• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Toyota FT-86 specificaties zijn dik in orde

Auteur: Alwood, gepost 31 oktober 2011 om 20:03 – 92 Reacties

Toyota FT-86 folder


Langzaamaan vindt de hele Toyota FT-86 brochure zijn weg naar het internet. Tenzij je Japans beheerst een lastig ding om informatie uit te halen. Het mooiste van allemaal? Ding weegt maar 1210kg.

Toyota boort hiermee echt weer een lang verlaten segment aan. Lang leve de lichte, kleine achterwielaandrijvers! De FT-86 is bijvoorbeeld 200kg lichter dan de 2 (duurdere) Hyundai Genesis Coupé en Nissan 370Z. De motor is daar (helaas) ook weer op aangepast. Zoals bekend: een turbo-loze 2.0 viercilinder boxer. Deze heeft precies 200pk bij 7000 toeren en 205Nm bij 6600 toeren.

Met het uitrustingsniveau kan het gewicht nog iets toenemen. De zwaarste, volledig aangeklede Toyota FT-86 met automaat weegt 1250kg.

De twee best vergelijkbare auto’s op dit moment zijn de Mazda MX5 en RX8. Eveneens licht en voorzien van een 2.0 viercilinder of 200pk wankel. Echter de een is een tweezits cabrio en de ander weegt weer meer en zuipt als een ketter. Volgens de boekjes heeft de Toyota plaats voor 4 en blijft de benzine-lust binnen de perken. De uitstraling meteen wat minder speels dan de kleine cabrio en waarschijnlijk is het leven met de Toyota net wat makkelijker dan met de exotische rotatiemotor.

Het verbruik van de Toyota FT-86 valt mij in ieder geval alleszins mee. De 1210kg instapper met 16 inch lichtmetaal (205/55) rijdt 1:13 (7,7l/100km). Een full-option met 17 (215/45) inch lichtmetaal, 6 speaker audiosysteem en climate control rijdt 1:12,4 (8,1l/100km). Beiden op de Japanse testcyclus. Verder lijk je de auto juist ook van zijn standaard uitrusting te kunnen ontdoen. Interessant voor tuners en circuit-verslaafden? Tegen een bescheiden prijsreductie krijg je 16 inch staal in plaats van aluminium en kan je speakers en airconditioning bijvoorbeeld achterwege laten.

Enkel topsnelheden, sprinttijden en prestaties blijft Toyota ons schuldig. En een officiële Nederlandse (in plaats van Japanse) prijs- en optielijst natuurlijk. Gokje: 35k euro nieuw? Net iets meer dan een MX5, net als in de VS. (bron: ft86club.com)

Toyota FT-86 vergelijking

Toyota FT-86 optielijst

Ook interessant!

  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86
  • Toyota GR 86 officieel: meer pk's en motorinhoud!
  • Rocket Bunny Toyota GR86 is ontiegelijk dik
  • toyota gr 86
    Zo kun jij al snel plaatsnemen in de Toyota GR 86

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

ft-86, Toyota

Vorig bericht: « Rijtest en video: Volkswagen up!
Volgend bericht: Nieuwe flitser ziet 32 auto’s tegelijk #bigbrother »

Lees Interacties

Reacties

  1. norge zegt

    31 oktober 2011 om 20:05

    Landgenoot Hyundai? In het land Azie zeker. :D

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      31 oktober 2011 om 20:07

      @norge: *kuch* check en aangepast natuurlijk ;) Azië, dat ligt daar ergens tussen de VS en Rusland in ofnie?

      Login om te reageren
      • norge zegt

        31 oktober 2011 om 20:10

        @Alwood:Volgens de kaart ergens in het oosten? :D

        Login om te reageren
      • towi1989 zegt

        31 oktober 2011 om 20:37

        @Alwood:

        Nee dat is t oostblok

        Login om te reageren
  2. norge zegt

    31 oktober 2011 om 20:06

    Lijkt me een lekker bakkie ,nou nog hopen dat ik er in pas.

