• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen Polo nu ook met drie deuren

Auteur: RubenBaeten, gepost 26 augustus 2009 om 11:20 – 49 Reacties

Afbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deurenAfbeelding Volkswagen Polo nu ook met drie deuren

Volkswagen Polo driedeurs

Dat kon je natuurlijk op je vingers natellen.

De vijfdeurs Polo (pak ‘m!) rijdt inmiddels rond op onze wegen en is wat ons betreft een hartstikke leuk ding om te zien. Maar minder deuren is altijd mooier, en ook al verandert er voor de rest niets aan de auto, de driedeursversie is een welkome aanvulling. Deze Polo krijgt dezelfde uitrustingsniveau’s en motoren als de vijfdeurs, te weten de 1.2 driecilinder benzine met 60 of 70 pk, de 1.4 benzine met 85 pk, en drie versies van de 1.6 TDI met 75, 90 en 105 pk. Bovendien zal er begin 2010 ook een 1.2 TDI BlueMotion-variant komen die slechts 3,3 liter per 100 km verbruikt en 90 gram CO2 per km uitstoot. Ook zit er een ‘snelle’ versie in de pijplijn: de 1.2 TSI met 105 pk.

In Duitsland kost de basis-Polo €12.150, op de Nederlandse prijzen wachten we nog even. Op de IAA Frankfurt zal de kleine Dreitürer te bewonderen zijn.

Ook interessant!

  • Volkswagen Polo (2022) rijtest
    Volkswagen Polo (2022) rijtest
  • Vernieuwde Volkswagen Polo
    Vernieuwde Volkswagen Polo alvast een klein beetje verklapt
  • vernieuwde Polo GTI
    Volkswagen Polo facelift is helemaal officieel
  • De nieuwe Volkswagen Polo: goedkoper, maar ook weer niet

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

iaa-2009, polo, Volkswagen

Vorig bericht: « Chrysler en Daimler ruziën over onderdelen
Volgend bericht: Gespot: Put Your Hands Up For Detroit! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Neluz zegt

    26 augustus 2009 om 11:23

    Strak bakkie alleen die achterlichten vind ik wat minder …

    Login om te reageren
  2. xtr zegt

    26 augustus 2009 om 11:24

    tja, beetje sneu dat de topper een 1.2 blokje heeft (vooralsnog)

    toch zal de auto er in een signaalkleur lekker dik uit zien, met de juiste wielen

    Login om te reageren
  3. JanJansen zegt

    26 augustus 2009 om 11:26

    Dat klopt

    flauw…

    Login om te reageren
  4. RRenault zegt

    26 augustus 2009 om 11:26

    Een topmodel met 105PK? Dat is wel heel erg weinig.

    Login om te reageren
    • landedrie zegt

      26 augustus 2009 om 11:32

      @RRenault: de gti komt wss ook nog hoor.

      Login om te reageren
  5. Hilgert zegt

    26 augustus 2009 om 11:28

    Ja jongens…downsize is helemaal in :)

    Login om te reageren
  6. The_12oach zegt

    26 augustus 2009 om 11:34

    wacht maar op de GTI daar komt denk ik die 1.4 tfsi in met 160pk ofzo

    Login om te reageren
  7. MattCurlew zegt

    26 augustus 2009 om 11:34

    Er komt heus nog wel een GTI variant..

    De 5-deurs vind ik wel mooi maar deze doet me dan echt helemaal niets. Te grote raampartijen

    Login om te reageren
  8. Maikel zegt

    26 augustus 2009 om 11:37

    ziet er wel leuk uit in een driedeurs versie. en nu maar wachten op de GTI, en ik weet ook haast wel zeker dat die zal komen.

    Login om te reageren
  9. koreantaxiproductions zegt

    26 augustus 2009 om 11:42

    met die seat ibizia cubra 1.4 wordt dit een lekker autootje!

    Login om te reageren
  10. GregBem zegt

    26 augustus 2009 om 11:43

    vind em wel stoer zo in 3D :wink:

    Login om te reageren
  11. des zegt

    26 augustus 2009 om 11:45

    zeer aardig interieur voor die klasse!

    Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      26 augustus 2009 om 11:51

      @des: qua stuur, materialen en details (in luxere varianten) wel maar vind je het ontwerp niet ontzettend gedateerd? Zo zagen auto’s 15 jaar geleden er zelfs nog uit

      Login om te reageren
  12. RickB zegt

    26 augustus 2009 om 12:14

    @koreantaxiproductions .
    Cobra en Cupra = Cubra XD
    @Matt.
    Nog meer te -edit: hou het netjes- op VW?

    Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      26 augustus 2009 om 12:17

      @RickB: ik -edit- niet. Gebruik daar voortaan maar een ander woord voor. En daarbij mag ik hem toch wel saai en een gedateerd interieur vinden hebben? Daarbij zei ik al dat ik de 5-deurs wél mooi vind. En mocht je het willen weten; ik vind de Scirocco en Passat CC ontzettend mooie bakken! (behalve de hondslelijke kont van de Sc. en de achterlampen van de CC)

      Login om te reageren
  13. rikkon zegt

    26 augustus 2009 om 12:14

    Joepie, joepie mijn dag is weer goed. Ik dacht dat’ie nooit zou komen! Hoera, hoera!

    Petjes opgelet, over een jaar of 8 istie verkrijgbaar bij de occasie allochtoon near you!

    Login om te reageren
  14. des zegt

    26 augustus 2009 om 12:23

    geef mij maar een degelijk, mooi gedateerd interieur dan een up to date (watdat ook mag zijn) in allerlei lelijke pastic varianten die je terug vind in zowel corsa, fiesta en andere concurrenten

    Login om te reageren
  15. RickB zegt

    26 augustus 2009 om 12:30

    @Matt.
    Welke wagen vind jij dan wel mooi binnen VAG?!
    Skoda vind je zeker te goedkoop, audi weer te duur, VW voor sjwennies, Seat voor mensen die een audi willen rijden maar geen geld hebben…

    Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      27 augustus 2009 om 00:34

      @RickB: VW Polo 5d, Golf GTI, Scirocco, Passat CC, Phaeton (Tiguan ook niet verkeerd maar dat vrachtwagen interieur kan echt niet), Audi A3, A5, A8, TT-S, R8, Seat Leon, Altea, Altea XL en Skoda Octavia RS

      Sowieso vind ik bijna alle Audi’s voor ong. 2005 mooi tot ze begonnen met die stomme achterlampen met hoekjes en rondingen (vorige A4 vond ik een perfecte auto (de cabriolet al helemaal) maar moesten ze weer verkrachten met de facelift), vind ik de eerste Leon één van de mooiste hatchbacks ooit en de vorige Superb vond ik wél mooi door zijn simpelheid… nu jij weer..

      Login om te reageren
  16. SLR zegt

    26 augustus 2009 om 12:31

    ik vind het vorig model beter dit model is dikker geworden en de achterlichten zijn ook niet mooi

    Login om te reageren
  17. sven2 zegt

    26 augustus 2009 om 12:36

    mijn stiefzus krijgt in september haar 5-deurs Polo met de 1.4 benzinemoter met 85 pk, ze heeft hem full-option besteld, ik geloof zelfs in deze kleur!!

    Login om te reageren
  18. TimmyHighflyer zegt

    26 augustus 2009 om 12:51

    De nieuwe polo is zowel qua interieur als qua exterieur volwassener geworden en is in zijn segment toch een van de mooiste auto’s.
    En 105 pk is echt wel vlot in een polo. De 1.9 TDi van het vorige model kon zelfs met de 100 pk al giftig uit de hoek komen.

    Login om te reageren
  19. Solstice zegt

    26 augustus 2009 om 12:53

    Opvallend dat juist het enige enigszins frivole aspect aan deze auto (de achterlichten) door veel mensen niet mooi gevonden wordt.

    Wat een crisiskleur heeft ‘ie trouwens op die persfoto’s..

    Login om te reageren
  20. Jesper zegt

    26 augustus 2009 om 13:02

    Laatst met de 1.4 5d gereden, in Highline uitvoering o.i.d. geloof ik. Mooi ding van binnen, maar zo traag als dikke stront door een trechter… Die 1.4 wordt m niet.
    Dan rijd ik nog liever een goedkoper Yaris 1.3 met 100pk.

    Ik kijk uit naar de 1.4 T(rode)SI met DSG :D

    Login om te reageren
    • Benjamin1 zegt

      26 augustus 2009 om 13:08

      @Jesper:
      Agreed, de huidige motoren zijn eigenlijk allemaal te traag om te kopen.

      De GTI zal vast een 1.4TSI krijgen, maar hoeveel gaat die wel niet kosten, richting de 30k, en hoe vaak wordt die verkocht?

