• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig had

Auteur: Author, gepost 13 maart 2015 om 15:57 – 47 Reacties

Afbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig hadAfbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig hadAfbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig hadAfbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig hadAfbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig hadAfbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig hadAfbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig hadAfbeelding Vier uitlaatpijpen: precies wat de Toyota Aygo nodig had

Toyota Aygo door Musketier
Wees gerust, ook de rest van het exterieur is klaargestoomd voor de volgende meeting bij een McDrive naar keuze.

Exterieur inderdaad, want voor zover bekend is er onder de kap van de Aygo niks aangepast door Musketier. De tuner heeft er het al vaker gepresteerd om, vooruit, verrassende auto’s te ’tunen’ en daarop is deze mini-Jap geen uitzondering.

De woeste driepitter onder de kap is in elk geval verzekerd van een vrije adem met 1,33 uitlaat per cilinder. Verder vinden we een setje sportvelgjes beschikbaar in de maat 15 tot en met 18 inch en is het stadsgebakje 30 mm lager op de pootjes gezet.

Afgezien van die vier uitlaatpijpen moet gezegd worden dat deze Aygo nog best een stoer autootje is geworden. Zeker de velgjes in combinatie met de rood/zwarte lak staan ‘m niet verkeerd. Hoe het setje uitlaten klinkt is overigens nog niet bekend.

Ook interessant!

  • Toyota Aygo is exit, maar toch ook weer niet
    Toyota Aygo is exit, maar toch ook weer niet
  • Toyota blijft een betaalbare A-segmenter maken
  • Toyota Aygo X: een crossover in het A-segment
  • Toyota Aygo X
    Toyota Aygo X houdt het A-segment in leven

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

aygo, musketier, rood, Toyota, tuning, two-tone, uitlaat, zwart

Vorig bericht: « Venlose VVD-wethouder doet voor 10 mille aan taxiritjes [updated]
Volgend bericht: Dit horloge kost evenveel als een McLaren P1 »

Lees Interacties

Reacties

  1. sr20det zegt

    13 maart 2015 om 16:01

    Jaa hiermee boek je alle golfjes r32, s3’tjes en bmw 320’jes er wel mee uit ja. Wat een bizar monster

    Login om te reageren
    • gerjanm zegt

      13 maart 2015 om 16:03

      @sr20det: Ja, met meer uitlaatjes ga je natuurlijk veel sneller…..

      Login om te reageren
    • sr20det zegt

      13 maart 2015 om 16:04

      @sr20det: sorry, 330’jes

      Login om te reageren
      • bisazza zegt

        13 maart 2015 om 18:01

        @sr20det: vergis je ook niet in de 320i’tjes… Die gaan ook al in 7,3 naar de 100 ;)

        Login om te reageren
      • lucas23 zegt

        14 maart 2015 om 13:04

        @sr20det: 130’jes past beter in het rijtje

        Login om te reageren
    • blaze3027 zegt

      13 maart 2015 om 19:15

      @sr20det: nou nou nou ding houd me vr6 s nie bij hoor

      Login om te reageren
      • sr20det zegt

        13 maart 2015 om 20:06

        @blaze3027: mans hoor

        Login om te reageren
        • blaze3027 zegt

          13 maart 2015 om 21:37

          @sr20det: ja he…

          Login om te reageren
          • sr20det zegt

            13 maart 2015 om 22:47

            @blaze3027: mwa

            Login om te reageren
  2. roberto zegt

    13 maart 2015 om 16:01

    4 uitlaten vind ik wel erg ver gaan voor een Aygo, dan liever 2 aan de linkerzijde.

    Login om te reageren
  3. jrk68 zegt

    13 maart 2015 om 16:02

    2 in het midden had beter geweest, had m’n vriendin onder haar Aygo en dat zag er best geinig uit.
    Verder wel een geinige bodykit.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      13 maart 2015 om 18:23

      @jrk68:
      Zoiets?

