• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!

Auteur: Author, gepost 8 mei 2015 om 17:46 – 68 Reacties

Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!Afbeelding Superrrtip: Lotus Omega te koop in Nederland!

Lotus Omega occasion
Misschien wel de meest iconische powersedan uit de nineties staat gewoon te koop in eigen land. Kan de vrijdagmiddag nog beter?

Ondergetekende kan wel wat manieren bedenken, maar dit is Autoblog en niet Zuipen-op-het-terras-blog. Deze door Lotus aangepakte Opel Omega behoeft waarschijnlijk niet al te veel toelichting. Toch behandelen we voor de volledigheid nog even de belangrijkste specs: 3.6 zes-in-lijn met twee turbo’s, 382 pk, 568 Nm, 0-100 in 5,2 tellen en een topsnelheid van 280+ km/u.

Lotus Omega occasion

Naast de interessante specs heeft deze über-Omega dankzij Lotus natuurlijk een onderstel om je vingers bij af te likken. Verder barst-ie van het karakter en is het naast een geweldige rijdersauto ook een solide investering. Voor liefhebbers niet belangrijk, maar toch fijn om te weten.

Dit exemplaar heeft iets meer dan 60.000 km gelopen en mag mee voor het bedrag van 52.500 euro (aanzienlijk meer dan deze Omega dus). Een hoop geld, maar bedenk wel dat er slechts 950 exemplaren van zijn gebouwd. 630 stuks daarvan droegen Omega-badges, de rest heette Carlton. Ook heeft deze occasion volgens de advertentie zelfs 428 pk.

Afijn, bieden doet u hier, uw huis te koop zetten doet u via de makelaar.

Dank aan Remco voor het tippen!

Ook interessant!

  • Lotus Emira
    Nederland loopt warm voor Lotus Emira
  • duurste Opel Omega B
    Dit is de duurste Opel Omega B van Nederland
  • Deze Lotus Elise occasion heeft een doorsnee topmotor
  • Marktplaats Lotus
    Deze oude Lotus op Marktplaats heeft bijna geen kilometers

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

groen, Lotus, nederland, occasion, omega, Opel, sleeper

Vorig bericht: « Dit kunstwerk is gemaakt met een sleutel en een Viper
Volgend bericht: Abt geeft de TT Roadster nog meer Schwung »

Lees Interacties

Reacties

  1. mercedesbenz63 zegt

    8 mei 2015 om 17:51

    Bazenbak!

    Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    8 mei 2015 om 17:51

    Wat een heerlijke bak blijft dit toch! Al is deze wel heel duur. Iemand ervaring met betrouwbaarheid en geschiktheid in dagelijks gebruik? Zal uiteraard zuipen als een tempelier, maar dan alsnog….

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      8 mei 2015 om 18:45

      @dutchdriftking: veel onderdelen zijn specifiek voor de Lotus Carlton, dus die zijn erg duur. Verbruik is hoog, uiteraard. Verzekering ook. De Corvette ZR-1 bak is oersterk en het blok kan het vermogen behoorlijk hebben.

      Vergeet niet dat dit een auto is die toen die uitkwam zich kranig weerde tegen Testarossa’s, 930 Turbo’s en Countachs. De kosten schelen niet erg veel tussen die vier ;-)

      Login om te reageren
    • donvincenzo zegt

      8 mei 2015 om 18:59

      @dutchdriftking: Tja, waar vergelijk je ‘m mee? De Lancia Thema 8.32 was tegelijkertijd verkrijgbaar. Die is ook niet bepaald goedkoop.