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      31 oktober 2011 om 20:20

      @norge: schuilt er achter deze nickname een Sem Schilt? ;) maar ik moet je gelijk geven, het zal vast een lekker bakkie worden!

      Login om te reageren
  3. lincoln zegt

    31 oktober 2011 om 20:11

    voor dat het ding op de markt is zijn er al 100 turbo-kit varianten leverbaar ..

    dus als je denkt dat je piemel te klein is zijn er legio mogelijkheden om Porsches gek te rijden ..

    Login om te reageren
    • x3ro zegt

      31 oktober 2011 om 20:56

      @lincoln: Waar baseer je dit op? Dit blok is in de verste verte niet te vergelijken met de 2jz uit de vorige Toyota..

      Vermogens om Porsches te pesten zullen bij dit blok dan ook een stuk prijziger zijn..

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        31 oktober 2011 om 21:04

        @x3ro:

        gewicht en aftermarket handel ..

        Login om te reageren
        • x3ro zegt

          31 oktober 2011 om 21:18

          @lincoln: Zonder veel $$$ kun je bij heel veel van die nieuwe blokjes de ~350pk niet halen. Zijn allemaal een stuk minder over engeneerd dan bijvoorbeeld een RB26DET(T) of 2jz.Zal iig een stuk lastiger zijn dan bij de auto’s uit de 90’s.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            31 oktober 2011 om 22:41

            @x3ro:

            70 peekaatjes erbij is zat ..

            Login om te reageren
          • bozewolf zegt

            1 november 2011 om 04:56

            @x3ro: Erp, naast het feit dat lincoln gewoon gelijk heeft klink je een beetje als klok-klepel:

            1.) 2JZ lag in de Supra. Drie liter, 6 cylinder. FT-86 is de spirituele opvolger van de AE86 (met een 1.6), niet van de Supra. Is een geheel andere klasse en niet met elkaar te vergelijken.

            2.) RB26 en 2JZ blokken waren zeer tunebaar vanwege de goeie basis-set up. Gietijzeren blokken hielp ook mee. Maar die motoren lagen in de Skylines en de Supra’s. Hele andere auto’s dan wat deze nieuwe ft-86 moet zijn. Een R34 GT-R of een mk IV Supra weegt 1550-1580kg.

            Deze nieuwe FT-86 klokt in op 1210. Voeg wat loodgieterswerk toe (turbo) voor +20, wat verstevigingen + rolkooi voor nog eens 100kg, sloop er 150kg uit, voeg 100pk toe en je lacht je uit de broek.

            Login om te reageren
  4. masterstig zegt

    31 oktober 2011 om 20:15

    Hij lijkt wel heel anders dan op de eerdere foto’s! Zo in het rood en met deze wielen vind ik hem prachtig.

    Login om te reageren
  5. vwally zegt

    31 oktober 2011 om 20:20

    Kan deze Japanner nog enigszins concurreren met de GT-R of is de GT-R daar te zwaar en te sterk voor?

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      31 oktober 2011 om 20:22

      @vwally: ik denk dat je die totaal niet kunt vergelijken met elkaar.
      Denk aan gewicht, vermogen, aandrijving en zeker de prijs.

      Login om te reageren
    • jelmer zegt

      31 oktober 2011 om 20:24

      @vwally: praktisch dezelfde auto, alleen drie keer zo duur ;)

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      31 oktober 2011 om 20:26

      @vwally:

      op welk punt wilde je em vergelijken ..
      je hoeft maar 1 puntje te noemen ..

      Login om te reageren
      • vwally zegt

        31 oktober 2011 om 20:31

        @lincoln: Voornamelijk prestatie

        Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        31 oktober 2011 om 20:32

        @lincoln: Kofferruimte?

        Login om te reageren
  6. Rick-dos zegt

    31 oktober 2011 om 20:22

    Je kan veel zeggen, maar petje af voor Toyota v.w.b. de specs en het gewicht.

