• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GT

Auteur: Dizono, gepost 3 augustus 2016 om 18:58 – 75 Reacties

Afbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GTAfbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GTAfbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GTAfbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GTAfbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GTAfbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GTAfbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GTAfbeelding Te koop: Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GT

Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint GT
Een van Alfa’s meesterwerkjes en dan ook nog in de mooist denkbare uitvoering.

Alfa Romeo kwam in 1963 met de Sprint GT, een fraaie door Bertone getekende coupé als aanvulling op de reguliere Giulia. Dat model wordt in 1965 opgevolgd door de Giulia Sprint GT Veloce, die tot 1968 te koop is en eveneens een 1600 Nord-blokje onder de kap heeft. In 1967 krijgt die auto gezelschap van de 1750 GT Veloce, die niet alleen een andere neus heeft, maar ook niet langer de naam Giulia draagt. Later volgen nog de 2000 GT Veloce, GT 1300 Junior (rijtest) en GT 1600 Junior, als ook diverse GTA-varianten.

Niet alleen een wirwar aan namen, ook verschillen deze coupé’s op diverse details van elkaar. Officieel worden de auto’s aangeduid als 105/115-serie coupé’s, maar in de volksmond worden ze doorgaans Bertone’s of Bertjes genoemd, naar de ontwerper. Dit specifieke exemplaar uit 1968 is een van de laatste Bertjes die nog Giulia heet én heeft het geliefde eerste type frontje waaraan zij haar bijnaam Brievenbusje ontleent. Snap je het nog?

Dit exemplaar in de schitternde kleur Giallo Ocra staat in het mooie West-Friesland te koop voor 32.000 euro. Het kenteken verraadt dat het om een geïmporteerd exemplaar gaat, de witte knipperlichtjes doen vermoeden dat de auto oorspronkelijk op de Italiaanse markt geleverd is. Daar waren witte pinkers namelijk verplicht, terwijl wagens voor de export oranje knipperlichtglaasjes hebben. Op de klok staan 28.096 kilometers, al moet daar wel bijgezegd worden dat deze Giulia’s een vijfcijferige kilometerteller hebben. Gezien de schitterende staat van de auto zou de tellerstand echter zomaar kunnen kloppen, wat een plaatje! Gelukkig weten ze bij Sam van Dalen ook hoe ze een camera moeten vasthouden, dus de gallery is goed gevuld met fijne plaatjes.

Ook interessant!

  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • De Alfa Romeo Giulia GTA is goedkoper geworden
  • Alfa Romeo Giulia 'GT Junior' is niet speciaal, wél fraai
  • Alfa Romeo Giulia GTA
    Alfa Romeo Giulia GTA alleen nog tweedehands te krijgen

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, bertone, geel, Giulia, Klassiekers, marktplaats, occasion

Vorig bericht: « Deze dikke SUV gaat binnenkort in productie
Volgend bericht: Audi-baas probeert bierfeestje à 12.500 euro te declareren »

Lees Interacties

Reacties

  1. Pulizano zegt

    3 augustus 2016 om 18:59

    Even van broek wisselen. Damn!

    Login om te reageren
    • renegade zegt

      3 augustus 2016 om 19:46

      @Pulizano: Hoezo, zat je weer met je gele Speedo aan Autoblog te checken? ;) Nee hoor, +1

      Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    3 augustus 2016 om 19:01

    Meteen verliefd!

    Login om te reageren
  3. digitaltoilet zegt

    3 augustus 2016 om 19:01

    Liever deze dan dat hok van 20 miljoen.

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      3 augustus 2016 om 20:50

      @digitaltoilet: Kijk nog eens goed, los gezien van de waarde heb je zo ontzettend ongelijk.

      Login om te reageren
  4. jeroenwz zegt

    3 augustus 2016 om 19:03

    Prachtige wagen. Klein, relatief licht en een mooie hoogtoerige 4-cilinder in het vooronder. In vergelijking met de auto’s van nu is het vermogen gering, maar who cares? 10x zo lief zo’n prachtige klassieke Alfa dan een moderne eenheidsworst.

    Login om te reageren
  5. baklava zegt

    3 augustus 2016 om 19:03

    Hij is weer heerlijk Coby

    Login om te reageren
  6. E34M5Touring zegt

    3 augustus 2016 om 19:07

    1 van de Alfa’s die ik dolgraag zou willen maar voor geen meter in pas. Een van vele helaas. Allemaal gemaakt voor een Vincenzo van 1,65m. Hoe dan ook, prachtige auto!

