• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Victor Muller weg uit Nederland?

Auteur: RubenBaeten, gepost 14 april 2008 om 10:10 – 55 Reacties

Victor Muller
Spyker-CEO Victor Muller zou wel eens kunnen emigreren naar de VS. Hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij zijn buik vol heeft van de Hollandse spruitjesmentaliteit.

De Telegraaf presenteert het uiteraard meteen als feit, maar Muller zou vooralsnog alleen tegen familie en vrienden hebben verteld dat hij weg wil uit ons land. In de pers ontkent hij, maar dat kan ook zijn omdat hij ze geen enkel nieuwtje meer gunt. In een recent interview met bizz praat hij over zijn afkeer tegen de Nederlandse berichtgeving, vooral met betrekking tot het Spyker F1-team, en over de algehele houding ten opzichte van Spyker in ons land:

Ik heb me laten verrassen door de rellerigheid in de berichtgeving. (…) De verhalen in de financiële pers werden steeds venijniger, steeds persoonlijker ook. En ze raakten steeds meer de kern van ons bedrijf in plaats van de sportieve prestaties van het Formule 1 team. Zó veel negatieve publiciteit, daar kan geen enkel merk tegen op. (…)

Ik dacht met Spyker een vehikel in handen te hebben om te laten zien dat je in Nederland een mooi en hoogwaardig product kunt maken. Maar tegen die naar binnen gekeerde muffe burgerlijkheid kan ik niet op. Ik zal er aan moeten wennen dat alle vooroordelen over Nederland helaas waar zijn. Het is zó jammer!

Het gerucht gaat dat Muller wil gaan wonen op zijn jacht, dat in een haven in Florida ligt. Dat zou geen gek idee zijn, want met het oog op de lage dollar acht hij het goed mogelijk dat ook de productie van Spyker misschien zal verhuizen naar de VS. Nu barst het in de VS van de automobiele ambitie, dus de kop-boven-het-maaiveld-theorie geldt daar in ieder geval niet…

Ook interessant!

  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt
  • Victor Muller vindt geld voor Spyker, maar nog niet genoeg
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Erop of eronder: flikt Victor Muller het voor de zoveelste keer?
  • Spyker-saga duurt voort: voorbereiding verkoop kost meer tijd

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

Spyker, victor-muller

Vorig bericht: « Ook Fiat aan de hybride
Volgend bericht: Top Secret Supra rijdt 358 km/h »

Lees Interacties

Reacties

  1. Ejay zegt

    14 april 2008 om 10:13

    Nulla tenaci invia est via

    Geef die man geen ongelijk. Als Victor het goed aanpakt fixt hij een docu op discovery over de bouw van een Spyker. Het mag wat meer gepromoot worden in de VS heb ik het idee.

    Login om te reageren
  2. Guggenheimer zegt

    14 april 2008 om 10:19

    Ik geef ‘m ook groot gelijk. Het is soms terug gesteld met Nederland. Terwijl er zo veel is om juist trots op te zijn!

    Login om te reageren
  3. Rick dos zegt

    14 april 2008 om 10:22

    Tot op een zekere hoogte wil ik hem wel volgen in zijn denken. Ja, Nederlanders kunnen heel snel gaan zeiken. Ja, Nederlanders houden er niet zo van als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.

    Maar vanaf het punt dat hij zegt: “Zó veel negatieve publiciteit, daar kan geen enkel merk tegen op.”

    Haak ik af. Alsjeblieft hoor Muller wanneer wordt de hand in eigen boezem gestoken en gezegd: “Ja, ik (we) zijn enorme oetl*l(len) en egotripper(s) geweest.”
    “We hebben ingezien dat we heel veel verkeerd hebben aangepakt.”
    “Maar dat zal vanaf nu anders zijn.”

    Maar nee, het is makkelijker om te gaan wijzen, i.p.v. naar je zelf te wijzen. Een beetje als een klein kind die omzich heen begint te slaan. Nee bah, doe dat eens even niet Muller.

    Login om te reageren
  4. Bramzel zegt

    14 april 2008 om 10:25

    Ik geef hem groot gelijk :)

    Login om te reageren
  5. markieanta zegt

    14 april 2008 om 10:25

    Ruimt lekker op als die arrogante kwalbak vertrekt. Als hij dan zijn neppe auto’s ook mee neemt, hebben we tenminste nog een echt automerk in Nl en niet die retrorommel. Maakte Spyker vroeger trouwens geen SRVwagens? Ik zie handel voor onze vrienden van Spyker….

