• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wouter stelt BMW i7 aan je voor: schokkend en gedurfd design

Auteur: RubenPriest, gepost 24 juni 2022 om 16:00 – 45 Reacties

BMW schokt met het gedurfde design van de i7. Is het mooi of is het lelijk? De meningen zullen erover verdeeld zijn. Je kunt er echter niet omheen dat het qua technologie een zeer geavanceerde auto is.

Ook interessant!

  • BMW i7
    BMW sloopt irritante geluiden uit stille i7
  • Video: BMW i7 op een circuit zien voelt raar
    Video: BMW i7 op een circuit zien voelt raar
  • Zo groot worden de nieren van de BMW i7
  • Heet! BMW i7 krijgt het warm
    Heet! BMW i7 krijgt het warm

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, i7, Video

Vorig bericht: « Alfa Romeo schrikt Milaan op, met een reden!
Volgend bericht: Eindelijk: na 9 jaar is er een McLaren P1 Spyder »

Lees Interacties

Reacties

  1. vopo zegt

    24 juni 2022 om 16:26

    Veel lelijker gaat het niet worden. Snap dat de Aziatische markt extreem belangrijk is voor BMW maar pruimen ze dit ook in de VS?

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      24 juni 2022 om 18:30

      Vast wel. Lexus loopt daar ook niet slecht toch?

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      25 juni 2022 om 10:41

      Kijk naar Amerikaanse pickup trucks en vrachtwagens en je weet, ook daar geldt hoe meer overdreven en in “your face” hoe beter. De VS is geen land van elegantie en goede smaak (meer van obesitas en hamburgers).

      Login om te reageren
  2. autodrome zegt

    24 juni 2022 om 16:32

    Ladies and Gentleme; I present to you … The BMW i7 (Miss) Piggy ……

    Verdom((e wat een gedrocht, niet te harden …….

    Login om te reageren
  3. Johanneke zegt

    24 juni 2022 om 16:38

    Dit is gewoon lelijk. Weet je nog die futuristische jaren 70 en 80 auto’s, nu lachen we om al die wedge shapes, wat toen helemaal in was. Over 30 jaar lachen wij om dit tijdperk. Dat alles maar zo strak en scherp mogelijk moet zijn, nergens een ronding, en alles volgeplakt met functieloze uitlaten en grillen. Dit worden de weet je nog haha kijk dan auto’s van straks.

    Deze auto is gemaakt om te shockeren, en dat lukt. Perfect voor de manager met toch een minderwaardigheidscomplex. Jeugd met die trekjes gooit een mega uitlaat onder een oude golf of ibiza, volwassenen kopen dit. Kijk mij kijk mij, dat is alles.

    1000x liever de concurrent van Mercedes dan dit.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      24 juni 2022 om 20:34

      Zou zelf dit liever hebben, want de EQS is zo mogelijk nog onooglijker. Deze heeft nog een aantal hoeken/dingen waarvan ik denk ‘heel misschien is dit over 10 jaar gaaf’. Beide maken me voor nu echter niet warm.

      Login om te reageren
      • Johanneke zegt

        24 juni 2022 om 20:44

        Die EQS is in ieder geval heel glad, en daardoor een stuk zuiniger. Ik vind de EQS overigens gewoon prima, in tegenstelling tot deze BMW. Deze wagen is echt uit iedere hoek niet best imo. Alsof ze eerst een normale auto getekend hebben, om vervolgens ieder designkenmerk te overdrijven. Nog scherpere hoeken. Nog plattere lampen. Nog grote nieren.

        Login om te reageren
    • grandmasterb zegt

      27 juni 2022 om 22:21

      Slechte smaak, die EQS of EQE zien eruit als mislukte Opels, bij mercedes zijn ze qua design de weg helemaal kwijt.

      Login om te reageren
  4. osmo zegt

    24 juni 2022 om 16:44

    Dat front. Ik vraag mij af wat ze op BMW HQ gerookt hadden toen ze dit goedkeurden.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      24 juni 2022 om 18:47

      Zalm, denk ik.

      Login om te reageren
  5. Mini Joe zegt

    24 juni 2022 om 16:56

    Afgezien van de vreselijke “nieren” zou hij zo bij PSA vandaan kunnen komen.
    Zoals gewoonlijk bij BMW: beter goed gejat dan slecht nagemaakt.

    Login om te reageren
  6. maxidyne zegt

    24 juni 2022 om 17:10

    Mooie Citroën met varkensneus 😉

    Login om te reageren
    • Mini Joe zegt

      24 juni 2022 om 17:38

      Ik zie er ook wel een DS 9 in die bij een boeren protest is geweest

      Login om te reageren
  7. dawwg zegt

    24 juni 2022 om 17:16

    Nog zo’n lelijk hok erbij met Tjernobyl mutatie-verhoudingen; nee dank u.

    Login om te reageren
  8. MaartenD zegt

    24 juni 2022 om 17:20

    En met gedurfd bedoelen jullie eigenlijk wanstaltig?