    Login om te reageren
    • stefanham zegt

      3 augustus 2016 om 19:41

      @E34M5Touring: ik ben zelf 1.87 en zat prima in een Bertje van een oom van mij..

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        3 augustus 2016 om 20:14

        @stefanham: Ik ben nog 20Cm langer. Heb het wel eens geprobeerd maar gaat hem niet worden voor mij helaas.

        Login om te reageren
        • stefanham zegt

          3 augustus 2016 om 22:10

          @E34M5Touring: 2.07, sja dan pas je in geen enkele auto fatsoenlijk. Ligt niet aan auto’s.

          Login om te reageren
  7. tvklarenbosch zegt

    3 augustus 2016 om 19:07

    Precies goed

    Login om te reageren
  8. viezefreddyw zegt

    3 augustus 2016 om 19:08

    Ik heb de afgelopen 2/3 jaar echt een zwak voor deze Alfa’s gecreëerd. Het zijn zulke lekkere karretjes. Ze zien er niet alleen fantastisch uit, ze rijden ook geweldig. Het heerlijke geknetter uit de in het midden geplaatste uitlaat die scheef uitsteekt is geweldig. Ze zijn nog lekker vlot ook en bochten nemen ze toch wel met een gemakje. Een hele cleane zoals bovenstaande kan ik erg waarderen, dat is ook het mooist. Maar een licht aangepakt exemplaar vind ik ook erg mooi, vooral de GT 1300 Junior. Zo’n exemplaar waar Casper mee reed vind ik werkelijk briljant.

    Login om te reageren
    • coffeecup zegt

      3 augustus 2016 om 19:47

      @viezefreddyw: jij niet alleen, want de prijs laat een gezonde opgaande trend zien.

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        3 augustus 2016 om 21:53

        @coffeecup: “gezonde”. Tussen aanhalingstekens.

        Login om te reageren
  9. hight96 zegt

    3 augustus 2016 om 19:09

    Buongiorno bellissima, oehh la la!

    Login om te reageren
  10. mrmiyagi1982 zegt

    3 augustus 2016 om 19:19

    Ik begrijp die alfa-fetish die hier heerst echt niet. Leuk wagentje maar echt niet meer dan dat. Doe mij maar een klassieke duitser.
    Over smaak valt niet te twisten laten we maar zeggen

    Login om te reageren
    • polpol33 zegt

      3 augustus 2016 om 19:33

      @mrmiyagi1982: welke elegante sportieve Duitser uit 1968 bedoel je?

      Login om te reageren
      • bmwtouring zegt

        3 augustus 2016 om 19:39

        @polpol33:
        De BMW ’02 ?
        Het enige wat qua lichtheid, pittigheid en karakter in de buurt komt.
        Wat niet wegneemt dat ik deze generatie Alfa Romeo’s heel erg kan waarderen.
        De echte Alfa’s zijn dit nog!

        Login om te reageren
        • polpol33 zegt

          3 augustus 2016 om 19:53

          @bmwtouring: ok. Mee eens. Die zijn mooi!
          Veel meer schiet mij niet te binnen.

          Login om te reageren
          • bmwtouring zegt

            3 augustus 2016 om 21:47

            @polpol33: Mij ook niet …

            Login om te reageren
            • kilum zegt

              4 augustus 2016 om 13:27

              @bmwtouring: Iets andere klasse maar, Porsche uit die tijd, Een oude SL of zelf 300SL (alhoewel jaren 50) Maar goed de BMW 2002 komt uit ’74

              Login om te reageren
              • bmwtouring zegt

                5 augustus 2016 om 11:47

                @kilum:
                De ’02 reeks is gelanceerd in 1966 en liep tot 1977.

          • remcott zegt

            3 augustus 2016 om 22:26

            @polpol33: Glas Coupe

            Login om te reageren
            • polpol33 zegt

              3 augustus 2016 om 22:35

              @remcott: Die Glas is inderdaad een heel mooie auto!
              Maar wel uit de studio van het Italiaanse Frua….

              De BMW 2002 is van de hand van Michelotti.

              Een Mercedes is natuurlijk erg mooi maar een andere prijsklasse toen en nu.

              Login om te reageren
      • lekbak zegt

        3 augustus 2016 om 20:29

        @polpol33: waarom moet elke leuke klassieker een elegante sportieve auto zijn?

        Ik vind dit een geweldig leuk karretje, maar een mooie Mercedes coupé uit 1968 gaat bij mij toch echt voor hoor.

        Login om te reageren
    • 850t5r zegt

      3 augustus 2016 om 19:48

      @mrmiyagi1982: Nou… Dan heb je de 159 nog niet goed bekeken… Design om je vingers bij af te likken en zo degelijk als een Opel omdat het een halve Opel is… Maar nee, ik snap precies wat je bedoelt.

