• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Vroeger had de politie tenminste toffe auto’s

Auteur: robbie, gepost 19 december 2010 om 21:01 – 73 Reacties

Chevrolet Suburban politie Rotterdam


Zo’n dikke Chevrolet Suburban maakt toch veel meer indruk dan een suffe Volkswagen? Toch jammer dat de Rotterdamse politie besloot om in 1986 de Suburban te vervangen door de Volkswagen Transporter.

Van 1963 tot en met 1986 maakt de politie van Rotterdam gebruik van deze machtige Chevy met een dikke V8 onder de motorkap. Helaas voor de agenten werd in 1986 de Suburban vervangen door de VW Transporter (T3). Een redelijke afknapper kan ik mij zo voorstellen.

Het exemplaar dat je hier ziet is er eentje uit 1981 met een 5.7 V8 die 165 pk eruit perst. Kunnen ze dit soort bakbeesten niet gewoon weer gaan gebruiken? En als we dan toch bezig zijn mag de politie Porsche ook meteen terugkomen.

Chevrolet Suburban politie Rotterdam

Foto credit: CitroenAZU

Ook interessant!

  • Video: politie haalt zonder drama gestolen auto van de weg
    Video: politie haalt zonder drama gestolen auto van de weg
  • Video: Politie beukt gestolen auto in de sloot
    Video: Politie beukt gestolen auto in de sloot
  • 2.500.000 kilo zout
    Politie bekeurt auto's met besneeuwde voorruit
  • Politie en FIOD
    Politie en FIOD nemen dikke auto's in beslag

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

Chevrolet, Klassiekers, politie, suburban

Vorig bericht: « Hoe ziet jouw ideale Audi RS3 Sportback eruit?
Volgend bericht: Video: Hoeveel meisjes passen er in een smart? »

Lees Interacties

Reacties

  1. anuspraeternaturalis zegt

    19 december 2010 om 21:03

    En er is al zo’n tekort bij de Politie – aan geld, dat is. Zet ze dus maar in de goedkoopste auto’s die er zijn.

    Login om te reageren
    • Peniskoker zegt

      20 december 2010 om 02:21

      @anuspraeternaturalis: Waarom rijden ze dan niet in Dacia’s? Volkwagens zijn sowieso al te duur.

      Login om te reageren
    • The Jimmy zegt

      20 december 2010 om 03:31

      @anuspraeternaturalis:
      Dit is juist een dikke bak.
      En volgens ben jij zo iemand met alleen een grote mond die als er iets gebeurt keihard staat te schreeuwen om de politie..:)

      Login om te reageren
      • anuspraeternaturalis zegt

        20 december 2010 om 14:47

        @The Jimmy: Helaas Jimmy, maar voldoe ik – helaas voor jou – niet aan…

        Login om te reageren
  2. lincoln zegt

    19 december 2010 om 21:10

    plastic wegwerp troep past beter bij de politie ..

    daarom zijn ze op europees overgestapt ..

    Login om te reageren
    • FieRo zegt

      19 december 2010 om 23:19

      @lincoln: en toch waren deze suburbans meer plastic dan standaard ;) een aantal jaren geleden heeft een kennis er 1 of 2 gekocht en er zaten plastic ramen in…opzich wel handig in een politiewagen..

      Login om te reageren
  3. de sjonnies zegt

    19 december 2010 om 21:19

    Waar gebeurd :
    We rijden ’s avonds door Rotterdam in een Corvette Cabrio, een C10 (zo heetten de Suburbans in Rotterdams jargon)achter ons. Horen de V8.
    Worden uiteraard aangehouden, want een Corvette He?
    Oude agent en een jonkie.
    Alles klopt, helaas.
    Vraagt mijn maatje en eigenaar, waarom hij altijd in zijn Corvette wordt aangehouden.
    De oude agent zegt bars, indruk makend op de jonge :
    ” Alle pooiers en hoerlopers rijden in dit soort auto’s ”
    Waarop mijn maat droog zegt : ” Ik zie dat jullie ook Chevrolet rijden “

    Login om te reageren
    • FredT zegt

      19 december 2010 om 21:23

      @de sjonnies: Mooie repliek van je kameraad! :-D

      Login om te reageren
    • Pro-normaal zegt

      19 december 2010 om 22:48

      @de sjonnies:

