• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Te koop: Batmobile

Auteur: Wouter, gepost 29 oktober 2008 om 15:27 – 50 Reacties

Batmobile
Haal je latex of rubberen pak maar uit de kast of kofferbak van je cabrio, deze winter kun jij als Batman rond rijden.

De vraagprijs is £100,000.00, dik 126.000 euro. Dat is duidelijk hoger dan het budget van de Badmobiel, maar deze auto is dan wel geschikt voor koude winterdagen. De Batmobile is gebouwd door specialisten in Engeland, die benadrukken dat dit een serieuze auto is die gewoon op de straat is toegelaten. Voor de aandrijving zorgt een 5.7 Chevrolet V8 met 385 pk.

Dit is de ultieme headturner, de makers aan het woord:

This car is the highest form of status symbol! If you own a Bugatti Veyron and display it next to this, you will find 100% of the people that view the 2 cars will be immediately drawn to this car over the Bugatti Veyron! There is quite literally NOTHING out there that can touch this car for style, design, shape, sexyness, notoriaty and WOW FACTOR!!!

Kopen kan op ebay! De vraagprijs van 100.000 pond is ex btw en Nederlandse Batmannen (m/v) moeten ook rekening houden met een kleine rekening BPM. Met dank aan shoarmabakker voor de tip!

Ook interessant!

  • Te koop: een zeldzame en onbekende roadster occasion
  • Koop de voorganger van de BMW XM als occasion
  • Koop de allereerste McLaren P1
  • Is deze offroad occasion de leukste cabrio ooit?

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

batman, occasion

Vorig bericht: « Gespot: Nog eens klassiekers. Of… Oldtimers?
Volgend bericht: Lekkerrrrr goud met zwart: AC Schnitzer X6 Falcon »

Lees Interacties

Reacties

  1. Marc van der Haak zegt

    29 oktober 2008 om 15:30

    Een jeugddroom.. Ik had verschillende speelgoed auto’s van dit model.. Tjah.. praktisch is het niet.
    Als ik het geld had, dan was ‘ie van mij.. Al was het alleen al om de jeugdsentiment!

    Login om te reageren
  2. NLX zegt

    29 oktober 2008 om 15:31

    helaas niet meer te koop, veiling is al afgelopen;) wel kick zo’n ding

    Login om te reageren
  3. Michael zegt

    29 oktober 2008 om 15:31

    Hmm, ik heb toch liever de Veyron :p

    btw die dude mag wel leren spellen.

    Login om te reageren
  4. Jintro zegt

    29 oktober 2008 om 15:34

    Haha, en de prestaties? Parkeren zal ook wel moeilijk zijn, hij heeft zelfs geen achterraam.

    Login om te reageren
  5. Jintro zegt

    29 oktober 2008 om 15:34

    Haha, en de prestaties? Parkeren zal ook wel moeilijk zijn, hij heeft zelfs geen achterraam.

    Login om te reageren
  6. Panamera zegt

    29 oktober 2008 om 15:35

    lelijke stalen velgen
    hoe stap je uit zo’n ding? met een hovercraft?

    Login om te reageren
  7. thijs zegt

    29 oktober 2008 om 15:37

    Wat zit die turbo op een rare plek,, zo dicht mogelijk bij de uitlaatklep van de cilinder toch? deze zit bijna achteraan de uitlaatpijp,,

    Login om te reageren
  8. autoinformatief.com zegt

    29 oktober 2008 om 15:38

    Tja het is natuurlijk wel erg gaaf nagemaakt. Maar om daar nu ruim 100.000 voor neer te leggen, maarja je kan dan wel eindelijk je jeugddromen uit laten komen he ;)

    Login om te reageren
  9. Michael zegt

    29 oktober 2008 om 15:39

    thijs, ik ga er vanuit dat het gewoon versiering is ;)

    Login om te reageren
  10. thijs zegt

    29 oktober 2008 om 15:45

    @ Michael: Dat hoop ik ook:P Want anders zitten ze niet echt op een effectieve plek,,

    Login om te reageren
  11. dotternetta zegt

    29 oktober 2008 om 15:48

    Dit is imo de mooiste batmobiel tot nu toe!

    Login om te reageren
  12. dotternetta zegt

    29 oktober 2008 om 15:51

    @thijs: waarom zou die daar niet kunnen zitten? Ze hebben ze soms ook wel achterin de koffer liggen omdat ze niet meer voorin passen. (stond ook hier op Autoblog)

    Login om te reageren
  13. dotternetta zegt

    29 oktober 2008 om 15:54

    Niet effectief? Zo blijven ze lekker koel, dat is toch veel effectiever? (koude luchht heeft een hogere dichtheid = meer zuurstof om meer brandstof te verbranden, dus je hoeft een minder grote intercooler) Of zit ik er nu helemaal naast?