      Het merendeel koop de superzuinige 1.2 TDI (kots kots) of de 1.2 met 65pk..

      Troosteloze auto die polo…

      Login om te reageren
  21. Benjamin1 zegt

    26 augustus 2009 om 13:05

    En de volgende trieste Polo.

    Gokje, 20.000 euro voor de full option 1.2 tsi, ja maar de kwaliteit is zo goed, en na 500.000 km doet alles het nog, geen kraakje of wat.

    Ik koop dan liever een 155pk sterke GP Abarth, iets waar je lol in kan hebben en wat meer emotie losmaakt dan een polo die evenveel gevoel opwekt als een blikje knakworstjes.

    Login om te reageren
  22. DenE zegt

    26 augustus 2009 om 13:21

    Leuk die schattingen van de kosten voor deze Polo… Natuurlijk gaan we er, bij voorbaat, vanuit dat’ie veel duurder is als zijn concurenten in dit sigment.
    Waarom eigenlijk? De meeste modellen van VW zijn stukken gezakt in prijs de laatste tijd. Ook bij VAG voelen ze de tegenvallende verkoopcijfers denk ik. Ik geloof dat de heren echt wel in zullen zien dat nú niet de tijd is om een nieuw model in de markt te zetten tegen een premium-prijs. Ik geloof er wel in dat hij toch interessant geprijst gaat worden. Verder, leuke auto om te zien, een echte VW, niet buitensporig opvallen door een gedurft design, waarschijnlijk gemaakt van het juiste materiaal, en gewoon solide en degelijk uiterlijk. Voor sommige juist een reden om géén VW te kopen, so be it. Ik vind hem weer leuk, laat die Polo GTI maar komen.

    Login om te reageren
  23. Jan Rap zegt

    26 augustus 2009 om 13:22

    Nu ik ‘m zo zie ben ik toch wel blij dat ik ‘m niet besteld heb. En die 1.4 is idd veel te langzaam.
    Eerst leek ie me wel mooi, maar al met al issie toch een beetje sneu geworden…

    Login om te reageren
  24. bassie zegt

    26 augustus 2009 om 13:40

    Ik weet niet op welke prijzen je wilt wachten Ruben.

    De prijslijst van de Polo is gebasseerd op de 3deurs (5-deurs is meerprijs). De 3 deurs uitvoering is ook al vanaf de introductie van de nieuwe Polo gewoon te bestellen, ze worden alleen wat later uitgeleverd.

    Login om te reageren
  25. jan zegt

    26 augustus 2009 om 15:15

    startprijzen beginnen bij 13.000 euro dat zie je ook in de reclamespotje op tv.

    Login om te reageren
  26. Robert zegt

    26 augustus 2009 om 15:26

    De prijzen staan inderdaad gewoon op de prijslijst ;)

    Login om te reageren
  27. northspotting zegt

    26 augustus 2009 om 17:00

    Ik vind de 5-deurs toch stukken mooier. Wat ruimer, volwassener zoals de auto oogt. Nu is het nog steeds zo’n klein bakje en op de laatste paar foto’s uit de gallery gaan de kont en het dak bijna de hoogte in als bij een Fox. Minder deuren staat niet altijd mooier!

    Login om te reageren
  28. Huub zegt

    26 augustus 2009 om 18:56

    @Benjamin1

    Gelukkig is deze Polo een betere auto dan al het vergelijkbare dat uit Italie komt.

    Login om te reageren
  29. johnny m zegt

    26 augustus 2009 om 20:48

    Beste Huub, ik weet dat er maar weinig mensen zijn die relevante autokennis hebben . VW staat met 4 modellen op de laatste plaatsen van de dauertest 100.000 km , daar waar de Grande punto en Panda een topnotering hebben gekregen. Ook volgens de Adac. Het is 2009 , kijk maar eens:
    http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-fox-1.2_889510.html

    Login om te reageren
  30. Freewarefreak zegt

    26 augustus 2009 om 22:11

    Super mooi! Nou snel de GTI uitbrengen en genieten maar.

    Login om te reageren
  31. Huub zegt

    26 augustus 2009 om 22:24

    @johnny m

    Tja, als betrouwbaarheid het enige is.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      27 augustus 2009 om 00:28

      @Huub: Verwacht jij dan dat je in zo’n Polo meer rijplezier hebt dan in een Grande Punto/Alfa 147? Dacht het ook van niet. Een Italiaan > Duitser (dat geldt voor de auto’s én voor de vrouwen ;))

      Login om te reageren
  32. Benjamin zegt

    27 augustus 2009 om 01:19

    @ huub

    de 85 pk highlibe staat voor 18,5k in de showroom. Voor 1000 euro meer staat er een 120 pk tjet sport voor de deur. Waarvan de kwaliteit uitstekend is en het rijplezier vele malen groter dan in een saaie trage Polo.