      Login om te reageren
  4. arnodk zegt

    13 maart 2015 om 16:04

    Ik vond die van de vorige generatie sowieso al een stuk mooier, en 4 uitlaten.. van mij hoeft het niet

    Login om te reageren
  5. tupperware zegt

    13 maart 2015 om 16:11

    Om de Pk”s te laten matchen met de looks hebben ze in de UK een turbo kitje voor de Aygo.
    Voor 3,5K in ponden heb je dan 124 Shetlandpony’s onder de rechter voet.
    Oh, en laat je niet verleiden tot 18″ velgen, veel te groot en zwaar voor zo”n klein motor, daar gaat hij echt niet fijner van rijden..

    Login om te reageren
  6. styns zegt

    13 maart 2015 om 16:12

    Wat. Een. Spuuglelijk. Onding.

    Login om te reageren
  7. sydney zegt

    13 maart 2015 om 16:13

    Elke keer als ik een nieuwe Aygo van voren zie, kijk ik altijd onbewust naar beneden of de veters in m’n schoenen nog vast zitten.

    Login om te reageren
  8. dakloos zegt

    13 maart 2015 om 16:24

    Ik vind ’t ’n hip ding.

    Login om te reageren
  9. sergio72 zegt

    13 maart 2015 om 16:26

    Hij word er niet knapper op! Lelijke auto.

    Login om te reageren
  10. philipf zegt

    13 maart 2015 om 16:26

    Meteen je GTI inruilen voor dit ding! Monsterlijk….

    Login om te reageren
  11. rutger97 zegt

    13 maart 2015 om 16:28

    Dikke motor erin en dan wil ik m wel hebben!

    Login om te reageren
    • ronaldddvos zegt

      13 maart 2015 om 18:09

      @rutger97: die Ferrari ff v12 van laatst?

      Login om te reageren
      • rutger97 zegt

        13 maart 2015 om 20:52

        @ronaldddvos: zoiets

        Login om te reageren
  12. arthur1004 zegt

    13 maart 2015 om 16:34

    Dikkere motor er in, ander onderstel, grotere carrosserie, beter interieur, ja! Dán wil ik hem wel hebben. O wacht, ik wil deze dus absoluut niet.

    Login om te reageren
  13. thomcarspotter zegt

    13 maart 2015 om 16:38

    Turbocharge that bitch!

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      13 maart 2015 om 16:45

      @thomcarspotter:
      U vraagt, wij draaien en zij schroeven het er voor je op..
      http://www.tts-performance.co.uk/#!toyota-aygo/cf2g

      Login om te reageren
  14. Dutchdriftking zegt

    13 maart 2015 om 16:40

    Ik mis sidepipes!

    Login om te reageren
  15. alcantara zegt

    13 maart 2015 om 16:41

    @alcantara: Hmm, vreemd, dat had ik toch echt niet getypt, nog eens proberen:
    1 pijp is 400pk

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      13 maart 2015 om 16:42

      @alcantara: Ha wat een grap! Een complete tekst hoort daar nog tussen te staan…laat maar, delete dan alle 4 reacties maar.. want in pijp hoort bij sub 200pk

      Login om te reageren
    • tupperware zegt

      13 maart 2015 om 16:46

      @alcantara:
      Dus hier ligt 1600pk in..?

      Impressive..

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        13 maart 2015 om 17:07

        @tupperware: Nee, de site kan blijkbaar niet omgaan met de notaties waarin ik alles getypt had. Maar wat ik bedoelde is dat 1 pijp bij sub 200pk hoort, 2 pijpjes aan één zijde bij 200pk tot 300pk, beide zijdes 1 pijp bij 300 tot 400pk en beide zijdes 2 pijpen bij meer dan 400pk.
        Zo duidelijk?

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          13 maart 2015 om 18:58

          @alcantara:
          Wat jij vind dat hoort is gelukkig geen wet, persoonlijk vind ik 2 pijpjes centraal altijd wel geinig staan. Juist ook bij die kleintjes maar ook in het geval van de F-type vind ik dat mooier.
          Ik laat de V8 F-type alleen daarom al wat het is, laat onverlet dat ik 4 pijpen onder een Aygo net zo raar staan als onder een A3 of een Golf..

