• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Welk automerk zou Apple moeten kopen?

Auteur: ricardo, gepost 19 maart 2012 om 18:10 – 93 Reacties

Dinges uit Cars

Financiële malaise? Niet in Cupertino. Apple heeft namelijk een slordige 98 miljard dollar aan cash en effecten in huis, en wil daar graag iets mee doen. Maar wat als Apple, tegen de verwachting in, zich opeens op automotive terrein gaat begeven en een automerk wil inlijven? Welke naam zou het meest geschikt zijn om onder de vleugels van de elektronicagigant door te gaan?

Stel je voor: 100 miljard dollar in kas waarmee je iets leuks kunt doen. Griekenland kopen. Een tweede Dubai uit de grond stampen. De Nürburgring kopiëren en exploiteren. Een kolonie op Mars beginnen. Maar een aantal automerken kopen is ook geen verkeerde optie. Sterker nog, met dat geld zou Apple zowel GM, Chrysler als Ford kunnen kopen, en dan nog genoeg overhouden om hele dure stekkers en brandstofslangen te ontwikkelen die alleen op hún auto-producten passen.

Jalopnik heeft al een aantal suggesties op kaart gezet qua uitgave van die 100 miljard dollar. Wat te denken van 10.000.000 truck nuts? Of 380 Formule 1-teams? Check hun infographic met ideeën HIER.

Apple iMove

Geruchten over een auto van Apple doen ook al langer de ronde. In 2007 zouden ze ooit in gesprek zijn geweest met Volkswagen, maar tot concrete plannen is dat nooit gekomen. En Appel heeft verder altijd gezwegen over deze samenkomst. Later is de vermeende iCar nog vaak onderwerp van gesprek geweest, maar het bleef bij geruchten die vrijwel nergens op gestoeld waren. Of het ging om hersenspinsels van designers, zoals deze iMove. Wel lekte laatst uit dat Apple opzoek is naar automotive ingenieurs, vermoedelijk om een in-car informatiesysteem te ontwikkelen en zo Microsoft en Google ook op dat gebied concurrentie te bieden.

Maar welk automerk zou Apple nu écht moeten kopen: Saab voor een prikkie inlijven? Een bod doen op Alfa Romeo? Of toch zelf een Tesla-achtig merk starten dat elektrogebakjes met een strak design en maximale iPod/iPhone-intergratie? Roept u maar!

PS Een deel van Apple’s geldplannen zijn al bekend: dividend uitkeren en voor 10 miljard aandelen terugkopen. Houden ze toch nog 55 miljard over.

Ook interessant!

  • Apple auto niet langer via Hyundai of Kia
  • Apple auto
    Apple auto toch weer een stapje dichterbij
  • Toyota-baas waarschuwt Apple: de autosector is geen makkie
  • Volkswagen: wij zijn niet bang voor Apple

Nieuwste artikelen

  • Dit Italiaanse bedrijf is niet langer in handen van Audi
  • Aankoopadvies: elektrische stadsauto voor 15.000 euro
  • Geen hond koopt een Nissan Ariya, dus flinke prijsverlaging
  • Is de EV nu echt dood? Mensen kiezen aantoonbaar liever voor verbrandingsmotoren
FacebookTweetPinLinkedIn

apple, icar

Vorig bericht: « Autojunk Foto Van De Maand – Februari ’12
Volgend bericht: Citroën DS9, ben jij dat? »

Lees Interacties

Reacties

  1. griffendahl zegt

    19 maart 2012 om 18:12

    Saab is nog wel te koop denk ik… Was vroeger net zo eigenzinnig als Apple vroeger was :)

    Login om te reageren
    • The360box zegt

      19 maart 2012 om 18:27

      @griffendahl: En dat is dus ook de reden van failliesement ;)

      Login om te reageren
      • sebasjuhh zegt

        19 maart 2012 om 18:38

        @The360box: faillissement*

        Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      19 maart 2012 om 19:32

      @griffendahl: klopt. Zo kan het ook gaan met eigenzinnige merken. Er is eigenlijk maar 1 verschil: marketing. Als ze dat dan nog eens goed uitleggen aan Saab…

      Login om te reageren
  2. six-trey zegt

    19 maart 2012 om 18:17

    doen als ze met hun computers doen, koop goedkope onderdelen van vb VW, vijs ze zelf in één, ontwerp er apple bumpers voor, zorg er voor dat de motor geen onderhoud kan krijgen, versleten = een nieuwe kopen. en vraag er een absurd hoog bedrag voor.

