• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag Motorsports

Auteur: bart_m, gepost 17 juni 2014 om 22:46 – 23 Reacties

Afbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag MotorsportsAfbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag MotorsportsAfbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag MotorsportsAfbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag MotorsportsAfbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag MotorsportsAfbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag MotorsportsAfbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag MotorsportsAfbeelding Wreed: Porsche 991 Turbo S Cabrio van Tag Motorsports

Wreed: 991 Turbo S cabrio van Tag Motorsports
Met deze dakloze 911 geef je iedereen het nakijken. Niet alleen aan het stoplicht, maar ook op de boulevard.

De Turbo S cabrio volgens Tag Motorsports is voorzien van een aangepaste software, een compleet nieuw uitlaatsysteem, een spoiler van Techart en last but not least: moddervette HRE-pantoffels in maatje 21-inch.

De open spaken bieden voldoende zicht op het keramisch remgeweld waarmee de Turbo S tot stoppen wordt gedwongen. Het geheel is volgens de fijnproever wellicht aan de foute kant, maar ik hou ervan.

Waarmee zouden jullie de badplaatsen het liefst onveilig maken? Een dergelijke supercar of toch liever een klassieker als deze?

Ook interessant!

  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
  • Porsche 911 Turbo kust Peugeot 206 in Friesland/Groningen
  • Porsche viert een feestje met deze 911 Turbo S
  • Deze hadden we nog niet: Porsche 991 GT3 RS Cabrio

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 991, Cabrio, Porsche, tuning, turbo-s, velgen

Vorig bericht: « Jaguar E-Type van ex Bugatti-coureur gevonden
Volgend bericht: Vanavond vroege avondspits verwacht door #ausned »

Lees Interacties

Reacties

  1. floris1204 zegt

    17 juni 2014 om 22:57

    Wat een creatie. Super gaaf.

    Login om te reageren
  2. tupperware zegt

    17 juni 2014 om 23:01

    @bart_m: Mag deze ook?
    http://www.autoblog.nl/nieuws/austin-healey-3000-mk-iii-autoblog-classic-rijtest-en-video-67232
    Indien ja, dan graag..

    Login om te reageren
  3. marussia zegt

    17 juni 2014 om 23:01

    Ik zeg dit niet graag over getunede Porsches, maar dit is wel erg netjes gedaan……

    Login om te reageren
  4. ej20g zegt

    17 juni 2014 om 23:02

    Ik vind de velgen wel errug mooi moet ik zeggen!

    Login om te reageren
  5. gash zegt

    17 juni 2014 om 23:05

    Dikke Porsche, übersaaie kleur.

    Login om te reageren
  6. knipperlichtje zegt

    17 juni 2014 om 23:07

    De 911 heeft zich altijd al goed geleend voor wat spoilergeweld, de velgjes zijn ook prachtig. Ik zou ‘m zelf niet in het grijs kopen, maar tag geeft me daar vast wel vrijheid in

    Login om te reageren
  7. nvhuijkelom zegt

    17 juni 2014 om 23:09

    Ben niet zon fan van die witte achterlichten, maar verder is ie wel lekker

    Login om te reageren
  8. w0o0dy zegt

    17 juni 2014 om 23:13

    Auto voor idioten met (veel) teveel geld. Quasimodo met een trainingspak.. compleet zinloos met geld smijten.

    Onderbouwing: 1) 911 turbo is te snel om van te genieten met het dak open. 2) 911 turbo is minder goed als sportwagen zonder dak 3) met een 911 turbo kun je niet al te vaak van de maximale prestaties genieten, zonder dak nog minder vaak 4) met het dak dicht is een cabrio minder leuk dan een coupe

    Login om te reageren
    • fritsie zegt

      17 juni 2014 om 23:30

      @w0o0dy: Een cabrio koop je omdat mensen dan beter kunnen zien wie er in zit. Snelheid is dit geval geen prioriteit

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        17 juni 2014 om 23:41

        @fritsie: er zijn best veel mensen die om formeren een cabriolet kopen ja. Sukkels noemen liefhebbers die lui..
        Een turbo als cabriolet is nog zinlozer dan een gts of carrera s als cabrio

        Login om te reageren
        • bassx zegt

          18 juni 2014 om 03:03

          @w0o0dy: Specifiaties opnoemen en stereotypen maakt jou een autoliefhebber? Fun factor draait het om in een cabrio… Meer niet. Met 300+ op autobahn crossen is even leuk, met veel trekkracht onder je rechter voet, op bochtige land- en bergweggetjes met een open dak wil je elke mooie zomerdag.