      Idd. een mooie repliek…Enne, erg fijn van die agent om meteen te beledigen. Dat soort zit nu te huilen dat ze geen respect krijgen. Tja…

      Login om te reageren
  4. Simpson zegt

    19 december 2010 om 21:19

    hoeveel pk heb je nodig om achter een viaduct te staan? Als er maar een kacheltje & bekerhouders in zit toch? :mrgreen:

    Login om te reageren
  5. blabla zegt

    19 december 2010 om 21:21

    5.7 v8 met 165pk, briljant hoor…, lekker snel ook in zo’n metalen grafkist op wielen.

    Login om te reageren
  6. Diederik zegt

    19 december 2010 om 21:23

    Het zou goed zijn om agenten weer in dikke auto’s te stoppen. Misschien dat ze dan een beetje trots terugkrijgen en daarmee ook het respect van de burger. Als je ze in zielige, zuinige, kleine autootjes laat rondtuffen straalt dat nou niet bepaald autoriteit uit. Geen wonder dat ze uitgelachen worden…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      19 december 2010 om 21:30

      @Diederik: uiterlijk vertoon is NIX ..

      Login om te reageren
      • Klassiekerrally zegt

        19 december 2010 om 22:25

        @lincoln: Een Opel Meriva of scooter/mountainbike/Segway ook niet… ;)
        (hoewel zo’n Segway dan wel weer kinda cool is)

        Login om te reageren
      • Diederik zegt

        19 december 2010 om 23:42

        @lincoln:
        Misschien vind jij het niks, maar het werkt wel degelijk.. Je moet er natuurlijk niet in doorslaan.

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          20 december 2010 om 16:58

          @Diederik:

          een stotterende snot-aap in een Lambo ..
          of in zijn onderbroek ..

          het blijft een lelijk ding ..

          dus nogmaals .. uiterlijk vertoon is NIX ..

          Login om te reageren
    • Pro-normaal zegt

      19 december 2010 om 22:49

      @Diederik:

      Maar dan niet (als agent zijnde) gaan roepen dat ‘alleen hoerenlopers en pooiers’ in bepaalde auto’s rijden. Dan vraag je er gewoon om.

      Login om te reageren
      • Diederik zegt

        19 december 2010 om 23:43

        @Pro-normaal:
        Mee eens!

        Login om te reageren
      • The Jimmy zegt

        20 december 2010 om 03:35

        @Pro-normaal:
        Dan moet een agent wel eerst zoiets zeggen. Anders is dit ook weer zo’n loze uitspraak..

        Login om te reageren
  7. XTR zegt

    19 december 2010 om 21:37

    tja, de Rijkspolitie bij ons in het dorp reed vroeger in een Fiat 127, donkerblauw, met 1 lamp op het dak..

    later reden ze een onopvallende Volvo 340 diesel, groen…

    hilarisch

    Login om te reageren
  8. John zegt

    19 december 2010 om 21:50

    De Politie rijd VW en dat is ook hoe ik de politie zie, als een VW polo. Zielig achter een bosje laser gunnen en radar controles. Ze verdienen die dikke autos gewoon niet. Dus verwen ze maar niet te veel, anders gaan ze nog denken dat ze heel belangrijk werk doen. Dat Wegmisbruikers zet de politie alleen maar in een kwaad dag licht. Maar dat hebben ze niet door, de sukkels. Bij de politie was tenminste een programma waar je echt zag dat de politie daadwerkelijk politie werk deed. Dit kan ik gewoon geen werk meer noemen.

    Login om te reageren
    • The Jimmy zegt

      20 december 2010 om 03:37

      @John:
      “Bij de politie” is echt een geniale serie! Staan nog goede filmpjes van op youtube.

      Login om te reageren
  9. Wesje-Caprice zegt

    19 december 2010 om 21:50

    Hoppa, alles vervangen voor dikke Chevy;s

    Login om te reageren
  10. snelste zegt

    19 december 2010 om 21:52

    De politie in volkswagens laten rijden is een prima straf

    Login om te reageren
  11. floryn zegt

    19 december 2010 om 21:53

    Gave suburban, maar ik weet niet of dit nou het antwoord is op de steeds minder indrukwekkende auto’s van de politie in Nederland. Geef de politie een turbo. Veel met weinig doen is hip de laatste tijd. 165 pk uit 5,7 is niet echt iets om trots op te zijn. Het zal vast zeer betrouwbaar zijn, maar ook rete duur in gebruik.