    Login om te reageren
  6. hubert zegt

    14 april 2008 om 10:28

    Wat een gezeik.

    Hij is gewoon gigantisch op z’n bek gegaan en vervolgens gaat hij als een klein verwed kind wild om zich heen slaan.

    Hij heeft met McGregor iets leuks neergezet, maar dat is totaal iets anders als auto’s bouwen.

    Ik zal hem in ieder geval niet missen.

    Login om te reageren
  7. damster zegt

    14 april 2008 om 10:29

    Sjemig, nou hier sta ik echt van te kijken. Laatst nog een aanvraag van hem gezien bij de Gemeente Loosdrecht voor het bouwen van een dakkapel. Dus wat is het waarheids- EN nieuwsgehalte hiervan?

    Komkommertijd mannen?

    Login om te reageren
  8. bert zegt

    14 april 2008 om 10:32

    Oh, nou is het onze schuld! Na jaren vnl andermans geld uitgeven, komt hij er achter dat het bouwen van auto’s nog iets anders is dan het bijna alleen creeeren van een pr-bubble. (Zou dolgraag de driekleur uithangen voor Spyker, als het niet zo’n rijkeluisspeeltje was en gewoon door zou groeien tot een solide merknaam)

    Login om te reageren
  9. autoblogger zegt

    14 april 2008 om 10:34

    @damster: heb je misschien meer info over die dakkapel?
    Lijkt me wel interessant nieuwtje…

    PS: als je 70 miljoen verlies aftikt (in 1 jaar) moet je niet raar opkijken als de media nogal negatief is…

    Login om te reageren
  10. Race_Kees zegt

    14 april 2008 om 10:35

    @ Rick Dos:
    Kijk de aflevering van Pauw en Witteman nog eens waar Muller aan tafel zit, daar bekent hij dat er slechte beslissingen zijn genomen.

    Wat betreft de uitspraken van V. Muller: helemaal waar!
    Nederland is te bekrompen voor een glamourmerk als Spyker (gelukkig).

    Login om te reageren
  11. Thomaz zegt

    14 april 2008 om 10:42

    Gaat ie samen met Roel Pieper?

    Login om te reageren
  12. autoblogger zegt

    14 april 2008 om 10:45

    @Race Kees & Rick Dos: http://www.autojunk.nl/clips/view/135414

    Login om te reageren
  13. autoblogger zegt

    14 april 2008 om 10:45

    LOL @ Thomaz: Roel en Victor sitting in a tree (sleeping on a boat)

    Login om te reageren
  14. Floris zegt

    14 april 2008 om 10:53

    Tsja, natuurlijk is het met Spyker niet goed gegaan, maar Muller heeft wel gelijk over de NL’se mentaliteit. Echt, er wonen hier toch een partij negatieve zeikstralen, daar wordt je niet goed van.

    Login om te reageren
  15. BVO zegt

    14 april 2008 om 10:53

    Grootgelijk en daar een fabriek opzetten is nu tog gunstig met de dollar koers

    Login om te reageren
  16. 3-Serie zegt

    14 april 2008 om 10:54

    De Huur Muller zou eens moeten gaan praten meet Joop Donkervoort. Joop is misschien niet zo flamboyant, maar toont al decenia aan dat je wel degelijk sportwagens in Nederland kan bouwen, zonder dat al je handelen onder een vergrootglas wordt gelegt.

    Het verschil? Joop roept wat minder en doet wat meer.

    Login om te reageren
  17. BVO zegt

    14 april 2008 om 10:58

    -edit: nope, maar even ontopic aub-

    Login om te reageren
  18. majinstar zegt

    14 april 2008 om 11:01

    Wie wilt er nou in een eigen product rijden, dat geeneens biedt waarvoor je betaald ??? Logisch dat je dan emigreerd. Ga daar in Amerika maar je troep verkopen ( de Spyker ).

    Login om te reageren
  19. rikkon zegt

    14 april 2008 om 11:08

    Zwaai, zwaai.

    Iemand nodig om te helpen inpakken?