    Login om te reageren
  3. Ram-G-maN zegt

    19 maart 2012 om 18:18

    Zal ongetwijfeld in samenwerking met Mercedes-Benz zijn.

    Login om te reageren
    • mercedesclsfan zegt

      19 maart 2012 om 18:26

      @AutomotiveDesigner: Idd aangezien dat ook steve jobs favoriet was, ik vind ze ook wel goed bij elkaar passen, willen zich tot de jeugd richten maar zijn er veel te duur voor maar op 1 of andere manier krijg je het toch ook al kan je het niet betalen.

      Login om te reageren
      • jordy14 zegt

        20 maart 2012 om 18:10

        @mercedesclsfan: Porsche tog ook?

        Login om te reageren
    • bigcar zegt

      19 maart 2012 om 18:26

      @AutomotiveDesigner: 2 geweldige merken = 1 top of THE line product, HELL YEA!! ;)
      Ik zeg: zekers doen :P

      Login om te reageren
      • JvT zegt

        19 maart 2012 om 22:16

        @bigcar:
        2 geweldige merken? Bitch please. Ooit in een recente Audi gezeten? Mercedes don’t have shit on Audi, vooral als het op interieur aan komt. Mercedii zijn ontworpen voor omhooggevallen Opel-rijders die oh zo graag een ‘dikke Merceueudes’ willen rijden. Apple + Mercedes = Not going to happen.

        Login om te reageren
        • bigcar zegt

          1 april 2012 om 18:55

          -edit: nutteloze bijdrage-

          Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      19 maart 2012 om 18:28

      @AutomotiveDesigner: Toelichting: De nieuwe A-klasse is al voorzien van een Siri gebaseerde interface waarbij de aaifoon centraal staat. Bovendien was Steve Jobs een Mercedes-Benz SL (zonder kentekenplaat) fanboy.
      Het wachten is op de eerste beste Apple iSmart ForOne Pro. Uiteraard met Apple Care-garantie systeem optioneel. ;)

      Login om te reageren
      • dutchcourage86 zegt

        21 maart 2012 om 13:17

        @AutomotiveDesigner: Ik kan in mijn A3 ook gewoon met Siri praten hoor over de BT.

        Login om te reageren
  4. tvrspeedsix zegt

    19 maart 2012 om 18:18

    Doe maar gewoon niet.

    Login om te reageren
  5. Carreza zegt

    19 maart 2012 om 18:20

    Om bij het fruit te blijven: Citroën

    Login om te reageren
    • autogedrocht zegt

      19 maart 2012 om 18:39

      @Carreza: Vergeet de tomato niet ;)

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      19 maart 2012 om 22:22

      @Carreza:

      Login om te reageren
  6. raphael zegt

    19 maart 2012 om 18:22

    GE heeft 80 miljard cash, Miscrosoft 50 miljard, Intel 40 miljard.. so what? raar artikel

    Login om te reageren
    • gerard1710 zegt

      19 maart 2012 om 18:37

      @raphael: Lijkt me sterk dat die bedrijven zoveel cash hebben, waar staat dat?

      Login om te reageren
      • hectorae86 zegt

        20 maart 2012 om 08:55

        @gerard1710: Microsoft is voor 49.5% eigenaar van Apple, GE heeft extreem veel patenten op electronica gebied en Intel bezit 70% van de consumer chip market.

        Login om te reageren
        • tampie zegt

          24 maart 2012 om 15:09

          @hectorae86: Daar zal Microsoft blij mee zijn, alleen jammer dat het niet waar is. Microsoft is voor 0% eigenaar van Apple.

          Login om te reageren
    • gerard1710 zegt

      19 maart 2012 om 18:38

      @raphael: Bovendien, wat wil je überhaupt hiermee zeggen?

      Login om te reageren
      • raphael zegt

        19 maart 2012 om 19:04

        @gerard1710: Gewoon jaarverslagen. Ik wil er niets mee zeggen, net als dit artikel, nietszeggend.

        Login om te reageren
  7. rechercheur zegt

    19 maart 2012 om 18:23

    Apple is natuurlijk uiterst premium, dus lijkt het me voor de hand liggen als ze ook met een premium automerk in zee gaan. Dus iets wat niet geschikt is voor de doelgroep petjes en oorbellen ….