    Login om te reageren
  12. nostravinniedus zegt

    19 december 2010 om 21:56

    5.7 V8 en dan 165 pk???? Dat is bijna knap te noemen

    Login om te reageren
    • integralechubasco zegt

      19 december 2010 om 23:00

      @nostravinniedus:
      dat echoënde gelul over weinig pk’s moet eens afgelopen zijn. Nog nooit van Newtonmeters gehoord? Die blokken draaiden weinig toeren en waren krachtig zat om het fundament onder een huis vandaan te trekken…

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        19 december 2010 om 23:38

        @integralechubasco: Dat valt ook wel weer mee. PK en Newton blijven in dezelfde formule dus gerelateerd aan elkaar…zo’n klomp understressed ijzer kuchte er niet meer NM’s uit dan een beetje fatsoenlijke diesel van tegenwoordig.

        Zo’n 5.7 165pk? Misschien 400 newtons…niet veel meer. Genoeg, daar niet van, maar niet wereldschokkend veel. Zo’n hok weegt ook 2 ton.

        Niet kapot te krijgen, echter, dat dan weer wel.

        Login om te reageren
        • integralechubasco zegt

          20 december 2010 om 00:04

          @bozewolf: 400 Nm, om daar even van uit te gaan is behoorlijk wat, helemaal als je het al bij stationair kunt oppakken. Dat is is ook de kracht van die blokken, laag toerental, hoog koppel. Als je het vergelijkt met hedendaagse N/A Europese motoren dan zie je vaak dat het aantal Nm’s en pk’s elkaar niet veel ontlopen. De motoren zijn geaccommodeerd op toerentallenverschillen. Zo’n Amerikaanse blok is veel meer een blok dat uitblinkt op een lager toerental en dat heeft ook zijn voordelen. Blindstaren op pk’s is kortzichtig.

          Login om te reageren
          • integralechubasco zegt

            20 december 2010 om 00:06

            en dat van huis en fundament is misschien wat overdreven, moest even aan een scene uit ‘Lethal Weapon’ denken… ;)

            Login om te reageren
          • bozewolf zegt

            20 december 2010 om 15:24

            @integralechubasco: Mwoah, ik vind 400 newtons uit bijna 6 liter nog steeds karig anders :P

            Login om te reageren
      • Truttenschudder zegt

        20 december 2010 om 16:40

        @integralechubasco: Over die lage toerentallen heb je gelijk, maar met een koppel van 345 Nm is het nog best behelpen in zo’n slagschip. Zo’n motor is gewoon om je dood voor te schamen, hoe je het ook wendt of keert.

        Login om te reageren
        • integralechubasco zegt

          21 december 2010 om 21:09

          @Truttenschudder: het waren de jaren ’80… een lamborghini countach had ook zoiets aan Nm’s (effe uit mijn hoofd)
          Die unit had waarschijnlijk zijn max Nm’s vrij over de 5500 toeren. Deze chevy heeft het al onder de 2000 toeren…

          Login om te reageren
          • Truttenschudder zegt

            22 december 2010 om 00:54

            @integralechubasco: Daar heb je gelijk, maar daarom heb ik ook het woord “slagschip” in mijn comment staan.

            De chevy weegt toch zeker 1,5 × countach, en is bovendien een stuk minder aerodynamisch (niet dat dat bij lage snelheden zoveel uitmaakt, maar is toch het vermelden waard).

            Login om te reageren
  13. RickB zegt

    19 december 2010 om 22:03

    Ben benieuwd wat de kilometerstand/mijlenstand is….

    Login om te reageren
  14. tim zegt

    19 december 2010 om 22:15

    In die tijd haalde Mercedes en BMW al 185pk uit een 2,8 6 cilinder :P. Of Volco 155pk uit een 2,2 4 cilinder! Zelfs voor die tijd was het een prestatie om zo weinig uit zo’n extreem groot blok te halen.