    Waarom iemand nog heil ziet in dit ding snap ik niet.

    Login om te reageren
  33. W115 zegt

    27 augustus 2009 om 09:41

    Jongens, een auto kopen de meeste mensen niet voor snelheid, ook worden deze autos meer geleasd dan verkocht.

    Login om te reageren
  34. johnny m zegt

    27 augustus 2009 om 09:52

    Huub , je komty zelf met de vage term ”een betere auto” : denk dat het nu tijd is uit te leggen wat je ermee bedoelt.

    Login om te reageren
  35. DenE zegt

    27 augustus 2009 om 10:07

    @ Benjamin….
    “Waarom iemand nog heil ziet in dit ding snap ik niet”
    Rest-waarde misschien….. ????? :D
    Zo’n T-jet schrijf je geld harder op af dan op de Aandelen World-Online in 2001.
    Om MattCurlew worden te gebruiken, nou jij weer..

    Login om te reageren
  36. johnny m zegt

    27 augustus 2009 om 10:26

    mag ik ook ? en vraag je om die steen eens op te tillen in 2009 . \1. kwaliteit van Fiat staan op een ruim hoger plan als een huidige VW, zie link hierboven als bewijs.
    Daarnaast kun je in onderstaande link de afschrijvingpercentages eens zien . De Bravo staat al op gelijk plan met een Golf , als voorbeeld.
    Zie ook de Grande punto eens :

    Hier ook even de uitkomsten van het onderzoek van Vroemm.nl

    1 Toyota Aygo 78,04%
    2 Suzuki Swift 76,21%
    3 Mini Mini 73,56%
    4 Fiat Panda 72,24%
    5 Toyota Yaris 70,90%
    6 Hyundai Atos 70,48%
    7 Daihatsu Cuore 70,39%
    8 Mitsubishi Colt 68,20%
    9 Peugeot 207 68,10%
    10 Suzuki Wagon 67,51%
    11 Suzuki Alto 66,20%
    12 Ford Ka 66,13%
    13 Toyota RAV4 65,80%
    14 Fiat Grande Punto 64,96%
    15 Toyota Corolla verso 64,39%
    16 Suzuki Grand vitara 64,26%
    17 Hyundai Tucson 63,52%
    18 Toyota Corolla 62,83%
    19 BMW 1-serie 62,67%
    20 Audi A3 62,16%
    21 Ford Fusion 61,63%
    22 Mercedes C-klasse 61,50%
    23 Honda Civic 61,36%
    24 Seat Altea 61,27%
    25 Renault Twingo 2 61,25%
    26 Opel Meriva 61,17%
    27 Hyundai Getz 61,15%
    28 Citroen C2 60,64%
    29 Skoda Fabia 60,50%
    30 Opel Agila 60,29%
    31 Volkswagen Golf plus 60,26%
    32 Seat Leon 60,26%
    33 Renault Clio 60,07%
    34 Volkswagen Jetta 59,91%
    35 Volkswagen Polo 59,91%
    36 Ford Fiesta 59,57%
    37 Volkswagen Touran 59,22%
    38 Seat Ibiza 59,10%
    39 Opel Corsa 59,03%
    40 BMW X5 58,96%
    41 Volkswagen Golf 58,93%
    42 Kia Rio 58,83%
    43 Citroen C3 58,55%
    44 Peugeot 106 58,48%
    45 Volvo XC90 58,40%
    46 Fiat Bravo 58,03%
    47 Audi A4 57,98%
    48 Hyundai Matrix 57,84%
    49 Volvo V70 57,75%
    50 Fiat Punto 57,71%
    51 Mercedes A-klasse 57,65%
    52 Nissan X-trail 57,59%
    53 Nissan Micra 57,46%
    54 Toyota Avensis 57,27%
    55 Mercedes E-klasse 56,51%
    56 BMW 3-serie 56,00%
    57 Volvo S80 55,92%
    58 Skoda Octavia 55,79%
    59 Volvo V50 55,78%
    60 Citroen C4 55,29%
    61 Volkswagen Lupo 55,27%
    62 Ford Focus C-MAX 55,27%
    63 Daewoo Matiz 55,12%
    64 Hyundai Santa fe 55,00%
    65 Hyundai Accent 54,83%
    66 Audi A6 54,71%
    67 Volvo S40 54,56%
    68 Opel Zafira 54,55%
    69 Volvo S60 54,43%
    70 Mitsubishi Space star 54,37%
    71 Land Rover Freelander 54,33%
    72 BMW 5-serie 54,17%
    73 Volkswagen Passat 53,60%
    74 Ford Galaxy 53,29%
    75 Kia Sorento 53,26%
    76 Seat Cordoba 52,85%
    77 Opel Astra 52,79%
    78 Renault (Grand) Scenic 52,65%
    79 Ford Focus 52,50%
    80 Nissan Almera tino 52,47%
    81 Alfa Romeo 147 52,35%
    82 Peugeot 307 51,62%
    83 Seat Toledo 51,54%
    84 Citroen Xsara picasso 51,33%
    85 Opel Vectra 50,75%
    86 Nissan Almera 50,71%
    87 Seat Alhambra 50,43%
    88 Nissan Primera 49,36%
    89 Renault Megane 49,30%
    90 Ford Mondeo 49,02%
    91 Jeep Grand cherokee 49,01%
    92 Chrysler PT cruiser 48,93%
    93 Fiat Stilo 48,91%
    94 Saab 9-3 48,54%
    95 Peugeot 407 48,42%
    96 Renault (Grand) Espace 48,07%
    97 Citroen C5 46,76%
    98 Chrysler (Grand) Voyager 46,57%
    99 Alfa Romeo 156 / 159 46,35%
    100 Renault Laguna 45,96%