    Login om te reageren
  14. Enrico zegt

    29 oktober 2008 om 16:02

    Heel leuk hoor maar waar zijn de koplampen en zijspiegels (aangezien je ook geen achterruit hebt). En waar laat je je nummerbord? En een paar dikke zwarte velgen was ook niet weg geweest.

    Login om te reageren
  15. Enrico zegt

    29 oktober 2008 om 16:06

    En de straalmotor mist natuurlijk! :P

    Login om te reageren
  16. Suprageex zegt

    29 oktober 2008 om 16:13

    En? Wat doet ie op de Nurburgring? Watch out mensen, dit is een echte GTR-killer :D

    Login om te reageren
  17. thijs zegt

    29 oktober 2008 om 16:24

    @ Dotternetta: vlakna de uitlaat klep heeft de turbo het meest effect gezien de kracht waarmee de turbo aangedreven wordt op dat moment, het is ook niet mogelijk om de ana het blok te plaatsen ivm de te hoge temperatuur in de turbo. Koude lucht kan ook bereikt worden door het aanzuigen op een koelere plek of door tussentijds te koelen, dus een intercooler.

    Login om te reageren
  18. Jan zegt

    29 oktober 2008 om 16:24

    spiegels? Koplampen? Nummerbord? Allemaal belangrijk, maar je moet eerst nog maar eens in zien te komen voordat je dit nodig hebt.. (of eruit en je poten niet verbranden).

    Zie trouwens dat ze batman z’n tomtom zijn vergeten te installeren, incl. robin als voice..

    Robin robin to the batmobile..

    Login om te reageren
  19. dotternetta zegt

    29 oktober 2008 om 16:27

    @Thijs: Ik begrijp het niet. Waarom zou er meer energie in de lucht zitten vlak na de uitlaatklep? Het is een dicht systeem, dezelfde lucht heb je een meter verder ook?

    Login om te reageren
  20. den haag zegt

    29 oktober 2008 om 16:29

    Koplampen ?

    Login om te reageren
  21. pt0x zegt

    29 oktober 2008 om 16:29

    @suprageex

    Nou volgens mij heeft dat ding een V-maxx achtige schroefset dus qua wegligging zal het alvast niet zo veel voorstellen haha.

    Maar wel een kik ding zeg!

    Login om te reageren
  22. MrArchie zegt

    29 oktober 2008 om 16:30

    Is ie wel straatlegaal….

    Login om te reageren
  23. DEREK zegt

    29 oktober 2008 om 16:34

    iemand had het over die 2 turbo’s aan de zijkant… ooit de film gezien met die auto erin? das gwn voor het geluid… d’Oh!

    Login om te reageren
  24. Tim zegt

    29 oktober 2008 om 16:38

    Een turbo achter aan de uitlaat kan heel goed, maar heeft als nadeel de lag. De voordelen zijn, zoals hierboven al genoemd, ruimte en koeling. Dit laatste kan echter ook bereikt worden bij een turbo vlak na de uitlaatklep d.m.v. het monteren van een goede (grote) intercooler op de juiste plek.

    Maar ook de lag die ontstaat door de grote afstand is weer te beperken op verschillende manieren.

    Login om te reageren
  25. Citrofiel zegt

    29 oktober 2008 om 16:39

    Dit is alleen voor kinderachtige mensen leuk. Iedereen hier dus, ikzelf incluis… ;)

    Login om te reageren
  26. Citrofiel zegt

    29 oktober 2008 om 16:42

    De regels voor straatlegale voertuigen zijn in de UK een stuk soepeler jongens. Het is niet voor niets dat ietwat vreemde creaties, al dan niet zelf gebouwd (bijv. een 2cv limousine), vaak in de UK gekeurd worden voor toelating, en dan omgezet naar NL kenteken.

    @ MrArchie; Het zou helpen als je het artikel leest voor je een vraag stelt. J-A.

    Login om te reageren
  27. martin zegt

    29 oktober 2008 om 16:44

    Zal wel een aardige draaicirkel hebben :)

    Zou die ook geleverd worden met parkeer sensoren? ;)

    Login om te reageren
  28. Harry zegt

    29 oktober 2008 om 16:52

    Hij was zn tijd ver vooruit met zn matzwarte lak

    Login om te reageren
  29. thijs zegt

    29 oktober 2008 om 16:53

    @ Dotternetta: Tim geeft net volgens mij een goede uitleg, maar idd et kan wel!

    Login om te reageren
  30. Bisazza zegt

    29 oktober 2008 om 17:00

    Ik neem aan dat die turbo’s puur show zijn???

    Anders is het specplaatje voor een bi-turbo: (5.7 Chevrolet V8 met 385 pk) imo ook erg slecht!!!…..

    Ach… waar maak ik me ook druk om…

    Login om te reageren
  31. Bisazza zegt

    29 oktober 2008 om 17:01

    De kans dat je hem ooit tegenkomt op de weg….?