    Login om te reageren
  15. Rob USA zegt

    19 december 2010 om 22:20

    Good old days at the Maas.
    Maar ik zou het ze op dit moment toch niet meer gunnen zo’n heerlijke bak rijden voor dat simpele werk.
    In die tijd kwamen ze nog tenminste als je ze nodig had.
    Zou het misschien daardoor komen, dat ze met geen 10 paarden in die Golfjes te stampen zijn om hulpbehoevende burgers te gaan helpen met het wegmeppen van inbrekers/overvallers en hangjongeren/bejaarden ?

    Login om te reageren
  16. Rob USA zegt

    19 december 2010 om 22:22

    @tim: Maar daarom lopen deze motoren nog als een zonnetje en komen uit jou voorbeelden zwarte olie rookpluimen uit de uitlaat als ze uberhaupt nog rijden! :)

    Login om te reageren
    • DonEmilio zegt

      19 december 2010 om 22:45

      @Rob USA: Dat blok van BMW is toevallig wel “engine of the 20th century” en die gaan waarschijnlijk wat langer mee dan zo’n baggerblok van die Chevy.

      Login om te reageren
      • Pro-normaal zegt

        19 december 2010 om 22:54

        @DonEmilio:

        Hallo, is daar iemand thuis?!?
        Hoe oud is dat Chevy-blok?

        Weet je waarom zo’n blok nauwelijks uit elkaar hoeft?
        Lage toerentallen, dus minder slijtage. Mits je de boel onderhoudt, natuurlijk!

        Enne, “engine of the 20th century” zegt mij niet zoveel. Helemaal niet als dat dan een BMW moet wezen…

        Je gaat mij niet vertellen dat de Japanners en Amerikanen flutmotoren gemaakt hebben in de afgelopen 100 jaar… :roll:

        Login om te reageren
        • tim zegt

          19 december 2010 om 22:57

          @Pro-normaal:
          Klopt daarom staan die er ook in;) Helemaal onderaan door scrollen:
          http://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines/

          Login om te reageren
        • DonEmilio zegt

          19 december 2010 om 23:35

          @Pro-normaal: Ik heb het ten eerste nog nooit over japanners gehad, laat staan dat ik gezegt heb dat amerikanen alleen maar flutmotoren maken.IK wilde alleen maar duidelijk maken dat wat RobUSA zegt voor geen meter klopt. Die blokken van BMW en Mercedes kunnen veel kilometers lopen. Halen veel meer vermogen uit een zuiniger blok. BMW m30 blok, bestaat sinds 1968.

          Login om te reageren
          • six-trey zegt

            20 december 2010 om 01:32

            @DonEmilio:
            we nemen nu de m30 3.0L met 180PK uit 1968
            en we nemen de Ford 429 (7.0L) met 500PK (sommigen haalden 550pk) uit 1969
            wie heeft dan de meeste PK per liter?

            Login om te reageren
            • DonEmilio zegt

              20 december 2010 om 02:52

              @six-trey: Snap eigenlijk niet wat Ford hier opeens mee te maken heeft. Kan overigens ook wel vergelijkingen maken dan. We nemen jou Ford blok en een BMW e9-CSL blok, 440pk uit 3.5L of een BMW 2002Turbo, 170pk uit een 2.0 Nu mag jij uitrekenen wie er meer PK’s per liter heeft.

              Login om te reageren
              • Alwood zegt

                20 december 2010 om 15:43

                @DonEmilio: oeh een pissing-contest, mag de Volvo B204GT ook meedoen (200+pk uit een 2.0 turbo)? wel jaren ’80 blokje natuurlijk…

                verder praat je de grootste poep want BMW haalde bij lange na geen 400pk uit de straatversies van de 3.0 CSL, Ford deed dat wel in een straatversie.

              • six-trey zegt

                20 december 2010 om 18:40

                @DonEmilio:
                Ik had het over de jaren 60 en amerikaanse autos

    • Alwood zegt

      20 december 2010 om 15:49

      @Rob USA: mwah, sommige turbo’s van Volvo en de 16V’s willen wel eens ‘pluimen’… maar vreten de kilometers net zo hard door… neem aan dat die Amerikanen ook nog wel een slokje olie lusten? Goede Volvo’s (redblocks) doen met 400k nog geen liter op 10.000 km… ;)

      Login om te reageren
  17. tim zegt

    19 december 2010 om 22:47

    Het blok uit de BMW weet ik niet. Het blok van Mercedes heb je ongelijk in er rijden nog heel wat W123’s met dit blok zonder problemen rond hoor! Net als dat er nog genoeg Volvo 240’s met mijn genoemde blok probleemloos rondrijden. In begin jaren 80 werden er in Duitsland en Zweden erg goede blokken gebouwd!

