• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?

Auteur: Author, gepost 17 januari 2015 om 10:59 – 32 Reacties

Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?Afbeelding Waarom staat deze VW T1 limo voor $ 220.000 te koop?

Volkswagen T1 limobus
Prijzen voor (goed geconserveerde) T1-busjes rijzen de pan uit, da’s niks nieuws. Maar is ruim twee ton in dollars voor een stretched T1 niet een beetje veel van het goede?

Ja, da’s inderdaad wat teveel voor een omgebouwd busje uit 1965. Goed, de ombouw is netjes gedaan en het interieur ziet er dan ook pico bello uit. Daarnaast biedt deze limo genoeg plaats voor 12 lallende dertigers op een vrijgezellenfeestje, zitten er maar liefst 33 ramen in en is het zonnedak groot genoeg om Dan Bilzerian’s harem er van bovenaf in te takelen.

Wat je echter niet zou verwachten, is dat je er een compleet limobedrijf bij krijgt. Ja, echt. Na overmaking van ruim twee ton in dollars ben je niet alleen de nieuwe eigenaar van deze T1, maar krijg je het bedrijf Endless Summer Limousine er gewoon bij. Deze verhuurder heeft naar eigen zeggen al orders binnen, dus geïnteresseerden hoeven alleen nog even naar Maui Hawaii te verkassen voor een carrièreswitch.

VW T1 limo interieur

Het busje is trouwens van boven tot onder grondig aangepakt en er is, met het oog op het Hawaiiaanse klimaat, veel aandacht besteed aan roestpreventie. Onder de kap ligt een 2-liter blokje van VW dat prima overweg zou moeten kunnen met de ruim 1.700 kg zware bus en het interieur is voorzien van een stevig audiosysteem.

De lijst met aanpassingen check je HIER, maar we zeggen er wel bij dat ’t ook mogelijk is om alleen de limo over te nemen.

Ook interessant!

  • VW Topman
    VW topman is onschuldig, betaalt toch € 10.000.000
  • Dikste VW Caddy
    Dikste VW Caddy van Marktplaats staat te koop
  • Te koop: de gegevens van 39.000 Porsche-klanten
  • Koop deze Ferrari F1 voor slechts 48.000 Euro

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

blauw, busje, occasion, stretched, T1, verenigde-staten, Volkswagen

Vorig bericht: « Proefritje met een Corvette in Poeldijk eindigt met klapper
Volgend bericht: Aanleg nieuwe wegen in Nederland bijzonder rendabel »

Lees Interacties

Reacties

  1. mrrallycross zegt

    17 januari 2015 om 11:00

    Zou hem ook niet willen hebben

    Login om te reageren
  2. norge zegt

    17 januari 2015 om 11:03

    Krijg je er een zaag bij?

    Login om te reageren
  3. janfr1908 zegt

    17 januari 2015 om 11:04

    Als ik het zou hebben zou ik heb zo kopen. Leuk ding en ideaal materiaal om lekker met al je vrienden te gaan touren.

    Login om te reageren
  4. rijnooit zegt

    17 januari 2015 om 11:06

    Rijd hem tegen een muur en je hebt weer een originele =)

    Login om te reageren
  5. tupperware zegt

    17 januari 2015 om 11:07

    Het bewijs dat bigger niet altijd beter is, deze ouwe hippie heeft hem liever origineel..

    Login om te reageren
  6. tombarry zegt

    17 januari 2015 om 11:08

    -edit: foutje bedankt! Is aangepast-

    Login om te reageren
    • henkhupelschoten zegt

      17 januari 2015 om 11:13

      @tombarry: Weet je dat 100% zeker?

      Login om te reageren
      • g40freak zegt

        17 januari 2015 om 17:53

        @henkhupelschoten: ze zouden de comment moeten laten staan bij een edit ipv weghalen.
        Nu ben ik weer nieuwsgierig naar wat tombarry nou zei :)

        Login om te reageren
  7. RickB zegt

    17 januari 2015 om 11:08

    T1. T1 bus…

    Login om te reageren
  8. vincentvanb zegt

    17 januari 2015 om 11:10

    -edit: foutje bedankt! Is aangepast-
    OT: Wel een tof apparaat overigens.

    Login om te reageren
  9. henkhupelschoten zegt

    17 januari 2015 om 11:15

    Ik wil hem wel, taxibedrijf mag ie mooi houden

    Login om te reageren
  10. Pallas zegt

    17 januari 2015 om 11:21

    Is dit dan geen T1? Of is er een verkeerde neus op geboetseerd?

    Login om te reageren
  11. wmans zegt

    17 januari 2015 om 11:22

    Dit is toch echt een T1. Of je moet type 2 bedoelen dan klopt het.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      17 januari 2015 om 11:28

      @wmans:
      Tja, het is ook best verwarrend, type 1 is kever, type 2 is bus en een of andere dronken Duitser vond het logisch om hem T1 te noemen….
      Zelf deze Duitser gaat hier weleens op nat, jammer dat er dan van de 15 reacties weer 7 wijsneuzen moeten gaan huilen….

