• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Toyota Auris: dit is de facelift

Auteur: Dizono, gepost 23 februari 2015 om 09:29 – 15 Reacties

Toyota Auris Facelift


Toyota neemt niet alleen de nieuwe Avensis mee naar Genève, ze rijden ook een gefacelifte Auris de beursvloer op.

Het wordt binnenkort flink turen in je achteruitkijkspiegel om te kunnen onderscheiden of er nu een Avensis of Auris achter je rijdt. Beide wagens krijgen namelijk hetzelfde familiegezicht aangemeten en lopen dus weer keurig in de pas. Hoe de zaken er aan de achterzijde aan toe gaan, is nog even afwachten; Toyota is niet erg gul met het vrijgeven van foto’s en details. Verwacht in het interieur geen schokkende veranderingen. Het infotainmentsysteem is wat groter, waardoor het klokje een andere plek kreeg en er komen ongetwijfeld andere sierstripjes en stofjes voor op de stoelen beschikbaar.

Toyota belooft ons nieuwe motoren, zowel diesel als benzine, maar houdt verdere informatie nog even onder de pet. Reken er maar op dat ook van de gefacelifte Auris weer een Touring Sports 1.8 Hybrid Lease komt, waarover je maar 14 procent hoeft bij te tellen.

Toyota Auris Facelift

Ook interessant!

  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86
  • Video: belachelijk boze BMW beukt blauwe Toyota
  • BMW X3 facelift is gelekt
  • Toyota blijft een betaalbare A-segmenter maken

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

14%-bijtelling, auris, facelift, geneve-2015, Hybride, Toyota

Vorig bericht: « Range-Rover Evoque gefacelift, nu ook met 20% bijtelling
Volgend bericht: Volvo verdubbelt de productie van S60 en V60 Polestar »

Lees Interacties

Reacties

  1. jochempie zegt

    23 februari 2015 om 09:39

    Laatst in de nieuwe (voor deze) Auris gereden. Heeft 1 leukigheidje, het koppel tussen de 0 en 50 km/u. Verder is het duidelijk een auto die ontworpen is als een magnetron: doet wat het moet doen, niet verschrikkelijk om te bedienen, maar niemand die ’s avonds in z’n bed ligt en nog even trots aan z’n magnetron denkt.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      23 februari 2015 om 10:33

      @jochempie: tenzij je flink trek hebt in een snack na het stappen ;-)

      Login om te reageren
      • jochempie zegt

        23 februari 2015 om 10:35

        @gtwillem: een snack uit de magnetron?

        Login om te reageren
        • begbers zegt

          23 februari 2015 om 12:57

          @jochempie: Sommige mensen flikkeren er alles in..

          Login om te reageren
  2. arii zegt

    23 februari 2015 om 09:50

    Blijft lelijk

    Login om te reageren
  3. lekbak zegt

    23 februari 2015 om 09:57

    De voorkant is niet mijn ding geloof ik. Ik shop over 10 jaar wel bij mazda voor een 2e hands ‘emotieloos betrouwbare kilometervreter’.

    Login om te reageren
  4. Wesley zegt

    23 februari 2015 om 09:58

    Toyota heeft iets teveel gekeken naar de laatste facelift van de Megane. Naar mijn inziens is dat geen geslaagde zet geweest van Renault, en ook Toyota doet er geen goed aan. Wat een saai hok is het nu.

    Login om te reageren
  5. gt500eleanor zegt

    23 februari 2015 om 10:10

    Ough, -1 voor de toyo

    Login om te reageren
  6. autofanaat zegt

    23 februari 2015 om 10:25

    Opzich ziet hij er best goed uit als estate. Maar qua rijden erg saai en het interieur is ook niet de mooiste.

    Login om te reageren
  7. gtwillem zegt

    23 februari 2015 om 10:49

    Zag de nieuwe Avensis er niet exact hetzelfde uit?

    Login om te reageren
  8. mazdarx zegt

    23 februari 2015 om 10:55

    Leuk voor de lease, zo’n Auris. Maar als autoliefhebber heb je momenteel weinig te zoeken bij Toyota. Mijn vader heeft zo’n hybride Auris, prima auto maar helemaal niets spannends aan.

    Login om te reageren
  9. knipperlichtje zegt

    23 februari 2015 om 11:41

    Wow, ik hoop dat het interieur er in de praktijk beter uit ziet. Op de foto zie ik een onsamenhangende bende van keihard plastic. Maar, het is de enige estate met 14% bijtelling, dus met de verkopen zal het wel goed zitten.

    Login om te reageren
    • danmar zegt

      23 februari 2015 om 13:48

      @knipperlichtje: knap dat je uit een foto kunt afleiden hoe hard het plastic is.
      Hoop dat ze de achterkant ook hebben aangepakt. Wat vind ik die lelijk zeg. Lijkt wel of ze nog losse stukken overhadden en daar maar de achterklep van hebben geconstrueerd.

      Login om te reageren
  10. mrdjm zegt

    23 februari 2015 om 14:16

    Nog saaier dan nu, wist niet dat het kon….

    Login om te reageren
  11. mrrallycross zegt

    23 februari 2015 om 16:16

    Touring sports en hybrid lease hoe krijgen ze het voor elkaar

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North