    Login om te reageren
  18. tim zegt

    19 december 2010 om 22:52

    Chevy blok gelijk bagger noemen vind ik niet zo sterk. Het blok is voor een totaal andere markt ontworpen. Maar los van de markt blijf ik het wel erg weinig pk’s vinden.

    Mijn ouders hebben een Chevy met een 3.4 v6 met 180pk uit 2004. Ook erg weinig pk’s per liter en alleen maar problemen (koppakking eruit, kleppen die tikken en lekkende keerringen). Die verhouding zegt naar mijn idee helemaal niks over de levensduur (of de verhouding moet echt absurd zijn).

    Login om te reageren
    • six-trey zegt

      20 december 2010 om 01:34

      @tim:
      en de 327 (5.3L) blok uit mijn Impala zit al boven de 300.000km zonder zware kosten, geluk hebben zeker?

      Login om te reageren
  19. Fiat Coupe zegt

    19 december 2010 om 23:06

    Ik hoorde laatst dat de politie vroeger Impreza 555’s had als undercover/camerawagens dat is nog eens een strakke bak..

    Login om te reageren
  20. Bob zegt

    19 december 2010 om 23:14

    In de tijd van de gemeentepolitie had je nog een mooie variatie in de auto’s. Goede contacten tussen de burgervader en een plaatselijk autobedrijf zullen een rol hebben gespeeld.

    Login om te reageren
  21. Murphy zegt

    19 december 2010 om 23:41

    De Rotterdammers hier kunnen zich deze C10’s nog wel herinneren, ze hadden altijd wat moeite met korte en gladde bochten (einde Oranjeboomstraat, linksaf richting de Maasbruggen). En er pasten een hoop kwajongens/boefjes in ;-)

    Login om te reageren
  22. Jorn zegt

    20 december 2010 om 00:11

    Sinds wanneer gunnen we dit kansloze volk een fatsoenlijke auto? Wat mij betreft geven we ze allemaal een Ecoflex budgetline! Dat scheelt ons ook nog is in de belastingcenten!

    Login om te reageren
  23. Maarten zegt

    20 december 2010 om 08:18

    165pk uit een 5.7L is niet veel, maar een Mercedes 190 of 200D hadden niet veel meer dan 55PK. Daarnaast gingen de motoriseringen van de Suburban tot boven de 300PK, vaak uit hetzelfde blok maar een andere compressie, cilinderkop, nokkenas etc. De politie moest naar goed Hollands gebruik uiteraard de basismotor kiezen.

    Login om te reageren
  24. Arie op Safarie zegt

    20 december 2010 om 08:52

    Ik Kan me de C10 goed voor de geest halen en inderdaad ook het gezag wat hij had … Is nu weleens anders een agent op een scooter met een oorbel en een piercing of 12 die amper fatsoenlijk nederlands kan praten

    Login om te reageren
  25. aad zegt

    20 december 2010 om 09:06

    Ze reden gemiddeld 3 kilometer op 1 liter benzine dus 33 liter per 100 kilometer, dat was ook een reden om wat anders te nemen.

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      20 december 2010 om 09:11

      @aad: Zou dat echt de reden zijn geweest? De oliecrisis was in 1973.. ze hebben er mee gereden tot 1986. Denk dat het eerder te maken heeft met het aanschaf-budget. US Cars zijn hier erg duur door de hele belastingen mallemolen.

      Login om te reageren
    • de sjonnies zegt

      20 december 2010 om 09:20

      @aad:
      Zat gas in, van de zaak ;)

      Login om te reageren
  26. Freewarefreak zegt

    20 december 2010 om 09:09

    Toch is zo’n oldskool Suburban erg mooi. Zeker als je een mooie versie hebt uit de jaren 60. En dan een mooie grote chromen Airstreamer er achter.. prachtig! *plaatje op netvlies visualiseren doet*

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      20 december 2010 om 10:15

      @Freewarefreak: Kon het niet laten..

