• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?

Auteur: Author, gepost 26 januari 2015 om 20:02 – 85 Reacties

Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?Afbeelding Welke van deze twee Lambo’s heeft meer pk’s?

Countach Turbo S vs Reventon
Nee, de linkse is niet stiekem een vermomde Gallardo met 2.000 pk.

Da’s namelijk de Lamborghini Countach Turbo S, een ongelooflijk beest waar helaas maar twee exemplaren van gebouwd zijn. Onder de kap ligt natuurlijk die prachtige 4.8-liter V12, die in dit geval gezelschap kreeg van twee stevige turbo’s. Gevolg van deze mechanische romance? 758 pk en 875 Nm bij een gewicht van 1.515 kg, 0-100 km/u in 3,7 tellen en een topsnelheid van een angstaanjagende 333 km/u. Kleine sidenote: de snelheidsmeter ging door tot maar liefst 425 km/u. Dat neigt een beetje naar arrogantie, maar in dit geval scharen we het onder de noemer Italiaanse flair.

Zoals gezegd werden er slechts twee exemplaren van deze super-Countach gebouwd door Lamborghini, dus niet door Koenig of een andere tuner. Van die twee stuks bestaat er nog precies één, maar die heeft wel een draaiknop naast het stuurwiel. Daarmee kan de turbodruk handmatig tussen de 0,7 en 1.5 bar worden ingesteld. Ook heeft deze Turbo S andere velgen dan de reguliere Countach, maar er valt over te twisten of dat een verbetering is.

Zo zag 758 pk er anno 1985 uit

Nog even terugkomend op de vraag in de titel: de Countach heeft dus aanzienlijk meer pk’s dan de Reventon, die het met 650 pk moet stellen. Bovendien scoort het oudje stukken hoger op de schaal van badass, is-ie nog niet besmet met het VAG-virus en bovendien nu al een regelrechte klassieker. Ik zou er alleen geen willen, want ergens rijst het vermoeden dat je dit beest niet zomaar temt. En ‘m in de stalling (die ik overigens ook niet heb) laten verpieteren is een regelrechte misdaad.

Foto’s via: The Amazo Effect

Ook interessant!

  • Nieuwe Lamborghini Countach mag eindelijk buitenspelen
    Nieuwe Lamborghini Countach mag eindelijk buitenspelen [video]
  • Te veil: Lamborghini Countach als peperduur bouwpakket
  • Lamborghini Countach nu al een iconische 'poster car'
  • De enige echte Lamborghini Countach is terug

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

countach, Klassiekers, Lamborghini, turbo, turbo-s, zwart

Vorig bericht: « Bijzonder racemonster uit Slowakije te koop: de Praga R1 [updated]
Volgend bericht: Video: deze Zonda 760 Roadster is alleen voor echte mannen »

Lees Interacties

Reacties

  1. rolov zegt

    26 januari 2015 om 20:05

    Wat een vreselijk stoere bak. Idd leuk voor in je collectie.

    Login om te reageren
  2. posthumus zegt

    26 januari 2015 om 20:09

    Gaaf om te zien hoe bizar laag die Countach eigenlijk is. Ook valt me op hoeveel design-elementen in de nieuwe modellen nog steeds zijn afgekeken van de oude stier.

    Login om te reageren
  3. E34M5Touring zegt

    26 januari 2015 om 20:10

    Wat een top idee. Jammer dat ze die nooit in productie hebben genomen. Had een mooie F40/959 concurrent kunnen zijn. Wellicht niet qua handling maar who cares. BiTurbo V12, altijd dikke top!!

    Login om te reageren
  4. alcantara zegt

    26 januari 2015 om 20:11

    Zoveel pk’s en dan nog langzamer dan een Nissan.

    Login om te reageren
    • jaccovdzaag zegt

      26 januari 2015 om 21:07

      @alcantara: Hey spuitelf, ga je mond spoelen, met je GT-R.
      Hoe durf je een auto van nu met eentje uit de jaren tachtig te vergelijken.