    Login om te reageren
  20. Arnoud zegt

    14 april 2008 om 11:22

    Ik vond het al zo’n mooie dag toen ik vanochtend uit m’n bed stapte. Maar nu weet ik waarom! Hupsakee, weg met die vent! Geef ‘m maar een enkeltje Siberië met als eindbestemming een van de Goelags daar. Wat een arrogante hufter. Flikkert Maarten de Bruijn uit z’n droomproject, knikkert daarna de halve technische staf eruit, goochelt met omzetcijfers en verkoopaantallen en koopt tot slot een F1 team dat op sterven na dood was om het vervolgens zelf helemaal down the drain te pompen. En maar roepen dat hij het slachtoffer is van negatieve publiciteit. Slachtoffer? Ja, maar wel van z’n eigen hufterigheid.

    Login om te reageren
  21. Mr. Marteen zegt

    14 april 2008 om 11:32

    Lekkere vrienden en familie heeft die gozer dan, als je het hen alleen verteld, en je leest het de dag erna in de televaag

    Login om te reageren
  22. Oet zegt

    14 april 2008 om 11:35

    ‘Zó veel negatieve publiciteit, daar kan geen enkel merk tegen op.’ Nee, maar een slecht F1 team is ook niet goed voor het bedrijf en iemand die met cijfertjes kan goochelen al helemaal niet.

    Login om te reageren
  23. Rick dos zegt

    14 april 2008 om 12:07

    @Race Kees

    Nou, het is eerder een héél klein beetje de hand in eigen boezem steken, maar vooral ook daar om je heen slaan. En ook daar weer wijzen met een quasi eigen schuld gevoel.

    http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=270

    Nee, niet echt geloofwaardig.

    Login om te reageren
  24. sacha zegt

    14 april 2008 om 12:20

    @Rick dos: Jij bent ook niet snel tevreden.

    Login om te reageren
  25. Rick dos zegt

    14 april 2008 om 12:27

    @sacha

    Ik ben kritisch. Je moet altijd kritisch zijn. Zo ben je waakzaam voor het onkritische….niet kritische….geen kritiekische……

    Zo ben je waakzaam voor het schijnheiligheid…

    Nee, maar als hij op een gegeven moment (zoals hij in het interview aangeeft) als argumentatie gebruikt dat hij erachter kwam dat de F1 niet het niveau had voor de image van zijn merk. En aan het eind ook nog even wil doordrukken het punt dat wij Nederlanders de verkeerde instelling hebben dan heb ik al een vieze bijsmaak.

    Login om te reageren
  26. Jan C. zegt

    14 april 2008 om 13:10

    @markieanta: Nee, dat was Spijkstaal, een bedrijf dat ze naam uit Spijkenisse haalt. Het oude Spyker was in Amsterdam gevestigd en het nieuwe in ik meen Zeewolde?

    Deels ben ik het eens met Muller. Maar kunnen we dan eindelijk eens iets anders horen van “ons Victor” en dat hij toegeeft dat ‘ie fouten heeft gemaakt? Of zaken in ieder geval verkeerd had ingeschat?

    Login om te reageren
  27. markieanta zegt

    14 april 2008 om 13:20

    @Jan, merci, ik was altijd in de veronderstelling dat het 1 en hetzelfde merk was.

    Login om te reageren
  28. Charlie zegt

    14 april 2008 om 13:56

    weer een oplichter minder, ik kan er niet wakker om liggen, slaap er eerder rustiger door.

    Maar wellicht Victor zelf niet, als je in de VS valse informatie geeft of aan andere vorm van oplichting doet wordt je meteen voor de rechter gesleept.

    Dat is je in Nederland bespaard gebleven maar verdient had je het ……

    Login om te reageren
  29. thom zegt

    14 april 2008 om 14:35

    Haha die Muller gefrustreerd mannetje. Beetje ons de schuld geven van zijn falen. De dingen die hij zegt, ongelovelijk, alleen maar om zijn eigen hagje te redden.

    ” Ik dacht met Spyker een vehikel in handen te hebben om te laten zien dat je in Nederland een mooi en hoogwaardig product kunt maken. Maar tegen die naar binnen gekeerde muffe burgerlijkheid kan ik niet op ”

    Een mooi een hoogwaardig NL product, die man weet echt niet waar hij et over heeft. Leuk dat die wagens in NL in elkaar gezet worden maar daar houd et toch echt bij op. Ook komt Spyker bij lange na niet in de buurt van echte mooie en hoogwaardige sportwagens.