      Login om te reageren
      • hooismans zegt

        3 augustus 2016 om 22:04

        @850t5r: al heb je de 1750 moter maar

        Login om te reageren
    • deboes zegt

      4 augustus 2016 om 21:06

      @mrmiyagi1982: zijn er klassieke Duitsers?

      Login om te reageren
  11. caspart zegt

    3 augustus 2016 om 19:19

    Dit is echt klasse ten top, was compleet verliefd na de toenmalige rijtest gezien te hebben van de GT1300junior. Briljant gelijnde auto’s die straks vast onbetaalbaar worden, helaas..

    Login om te reageren
  12. racemees1 zegt

    3 augustus 2016 om 19:23

    de mooiste auto’s komen toch echt uit Italie, wat een prachtkoets! Dit staat absoluut bovenaan mijn verlanglijst, maar aangezien de stijgende prijzen vrees ik dat ik kan sparen tot sint juttemis…. cry

    Login om te reageren
  13. gtke zegt

    3 augustus 2016 om 19:30

    mamma mia! sono innamorata

    Login om te reageren
    • bcv92 zegt

      3 augustus 2016 om 19:58

      @gtke: leuk om ook eens wat vrouwen op autoblog te zien!

      Login om te reageren
      • rrvliet zegt

        4 augustus 2016 om 10:58

        @bcv92: talen waarin de woorden veranderen afhankelijk van je eigen geslacht zijn tof! Jammer dat ik er geen enkele spreek.

        Login om te reageren
  14. hansiepie zegt

    3 augustus 2016 om 19:35

    Een van de mooiste classics van dit moment! Als ik het geld toch had liggen..mama mia

    Login om te reageren
  15. stefanham zegt

    3 augustus 2016 om 19:40

    Zeer begeerlijk model zeg, alhoewel ik die groene gt1300 vd test er mooier uit vind zien met die gta trim.
    Spaardoel 2016. en 2017.. en 2018

    Login om te reageren
  16. mrmiyagi1982 zegt

    3 augustus 2016 om 19:41

    @ polpol33
    Over smaak valt niet te twisten.
    Ik vind deze klassieke alfa echt totaal niks aparts en zie liever een ander merk. Als jij een stijve krijgt van deze alfa hartstikke leuk voor je. Zoals ik al zei…. nu voor de 3de keer over smaak valt niet te twisten.

    Login om te reageren
  17. hooismans zegt

    3 augustus 2016 om 19:41

    Ik ga zaterdag heen

    Login om te reageren
    • reistje zegt

      3 augustus 2016 om 20:04

      @hooismans: Gecondoleerd.

      Login om te reageren
    • klaasjevaak zegt

      3 augustus 2016 om 20:12

      @hooismans: gecondoleerd alvast…

      Login om te reageren
    • jagftype zegt

      3 augustus 2016 om 20:12

      @hooismans: serieus? Lucky man..

      Login om te reageren
  18. coffeecup zegt

    3 augustus 2016 om 19:48

    Jammer van de kleur. Dat mosterdgeel doet eigenlijk geen enkele auto goed.

    Login om te reageren
    • bmwtouring zegt

      4 augustus 2016 om 09:05

      @coffeecup: Dat vind ik nu net mooi. Toen kon je nog de gekste kleuren krijgen, het straatbeeld was veel bonter.
      Geel, grasgroen, oranje, mooi!

      Login om te reageren
  19. posthumus zegt

    3 augustus 2016 om 19:51

    Heerlijk! Zo stoer, maar toch knuffelbaar

    Login om te reageren
  20. forzauno1 zegt

    3 augustus 2016 om 19:55

    Dit is gewoon stijlvol, zoveel sjieker dan welke moderne auto dan ook.

    Login om te reageren
  21. bischero zegt

    3 augustus 2016 om 20:05

    Paar jaar geleden gekeken naar het – voor mij – echte summum van de 105 serie: ’68 1750 GTv (2e serie, dus gescheiden remsysteem en hangende pedalen). Ook in Giallo Ocra. Tijdens de proefrit door de heuvels in Toscane onder de indruk van de souplesse en het koppel van de 1750. Zeker vergeleken met de 2000 een fijner blok, met name voor dagelijks gebruik.
    Durfde het niet aan, teveel signalen van onderhuidse ellende (wat later ook is gebleken, maar niet uit mijn portemonnee is gebloed).
    Ooit, ooit … Komt deze bolide er.
    En als ik de lotto win, een GTC 1600. Rijdt slechter, maar wel open genieten met de kids erbij :-)

    Login om te reageren
  22. jagftype zegt

    3 augustus 2016 om 20:11

    mooiste classic die nu nog relatief betaalbaar is! Wat een absolute schoonheid is dit zeg!