      Troll.

      Login om te reageren
    • isobmw zegt

      26 januari 2015 om 21:18

      @alcantara: ouwe techniek kun je niet vergelijken met nieuwe, deze lambo is 10x dikker dan de Nissan

      Login om te reageren
      • rb26dett zegt

        26 januari 2015 om 21:57

        @isobmw: Jouw mening, echt niet mee eens, De Nissans uit die tijd waren geweldig, en naar mijn mening véle malen bruter dan de Lamborghini’s. Nissan was in die tijd onverslaanbaar in de racerij, dus toen stonden ze ook al voor qua techniek.

        Login om te reageren
        • carmasterr zegt

          26 januari 2015 om 23:53

          @rb26dett:

          Wanneer was dit dan precies?
          Juist, in 1991 en verder, toen de Countach al uit productie was gehaald.
          Dus zelfs die vergelijking gaat mank.

          Login om te reageren
          • rb26dett zegt

            27 januari 2015 om 00:37

            @carmasterr: De R30 en R31 GTS-R waren van 1985-1990 grootmachten, en hebben heel wat overwinningen op hun naam staan. De R32 die dat overnam was inderdaad nog Succesvoller, en liet niks heel van zijn “concurentie”. Maar de R30 en R31 mogen absoluut niet vergeten worden.

            Login om te reageren
            • carmasterr zegt

              27 januari 2015 om 01:15

              @rb26dett:

              In Japan wel ja.
              Daarbuiten konden ze echter geen potten breken.
              In het ATCC (Australisch dus) bijvoorbeeld liepen ze achter de feiten aan
              Pas met de R32 werden er consistent overwinningen en uiteindelijk titels behaald. Ook in Europa werden ze eigenlijk niet gezien.
              Amerika had ook weinig met de Neesans voor de R32 te maken.
              Dus zo geweldog dominant waren ze nu ook aweer niet.

              Al ben ik het wel met je eens dat het mooie, interessante wagens zijn.
              Het Nissan leven begint niet uitsluitend met de R32.

              Login om te reageren
        • isobmw zegt

          27 januari 2015 om 00:49

          @rb26dett: niet gaan huilen de skyline modellen zijn ook favo’s van mij, ik zeg niet dat Nissan slecht is, maar er word een jarig tachtig lambo vergeleken met een ik ga er vanuit GT-R, (alcantara zei alleen Nissan) maarja de enige snellere Nissan dan deze lambo is de GT-R, ik vind de gtr een dikke auto, maar deze lambo is uniek, heeft een dikke v12, breed laag, GT-R is dik maar de lambo is veel dikker

          Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      26 januari 2015 om 21:45

      @alcantara: meest nutteloze opmerking van het jaar..

      Login om te reageren
      • rb26dett zegt

        26 januari 2015 om 22:00

        @lambo4all: Niet zo gek dat iemand met zo’n naam dat vind, haal de Nissans van die tijd er maar eens bij, dan zie je dat ze toen ook al hevige concurrentie vormden.

        Login om te reageren
        • rb26dett zegt

          26 januari 2015 om 23:07

          @rb26dett: Meer dan dat zelfs

          Login om te reageren
        • MaartenD zegt

          27 januari 2015 om 00:51

          @rb26dett: je gaat toch niet serieus een nissan…ik herhaal..een nissan vergelijken met een lamborghini?

          Login om te reageren
    • wiebe zegt

      26 januari 2015 om 21:51

      @alcantara: 20 jaar geleden niet

      Login om te reageren
      • rb26dett zegt

        26 januari 2015 om 22:01

        @wiebe: Echt wel

        Login om te reageren
      • rb26dett zegt

        26 januari 2015 om 22:04

        @wiebe: http://www.angelfire.com/mac/tristram_davies/page6.htm

        Login om te reageren
        • macready zegt

          27 januari 2015 om 00:36

          @rb26dett:
          En daaruit blijkt dat de Nissan in 1984 niets had wat qua snelheid in de buurt kwam.