    “tegen die naar binnen gekeerde muffe burgerlijkheid kan ik niet op”

    Er worden in NL kwaliteits producten gemaakt waar je bij wijze van spreken een gratis Spykertje krijgt omdat et ook een NL product is.

    Kijk maar een op deze site dan kan je zien wat echte NL kwaliteit ipv een leuke carrosserietje met een verjaarde audi motor ed

    http://www.hollandjachtbouw.nl/media/frontpage.php?skip=1&id=1&menu=1

    “Een ‘costum built’ jacht kost al gauw zo’n tien miljoen euro”

    “Ondanks de internationale allure van de Nederlandse jachtwerven zijn de meeste klanten Nederlanders”

    http://www.wereldomroep.nl/actua/nl/nederland/sail2005/luxejachten050814

    Login om te reageren
  30. Ca.dil zegt

    14 april 2008 om 14:56

    Respect krijg je niet zo maar door een zootije geld hier en een zooitje geld daar uit te geven. Dat moet je verdienen door echt iets te bereiken. Als Ferrari net zoals Spyker begonnen was hadden ze ook geen respect gekregen hoor… Maar aan het roer van Ferrari stond een coureur en iemand met verstand van auto’s. Bij Spyker zijn het slechts zakenmensen… De enige die het wel goed deed, Maarten de Bruijn, is weggegaan vanwege verschil van inzicht… gelijk had hij…

    Login om te reageren
  31. bruistablet zegt

    14 april 2008 om 15:16

    dat nederlanders kleinburgelijk en afgunstig zijn klopt…maar ik zou dan niet naar de vs gaan als ik hem was…rusland lijkt me slimmer.

    Login om te reageren
  32. Harrie zegt

    14 april 2008 om 15:21

    Ik denk dat ik nog een reden voor vertrek heb gevonden…

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/3786561/_GroenLinks__verbied_barbecue__.html?p=8,2

    Ik denk dat ik vraag of ik mee mag op de boot :-)

    Login om te reageren
  33. damster zegt

    14 april 2008 om 16:09

    Oh wacht, hij heeft vorig jaar in Nijmegen (calvin klein bij america today) maar ook in Milaan (bij intimissimi) een onderbroek gekocht! Het is toch belachelijk. Waarom doet de Nederlandse regering daar toch niet eens iets aan??? Eerst roepen dat je het Nederlanse product wilt stimuleren, maar dan stiekum je ondergoed OOK ergens anders halen. Dit soort januskopperij moet wel onmiddelijk verboden worden. Ik hoop dat TON mij soelaas gaat bieden!

    Login om te reageren
  34. lincoln zegt

    14 april 2008 om 16:50

    eigen schuld ..
    dan had je maar niet in het dorpje NEDERland iets moois willen neerzetten ..
    dat pikken dorpelingen nou eenmaal niet ..

    godspeed Victor ..

    Login om te reageren
  35. Js zegt

    14 april 2008 om 16:55

    Hmmmm… Wat kost die jacht van Muller hier in Florida ?… 70 miljoen verlies bij Spijker zei iemand ? Hmmmmm…. even reken sommetje… Hmmm….

    Eerlijk zou het voor het bouwen van autos voordelig zijn voor Spijker om naar de VS te verhuizen… Maar volgens mij zou Spijker veel beter af zijn zonder V. Muller. Hij maakt ook zelf onderdeel uit van die NL’se mentaliteit die hij zo zat is. Zie nou hoe hij klaagt over NL en dat het niet aan hem ligt maar aan anderen. Klagen, daar zijn we inderdaad goed in in NL toch Victor ?
    Die man is al lang binnen en wilt gewoon verdwijnen… wie weet misschien zie ik hem nog wel een keertje op South Beach in zijn Spijker…

    Login om te reageren
  36. NuttelozeBPM zegt

    14 april 2008 om 17:08

    Spyker weg? Alweer een trots dat verdwijnt!

    Login om te reageren
  37. tss68nl zegt

    14 april 2008 om 17:19

    Sorry hoor, beetje gelul van die gast. Alsof Spyker alleen slecht gaat vanwege de publiciteit?

    Volgens mij was nagenoeg iedereen enthousiast, hebben ze het zelf verprutst, en zijn er op die manier steeds meer sceptici bij gekomen.

    Je bedrijf bijna failliet…ja weet je wat, we gaan F1 doen. Zucht. Dat deed het em voor mij. Enorme eikels achter een goed idee, da’s pas jammer!