    Doe mij dan maar voor dat geld de Ferrari Daytona replica uit Miami Vice….

    Login om te reageren
  32. Windhoos zegt

    29 oktober 2008 om 17:03

    385pk in een tientonner, en dan ook nogeens de looks niet mee hebben. Dan mag je wel héél erg rijk zijn (of gek), wil je zo’n ding aanschaffen…….

    Login om te reageren
  33. Guan zegt

    29 oktober 2008 om 17:13

    Het mag geen nieuws zijn dat in de UK alles de straat op mag. In NL zou je hier geen BPM voor moeten hoeven betalen want dit mag toch niet de straat op.

    Terecht natuurlijk, zonder b.v. koplampen..

    Login om te reageren
  34. Erwin zegt

    29 oktober 2008 om 17:18

    De turbo’s zijn volgens het systeem wat STS-turbo gebruikt.

    Hier de link:

    http://www.ststurbo.com/home

    Login om te reageren
  35. Kaaskabouter zegt

    29 oktober 2008 om 17:21

    Die turbo’s zijn inderdaad voor de looks, er loopt geen inlaat kanaal met gepressuriseerder lucht naar de inlaatpoorten vanaf de turbo’s.

    Login om te reageren
  36. Erwin zegt

    29 oktober 2008 om 17:27

    @ Kaaskabouter

    Wat loopt er volgens jou dan de carrosserie in???
    Dat is dus gewoon de inlaat.

    Login om te reageren
  37. Erwin zegt

    29 oktober 2008 om 17:30

    En die loopt vanaf de intercooler voor, gewoon naar het blok.

    http://www.autoblog.nl/gallery/0_Divers/Occasions/Batmobile/slides/Batmobile_06.jpg

    Login om te reageren
  38. Bert zegt

    29 oktober 2008 om 17:36

    Wat een onwijs lelijke grafbak zeg!

    Login om te reageren
  39. RenesisHP zegt

    29 oktober 2008 om 17:55

    Wedden dat je schrikt als je deze in je achteruitkijkspiegeltje ziet. :lol:
    Er achter staan is overigens ook niet echt geruststellend. :twisted:

    Login om te reageren
  40. RenesisHP zegt

    29 oktober 2008 om 17:58

    Turbo’s voor de looks?
    Zou er dan iemand daadwerkelijk zo stom zijn geweest om dat te doen?….
    Hoe verzin je het? :?

    Login om te reageren
  41. T-rocks! zegt

    29 oktober 2008 om 18:09

    hijs wel fcking vet!!:D

    Login om te reageren
  42. phantom zegt

    29 oktober 2008 om 19:13

    corvette c4 zr1 motor soms??

    Login om te reageren
  43. JOS zegt

    29 oktober 2008 om 19:33

    Euh, hoe kruip je daarin????

    Login om te reageren
  44. Michael zegt

    29 oktober 2008 om 23:11

    ‘De Batmobile is gebouwd door specialisten in Engeland, die benadrukken dat dit een serieuze auto is’

    heel fijn dat het een serieuze auto is, maar ik denk niet dat de eigenaar nog serieus genomen word met zo’n auto :P

    Login om te reageren
  45. Cantago zegt

    30 oktober 2008 om 00:02

    Wat een gaaf ding zeg:D Hebben hebben!!

    Hij zou niet misstaan als “De Nieuwe SLR”!;)

    Login om te reageren
  46. MYC zegt

    30 oktober 2008 om 09:50

    Nice, die wil ik wel op me oprit. (A)

    Login om te reageren
  47. Jandepandaman zegt

    30 oktober 2008 om 10:07

    Ik mis toch de straalmotor tussen die inlaat voorop en de uitlaat achteraan…
    Op zijn minst zou ik dan turbine-aandrijving willen hebben in zo’n auto inplaats van de “standaard” V8 die ze er nu in hebben gehangen.

    Login om te reageren
  48. Nobarium zegt

    30 oktober 2008 om 11:18

    De meest makkelijke manier om te zien dat de turbo’s niet functioneel zijn is dat er gewoon een filtertje bovenop de carburateur zit. Indien functioneel zou hier wel een slang naartoe lopen……

    Zou ook best gevaarlijk zijn 2 van die roodgloeiende turbo’s buiten de auto en zeg maar dag tegen je paintjob.

    Login om te reageren
  49. Markus zegt

    30 oktober 2008 om 17:09

    Lekker met je onderbroek over je pyjamabroek heen autorijden! En een riem om met allemaal volstrekt onduidelijke gadgets met plaatjes van een vleermuis erop! En een rubberen muts op! Woeha!

    Login om te reageren
  50. gogogomagazine.com zegt

    30 oktober 2008 om 18:31

    Met zon lekker strak latex pakje erbij is dit wel de ultieme auto voor een pornoster. Dat ding zuigt zelfs aan de voorkant..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North