          Login om te reageren
          • rb26dett zegt

            27 januari 2015 om 00:39

            @macready: Op het rechte stuk niet nee, op het circuit zeker wel

            Login om te reageren
            • carmasterr zegt

              27 januari 2015 om 01:17

              @rb26dett:

              De Countach was dan ook als een hondsdollle doberman om mee te rijden.
              Dat een Japans precisie instrument hem in de echte wereld voorbij steekt is dan ook niet zo gek vreemd.

              Login om te reageren
    • rb26dett zegt

      26 januari 2015 om 21:52

      @alcantara: Joh

      Login om te reageren
    • xiran zegt

      26 januari 2015 om 22:01

      @alcantara: awd en 100 computers tegen rwd met een computer.

      Login om te reageren
  5. burninrubber zegt

    26 januari 2015 om 20:12

    Die Countach moet ff een goede detailer bezoeken

    Login om te reageren
    • dwersbongel zegt

      26 januari 2015 om 20:34

      @burninrubber: een hele goeie, zwart is een moelijke poetskleur en al helemaal op zo’n auto.

      Login om te reageren
    • stefanvts16v zegt

      27 januari 2015 om 18:58

      @burninrubber: ik dacht exact hetzelfde toen ik foto nr. 7 zag!

      En dat ik dit een hele gave auto vind om een paar dagen detailen aan te besteden!

      Login om te reageren
  6. tvklarenbosch zegt

    26 januari 2015 om 20:12

    Wát een auto

    Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    26 januari 2015 om 20:13

    lijkt op kiezen tussen een Chrysler of een VW .. ow wacht ..

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      26 januari 2015 om 23:55

      @lincoln:

      Technisch gezien is alleen de Diablo een Chrysler.
      De Countach is dus nog een “echte” Lamborghini.

      Login om te reageren
  8. themanjeroen zegt

    26 januari 2015 om 20:13

    Weet er iemand wat de geschatte prijs is?

    Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      1 februari 2015 om 09:07

      @themanjeroen: aangezien dit de enigste ter wereld is denk ik dat een veyron een koopje is… meer als een miljoen moet wel.

      Login om te reageren
  9. mashell zegt

    26 januari 2015 om 20:14

    De Countach was ooit bloedmooi. En toen kwamen de spoilers, spatbord verbreders en andere ellende in de vorm van de jaren 80.

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      26 januari 2015 om 23:56

      @mashell:

      …en toen werd ie gewoon moddervet.
      Op een goede manier.

      Login om te reageren
    • lekbak zegt

      27 januari 2015 om 03:28

      @mashell: en toen was die nog begerenswaardiger! Hoort er imo toch wel een beetje bij hoor. Komt misschien ook wel een beetje door de poster van een 5000s die vroeger boven mijn bed hing. Hangt nog steeds boven dat bed bij mijn ouders. De volgende generatie slaapt er nu onder in de vakanties.

      Login om te reageren
  10. SCscreamGT2 zegt

    26 januari 2015 om 20:15

    Uit de tijd dat je een auto die in 3,7sec 100 haalt en doortrekt naar 333 nog moest temmen en vele ervaren km achter de rug moest hebben…

    Beetje wat Hammond zei over de Aventador. Destijds was men onder de indruk dat je een Lamborghini kón besturen, bij wijze van spreken. Heerlijk!