      Login om te reageren
      • Jesper zegt

        20 december 2010 om 11:41

        @Freewarefreak: Dank u :D

        Login om te reageren
  27. youri509 zegt

    20 december 2010 om 10:40

    heeft de ME die dingen niet nog tot een jaar of 10 geleden gebruikt? mat donkerblauw misstond ze zeker niet.

    Login om te reageren
  28. Rob USA zegt

    20 december 2010 om 10:44

    @Freewarefreak: Ja, heel vervelend idd ! :)
    Nog mijn reactie gelezen bij die S500,over the USA ?

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      20 december 2010 om 12:24

      @Rob USA: Jep, cool joh. :) Dus binnenkort naar je nieuwe huis in Florida! Goed dat het papierwerk eindelijk rond is! Als je er woont moet je nog maar eens een fotootje met ons delen. Of site-gerelateerd.. in ieder geval 1 van die Mustang of Camaro als je die hebt. :)

      Login om te reageren
  29. de sjonnies zegt

    20 december 2010 om 13:34

    @ alle Chevy motoren bashers :
    Die dingen waren kei- en kei goed.
    C10 draaide op gas weinig toeren en hadden altijd kracht.
    Heb er 1 zoek kunnen rijden omdat mijn echte Mini Innocenti tussen de paaltjes door kon, de C10 niet.
    Ben de volgende twee maanden wel zo 3/4 keer per week aangehouden voor ‘controle’
    De gemeentecowboys in Rotterdam waren niet mals toen.

    Login om te reageren
    • Carmaster zegt

      20 december 2010 om 16:12

      @de sjonnies:

      Wat ook heel veel mensen vergeten is het jaartal van deze Suburban, en het feit dat het een Suburban ís.
      Het is sowieso al geen sportieve auto, maar een werkpaard.
      En daarbij komt de zuinigheids gekte in die tijd; lagere compressieverhoudingen, katalysatoren ed.
      Oh en de maximumsnelheid in the USA is 55mph oftewel 88kmu.
      Vrij zinloos dus om hier 500pk uit te gooien.

      Login om te reageren
  30. rutgertje zegt

    20 december 2010 om 18:17

    Ach, in Rotterdam reed de politie in dezelfde periode ook met Dafjes 33 en 44…..

    Login om te reageren
  31. Dimglor zegt

    20 december 2010 om 18:48

    Mja goed punt. Hier in België hebben ze absoluut geld over met al hun geld die ze ontvangen van hun flitsers…. Ze kunnen dan best ook wat andere wagens kopen dan die Vw Transporter.
    Heb vandaag trouwens een nieuwe Volvo V70 van de politie gezien. Dat vind ik toch al een stuk beter dan die vw :p

    Login om te reageren
  32. Arnold zegt

    20 december 2010 om 19:25

    Wma auto’s uit de VS hoeven niets slecht te zijn als politie auto:

    http://www.autoblog.nl/archive/2010/08/24/amerikanen-krijgen-een-fatsoenlijke-politieauto

    http://www.autoblog.nl/archive/2010/11/01/ford-stealth-interceptor-voor-de-amerikaanse-wegmisbruikers

    http://www.autoblog.nl/archive/2010/09/25/politie-abu-dhabi-mag-crossen-in-een-ford-f-150-raptor

    Alleen heb het idee dat zoiets voor de Nederlandse Politie niet echt geschikt is, ze hebben nogal moeite om netjes te rijden.
    En met een flinke Americaan richten ze flink meer schade aan dan met die golfjes
    http://nos.nl/artikel/186962-duizenden-ongelukken-door-politie.html

    Login om te reageren
  33. TMon zegt

    20 december 2010 om 19:32

    In nederland is het efficienter om 2 afslagen te blokkeren, dan als een hondsdolle amerikaanse diender achter de verdachte aan te jakkeren…

    Login om te reageren
  34. 288gto zegt

    20 december 2010 om 20:11

    Herinnert u zich deze nog nog nog?

    http://zoom.nl/foto/full/130730/voertuigen/politie-kever-.html

    Login om te reageren
  35. robbie zegt

    7 januari 2011 om 23:07

    Nog een foto voor de liefhebbers ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North