat gaat rap achteruit ..
        En staat er geen 1 met hoge km stand ..

        Nog geen hond die dat ding koopt ..
        Wat een flop ..

        Maar ach .. Toyota doet ook zat wel goed ..

        Login om te reageren
        • Hupke zegt

          21 maart 2016 om 22:17

          @lincoln:

          Ja ze hebben best wel wat leuk spul gemaakt. Nooit een hoge ‘hebbe hebbe’ factor maar als je met het verstand koopt is bvb. zo’n MR2 interessanter dan een elise en een IS interesanter dan een c-klasse.

          Ach, straks komt er weer helikoptergeld, kunnen domme mensen met bescheiden middelen terug dingen kopen (wat ze nu uiteraard niet kunnen, je voelt de crisis toch ook? :p ) om de buren de ogen mee uit te steken, maar tegen dan heeft de marketing wereld waarschijnlijk beslist dat we geen sportwagens willen maar electrische SUV-cabrio’s…

          Login om te reageren
  12. ahs1979 zegt

    21 maart 2016 om 20:13

    Dat klokje is wel echt te fout! Alsof het een fout digitaal Casio horloge is uit de jaren 80.

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      21 maart 2016 om 20:20

      @ahs1979: nostalgie heet dat? Anders lekker duidelijk en je hoeft geen 7 menus op een idrive te doorworstelen om de tijd bij te stellen…

      Login om te reageren
      • knipperlichtje zegt

        21 maart 2016 om 21:40

        @Onehp: ik ga liever een keer door een paar menu’s dan dat ik 23/25 keer op een knopje moet drukken om van zomer- naar wintertijd te gaan en andersom. Een beetje behoorlijke auto pakt de tijd trouwens van de atoomklok of gps, maar dat terzijde. Ander probleem van dat klokje: je zit constant te kijken naar een klokje dat nèt niet synchroon loopt met de tijd in het navigatiesysteem en mfd, irritant!

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          21 maart 2016 om 22:25

          @knipperlichtje: naar wintertijd is één druk, niet 25 hé.

          Enneh, irriteer je maar aan het klokje en de gps want als dat hetgene is wat je bezighoudt dan is dit écht niet de juiste auto voor je…

          Login om te reageren
          • knipperlichtje zegt

            21 maart 2016 om 22:38

            @Onehp: oeps, dat ik ook zo. En het is inderdaad niet echt mijn auto, ik krijg de kriebels van dit soort typisch Japanse interieurs.

            Login om te reageren
    • lincoln zegt

      21 maart 2016 om 20:22

      @ahs1979:

      Idd .. Tis nml 20:22 ..

      Login om te reageren
    • rolov zegt

      21 maart 2016 om 21:59

      @ahs1979: de ae86 kwam toch ook uit die tijd? Zal het niet een toespeling zijn naar de oude net als de auto?

      Login om te reageren
  13. rb26dett zegt

    21 maart 2016 om 20:20

    En een dikke R32 op de achtergrond ;)

    Login om te reageren
    • johanhummer9 zegt

      21 maart 2016 om 21:08

      @rb26dett: R33

      Login om te reageren
      • dedon zegt

        21 maart 2016 om 21:38

        @johanhummer9: R32 !
        R33 heeft rondere zijramen achter.

        Login om te reageren
      • rb26dett zegt

        21 maart 2016 om 22:00

        @johanhummer9: Ik weet echt wel hoe een R32 er uit ziet, er staat er één voor de deur ;)

        Login om te reageren
      • rolov zegt

        21 maart 2016 om 22:01

        @johanhummer9: duidelijk een r32 .

        Login om te reageren
  14. toyotafortuner zegt

    21 maart 2016 om 20:34

    Blijft een lekker strakke wagen

    Login om te reageren
  15. Hupke zegt

    21 maart 2016 om 20:52

    Nu al een facelift?
    Commercieel een flop dus, zonde want als dit een succes was zou de rest ook met goedkoop speelgoed komen.
    Nu hebben we een te dure 4C die niet vast te krijgen is, een miata die weer hetzelfde is en een 2-serie die ng steeds van lood gemaakt is en voor de rest echt niets.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      21 maart 2016 om 21:04

      @Hupke:

      1661 stuks verkocht in EU 2015 !!

      Login om te reageren
    • knipperlichtje zegt

      21 maart 2016 om 22:00

      @Hupke: Abarth 124 spider maakt jou weer vrolijk! http://www.autoblog.nl/nieuws/daar-is-hij-dan-de-abarth-124-spider-85011

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        21 maart 2016 om 22:10

        @knipperlichtje:

        Da’s een mx5, maar goedkoper in wegentaks. Niet echt om vrolijk van te worden, droevig ook niet natuurlijk.
        Maar een goedkope sportieve rwd speelgoed honda, opel, renault, vw/audi/seat/skoda, bmw of smart/mercedes is er nog altijd niet en die gaan er ook niet komen als deze niet als 4 deurs coupe’s of SUV’s buiten vliegt.

        Login om te reageren
        • knipperlichtje zegt

          21 maart 2016 om 22:34

          @Hupke: is waar, een 124 is niet veel meer dan een Italiaanse take op de MX5. Toch vind ik ‘m leuker, en een Abarth is net wat pittiger dan z’n Japanse broertje. En veel keuze is er inderdaad niet, maar gelukkig is er gebruikt heel erg veel leuks te krijgen voor dit soort bedragen.

          Login om te reageren
  16. daffaa zegt

    21 maart 2016 om 22:02

    R32 tho

    Login om te reageren
  17. norge zegt

    22 maart 2016 om 00:03

    interieur ae86

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North