    De vraag is natuurlijk wat daar tegenwoordig nog van over is gebleven…

    Login om te reageren
    • tombe zegt

      26 januari 2015 om 21:32

      @SCscreamGT2: De Countach deed me ook aan Hammond denken. Hij sprak ooit bij de pagani van het teenage-poster-gehalte…die countach had ik hangen :-) en stiekem vind ik hem de mooiste Lambo ooit

      Login om te reageren
    • tupperware zegt

      27 januari 2015 om 10:02

      @SCscreamGT2:
      Dan heb je Hammond zeker nog niet over de Hoerekan gehoord..
      Daar was hij op zijn zachtst gezegd niet positief over, of je moet een privé vliegveld ter beschikking hebben..

      Zou ik dan toch stiekem the Hamster zijn..?

      Login om te reageren
  11. RickB zegt

    26 januari 2015 om 20:16

    Hoe dat zebrapad trouwens is neergegooid.

    Login om te reageren
  12. a6jw zegt

    26 januari 2015 om 20:16

    Die lambo’s (en zeker de Countach) blijven qua looks gewoon straaljagers op vier wielen. En de deze Countach turbo doet een worp naar hun vermogen ;)

    Login om te reageren
  13. danmar zegt

    26 januari 2015 om 20:17

    Geweldig, die radiatorknop voor de turbodruk. Toen kwamen ze daar nog mee weg.
    Wat is er met die andere Turbo S (weten we ook gelijk waar Porsche die naam vandaan heeft) gebeurd? Gruwelijk gecrasht?

    Login om te reageren
  14. room850 zegt

    26 januari 2015 om 20:18

    Wat een mooie bak

    Login om te reageren
  15. berlinetta zegt

    26 januari 2015 om 20:22

    Haha die turbo-knop, heerlijk gaaf!

    Login om te reageren
  16. philipf zegt

    26 januari 2015 om 20:25

    De linker

    Login om te reageren
  17. camber24 zegt

    26 januari 2015 om 20:26

    Die linker!!! Nee die rechter!!! Oh nee toch die linker!!! OH MIJN GOD, HOU ME NIET LANGER IN SPANNING!!!! Ik MOET de tekst lezen nu, en delen met al mijn vrienden, en pageviews creëeren!!

    Login om te reageren
  18. nvhuijkelom zegt

    26 januari 2015 om 20:28

    Ik vind hem helemaal mooi

    Login om te reageren
  19. rufctr01 zegt

    26 januari 2015 om 20:29

    Gave Countach zeg!

    Login om te reageren
  20. XRI6 zegt

    26 januari 2015 om 20:29

    Doe maar links!

    Login om te reageren
  21. dhrwilders zegt

    26 januari 2015 om 20:31

    Jaren 90 700pk?

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      26 januari 2015 om 23:57

      @dhrwilders:

      Jaren ’80 eerder.

      Login om te reageren
  22. dwersbongel zegt

    26 januari 2015 om 20:32

    yea! Een echte lambo. Hoopte al stiekem dat het de linker was.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      27 januari 2015 om 10:05

      @dwersbongel:
      Het was sowieso de linker, de rechter is geen Lamborghini..

      Login om te reageren
  23. jorden zegt

    26 januari 2015 om 20:34

    Ik heb het vermoeden dat het andere exemplaar nogal grof aan z’n einde is gekomen :p

    Login om te reageren
    • wiebe zegt

      26 januari 2015 om 21:53

      @jorden: ja tegen een boom ofzo

      Login om te reageren
  24. guusboum zegt

    26 januari 2015 om 20:34

    Die Turboknop is een frisdrank dopje met wat spul van de bouwmarkt en een sticker? Wel gaaf hoor, en de enige lambo met fabrieks-turbo’s?

    Login om te reageren
  25. roppp zegt

    26 januari 2015 om 20:37

    De Countach. Nee, ik vind die bodykit echt niet mooi, maar het is en blijft een icoon uit de tijd dat Lambo nog Lambo was en niet eens iedere dag een auto hoefde af te leveren.