      Login om te reageren
      • wmans zegt

        17 januari 2015 om 11:53

        @jrk68: er stonden nog geen reacties bij mij. Dus ik dacht dat ik de eerste wijsneus was ;)

        Login om te reageren
      • Pallas zegt

        17 januari 2015 om 11:59

        @jrk68: Dat komt omdat de app zo traag is, waardoor iedereen hetzelfde roept.

        Login om te reageren
      • metalmike zegt

        17 januari 2015 om 12:52

        @jrk68: T1 komt dan weer van Transporter generatie 1, T2 generatie 2 en zo verder

        Login om te reageren
  12. dnadave zegt

    17 januari 2015 om 11:29

    Ik heb zelf ook een VW spijlbus, en ik vind het toch duidelijker om ze niet T2 maar T1 te noemen. De verwarring ontstaat doordat de T kan slaan op Type (1 is kever , 2 is bus) maar ook op Transporter ( 1. Is spijlbus , 2a/b is baywindow 3,4,5 etc).

    Login om te reageren
  13. Tonnie zegt

    17 januari 2015 om 11:32

    Dit is oprecht hele geinige shit! En die bus ziet er best wel prima uit ook!

    Login om te reageren
  14. danielj zegt

    17 januari 2015 om 12:23

    Bij de t1 hangt de prijs van de hoeveelheid raampjes af toch?

    Login om te reageren
  15. patrick zegt

    17 januari 2015 om 12:28

    Hmmm…..”je krijgt er een limobedrijf bij”

    ik gok zo dat hij voor de T1, als je deze los koopt ook dat bedrag wilt hebben en dat je gewoon de naam van het bedrijf + KVK nummer ( als ze dat daar hebben ) overneemt.
    Ik lees niks over dat dit bedrijf ook een pand of iets dergelijks heeft.

    Login om te reageren
    • patrick zegt

      17 januari 2015 om 12:29

      @patrick: oma en als je geluk hebt krijg je misschien ook nog wat schulden gratis!

      Login om te reageren
  16. Alfarobert zegt

    17 januari 2015 om 12:57

    Busje ziet er netjes uit.Hebben ze wel netjes gedaan.

    Login om te reageren
  17. mrB zegt

    17 januari 2015 om 13:31

    Met een bedrijfje kun je die kosten er wel uit halen lijkt me. Maar dan zou ik toch liever en compleet nieuw bedrijfje beginnen en niet op door waarvan

    Login om te reageren
    • mrB zegt

      17 januari 2015 om 13:33

      @mrb: op versturen getikt, ipv door wat dit moest worden…

      Anyways, je weet niet hoe dat bedrijfje loopt, welke schulden en hoeveelheid personeel. Dus vandaar zelf beginnen.

      Login om te reageren
  18. jaapiyo zegt

    17 januari 2015 om 14:48

    Kennelijk zijn er heel veel mensen die zo’n busje wel zien zitten gezien de prijzen. Ik ben er echter niet 1 van, dus laat maar lekker gaan. Een gewone T1 voor 100K zonder bedrijf erbij hoef ik ook niet…Het zijn wel geinige dingen maar meer dan 10K zou ik er nooit voor neerleggen. Dingen gaan niet vooruit en als je tegen een amsterdammertje aanrijdt ben je meteen je benen kwijt want die vormen die ‘kreukelzone’.

    Nou weet ik dat je in een klassieke Ferrari/Alfa/Porsche/eenvantigengelsesportwagenmerkjes ook geen brokken moet maken als je niet in het ziekenhuis wil belanden maar om in zo’n auto te rijden is dat een acceptabel risico, in zo’n busje niet.

    Maar goed, each his own.

    Login om te reageren
  19. lamborghinipower zegt

    17 januari 2015 om 14:59

    wat kost een standaard spijltjes bus tegenwoordig??

    Login om te reageren
    • autofreaker zegt

      17 januari 2015 om 16:56

      @lamborghinipower: rond de 70/80 netjes en roestig rond de 10/15 duizend

      Login om te reageren
  20. schellekens006 zegt

    17 januari 2015 om 16:19

    tis niet origineel , had hem maar origineel gelaten had ik zeker steeds meer waard geworden. Deze prijs slaat nergens op.

    Login om te reageren
  21. neal zegt

    17 januari 2015 om 16:45

    Tja t’is een samba als basis eh en wss hebben ze er 2 voor gebruikt dus maak de rekening maar. ik vind het nog goedkoop ook.

    Login om te reageren
  22. mgmgb zegt

    17 januari 2015 om 23:34

    Het blijft een VW T8. Hopeloos overrated.

    Login om te reageren
  23. scubakabouter zegt

    18 januari 2015 om 03:36

    Bedrijf is best geld waard omdat het akte vergunningen heeft. En die zijn op Hawai echt niet zo makkelijk te verkrijgen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North