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      1 november 2011 om 19:02

      @Rick-dos: Hoezo dat ? 1210kg is niet veel, maar ook niet bijzonder weinig. En een hondsbetrouwbaar 200pk NA 2.0L blok had Honda 10 jaar geleden al. Wat zeg ik; zelfs een 240pk blok !

      Ik zie helemaal niets nieuws, of ‘dik in orde’; ik zie vooral een hippe Coupe zonder enige power-punch ! Waar blijft de Turbo-versie ???

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        1 november 2011 om 19:06

        @dawwg: Anno 2011 wil ik 1210kg weinig noemen. En de F20C is een geweldige motor, maar wel van Honda.

        Dit is een Toyota :P

        Login om te reageren
  7. bmw7 zegt

    31 oktober 2011 om 20:25

    Ik wacht geduldig af op de rijtesten, ben erg benieuwd of je het veel in nl gaat zien rijden,

    Login om te reageren
  8. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    31 oktober 2011 om 20:31

    Ik vindt hem niet zo mooi op deze foto. Een beetje te bol…

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      1 november 2011 om 08:55

      @Svenska_Aeroplan_AB: hahahaha….ze zenden jouw toch wel een gladgestreken brochure toe ! :lol:

      Login om te reageren
  9. meneersander zegt

    31 oktober 2011 om 20:38

    ik mis nog de foto’s met gigantische bumpers 50”inch wielen en spoilers?

    Login om te reageren
  10. vale46 zegt

    31 oktober 2011 om 20:43

    Wat is LSD nu weer?
    Iets met de vering/ ophanging zeker?

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      31 oktober 2011 om 20:58

      @vale46: Limited Slip Differentieel

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        31 oktober 2011 om 21:57

        @Alwood: Thanks!

        Login om te reageren
    • rotarypowah zegt

      31 oktober 2011 om 21:38

      Tsja, deze auto is fabrieks-af al heel erg op tuning en aftermarket spullen gericht. Ze weten dondersgoed dat deze scene tevreden gehouden moet worden. En reken er maar op dat er wat vermogen uit dat blok te peuteren is.

      Login om te reageren
      • rotarypowah zegt

        31 oktober 2011 om 21:41

        @rotarypowah: huh, dit was geen reply op wat vale46 zei.
        Maar om toch een reactie te geven: lsd is briljant :D Weilen Steve jobs wist er alles van.

        Login om te reageren
      • vale46 zegt

        31 oktober 2011 om 21:59

        @rotarypowah: Tuurlijk is er op gerekend, er is vast al een gaatje voorzien voor de dikke turbo ;)
        Ik durf zelfs te wedden dat ze het bij Toyota zelf al eens getest hebben. Gewoon om te toen hoeveel (betrouwbare) pk’s je er uit kan sleuren. En reken maar op 350pk zonder problemen :)

        Login om te reageren
        • vale46 zegt

          31 oktober 2011 om 22:00

          @vale46: om te zien *

          Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        1 november 2011 om 20:41

        @rotarypowah: Wat een onzin! Ten eerste haat een fabrikant als er derden aan hun spullen zitten, ten tweede zijn ze dan de controle kwijt, ten derde wil je daar als merk niet mee geassocieerd worden, ten vierde levert het niks op… Moet ik nog even doorgaan?

        Login om te reageren
        • rotarypowah zegt

          2 november 2011 om 18:36

          @Svenska_Aeroplan_AB: toch is het geen onzin.. Sterker, wat je daar zegt is grote bullshit :)

          Login om te reageren
  11. MrSkyline zegt

    31 oktober 2011 om 20:43

    Dit lijkt me nou een topbak om als daily driver te gebruiken, als ik m nu ook nog eens kon betalen zou het helemaal geweldig zijn :p

    Login om te reageren
  12. bosje zegt

    31 oktober 2011 om 20:44

    Dit vraagt om een rijtest! Leuke, en haalbare auto!