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      3 augustus 2016 om 23:40

      @jagftype:
      Dat waren ze relatief betaalbaar.
      Ze zijn nu gewoon stinkend duur!
      Zeker voor iemand die ooit een licht metallic groene kocht voor een vriend voor tweeduizend guldens !
      En daar zat wat roest aan naar hij liep als de gesmeerde bliksem!

      Login om te reageren
  23. veloce zegt

    3 augustus 2016 om 20:16

    Aha, dáár is hij dus. Stond tot voor kort voor de helft te koop en was niet heel erg veel animo voor. Dit is namelijk geen Sprint GT, maar gewoon een GT1300 Junior waar er vele.malen meer van zijn….echter voorzien van een 1600-blokje.
    €32.000 is echt veel te veel geld, voor dat bedrag mag je een concourswinnende kraakoriginele GT1300 verwachten, die moet je mischien nog voor wel minder zien te scoren.

    Login om te reageren
    • artje zegt

      3 augustus 2016 om 20:30

      @veloce: dan nog, me want een classic alfa! Restauratie staat boven originaliteit bij deze modellen. Prachtig die koets van Bertone. Kwijl.

      Login om te reageren
      • veloce zegt

        3 augustus 2016 om 21:47

        @artje: restauratie boven originaliteit? Weet je wel wat een ongerestaureerde Bertone opbrengt? Vooral de Veloce/GTV’s…nog wel een stuk meer dan €32K. Ik loop al aardig wat jaren mee in de Alfa-klassiekerwereld (staan er ook in de garage) en heb ongerestaureerde Bertones als voor het dubbele (!) zien gaan. Now way dat je dat lukt met een opgeknapte met niet-originele motor en andere details.

        Login om te reageren
        • berrybentley zegt

          3 augustus 2016 om 22:07

          @veloce: gaat om de koets, details minder van belang, bijna niets uit die tijd is meer origineel.

          Login om te reageren
          • veloce zegt

            3 augustus 2016 om 23:20

            @berrybentley: Je zegt het precies goed, er zijn er nog maar weinig origineel. Daarom zijn juist de auto’s welke alle originele details hebben nu het meeste geld waard. GTA-replica’s en andere sportief aangepaste Bertones in overvloed. De auto’s met álle details juist of zelfs originele lak zijn zeldzaam en veel geld waard.
            Ik heb zelf een 1e serie Giulia Super uit ’65 in de garage staan, zelfde verhaal: ga maar eens een onverprutste zoeken die niet voorzien is van racestrepen, verwijderde bumpers of een dikkere motor, aanbod zat en lagere prijzen.

            Login om te reageren
  24. lekbak zegt

    3 augustus 2016 om 20:31

    Dit is één van de weinige wagens die ik liever niet standaard zie dan wel. Iets verlagen staat deze auto zo goed. En rood. Uiteraard moet deze auto rood zijn.

    Login om te reageren
  25. desjonnies zegt

    3 augustus 2016 om 20:39

    @Dizono
    Toen waren alleen in Duitsland en GB oranje pinkers voor verplicht, in Italie waren witte verplicht, de rest van Europa klooide maar wat aan!
    Verder vind ik de latere versies met de dubbele koplampen en de grote achterlichten mooier
    Zeg maar de 1973 1976 versies, vooral de stoel en het interieur vind ik mooier.
    Deze kleur is fantastisch!

    Login om te reageren
    • Dizono zegt

      3 augustus 2016 om 20:45

      @desjonnies: dank voor de toevoeging! Ik ga zelf zonder twijfel voor een brievenbusje of anders een Junior met enkele koplampjes. De 1750 en vooral 2000 GTV-modellen vind ik juist minder fraai. ’s mooiste is eigenlijk de Giulia Sprint Speciale, al is dat stiekem natuurlijk een Giulietta.

      Login om te reageren
  26. raymondvaneck zegt

    3 augustus 2016 om 21:41

    Jongens, dit is mijn droomproject! In het donkerrood of diep donkerblauw met bruin leer en dan opknappen zoals Tim Allen dat deed in home improvement met die hotrod, in eigen garage op het gemak heerlijk zelf aanpakken zo’n project al dan niet samen met zoon zucht……

    Login om te reageren
    • jagftype zegt

      3 augustus 2016 om 21:55

      @raymondvaneck: haha idd zucht, al had ik een verrot exemplaar. Opbouwen tot iets fraais, mijn droom.