    Login om te reageren
  26. mrB zegt

    26 januari 2015 om 20:38

    Ik wist helemaal niet dat Lamborghini ooit met turbo’s heeft geëxperimenteerd. Gaaf en zo leer je nog eens wat. Bruut ding, maar als je af moet gaan naar wat mensen zeggen over het rijgedrag van lambo’s van weleer een wonder dat

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      26 januari 2015 om 20:57

      @mrB: Ga je die zin niet meer af maken?

      Login om te reageren
      • mrB zegt

        26 januari 2015 om 21:03

        @berlinetta: excuses. Ik wou het doen, maar de app had er geen zin in om de berichten te laden en om het hele verhaal over te typen is ook zo wat. Maar bij deze:

        “…. Deze niet om een boom gevouwen is.”

        Login om te reageren
  27. sanderm3 zegt

    26 januari 2015 om 20:41

    Geef mij die turbo Koentasj maar dan

    Login om te reageren
  28. RazorHead zegt

    26 januari 2015 om 20:42

    Ik kies de Countach boven de Aventador anytime!
    Niks boven zo een heerlijke klassieke lambo met een ik-maak-je-kapot-mentaliteit.
    En die sound ..
    https://www.youtube.com/watch?v=uUku1oEZSWs

    Login om te reageren
    • E550 zegt

      26 januari 2015 om 23:08

      @RazorHead: Ik denk dat je de Reventon bedoelt.

      Login om te reageren
  29. ibmg zegt

    26 januari 2015 om 20:42

    Voor de liefhebbers… :)

    http://youtu.be/nFqslG0Axbk

    Login om te reageren
  30. Jochen zegt

    26 januari 2015 om 20:43

    425 op de teller, ok. Maar zelf in stilstand al 35 km/h gaan ..

    Login om te reageren
    • wiebe zegt

      26 januari 2015 om 21:55

      @jochen: Italjaan he.

      Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      27 januari 2015 om 00:02

      @Jochen:

      Onze Opel Rekord Coupe gaat bij stilstand ook al een flinke 20km/u.
      Ziek stoer bij de Mac natuurlijk.

      Login om te reageren
  31. sleepyj zegt

    26 januari 2015 om 20:47

    Wat een pracht auto. Zo naast elkaar is het mooi om te zien hoe dicht de auto’s nog bij elkaar staan qua design.

    Login om te reageren
  32. w0o0dy zegt

    26 januari 2015 om 21:06

    De normale Countach schijnt nogal een intimiderend varken te zijn qua bediening, overzicht en wegligging… Flink veel meer vermogen maakt dat waarschijnlijk niet beter. Rechtuit kanon of boomknuffel sportwagen.

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      27 januari 2015 om 10:09

      @w0o0dy:
      Of een auto voor echte mannen met borsthaar en stalen ballen..
      Dat soort mannen dat inmiddels bijna is uitgestorven en vervangen door “mannen ” in jurken of “mannen” met handtasjes..

      Login om te reageren
  33. mrrallycross zegt

    26 januari 2015 om 21:17

    Sorry maar zou nu toch de reventon nemen

    Login om te reageren
  34. norge zegt

    26 januari 2015 om 21:20

    Kan mij dat nou zouten hoeveel peekas het heeft,,,,Countach is ubercool naast die lelijkerd..

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      26 januari 2015 om 22:14

      @norge:
      Yep, net als dat Bugatti vergelijk gisteren, ook nu weer een vergelijking tussen een appel en een peer….
      Ik zie een Lambo en een Audi rara welke Lambo heeft het langste leutertje….

      Login om te reageren
  35. Alfarobert zegt

    26 januari 2015 om 21:34

    De Countach blijft een futuristische auto.Zal dat zelfs over 10 jaar nog zijn.Als kind droomde je ervan.Het is gewoon een icoon.

    Login om te reageren
  36. Tonnie zegt

    26 januari 2015 om 22:15

    Ziek stoer. Ik zou wel veels te bang zijn om ‘m stuk te rijden…

    Login om te reageren
  37. swaffelaer zegt

    26 januari 2015 om 22:34

    Met deze bodykit is de Countach op z’n allerfoutst, dus op z’n allerlekkerst. Helemaal jaren 80 drugsdealer, zoals ie moest zijn.