    Login om te reageren
  9. tmon zegt

    24 juni 2022 om 17:46

    Een beetje de vibe: designer, je mag los op de neus, maar van de rest van de auto blijf je af.
    Ik zie de lijnen en drukte van de neus nergens terug…
    Doet lexus consequenter

    Login om te reageren
  10. frank2b zegt

    24 juni 2022 om 17:46

    Ik vind het wel mooi.
    De grille had smaller gekund, dan had dat meer een link geweest naar de oorspronkelijke BMW-grille.

    Login om te reageren
  11. MaartenD zegt

    24 juni 2022 om 18:03

    Krijg bijna medelijden met de BMW verkoper die moet proberen dit ding te verkopen….lijkt mij een behoorlijk frustrerende baan

    Login om te reageren
    • Johanneke zegt

      24 juni 2022 om 18:47

      Jep. Ik woon in het oosten, mijn voetbaltrainer is hoofd sales van een flink bedrijf. Die zou absoluut niet met zoiets bij klanten aan kunnen komen. Hij zijn directe collega’s reden altijd een volvo station zonder badges. Want dan straal je nuchterheid uit. Nu zijn het elektrische auto’s, model 3, kia ev6, dat soort spul. Er zijn vast bedrijven waar yuppies elkaar wel opgeilen met dit soort patserbakken, maar ik heb het idee dat je veelal beter nuchter en professioneel kan zijn. En dat straal je absoluut niet uit met deze auto.

      Login om te reageren
      • wza1979 zegt

        24 juni 2022 om 20:11

        Dat doet me denken aan mijn pa. Die had eerst een Passat ( dure uitvoering ) en kreeg commentaar in Duitsland en Belgie op zijn auto. Zo’n goedkope auto liet zien dat zijn bedrijf niet capabel was. In NL vonden ze weinig van de auto. Toen had ie een Mercedes van ruim 1 ton. Complimenten in Duitsland en Belgie. In NL kon ie beter een straat verder parkeren, omdat ze altijd wel wat over te zeiken hadden.

        Login om te reageren
        • karhengst zegt

          25 juni 2022 om 08:23

          Heel herkenbaar ja. In Duitsland rijdt men in de regel een segment hoger en minstens twee motoriseringen sterker. En dan reed je pa tenminste nog geen Franse of Koreaanse wagen.

          Maar goed, de afstanden zijn langer, de snelheid hoger en de belastingen lager. Dat laatste kweekt vaak wat begrip. En medelijden.

          Login om te reageren
  12. racerx zegt

    24 juni 2022 om 18:04

    Nee, ik kan dit echt niet mooi vinden. De 4 begint te wennen (nog steeds niet fraai), maar ik denk niet dat ik dit ooit behapbaar ga vinden. De S en A8 zien er heel wat beter en eleganter uit. Zoals het hoort in deze klasse.

    Login om te reageren
    • racerx zegt

      24 juni 2022 om 18:28

      Complimenten aan Autoblog trouwens, jullie hebben de headerfoto precies zo gekozen dat alles wat er mis is met het lijnenspel uitstekend benadrukt wordt. Wat een etterende pusbult op wielen zeg, ik was ooit groot BMW fan en rijd met veel plezier een F11, maar voor de liefhebber blijft er weinig meer te genieten.

      Login om te reageren
      • jaapiyo zegt

        24 juni 2022 om 20:37

        De nieuwe 5 krijgt naar verluidt niet de dubbele lampen en hopelijk dan ook niet een beltline die 5 cm te hoog is. Ik heb nog wat hoop dat die mee gaat vallen.

        Login om te reageren
        • racerx zegt

          24 juni 2022 om 21:50

          Laten we het hopen, net als de 3 is de 5 in Europa behoorlijk populair. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze daar hele rare fratsen mee uit gaan halen. Ik vind de G30 LCI ook gewoon een hele mooie bak om te zien, zou zomaar eens de volgende kunnen worden (G31 dan).

          Login om te reageren
          • jaapiyo zegt

            24 juni 2022 om 22:44

            Goed gelukte lift idd. Nog steeds niet zo fraai als de F10/11, maar komt in de buurt. Enige wat ik wat minder vind (beetje afhankelijk van de kleur) zijn de ‘smoked’ achterlichten.

            Login om te reageren
            • HelldogBE zegt

              24 juni 2022 om 23:00

              De achterlichten zijn idd erg groot/prominent geworden op de G30/31 en ook de led-signatuur achter is nu wel erg zwaar!

              Login om te reageren
  13. mc96 zegt

    24 juni 2022 om 18:20

    Ik vind mooi. Juist in deze uivoering.

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      24 juni 2022 om 20:40

      De uitvoering op zich is idd zoals ‘ie moet zijn (los van de blauwe lijntjes)…maar mooi durf ik het niet te noemen. De M Sport is echter wel veel lelijker. Zelfde geldt voor de 8-Serie overigens: zonder M best wel fraai, met M een stuk minder. Laatste echt goed geslaagde M pakket was m.i. dat op de prelift e46. Daarna veelal een bumper met te scherpe hoeken voor en een plastic ‘diffuser’ die de achterbumper vernaggeld.