      Login om te reageren
      • raymondvaneck zegt

        4 augustus 2016 om 13:15

        @jagftype: had? of heb je er één? Want dan ben je al een stapje verder dan ik

        Login om te reageren
  27. ukbob zegt

    3 augustus 2016 om 21:56

    BAM! T is geen cabrio, maar damn, nu toch wel extreem blij dat ik geen 32.500 op m’n spaar rekening heb staan! (Verre van..)

    Login om te reageren
  28. berrybentley zegt

    3 augustus 2016 om 22:04

    Damn, dit is toch eigenlijk wel enorm gaaf!

    Login om te reageren
    • stefanham zegt

      3 augustus 2016 om 22:12

      @berrybentley: Ik ga sparen. Punt. ;-)

      Login om te reageren
  29. henkhupelschoten zegt

    3 augustus 2016 om 22:31

    Ik reed vandaag in Holzkirchen (onder München) en ik keek in m’n binnenspiegel en zag daar een Alfa-Romeo GTV6, heb toch even staan te kwijlen, wat een bak. En uiteraard is deze Alfa meer dan welkom!

    Login om te reageren
  30. mmdekker zegt

    3 augustus 2016 om 22:37

    Dit is echt mn droom bertone! Mooi brievenbusje in een geweldige kleur… Iets verlagen, 14″ GTAs eronder en houden zo!

    Ik zou mn eigen GT 1300 junior er zo op inruilen… Of toch niet ?

    Login om te reageren
  31. toyotafortuner zegt

    3 augustus 2016 om 22:57

    Prachtbak

    Login om te reageren
  32. mrmiyagi1982 zegt

    3 augustus 2016 om 23:16

    @polpol33
    Opel gt uit 68 veel mooier gelijnde auto. En ik schat dat die nog eens veel betrouwbaarder is dus veel meer rijplezier. Manta a kwam 2jaar later maar die vind ik wel 1000x mooier als deze alfa

    Login om te reageren
    • polpol33 zegt

      4 augustus 2016 om 08:08

      @mrmiyagi1982: ja! Goede keuze. De Opel GT is prachtig. En betrouwbaar want kadett motor en onderstel. Alleen niet heel spannend om in te rijden (zie Autovisie van vorige week)
      Hopelijk brengt Opel zo iets weer op de markt.

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        4 augustus 2016 om 10:40

        @polpol33:
        die is er al en was er al.
        alleen ziet niemand hoe leuk ze zijn, zeker die nieuwe GT is een leuk ding !
        http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/12772192.jpg?itok=-p54gtzu

        Login om te reageren
  33. oossie1 zegt

    3 augustus 2016 om 23:32

    Super strakke Alfa, heb al meerdere Alfa bij Sam vandaan. Ze hebben een mooi aanbod waaronder een Ferrari 208 GTB turbo Voor alle Italiaanse auto’s naar Sam van Dalen Italië in de polder! ?

    Login om te reageren
  34. pinut187 zegt

    4 augustus 2016 om 06:07

    Vraag me af wat de prijzen zijn voor zo iets moois in Italië? Zou het daar wat goedkoper zijn?

    Login om te reageren
  35. driftkicker zegt

    4 augustus 2016 om 07:35

    Ik had een tiental jaar geleden de kans om een Montreal te kopen voor 25.000 euro. Toen vond ik dat veel. Tegenwoordig staan ze te koop voor zo’n 60.000 a 80.000 Euro. Op die manier moet ik eindeloos sparen.

    Login om te reageren
    • 1000bochten zegt

      11 augustus 2016 om 13:39

      @driftkicker: ja hè, ik had vrijwel hetzelfde. Mooie Montréal voor 28.000, maar niet gedaan…

      Login om te reageren
  36. kniesoor zegt

    4 augustus 2016 om 09:57

    Mooi exemplaar, maar in mijn beleving een volstrekt onzinnige prijs. Er zijn nog vrij veel van dit type auto’s, de kosten van eentje in redelijke staat kopen en ‘m goed restaureren zullen beduidend lager liggen dan de vraagprijs voor deze. Dan betaal je wel erg veel voor je gemakzucht als je deze koopt.

    Login om te reageren
  37. pinut187 zegt

    4 augustus 2016 om 10:27

    Leuk beestje!

    Login om te reageren
  38. wvdse21 zegt

    5 augustus 2016 om 08:20

    Zou de eigenaar willen ruilen tegen een e21-323i…? Wat een beauty!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North