    Ben stiekem ook wel benieuwd wat de turbo-tjoeners hiervan gaan maken :)

    Login om te reageren
  13. vale46 zegt

    31 oktober 2011 om 20:46

    OT: Mooie lekkere lichtgewicht sportauto!
    Een verademing in deze tijden waar de gemiddelde sedan al 1700kg weegt.
    Als ze nog leuk te rijden zijn en het interieur meevalt gaan het echt heerlijke racertjes worden :)

    Login om te reageren
  14. The360box zegt

    31 oktober 2011 om 21:03

    Ben ik nou gek of is dit helemaal niet nieuws, gezien de grootte van de auto vaslt het me helemaal niet tegen dat hij zo licht weegt, als je bespaart op veel dingen kun je al heel licht uitkomen.

    Login om te reageren
  15. raoulkroes zegt

    31 oktober 2011 om 21:44

    Hoelang duurt het voordat de eerste tuner er mee bezig gaat?

    Login om te reageren
    • rotarypowah zegt

      31 oktober 2011 om 21:50

      @raoulkroes: de eerste paar tuners zijn er al mee bezig ;)

      Login om te reageren
    • tvrspeedsix zegt

      31 oktober 2011 om 23:11

      @raoulkroes: Hopelijk gaan die 2004 achterlichten het er eerst aan.

      Login om te reageren
  16. Tommy2 zegt

    31 oktober 2011 om 22:01

    205 Nm? Daar kun je in dit turbo-tijdperk niet meer mee aankomen. We zijn allemaal gewend schakellui te rijden. En dan ook nog eens pas bij 6.600 tpm, rond de 2.000 zal het wel een futloos geval zijn.

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      1 november 2011 om 05:05

      @Tommy2: Koppel hoog in de toeren noemt men een rijdersauto in marketing termen.

      Zelf heb ik geen probleem met schakelen voor wat por.

      Login om te reageren
  17. degraafm zegt

    31 oktober 2011 om 22:21

    Ik zou stiekem de Scion versie importeren. :-)

    Login om te reageren
  18. ivanadrive zegt

    31 oktober 2011 om 22:52

    Eerste rijtest te vinden op autocar.co.uk en is positief :)

    Login om te reageren
  19. rechercheur zegt

    31 oktober 2011 om 22:56

    Voor mensen de eigenlijk een BMW 3-serie coupé zouden willen, maar daarvoor de centjes niet hebben ….

    Login om te reageren
    • norge zegt

      31 oktober 2011 om 23:05

      Voor mensen “DIE” eigenlijk geen BMW 3-serie coupé zouden willen hebben.Moeilijk he Nederlands ;)

      Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      1 november 2011 om 05:06

      @rechercheur: Lijkt me toch dat deze wagen in een totaal ander segment wandelt dan een 3-serie. Jouw scherpe onderzoeksneus zal dat ook wel weten, daarom riekt je comment een beetje naar de hengelsport.

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        1 november 2011 om 07:32

        @bozewolf:

        Klopt, deze Toyota is in het low budget segment actief …. ;-)

        Login om te reageren
        • speedlimit zegt

          1 november 2011 om 12:10

          @rechercheur:

          Kom je weer met je onzin GTR?
          Voorlopig komt bmw niet eens in de buurt kwa gewicht en vermogen uit n atmosferische 2.0

          Login om te reageren
        • Osca zegt

          1 november 2011 om 14:24

          @rechercheur: *Normal Budget, BMW zit in de overpriced segment ;)

          Login om te reageren
          • kaasboerin zegt

            1 november 2011 om 14:29

            @Osca: Yup, vandaar die verkoopcijfertjes. :) Iedereen is achterlijk behalve jij zeker.

            Login om te reageren
            • speedlimit zegt

              1 november 2011 om 19:48

              @kaasboerin:

              Als @Osca dat vindt prima…maar zo’n fanboy/girl reactie van jou zegt genoeg ;)

              Login om te reageren
  20. amg77 zegt

    1 november 2011 om 00:13

    Dit wordt een jaguar CX-16 concurrent denk ik, ik zou voor de Jag gaan.