    Oh, waarom ben ik toch niet rijk???

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      26 januari 2015 om 23:53

      @swaffelaer: je Was in de eighties geen drugdealer? Ice-t Had er wel een;) en zo’n silicone valley toyboy ook dus het kon ook zonder drugs. ;) weet alleen niet meer welke. Oracle Linux of Microsoft. Een van hun Was het vlg mij.

      Login om te reageren
  38. tmenges zegt

    26 januari 2015 om 22:40

    Onder de kap staat met grote letters TURBO… Heerlijk jaren 80 is dat, de tijd dat turbo voor iets aparts en snels stond i.p.v downsizing en diesel tegenwoordig.

    Login om te reageren
  39. marc94 zegt

    26 januari 2015 om 22:49

    G E W E L D I G!

    Login om te reageren
  40. carmasterr zegt

    27 januari 2015 om 00:00

    Het is jammer dat ik de zaag in mezelf of de Countach(?!) moet zetten om er in te kunnen rijden, want de Aventador komt niet eens in de buurt van de uitstraling van zn overgrootvader.

    Zo zullen ze ze nooit meer maken…

    Login om te reageren
  41. Dutchdriftking zegt

    27 januari 2015 om 00:37

    ziek gaaf ding, mijn absolute droom auto, gaaf ook dat hij van de Reventon een braaf auto`tje maakt. Maar eerlijk gezegt geloof ik niet dat dit orgineel Lamborghini is. Het orgineel leverde 375pk, met twee turbo`s in eens meer dan het dubbele, al in de jaren 80? Dat gelooft toch niemand!

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      27 januari 2015 om 01:21

      @dutchdriftking:

      Het originee had een 3.9l liter rechtstreeks uit de Miura.
      De atmosferischd versie van deze Turbo S met 4.8 liter heeft 455pk.
      Al doet dat niet veel teniet aan de ongelofelijke vermogenswinst.

      Login om te reageren
  42. gmado zegt

    27 januari 2015 om 07:18

    Hier het filmpje van de Countach Turbo S en de Reventon. Wel vanaf 43 sec bekijken want daarvoor gaat het nergens over.

    https://www.youtube.com/watch?v=qIamNth0KUw

    Login om te reageren
  43. gregorius zegt

    27 januari 2015 om 08:31

    SO staat voor Solothurn. Een kanton dat bekend staat om, .. uhm..omdat je er doorheen rijd als je van Oost naar West (of omgekeerd rijdt) in Zwitserland. That’s about it.
    Ik denk dat deze Lambo zeker in de top 10 hoogtepunten van Solothurn staat!

    Login om te reageren
  44. audirs3 zegt

    27 januari 2015 om 10:54

    “is-ie nog niet besmet met het VAG-virus”
    Zo geef je er wel een heel negatieve connotatie aan. Ben ook benieuwd wat er van Lamborghini was gekomen zonder VAG, moet er niet aan denken als GM er mee aan de haal was gegaan.

    Login om te reageren
  45. g00f81 zegt

    27 januari 2015 om 11:11

    de velgen dan ook in beeld om zelf te oordelen…
    http://www.history-of-cars.com/images/lamborghini/1984-countach-turbo-s-13.jpg

    Login om te reageren
  46. Alex_79 zegt

    27 januari 2015 om 14:13

    My God. Is die foto ook in het groot te krijgen, heb nog een leuke wallpaper nodig. Alsof je een gloedjenieuwe Stealth bommenwerper naast zo’n oude Starfighter parkeert. Maar geef mij de linkse maar, in welke versie dan ook. Sinds die wagen met een ronkende V12 de intro van Cannonball Run binnen denderde, is het klaar: mijn droomauto.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North