          Login om te reageren
          • w0o0dy zegt

            18 juni 2014 om 09:01

            @bassx: misschien zou je je kunnen verdiepen in de teksten die ik sinds 8 of 9 jaar hier heb geschreven. Waar een cabrio (ITT een speeltje voor aandachtsgeile patsers) eigenlijk om draait weet ik als geen ander. Daarom heb ik er al 9jaar lol van… Omdat ik weet waar je vrolijk van wordt als liefhebber. En geloof daarvoor is echt geen 400+pk computer op wielen nodig, cabrio of niet. Maar hé ga eens rijden met zo’n kanon… Je zult zien dat er meer lol te beleven valt in je auto beheersen dan in hard op het gas stampen en de 4wd/tc/ESP aan het werk te zetten.

            Login om te reageren
            • bollegek zegt

              18 juni 2014 om 10:02

              @w0o0dy: deze auto koop je voor de looks, om mee te flaneren en om hard op het gas te gaan. Als het wat minder weer is helpt het 4wd voor meer tractie en het open dak zorgt voor het briesje in je haar en voor de uitlaatklanken in je oren.

              Voor mij zal dit de ultieme porsche zijn, als ik hem kon betalen. Ik vind hem ontzettend stoer! Maar om cabrio’s te generaliseren tot patserbakken zonder nut, dat is eenbeetje kansloos. Elke auti heeft zijn dorl of je hem nou leuk vind of niet.

              Login om te reageren
              • w0o0dy zegt

                18 juni 2014 om 10:17

                @bollegek: als het je om geluid, looks, open rijden etc te dien is… Koop je de Carrera 4s als cabrio… In alles leuker dan deze alleen je maakt niet de blits omdat je “de duurste hebt gekocht”. Als je goed had gelezen had je gezien dat met name de turbo als cabrio in mijn ogen vooral door pantsers wordt gekozen… Want dat is de duurste…

        • lamborgfan zegt

          18 juni 2014 om 07:21

          @w0o0dy: Dit is niet de beste 911 optie.. Maar wel misschien de beste cabrio optie, voor de liefhebbers!

          Login om te reageren
  9. Jantje_555 zegt

    17 juni 2014 om 23:20

    de 911

    Login om te reageren
    • maseratizzzzzzzz zegt

      18 juni 2014 om 09:54

      @Jantje_555: is een panamera toch?

      Login om te reageren
  10. supersim200 zegt

    17 juni 2014 om 23:35

    Übergeil

    Login om te reageren
  11. Donstil zegt

    18 juni 2014 om 00:02

    Dit, maar dan zonder die witte lichten en graag in het geel.
    21″ doe ik niet moeilijk over maar met 20″ liever.

    Ooh en als ik eerlijk mag zijn pak ik liever hij dichte model.

    Login om te reageren
  12. gerjan zegt

    18 juni 2014 om 06:50

    Doe mij de klassieker maar. Of een vorige generatie porsche maar deze niet.

    Login om te reageren
    • erce zegt

      18 juni 2014 om 10:25

      @gerjan: exact, wat een sjakenbak.

      Login om te reageren
  13. baars1992 zegt

    18 juni 2014 om 14:23

    Dit is weer zo jammer! Het begint al bij de verkeerde OEM optie keuze, wat zijn de witte achterlampen toch fout! Vervolgens is alle aftermarket upschmück op deze auto mega overbodig en weet je gewoon een perfecte auto toch te verneuken…… Goed bezig (upschmück) Tuner…..

    Login om te reageren
  14. tk97 zegt

    18 juni 2014 om 16:56

    Nu alleen nog net kleurtje erop zoals blauw of zo en de wagen is compleet

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North