    Login om te reageren
  21. mellie zegt

    1 november 2011 om 00:31

    Ik zeg laat maar komen

    Login om te reageren
  22. Osca zegt

    1 november 2011 om 00:50

    *cough* de Scion variant *cough*

    Login om te reageren
    • Osca zegt

      1 november 2011 om 00:52

      @Osca: om hem groter te zien:

      http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/381820_311414135541932_158653120818035_1473296_442649092_n.jpg

      Login om te reageren
      • norge zegt

        1 november 2011 om 06:31

        @Osca: Damn ,hij wordt steeds mooier.

        Login om te reageren
        • Osca zegt

          1 november 2011 om 14:32

          @norge: sowieso :p

          Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        3 november 2011 om 09:23

        @Osca: Cool! Die kopen en Toyo badges erop, klaar!

        Login om te reageren
  23. speedzz zegt

    1 november 2011 om 03:20

    Koppel vind ik wel weinig, maar t is een brute bak!! Kijken wat hij gaat presteren tegenover zijn concurrenten :-)

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      1 november 2011 om 08:56

      @speedzz: voor een atmosferische auto prima…

      Login om te reageren
  24. bozewolf zegt

    1 november 2011 om 04:45

    Ha! 4 pits boxertje? Binnen no time zijn daar fijne turbokitjes voor verkrijgbaar! Een mooie set-up voor 300-350pk met elektronische blow off valve en je hebt een mooie vermogensopbouw, prima gasrespons en genoeg punch per pound om hele leuke dingen te doen.

    1200kg! Ik ruik potentie!

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      1 november 2011 om 08:57

      @bozewolf: L4 = boxer ? (ik weet het niet, dus het is echt een vraag)

      Login om te reageren
      • oli469 zegt

        1 november 2011 om 12:22

        @Megakix: Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar een inline 4 motor (l4) kan toch per definitie geen boxer zijn.

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          2 november 2011 om 09:28

          @oli469: Bozewolf noemt het ‘boxer’ en het artikel geeft L4 aan…vandaar mijn vraag aan hem.

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            2 november 2011 om 09:38

            @Megakix:

            in dat afdrukseltje hebben ze het over een flat4 ..
            en dat is een boxer ..

            Login om te reageren
            • bozewolf zegt

              2 november 2011 om 10:07

              @lincoln: om ff echt te mierenneuken, bij een “echte” boxer heeft elke zuiger zn eigen bevestiging aan de krukas, flat-x’en willen die nog wel eens delen per 2 zuigers.

              Login om te reageren
  25. jack_abarth zegt

    1 november 2011 om 07:44

    Even om het lage koppel ter discussie te stellen:

    Ik zelf denk dat er (bewust) is gekozen voor een motor met een zeer korte slag, hiermee krijg je het voordeel dat je ontzettend hoog in toeren kunt gaan en daarmee behoorlijk wat pk’s kunt creëeren.
    De korte slag breekt wel weer je koppel af, maar ik denk niet dat dat zo’n gemis zal zijn.

    Login om te reageren
  26. Megakix zegt

    1 november 2011 om 09:00

    Gok: hij zal nèt iets onder de 8 tellen naar de 100km/h accelereren..en de top zal rond de 210km/h liggen.

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      1 november 2011 om 09:07

      @Megakix:

      Dan ga ik ook gokken:

      7,2 naar de honderd, en een top van 215.

      Login om te reageren
      • w1ck3d zegt

        1 november 2011 om 16:02

        @jack_abarth: 7 en 210 !

        Login om te reageren
      • Megakix zegt

        1 november 2011 om 16:07

        @jack_abarth: ik gok niet ‘helemaal’, heb er ff wat gelijkwaardiger autootjes tegenaan gehouden….

        Login om te reageren
        • jack_abarth zegt

          1 november 2011 om 16:39

          @Megakix:

          Ik ook, en als beste vergelijk leek me toch wel de 5th. gen Honda prelude VTi van 1996-1998.