    Login om te reageren
  37. johnny m zegt

    27 augustus 2009 om 10:28

    Zoveel historisi op die autoforums …….

    Login om te reageren
  38. MattCurlew zegt

    27 augustus 2009 om 11:15

    Vroemm.nl is vergeten dat Mazda ook nog bestaat?

    Login om te reageren
  39. Bob zegt

    27 augustus 2009 om 14:31

    @ johnny m

    De Bravo staat al op gelijk plan met de Golf? Nu nog wel over 2/3 jaar waar de Stilo nu staat. Geeft niks…alleen nooit nieuw kopen zo’n auto.

    Login om te reageren
  40. johnny m zegt

    27 augustus 2009 om 15:12

    over 2/3 jaar kakt een vogeltje die nu nog geen kontje heeft :)

    Login om te reageren
  41. Carolien zegt

    28 augustus 2009 om 11:43

    Super auto!!!Ik blijf het samen met mijn partner een super mooie auto vinden!!En hij staat ook al in bestelling. We hebben ( 4 deurs) highline met diverse opties erbij gekocht. Het is een aardig prijskaartje, maar als je zo fan bent als ons van de Polo dan heb je het er wel voor over. Ik vond de Polo kan het ook beter. Maar ik ben een Seat Arosa gewend en die was in het begin ook bijzonder traag en nu vind ik hem lekker pittig rijden. De wegligging is super bij de Polo. Het wordt nu moeilijker om lekkere snelle bochtjes te maken, maar die optie kun je gelukkig uitzetten. Iedereen heeft het over de achterkant en met name de achterlichten. Ik houd van strakke lijnen dus ik persoonlijk vind ze gaaf vooral in het donker. En de achterkant heeft niet te veel poespas. Dat vind ik juist goed combineren met de voorkant aangezien die meer poespas heeft. Kortom: ieder zijn smaak. En niet iedereen hoeft de polo mooi te vinden. Smaken verschillen. Godzijdank vind niet iedereen de nieuwe polo mooi anders reed iedereen erin en dan vind ik het weer minder speciaal om erin te rijden, want je ziet ze dan overal. Net zoals ik bepaalde auto’s Afschuwelijk vind en nog niet voor 250000 euries toe erin wil rijden. Dat blijf en houd je toch.

    Login om te reageren
    • Carolien zegt

      28 augustus 2009 om 11:48

      Er staat in mijn reactie een foute/halve zin in.
      De zin “Ik vond Polo kan ook beter” moet zijn:

      Dat ik koppel/nnm/optrekken van de Polo ook wat aan de trage/lage kant vind.

      Login om te reageren
  42. Mart zegt

    29 augustus 2009 om 17:32

    Mooi…. Onee, is een VW, doet z’n naam weer eer aan, Volkomen Waardeloos..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North