• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 Nm

Auteur: sir_smokalot, gepost 28 februari 2014 om 14:07 – 17 Reacties

Afbeelding Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 NmAfbeelding Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 NmAfbeelding Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 NmAfbeelding Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 NmAfbeelding Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 NmAfbeelding Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 NmAfbeelding Techart Porsche Cayenne S Diesel heeft 1.000 Nm

Techart Cayenne S diesel
Een groot man zei ooit: ‘horsepower sells cars, torque wins races’. Betekent dit dat de Cayenne S diesel van Techart een glorieuze toekomst op het circuit tegemoet gaat?

Zo’n vaart zal het niet lopen, maar feit is dat de kit een warm onthaal krijgt van de Rupsjes Nooitgenoeg onder de SUV-dieselrijders. En die zijn er best veel, getuige het grote succes van BMW’s M50d-modellen. Wie echter geen genoegen neemt met een zespitter kan zich wenden tot Porsche, voor een dikke 4,2 liter V8-zelfontbrander in de Cayenne.

Standaard levert deze 382 pk en 848 Nm, maar Techart maakt hier 460 pk en 1.000 Nm van, bijna Q7 V12 TDI-specs, maar dan met 4 cilinders minder. Mag het iets bescheidener, dan heeft de tuner ook een kitje met 420 pk / 950 Nm liggen.

Het uiterlijk wordt ook niet vergeten: weg, subtiliteit.

Ook interessant!

  • Video: straatracen met een Porsche Cayenne
    Video: straatracen met een Porsche Cayenne
  • Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
    Derde SUV van Porsche boven de Cayenne
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video
    Porsche Cayenne Turbo GT rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

cayenne, Diesel, geneve-2014, Porsche, SUV, techart, tuning

Vorig bericht: « Kijk hoe een blogger gruwelijk in de maling wordt genomen
Volgend bericht: Audi A8L van Willem-Alexander is GEEN W12 »

Lees Interacties

Reacties

  1. jrk68 zegt

    28 februari 2014 om 14:10

    Fijn die extra Nm’s, kan je hem in het weekend fijn gebruiken voor tractorpulling….

    Login om te reageren
  2. mdemooistelettervanhetalfabet zegt

    28 februari 2014 om 14:12

    Hij mag dan 1000 Nm hebben, maar die bodykit is echt walgelijk.

    Login om te reageren
  3. psycholander zegt

    28 februari 2014 om 14:13

    Vooral die rechter bodykit heeft het moeilijk met 1000nm…

    Login om te reageren
  4. mrci zegt

    28 februari 2014 om 14:14

    Lelijk

    Login om te reageren
  5. driver28 zegt

    28 februari 2014 om 14:19

    Waarom doet zo’n tuner bij “duurdere” auto’s van die koplampcovers erop? Ziet er niet uit en geeft een “cheap” uiterlijk..

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      28 februari 2014 om 18:43

      @driver28:
      Die “covers” zijn de antidiefstalbeveiliging voor de koplampen, schijnt best handig te zijn bij een Porsche….

      Login om te reageren
      • driver28 zegt

        1 maart 2014 om 08:22

        @jrk68: daar hadden ze toch een “neusbak” voor gemaakt..of alleen voor de panamero?

        Login om te reageren
  6. thomydekat zegt

    28 februari 2014 om 14:20

    indd

    Login om te reageren
  7. lamborgfan zegt

    28 februari 2014 om 14:28

    Nee, standaard cayenne ziet er prima uit. Dikke velgen, kleurtje zwart erop + trekhaak (die moet je gewoon hebben! Kan denk alleen aftermarket, weet iemand of je voor de pananmera en cayenne een trekhaak kan bestellen bij Porsche NL?)

    En dan die dikke upgrade, ideaal vervoer lijkt me zo!

    Login om te reageren
    • matje140 zegt

      28 februari 2014 om 14:46

      @lamborgfan: bij mijn weten is dat gewoon een optie die je bij Pon kunt aanvinken, kijk maar eens naar occassions er zijn er veel die een trekhaak hebben en dat zal niet allemaal aftermarket zijn.

      Login om te reageren
  8. m-tfsi zegt

    28 februari 2014 om 14:45

    @lamborgfan; Is zeer zeker fabrieks-af te bestellen en nog elektrisch in- en uitklapbaar ook. Kun je zonder vieze handen je caravan erachter knallen haha.

    Login om te reageren
    • dodge-hemi zegt

      1 maart 2014 om 12:40

      @m-tfsi: en Audi kwam er mee op de q7 vergeet dat er niet bij te vertellen

      Login om te reageren
  9. mark88 zegt

    28 februari 2014 om 17:21

    In het echt zullen ze zeker better uitzien, dan op de foto’s;

    Login om te reageren
  10. hammerman zegt

    28 februari 2014 om 17:56

    Verschil met Quasimodo? Quasimodo heeft een bult op zijn rug…

    Login om te reageren
  11. dodge-hemi zegt

    1 maart 2014 om 12:43

    Toch zou ik als je echt een trailer wilt trekken en ook nog normaal voor de dag wilt komen een 2014 ram 2500 limited kopen.. in het vooronder een dikke 6.7 liter lijn 6 diesel met 370 pk en daar komt het 1200+ nm koppel.. eat your heart out Porsche, audi, etc

    Login om te reageren
    • Homer55 zegt

      1 maart 2014 om 16:46

      @dodge-hemi: Kun je beter gelijk een vrachtwagen halen..

      Login om te reageren
      • dodge-hemi zegt

        1 maart 2014 om 17:09

        @Homer55: nee want dan mag je maar 80..

        Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North