    Login om te reageren
    • Renesis zegt

      19 maart 2012 om 18:32

      @rechercheur: Oftewel een Hyundai

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        19 maart 2012 om 18:54

        @Renesis:

        Je bedoelt te zeggen dat Hyundai dè auto is voor petjes en oorbellen !? …

        Login om te reageren
        • highperformance zegt

          19 maart 2012 om 19:24

          @rechercheur: scherp en schaakmat….

          Login om te reageren
          • norge zegt

            19 maart 2012 om 21:27

            @highperformance: toch is een iPhone wel lekker hoor.

            Login om te reageren
    • sdk16420 zegt

      19 maart 2012 om 19:23

      @rechercheur: Zeker premium, ieder petje heeft witte kabels uit z’n oren hanfgen

      Login om te reageren
    • norge zegt

      19 maart 2012 om 20:10

      @rechercheur: oorbel fobie ? Even naar muziekje luisteren helpt..
      http://www.youtube.com/watch?v=X6DFOMwv7l8&feature=player_detailpage

      Login om te reageren
      • mgmgb zegt

        19 maart 2012 om 21:22

        @norge: +1
        Maar er is een verschil tussen rockeroorbellen en petjesoorbellen

        Login om te reageren
        • rechercheur zegt

          19 maart 2012 om 21:52

          @mgmgb:

          Dan mag jij uitleggen in welke categorie de oorbel van norge thuis hoort …

          Login om te reageren
          • mgmgb zegt

            20 maart 2012 om 07:31

            @rechercheur:
            De muziek lijkt me duidelijk. Over Norge zelf durf ik niet zomaar uitspraken te doen…

            Login om te reageren
  8. The360box zegt

    19 maart 2012 om 18:26

    Hoe zeg je dat ookweer, blijf bij je corebusiness? In de automarkt valt bijna niks te verdienen en moet je heel veel investeren en van goede huise komen om het aan de man te brengen oftewel niet doen!

    Login om te reageren
    • autogedrocht zegt

      19 maart 2012 om 18:34

      @The360box: Niets te verdienen? Kan me herinneren dat er niet zolang berichten op autoblog waren over uitgekeerde bonussen voor personeel vanwege topverkopen…

      Login om te reageren
  9. kippetje zegt

    19 maart 2012 om 18:26

    Maybach

    Login om te reageren
  10. mark88 zegt

    19 maart 2012 om 18:29

    Een ‘fabriek’ voor een bettere oordopjes voor de iPod/iPhone, Wat een slechte kwaliteit en een kut geluid die daar uitkomt !!

    Login om te reageren
  11. nicktexel zegt

    19 maart 2012 om 18:35

    citroen:P

    appel en citroen:)

    Login om te reageren
  12. Dev zegt

    19 maart 2012 om 18:37

    Fisker. Staat toch op het punt om failliet te gaan en heeft ongeveer dezelfde meerwaarde als een iphone/pad over elke andere phone/pad, geen, alleen je bankrekening wordt er armer van.

    Plus de hele technostructuur en marketing zou het ten goede komen.

    Login om te reageren
  13. joosthoeve zegt

    19 maart 2012 om 18:38

    Maserati. Maserati en Apple zijn beide meer gericht op het uiterlijk, het heeft beide een grote fanclub en daarbij kan Apple Maserati wel wat helpen om de verkopen op te krikken.

    Login om te reageren
    • massarati zegt

      19 maart 2012 om 20:40

      @joosthoeve: I like that!

      Login om te reageren
    • hectorae86 zegt

      20 maart 2012 om 09:05

      @joosthoeve: Als je maar niet denk dat ik het goed keur, dat een van de meeste gore smerige vuile stinkende galbakken hoeren, een van de mooiste automerken ter wereld over neemt (en ja van Alfa blijven ze ook af).
      Laat ze VW maar kopen, die denken ook altijd dat ze geweldig zijn, net zoals Apple.

      Login om te reageren
  14. dennisr zegt

    19 maart 2012 om 18:42

    gewoon een eigen merk ”beginnen”.. lekker elektrische rommel wagentjes produceren..

    Login om te reageren
  15. G-Ammo zegt

    19 maart 2012 om 18:51

    Gewoon niet?

    Login om te reageren
  16. fejjie zegt

    19 maart 2012 om 18:51

    Steve Jobs was al goede voor 50% van de omzet van AMG, dus waarom daar niet voor kiezen?