      Login om te reageren
  14. dedas zegt

    24 juni 2022 om 19:18

    Wat zou er onder de motorkap zitten bij de i7? De gemiddelde Amsterdamse kamer heeft minder oppervlakte.

    Login om te reageren
  15. utregcity zegt

    24 juni 2022 om 19:57

    Het ziet eruit als een Rolls Royce die in Duitsland is ontworpen. Lomp en geen enkele elegantie.

    Login om te reageren
  16. sportabgasanlage zegt

    24 juni 2022 om 20:14

    Mijn oude F36 was zo’n beetje de laatste mooie BMW. Het merk is inmiddels behoorlijk afgedwaald qua design. Doodzonde. Voor mij geen BMW zo.

    Login om te reageren
  17. dikkereinier zegt

    24 juni 2022 om 20:15

    Indrukwekkende auto. Ik kan er wel aan wennen.

    Login om te reageren
  18. petert zegt

    24 juni 2022 om 20:32

    Ik vind hem gaaf en bijzonder statig. De blauwe accenten doen er wel afbreuk aan en de handvaten hadden met een druk op de knop er uit moeten komen. Het vierkante plaquette in het midden van de grill vind ik wel storend, dat mort toch netter kunnen. Op dat na vind ik hem geslaagd.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      25 juni 2022 om 10:55

      Handvaten met een druk op de knop er uit… Dat klink minstens zo onhandig als het is. Gewoon handgrepen zoals we al zo’n 20-30 jaar op wagens hebben zijn fraaier en handiger. Het is een raar idee (en dat is allemaal de schuld van Elon Musk) dat een elektrische auto ingewikkelde handgrepen moet hebben.

      Login om te reageren
  19. kenner zegt

    24 juni 2022 om 21:06

    Lekker origineel, een keer wat anders. In China, M-O etc gaat dit gewoon verkopen. Die 8 modellen per jaar minder hier in NL zal BMW echt aan hun reet roesten

    Login om te reageren
    • wza1979 zegt

      24 juni 2022 om 21:27

      Daar heb je gelijk in . NL is geen belangrijke markt. Stel ze verkopen in china er 10.000 ( noem maar wat ) en in Duitsland 30. Als Mercedes in Duitsland veel meer verkoopt dan zal dat zeker pijn doen. Als je eigen land je auto niet wil omdat ie lelijk is.
      Beetje prestige dingetje lijkt me dan.

      Login om te reageren
      • kenner zegt

        25 juni 2022 om 11:50

        S-klasse is sowieso de bemchmark in deze klasse. Wat BMW en Audi ook doen, hoe mooi ze een 7serie of A8 ook opeens zouden maken, de S-klasse zal altijd beter verkopen. Ik vind het wel een origineel ontwerp en er zijn vast CEO’s die buiten het standaard design van een toplimousine kunnen omdenken.

        Login om te reageren
  20. erwh zegt

    24 juni 2022 om 23:00

    Wanneer denderen ze eindelijk die gekke Hollander uit het design team bij BMW? Hij is al bijna twee decennia verantwoordelijk voor lelijke miskleunen die ook niet mooi oud worden. Deze nieuwe 7 is echt niet om aan te zien en staat bizar af van tijdloze schoonheden als de E38.

    Login om te reageren
  21. rollow zegt

    24 juni 2022 om 23:02

    Ik wil hem zien met alles zwarter dan zwart, binnen en buiten, met velgen a la styling 66 maar dan uitvergroot.

    Login om te reageren
    • ffw88 zegt

      25 juni 2022 om 07:44

      https://media.autoweek.nl/m/0mwyk7cbukhz_800.jpg

      Login om te reageren
  22. redbeams zegt

    24 juni 2022 om 23:06

    Jezus doodzonde die voorkant zeg…titel van lelijkste front ooit heeft ie nu al te pakken.

    Login om te reageren
  23. p993 zegt

    25 juni 2022 om 08:07

    Meer dan 100 kWh?! Dan zou ik hem toch ook willen gebruiken als huisbatterij. Zou dat mogelijk zijn? Die nieren vind ik wel gaaf trouwens. Ben blkbr de enige?

    Login om te reageren
  24. JanJansen zegt

    25 juni 2022 om 13:24

    Hoe mooi de binnenkant ook is, als de buitenkant er niet mooi uit ziet wil je er niets mee te maken hebben.
    Het lijken soms wel vrouwen.

    Login om te reageren
  25. wimof zegt

    25 juni 2022 om 16:35

    test aankoop (België) deed in de jaren ’70 een gebruikerstest naar de “beste (!?) koop voor een gezinswagen
    1 van de items was, hoe gemakkelijk kan ik de wagen wassen, en toen was een sierstripje waar nog teveel water onder uit kwam al een minpunt.
    Mochten ze nu dat nu nog eens overdoen…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North