• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zwarte ‘Maro geeft dik een nieuwe definitie

Auteur: jaapiyo, gepost 19 mei 2019 om 17:01 – 7 Reacties

Maro


Dik (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: dikker, overtreffende trap: dikst)
1 (in het algemeen) niet dun; (van personen) van aanzienlijke omvang; = vet: dikke mensen; dikke vrienden innige
2 nauw aaneengesloten, dicht: dik haar
3 (van vloeistoffen) weinig vloeibaar: dikke saus
4 ruim: een dikke 1.000 euro
5 Deze Camaro

Een mooi aspect aan de autowereld is dat het allemaal altijd nog een stukje gekker kan. Je hoeft niet stokoud te zijn om te weten dat bij elke nieuwe generatie auto’s de lat qua pk’s, acceleratie of luxe weer een treetje hoger wordt gelegd. Elke keer denken we: sneller, beter en sterker dan dit gaat het niet worden. Maar, een E39 M5 had 400 pk, een E6x M5 507 pk, een F1x M5 560 pk en inmiddels heeft de sterkste M5 (meer dan) 625 pk. Nu denken we ‘sneller dan dit kan je niet naar de 100’. Maar als we de geschiedenis beschouwen zullen we ook op dit punt weer gelogenstraft worden.

Als extreem exponent van de autowereld geldt bovenstaande ook voor tuningshokkenobjecten. Hoeveel groter of breder kan je velgen maken? Hoe veel verder kan je motoren oppompen? Hoe veel dikker kan je koetsen uitkloppen? Het antwoord: het kan áltijd extremer. Kijk naar deze Camaro.

front

De auto is een projectje van velgenbouwer Ferrada en de FR8 wielen zou je dan ook het startpunt van het ontwerp kunnen noemen. Deze jetsers zijn namelijk twaalf inch groot. In de breedte. De hoogte bedraagt twintig inch. De koets is aangepast om de pornojetsers te faciliteren en mede dankzij wat negatief camber en een lage rijhoogte oogt de musclecar moddervet.

Over aanpassingen aan de techniek wordt niet gerept. Standaard is de Camaro SS al geen slouch door 6.2 liter grote V8 met 455 pk onder de kap. Maar zoals hierboven al staat, meer zal altijd mogelijk zijn. Check hieronder een video van het sinistere apparaat begeleid door dromerige teksten.

Ook interessant!

  • Video - Dragracende Camaro kiest het luchtruim
  • De nieuwe McLaren Artura is (alweer) dik vertraagd
    De nieuwe McLaren Artura is (alweer) dik vertraagd
  • Gespot - Nieuwe Lotus Emira
  • Nieuwe Autoblog presentator!

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

camaro, camaro-ss, Chevrolet, tuning, velgen, zwart

Vorig bericht: « Dit is de vriendin van Pierre Gasly
Volgend bericht: Toplimo ontdoet zich van groene motoren, behoudt V8 »

Lees Interacties

Reacties

  1. toyotafortuner zegt

    19 mei 2019 om 17:03

    Ik vind m meer THICC

    Login om te reageren
    • sntial zegt

      19 mei 2019 om 17:40

      @toyotafortuner: THICCNESS IS REALNESS

      Login om te reageren
  2. misterpepper zegt

    19 mei 2019 om 17:43

    Die wielen zijn p0rno, maar die oranje lampies ook wel… ;-)

    Login om te reageren
  3. Dutchdriftking zegt

    19 mei 2019 om 17:54

    Eentje in de categorie “overkill is underated”…..

    Login om te reageren
  4. carfreakjim zegt

    19 mei 2019 om 18:22

    Ik vind fit soort wide body’s zo lelijk. Het ziet er altijd een beetje goedkoop uit, er is compleet geen moeite gedaan om ze mooi met de rest van het ontwerp van de auto te laten kloppen.

    Login om te reageren
  5. emping zegt

    19 mei 2019 om 19:03

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  6. lambowambo zegt

    20 mei 2019 om 11:46

    Vrij fors inderdaad.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North