    Login om te reageren
    • kickass zegt

      19 maart 2012 om 22:04

      @fejjie: Omdat AMG van Mercedes is…

      Login om te reageren
  17. mout zegt

    19 maart 2012 om 18:53

    Het enige wat echt bij Apple past is Audi. Geven groots op over materialen en voorsprong door techniek, en over superstrakke lijnen. Brengen beide nieuwe types uit die amper van de oude te onderscheiden zijn. En beide hebben onder hun fans een flink deel fans voor wie het merk bijna een religie is.
    (en beide blijken onder de motorkap tamelijk normale techniek te hebben)

    Login om te reageren
    • BaRa zegt

      19 maart 2012 om 19:09

      @mout: Geen match. Audi heeft geen verstand van “gebruikerservaring”.

      Login om te reageren
      • Rohrl-fan zegt

        19 maart 2012 om 20:30

        @BaRa: Apple in mijn ervaring (helaas) ook niet…

        Login om te reageren
        • fejjie zegt

          19 maart 2012 om 21:20

          @Rohrl-fan: Verstuurd van een iphone?? ;-)

          Login om te reageren
  18. awesome zegt

    19 maart 2012 om 18:55

    Ik denk toch VW. Beginnen met een ‘eigen’ model gebaseerd op dr Up en vandaar uit verder bouwen.

    Niet zoals het met Smart gedaan is, dat levert nog niets op.

    Login om te reageren
  19. trolle zegt

    19 maart 2012 om 18:56

    Een merk waar apple aan failliet gaat.
    Apple bah….

    Login om te reageren
  20. towi1989 zegt

    19 maart 2012 om 19:00

    Audi, ook pure uitmelkerij

    Login om te reageren
    • sdk16420 zegt

      19 maart 2012 om 19:24

      @towi1989: +1

      Login om te reageren
  21. BaRa zegt

    19 maart 2012 om 19:08

    Overkopen? Niets. Maar samenwerken? Met Google, voor hun ontwikkelingen op vlak van zelfsturende auto’s. En met Bloom Energy, omwille van hun technologie voor brandstofcellen en het voor de hand liggende voordeel voor de elektrische auto.

    Login om te reageren
  22. priusredbenzine zegt

    19 maart 2012 om 19:12

    interieur

    de ontwerpen liggen klaar

    Login om te reageren
  23. nostravinniedus zegt

    19 maart 2012 om 19:13

    Ze kunnen beter een religie beginnen ipv Auto’s maken:Religies worden niet belast en hun aanhang is al net zo extreem als bij de meeste religies het geval is.Liep laatst langs de opening van het Apple center op het Leidseplein en iedereen die binnenkwam werd onder luid applaus welkom geheten door een leger enge mannetjes en vrouwtjes in blauwe shirts met Apple logo’s.

    Login om te reageren
  24. norge zegt

    19 maart 2012 om 19:16

    Apple ,hmm goekope productie en veuls te duur voor wat ze leveren ……Audi?

    Login om te reageren
    • TSI-tje zegt

      19 maart 2012 om 20:45

      @norge: Nee, dat heb je mis man… In dat geval zouden ze voor Honda moeten gaan. Inclusief ellelange lever tijden. Houd het lekker exclusief. (moet je eens informeren naar de levertijd van een nieuwe Accord)

      Login om te reageren
  25. ytrewq zegt

    19 maart 2012 om 19:23

    Audi was toch 16 miljard?

    Login om te reageren
  26. mercedesgl zegt

    19 maart 2012 om 19:24

    kunnen ze Maybach van een wisse dood redden..

    Login om te reageren
  27. james125 zegt

    19 maart 2012 om 19:26

    AUDI NATUURLIJK: net zo clean, in ontwerp behoudend, werkt goed en hoger in de markt!

    Login om te reageren
  28. highperformance zegt

    19 maart 2012 om 19:27

    Apple gaat een automerk beginnen…. Dat betekent dus dat je instapt, het adres invoert, je moet tanken bij Apple tankstations die (jawel) duurder zijn, zelf niets mag doen, honderd keer akkoord moet gaan met de voorwaarden en akkoord moet gaan dat de aankomsttijd niet overeenkomt met de verwachting…. en dan nog maar te zwijgen over de verplichte onderhoudscyclus die 4 keer zo duur is…. Naise…