    Login om te reageren
  38. Mr Hyde zegt

    14 april 2008 om 17:32

    @NuttelozeBPM, Nee, geen trots dat verdwijnt. Dit is iets dat verknalt is, en eindelijk zichzelf opruimt.

    Login om te reageren
  39. slk zegt

    14 april 2008 om 18:12

    Wat een kwallebal.Weg met dat merk.Voegd helemaal niks toe in supercar klasse.kUNNEN GEENEENS EIGEN MOTOREN PRODUCEREN..Dan ben je in mijn ogen mislukt als fabrikant.

    Login om te reageren
  40. Thelis zegt

    14 april 2008 om 19:00

    Als er ergens een land is waar ze het niet zo hebben op die lui die het niet zo nauwkeurig met de financiële (beurs) regeltjes nemen, dan is het de US of A wel.
    Dus ome Victor kan zijn plekje in de Florida State Prison vast boeken.

    Leuk, dan kunnen ze zijn verhaal gebruiken in CSI Miami.

    Login om te reageren
  41. Pieter zegt

    14 april 2008 om 20:00

    Ik begrijp het wel en zou in zijn plaats ook naar Florida vertrekken. Zijn probleem is echter dat hij zichzelf meeneemt.

    Login om te reageren
  42. Tom zegt

    14 april 2008 om 20:02

    ik vind eigenlijk dat hij wel een punt heeft…. er wordt hier niet echt uitgeblonken in groots denken en groots doen…. zijn we blijkbaar te calvinistisch voor….. jammer, en daarom komt hier dan ook niks spectaculairs van de grond….. en zijn we met onze truttige burgerlijkheid met een Balkenende opgescheept… blijkbaar de gemiddelde nederlander…… en dan probeert iemand het…. we zouden onze helden moeten vereren, en veel meer VC aan deze mannen moeten beschikbaar stellen…… wordt alles spannender van.
    PS investeren in dit soort mannen en ideeen is als naar het casino gaan. Je wint iets en je verliest iets…. met een aanzienlijk grotere kans om te verliezen… maar je hebt wel de thrill gehad!

    Login om te reageren
  43. jasper zegt

    14 april 2008 om 20:37

    hij wordt verbannen wegens het schade toe brengen aan het nederlands trots met lelijke auto’s.

    Login om te reageren
  44. Pomoek zegt

    14 april 2008 om 21:03

    Om te beginnen: Hoge bomen lachen om kritiek. Zeurpieten wijzen altijd naar anderen als ze iets verprutsen. Kortom: Victor is geen hoge boom. Ten 2e: Wat hij zegt is simpelweg niet waar. De berichtgeving rondom het Spyker F1-team was in de NL pers in principe positief te noemen, waarbij tzt. uiteraard aandacht werd besteed aan de slechte prestaties van het team. Daarnaast doet Spyker het als autoproducent gewoon niet goed en doen ze er schichtig over het aantal geproduceerde auto’s. Daar worden investeerders niet blij van. Open en transparant is wat ze willen, net als overigens in de VS. Victor had een grote mond. Hij schreeuwde van de daken hoe snel hij h.e.e.a. wel niet voor elkaar zou krijgen. De reactie in de pers was logischerwijs: Oké: Laat maar zien dan. En toen bleek Victor met zijn Spyker-droom niet thuis te geven. Kortom: Hier is geen sprake van een Hoge boom die veel wind vangt maar van een lange slungel die op zijn windbuil gaat.

    Login om te reageren
  45. Bart zegt

    14 april 2008 om 22:13

    @slk

    O ja? Ga over een week of vief maar eens naar Spa en kijk (of hoor) maar eens hoeveel Audi je nog onder de kap kan vinden.

    Enne, een Pagani is zeker ook niks omdat er een Mercedes blok achterin ligt? Of een McLaren F1? Of …

    Login om te reageren
  46. Bishop zegt

    14 april 2008 om 22:32

    @slk

    je bent het bijna niet waard om op te reageren, maar omdat je zo dom bent heb ik toch medelijden met je.
    Weet je wel niet hoeveel fabrikanten motoren van elkaar lenen en kopen? Een compleet nieuw blok ontwerpen kost echt een godsvermogen en jij denk dat elk persoon dat wel even kan. De auto-industrie gaat een stukje verder vriend, maar die wereld zal jij nooit zien.