          Specs honda:

          -coupé
          -2.2 viercilinder NA
          -185pk bij 7.000rpm
          -206Nm bij 5.300rpm
          -1255kg
          -0-100 in 7,5sec
          -228km/h

          Lijkt me toch een vrij goede vergelijking. Zeker omdat Honda toen ter tijd zeer vooruitlopende techniek had.

          Login om te reageren
          • Megakix zegt

            2 november 2011 om 09:27

            @jack_abarth: oh..je schreef dat je gokte, boefje ;-)

            Ik heb het vergeleken met de Genesis en de Punto Abarth…Genesis doet het in 8,5s en de Abarth in 7,9. Abarth is lichter en heeft hoger koppel dan de FT86. De Genesis heeft een redelijk vergelijkbare motor, maar is iets zwaarder. In een extreem geval kom je op 7,5s uit.

            Login om te reageren
            • jack_abarth zegt

              2 november 2011 om 11:33

              @Megakix:

              Boefje, je begint zelf toch met gok: ;-)

              Login om te reageren
            • jack_abarth zegt

              2 november 2011 om 11:35

              @Megakix:

              BTW, wat vind je eigenlijk van mijn vergelijking?
              Toepasselijk, of volledig uit de richting.
              Want ik moet zeggen, dat ik de punto abarth nu niet echt een goede vergelijking vind.

              Login om te reageren
              • Megakix zegt

                3 november 2011 om 21:53

                @jack_abarth: ook goed…voor alles is wel wat te zeggen…die van jouw wijkt weer -/- 15Pk af etc..Beetje koffiedik-kijken van ons, maar wel leuk toch ? :lol:

              • jack_abarth zegt

                4 november 2011 om 07:29

                @Megakix:

                Inderdaad!

                Dat ze maar gauw komen met die specs, want ben nu toch wel nieuwsgierig aan het worden.

  27. jack_abarth zegt

    1 november 2011 om 13:09

    Is het trouwens een Flat-4 dus een 180 graden V-motor, of ook echt een boxer?

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      1 november 2011 om 16:37

      @jack_abarth: Goeie vraag…ook niet makkelijk op te zoeken, maar Subaru kennende zal het wel een echte boxer zijn zoals ze altijd gemaakt hebben.

      Login om te reageren
    • ricardo zegt

      1 november 2011 om 16:57

      @jack_abarth: Subaru meldt expliciet dat er een “Horizontally-Opposed Boxer engine” in komt te liggen.

      Login om te reageren
  28. Thomasio zegt

    1 november 2011 om 14:20

    Hup meteen een getuned Subaru wrx sti blok erin met 450-500 pk en dan heb je pas een leuke pk/gewichtsverhouding.

    Login om te reageren
  29. panzerknacker zegt

    1 november 2011 om 19:26

    Ik gok 6.9 sec 0-100.

    Login om te reageren
    • GOD zegt

      2 november 2011 om 00:05

      @panzerknacker: Tel daar nog maar een seconde bovenop.

      Login om te reageren
      • GOD zegt

        2 november 2011 om 00:15

        @GOD: Met kort bakverhoudingen zal het ongeveer 7,5 worden.

        Login om te reageren
  30. KaCh1ng zegt

    2 november 2011 om 02:25

    ik gok 7s tot 100 en 237km/h topsnelheid
    vergelijkbare auto : http://www.autowiki.nl/specificaties/4141655/audi_tt_coupe_20tfsi_coupe_2010/

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      2 november 2011 om 09:30

      @KaCh1ng: haha, vergelijkbaar tuurlijk ! Logisch..nope.

      Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      2 november 2011 om 15:42

      @KaCh1ng:

      Atmosferisch vergelijken met non-atmosferisch…onder welke steen leef jij?

      Login om te reageren
  31. Flatfour zegt

    3 november 2011 om 03:42

    Geen ESP ?!

    Login om te reageren
  32. oscarverbeek zegt

    4 november 2011 om 21:36

    Ik vind het een leuk karretje

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North