    Login om te reageren
  29. Supreem zegt

    19 maart 2012 om 19:28

    Dat Apple van aanpakken weet mag ondertussen duidelijk wezen. Of ze die aanpak ook kunnen vertalen naar de automotive sector is een ander paar mouwen.
    Ondanks kritiek i.v.m. kostprijs, batterijperikelen etc. heeft Apple wel een revolutie ontketend op het vlak van vormgeving van zijn mobiele producten, en zeker producttechnisch gezien.
    Waar andere fabrikanten zich constant spiegelen aan de concurrentie en de lancering van nieuwe producten inplannen per kwartaal, heeft Apple een totaal nieuw model in het leven geroepen. Het resultaat daarvan is duidelijk: een veel compactere line-up van producten, waardoor die producten in een hogere oplage geproduceerd kunnen worden. Hogere productiegetallen betekent lagere grondstofprijzen, en de mogelijkheid nieuwe technologieën veel vroeger te introduceren aan de consument. Dat is de grote verwezenlijking van Apple, en daar kan je moeilijk omheen.

    Login om te reageren
  30. glashelder zegt

    19 maart 2012 om 19:49

    Geen achterhaalde techniek natuurlijk.

    Dus een merk dat vooroploopt.

    Kom je al gauw bij de Jappen uit: Toyota met zijn hybrides, Nissan met zijn EV’s.

    Toyota is al door Google gebruikt om kunstmatige intelligentie uit te testen.

    Die kan lijkt me.

    Login om te reageren
  31. ericc zegt

    19 maart 2012 om 20:01

    Pagani sponseren bij uitbreiding.
    AM helpen bij nieuwe modellen en milieu-technieken.
    Fisker-aandelen kopen om meer en sneller auto’s te leveren.
    TVR overnemen.–>voor een prikje heb je toch zoiets.
    Straatwagen voor Red-Bull sponseren….

    Login om te reageren
  32. gtrpauperbak zegt

    19 maart 2012 om 20:05

    Iets elektrisch, worden de accu’s in hun computers etc. mss ook nog eens wat beter, :p en dan Porsche helpen of zo, die zijn sws al een eind op weg

    Login om te reageren
  33. Griffin zegt

    19 maart 2012 om 20:05

    Apple koopt natuurlijk een vrij onbekend merk dat aardig aan de weg timmert met relatief onbekende technologie. Vervolgens kwakken ze er een emmertje Jan-de-Bouvrie overheen, vragen een handvol patenten aan op techniek die al lang bestaat en lanceert het vervolgens als “Apple-innovation with design”. Ronn Motors of zoiets bijvoorbeeld.

    Login om te reageren
  34. mrdjm zegt

    19 maart 2012 om 20:28

    Apple en VAG doen beide aan dezelfde manier van zaken doen.
    Producten maken met weinig vernieuwing, maar precies genoeg om te verkopen doordat men roept dat ze de beste en betrouwbaarste zijn :?: :!:

    Zou perfect passen dus!

    Maar goed even serieus, het zou leuk zijn als Apple Saab zou redden, maar wat komt er dan uiteindelijk van zo’n merk terecht? Ik denk dat het al zijn identiteit verliest en dat geld bij elke aankoop van eemn automerk…

    Login om te reageren
  35. bramson2 zegt

    19 maart 2012 om 20:55

    Audi natuurlijk!!!

    Login om te reageren
  36. hahahi20 zegt

    19 maart 2012 om 21:00

    infiniti, of beter lexus, luxe merken, met veel chroom, kwaliteit en aanzien, dat zou iets voor ze zijn

    Login om te reageren
  37. ikkee zegt

    19 maart 2012 om 21:04

    Doe Saab maar, dat was echt een fantastish merk met heel mooie wagens.
    Dan moeten ze het desing enzo wel weer overlaten aan de Zweden

    Login om te reageren
  38. Jantje_555 zegt

    19 maart 2012 om 21:04

    man man, ik dacht dat een website onpartijdig moest blijven zeg.

    zo kan je over Google ook beginnen he, ze zeggen zelfs dat in 2015 Android, het afgebeten appeltje heeft ingehaald.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      19 maart 2012 om 22:24

      @Jantje_555: Heb je het nieuws gevolgd? De reden waarom hier aandacht aan wordt besteed heeft te maken met het feit dat Apple vandaag bekend heeft gemaakt waaraan ze hun 100miljard aan gaan uitgeven. In dit geval gaan ze dus dividend uitkeren.

      Login om te reageren
  39. meneersander zegt

    19 maart 2012 om 21:14

    Saab, mazda, alfa en al die Chinezen merken?

    Login om te reageren
  40. potjak zegt

    19 maart 2012 om 21:52

    Ik zeg Smart!