    @ Bart
    Toch blij dat sommige mensen verder kijken.

    Login om te reageren
  47. Wat_een_gezeik zegt

    14 april 2008 om 23:08

    weet je wat het kost om je jacht te verzekeren in Florida met al die orkanen….
    Dat is duurder dan wat je in nederland aan belastingen en andere onzin betaald

    Het enige voordeel wat meneer Muller wel heeft is dat de zakenreisjes een stuk goedkoper worden, aangezien ze in amerika de grootste afzet markt hebben en daar dus ook ongeveer het meeste komen.

    Login om te reageren
  48. bob zegt

    14 april 2008 om 23:32

    Hij heeft gelijk over de Nederlandse werk mentaliteit .. in Nederland houdt men van middelmaat … alles wat erboven probeert uit te steken wordt keihard neergesabeld.

    Middelmaat en spruitjes zijn troef in de lage landen.

    Login om te reageren
  49. Bas zegt

    15 april 2008 om 00:25

    Inderdaad bob.
    Maarja…zoals onze enige wereldberoemde Nederlandse man al zei
    (overigens ook geen kerel die netjes onder het maaiveld is gebleven ;) ):
    Elk voordeel heb zn nadeel.
    Zo heeft ook elk nadeel zn voordeel.
    Voordeel aan onze mentaliteit is dat we wel allemaal een reele kans krijgen om neergesabeld te worden of om nar Amerika te verhuizen.
    M.a.w.: hij moet niet zeiken over de mentaliteit want het is m alleen maar om de centjes te doen.

    Login om te reageren
  50. Chrizzzie zegt

    15 april 2008 om 08:11

    Bye Bye Victor,

    Don´t let the door hit your ass on the way out.

    Login om te reageren
  51. carlover zegt

    15 april 2008 om 10:26

    En daar gaan we weer….

    Dit geneuzel bedoelt hij nou, ik geef hem groot gelijk!

    Login om te reageren
  52. Alex zegt

    16 april 2008 om 02:16

    Ik geef hem GROOT GELIJK!
    Aangezien dit ook inderdaad een zeikland is geworden, en je hier NIET meer met respect behandeld wordt!
    Men geeft veel te snel kritiek!
    Ja, dat is het enige waar mensen hier in Nederland goed in zijn!
    Ik noem even een klein voorbeeldje aan (markieanta)!
    Ik ben zelf een Nederlander, maar trots op dit land? how maar!
    Ik zal ook wel een of meerderen reacties terug krijgen van mensen die kritiek aan mij geven, maar dat ben ik wel gewent in dit achtebakse landje.
    Zelf vindt ik Spyker bijzonder mooi, en ben blij dat het weer goed is gekomen.
    Is een keer wat anders dan die Ferraris,Lambotje,Porschejes, en wat dan ook allemaal.
    Hebben we hier in Nederland iets moois qua automobile, lopen er een aantal het af te zeiken en kritiek te geven!
    Zeker niets beters te doen.
    Nouhu, ik wil die gene zelf wel eens zien hoe hun een autoproduktie oprichten.
    Dan mag je afzeiken wat je wil over je eigen bedrijfje.

    Groeten ;-)

    Login om te reageren
  53. 9000cse zegt

    17 april 2008 om 02:47

    Wat dachten jullie van 3 dagen Nationale Rouw?

    Login om te reageren
  54. Ca.dil zegt

    17 april 2008 om 17:15

    Alex, een autobedrijfje wat 100 auto’s heeft gemaakt in 6 jaar tijd, met 60 miljoen verlies in 1 jaar tijd en geleid door zakenmannen verdient geen respect. Ferrari, Lamborghini, Porsche… Opgericht door mensen met verstand van auto’s… Die verdienen respect. Helaas zijn die nu ook hoofdzakelijk in handen van zakenmensen maar kijk naar Pagani en Koenigsegg, die lukt het wel. En die maken ook nog eens bijzonderdere en snellere auto’s.

    Weg met Spyker en wachten op de Silvestris sportauto/vliegtuig… Die boot beloofd veel goeds.

    Login om te reageren
  55. Bishop zegt

    17 april 2008 om 20:18

    @Ca.dil
    als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond gewoon dicht.
    Ze maakten in 2006 94 auto’s. En dat is dus wel een verschil met je 100 in 6 jaar.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North