          Login om te reageren
      • alcantara zegt

        13 maart 2015 om 17:09

        @tupperware: Dus hier ligt waarschijnlijk een motor in die meer dan 400pk levert.

        Login om te reageren
  16. kaasdevies zegt

    13 maart 2015 om 17:22

    Mijn vriendin mag me ook 4X pijpen maar dan zonder vrije adem

    Login om te reageren
  17. baardmijt zegt

    13 maart 2015 om 17:24

    Oei… wat is de huidige Aygo toch lelijk…

    Dat blijft ie met deze kit ook, vooral van de neus kan ik op z’n zachtst gezegd niet in vervoering raken.

    Rest van de kit oogt wel aardig. Maar dan zou ik toch kiezen voor drie uitlaatpijpjes max. En er moeten hoe dan ook (veel) meer peekaatjes uit die driepitter gehaald worden.

    Login om te reageren
  18. bennyyy zegt

    13 maart 2015 om 17:28

    Kom er hier regelmatig op de woon/werk rit richting Rotterdam Botlek een tegen met vier uitlaten, maakt meer herrie dan dat het voorruit gaat. Bewonder z’n passie, maar 4 uitlaten op een 3 cil is redelijke overkill.

    Login om te reageren
  19. Edge zegt

    13 maart 2015 om 17:28

    Achterbank eruit, dik blok op de achteras monteren en gaan met die banaan!

    Login om te reageren
  20. Bart_V zegt

    13 maart 2015 om 17:53

    Muah 4age 20v er in en klaar
    Leuk voor als daily

    Login om te reageren
    • redbeams zegt

      14 maart 2015 om 00:06

      @bart_v: 4a-gze of beter nog een 3s-gte ;)

      Login om te reageren
      • Bart_V zegt

        15 maart 2015 om 10:31

        @redbeams: wil je dood ofzo 3S-GTE heb ik in mijn corolla zitten

        Login om te reageren
  21. burgerbak zegt

    13 maart 2015 om 18:12

    Wop wop daar gaan die pijpies woo wop

    Login om te reageren
  22. qriss zegt

    13 maart 2015 om 18:15

    Het ombouwen, tunen en raceklaar maken van auto’s moet je gewoon aan Toyota / TMG / TRD / TTE overlaten:

    https://www.youtube.com/watch?v=cRdqU1uze0A

    https://www.youtube.com/watch?v=fjyCNQG6_dE

    https://www.youtube.com/watch?v=DSKyYQsT0eI

    https://www.youtube.com/watch?v=hAltP8A0XZQ

    Login om te reageren
  23. redbeams zegt

    13 maart 2015 om 18:54

    Uhhh nee dit is overkill…liever 2 in het midden.
    De velgjes staan ‘m dan juist wel mooi.

    Login om te reageren
  24. driftkicker zegt

    13 maart 2015 om 19:42

    Fiat 500 Abarth heeft standaard 2 uitlaten en optioneel 4. Beiden klinken geweldig voor zo’n klein autootje! http://www.abarthbelux.be/Site/be/RECORD_MONZA_EXHAUST_SYSTEM_KIT

    Login om te reageren
  25. mrrallycross zegt

    13 maart 2015 om 20:45

    Het heeft wel wat, een hoog tjappie gehalte!

    Login om te reageren
  26. toyotafortuner zegt

    13 maart 2015 om 22:53

    Met een normale uitlaat zou ie al heel wat beter te pruimen zijn, want ik vind deze uitvoering eigenlijk best tof

    Login om te reageren
  27. n54coupe zegt

    14 maart 2015 om 15:44

    Agossie

    Login om te reageren
  28. gaszitrechts zegt

    14 maart 2015 om 16:13

    Hopen dat de Toyota rijders het gaspedaal nu wel weten te vinden…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North