    Login om te reageren
  41. Cantago zegt

    19 maart 2012 om 23:49

    Simpel, het moet een elektrische auto worden want die is het minst praktisch maar dat maakt niet uit want er staat Apple op dus het verkoopt. Dan moet er geen radio in zitten want daar doen ze niet aan. Wel een innovatief maar waardeloos spraaksysteem voor alle functies die de auto heeft, inclusief wat nieuwe functies die je eigenlijk niet nodig hebt. De prijs moet wanstaltig hoog worden en de garantie te laag en te slecht. Heb ik dan de basis wel geschetst?

    Login om te reageren
  42. speedie zegt

    19 maart 2012 om 23:57

    Paale zie ik geen automerk starten of overnemen maar Apple is te vergelijken mat Audi. Vorsprung Durch Technik, inovatief, vernieuwend ideeën, pioniers op allerlei vlakken, strak design en iedereen wil het hebben.

    Login om te reageren
    • hectorae86 zegt

      20 maart 2012 om 09:16

      @speedie: Hoe durf je, ik hoef ze allebei niet, al druk je een pistool tegen mijn hoofd.

      Login om te reageren
    • Griffin zegt

      20 maart 2012 om 11:30

      @speedie: Vorsprung durch Technik hebben beide merken niet. Innovatief zijn ze ook al niet. Designen doen ze met de lineaal van Jan de Bouvrie. Inderdaad, prima match zou je zeggen :D.

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        20 maart 2012 om 11:35

        @Griffin: Succes hebben ze wel.. ;)

        Login om te reageren
  43. peterv zegt

    20 maart 2012 om 05:10

    Vorsprung durch technik. Verzin een slogan, en iedereen gelooft je. En dat al 30 hele jaren!

    Login om te reageren
  44. autogek123 zegt

    20 maart 2012 om 05:13

    Ligt voor de hand. Smart of Mini. Maar denk niet dat BMW Mini kwijt wil. ;)

    Login om te reageren
  45. justbmw zegt

    20 maart 2012 om 09:01

    hhm vele bedrijven hebben hard gewerkt voor hun identiteit,
    dus k denk niet dat er bedrijven zijn die er opwachten dat hun identiteit hoe slecht het soms ook is weg te geven aan zo’n merk als aplle.. ik denk dat aplle beter hun geld aan iets anders kunnen besten. een automerk moet niet zo veel hebben van aplle

    Login om te reageren
  46. ferrariaron zegt

    20 maart 2012 om 09:23

    Van mij mogen ze een formule 1 team kopen :D

    Login om te reageren
  47. Simpson zegt

    20 maart 2012 om 09:56

    Geely, chery of een andere chinese fabrikant.
    – het hoeft er alleen maar duur uit te zien, techniek kan gewoon standaard zijn
    – Het moet door chinese kinderen in elkaar te zetten zijn
    – Als het stuk is, mag het niet door jan en alleman gerepareerd kunnen worden

    Login om te reageren
  48. charlylutser zegt

    20 maart 2012 om 11:02

    Ze zouden zelf wat moeten doen.
    Waarschijnlijk wordt dat iets met een touchscreen stuur en te weinig ram geheugen.

    Login om te reageren
  49. utregcity zegt

    20 maart 2012 om 12:55

    d8 meer aan Honda, daar gaat ’t nou niet zo heel goed mee de laatste tijd, met welk Japanees merk wel trouwens? Honda zijn concepten zijn meestal in ’t wit, net zoals de Apple producten 9zijn geweest).

    Neem dit bv:

    Login om te reageren
  50. fluvioglacialeafzetting zegt

    20 maart 2012 om 15:41

    Ik vind Fisker wel wat voor Apple, is alleen niet te koop

    Login om te reageren
    • BananaMan zegt

      20 maart 2012 om 20:41

      @fluvioglacialeafzetting:
      daar dacht ik ook gelijk aan.

      Login om te reageren
  51. dafmaf zegt

    20 maart 2012 om 16:47

    Ja, dat is simpel: Apple moet de nieuwe Daf maken, de Mac was altijd de Daf onder de computers. eenvoudig te bedienen en volgens afzeikers voor vrouwen, bejaarden en gehandicapten.

    Login om te reageren
  52. tjorque zegt

    20 maart 2012 om 17:41

    iCar… :p

    laat maar komen :)

    Login om te reageren
  53. mellie zegt

    26 maart 2012 om 22:12

    saab,seat,alfa,MG,maybach, oftewel stervende merken of reeds gestorven en deze weer nieuw leven in blazen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North