      Login om te reageren
      • undifined1 zegt

        8 mei 2015 om 20:44

        @donvincenzo: de best vergelijkbare auto is de b10 biturbo e34 denk ik. Al had die iets minder vermogen

        Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        9 mei 2015 om 00:33

        @donvincenzo: Snelle grote sedans van begin jaren 90:

        1. Audi 100 S4 V8 (later S6/S6 Plus)
        2. BMW M5 E34
        3. BMW Alpina B10 BiTurbo
        4. Chevrolet Impala SS
        5. Ford Taurus SHO
        6. Jaguar XJ-R 4.0 S/C
        7. Lancia Thema 8.32 (alhoewel de Thema Turbo sneller was…)
        8. Lexus GS400
        9. Maserati Quattroporte V6/V8 BiTurbo
        10. Mercedes 500E/E500/E500 Limited
        11. Mercedes E60 AMG
        12. Renault Safrane RXE/Baccara BiTurbo
        12. Rover 800 Vitesse
        13. Saab 9000 CSE Aero
        14. Toyota Chaser Avante G
        15. Volvo 850 T5, T5-R, R

        Maar de Lotus Omega veegt de vloer aan met al die alternatieven. Wel een leuk detail, de Lotus Omega is niet eens de dikste Omega van dat type. De Opel Omega Evo 3000 ziet er een stuk heftiger uit (want DTM homologatie). Misschien leuk voor een artikeltje ;-)

        Login om te reageren
        • baasbas zegt

          9 mei 2015 om 08:43

          @gtwillem: Psst.. Evo 500, niet de 3000
          Maar dat wist jij ook wel…

          Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            9 mei 2015 om 09:18

            @baasbas: ik haal er twee door elkaar. Je had de Omega 3000 12 klepper, met 180pk. Dat werd later de 3000 24v, die had iets van 210pk. Waren al best dikke auto’s in die tijd.

            En als project ernaast werd de Omega Evo 500 gebouwd (heftige spoiler, diepe skirts, gebouwd door Irmscher). Vermogen rond de 235pk ongeveer dacht ik.

            En de Lotus Omega was weer een heel ander project :-).

            Login om te reageren
  3. blaze3027 zegt

    8 mei 2015 om 17:51

    Wist niet eens dat lotus Opels had aangepakt die tijd. Great specs voor een auto uit die tijd

    Login om te reageren
    • jackass266 zegt

      8 mei 2015 om 18:03

      @blaze3027: dude! Serieus! Jij wist niet van de lotus omega?!

      Login om te reageren
      • room850 zegt

        8 mei 2015 om 18:36

        @jackass266: waarschijnlijk teveel Disaronno “under” the rocks genuttigd;)

        Login om te reageren
  4. speedzz zegt

    8 mei 2015 om 17:53

    Beestt!! Maar 5,2 sec is wel veel voor al die pk’s en koppel

    Login om te reageren
    • Rob zegt

      8 mei 2015 om 18:12

      @speedzz:
      Dit ding is een behoorlijk lange tijd de snelste sedan ter wereld geweest, en jij durft te miepen dat ie snel genoeg is?? Kom op zeg…..

      Login om te reageren
      • Rob zegt

        8 mei 2015 om 18:13

        @Rob:
        *NIET snel genoeg

        Login om te reageren
      • speedzz zegt

        8 mei 2015 om 18:23

        @Rob: 5.2 seconde is nog steeds snel daar niet van.. Misschien niet te vergelijken ivm leeftijd maar een bmw m3 met 343pk en veel minder koppel doet 0-100 in 5.5 sec daarom mijn reactie!! En ik heb het over de 0-100 tijd. Mij hoor je niet zeggen dat het een langzaam auto is.

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          8 mei 2015 om 18:50

          @speedzz: Een E46 is inderdaad even snel naar de 100. De Lotus Omega is een auto met heel erg veel koppel, een hoog gewicht en zware versnellingsbak met relatief grote overbrengingen, dus de 0-100 tijd is niet de meest flitsende. Deze auto is gebouwd voor de tussenacceleraties, waar die echt uitblinkt!

          Login om te reageren
        • bofkont zegt

          8 mei 2015 om 20:50

          @speedzz: Komt door de versnellingsbak, boven de 100 is de E46 M3 volledig kansloos tegen dit beest, tussensprintjes zelfde verhaal.

          Login om te reageren
        • 406_v6 zegt

          8 mei 2015 om 23:22

          @speedzz: 0-100 is leuk, interessanter is de tijd op de tussensprintjes; de Omega maakt daar gehakt van de bimmer.

          Ter info: De Lotus Omega deed destijds in de tests 0-200 km/h in 17,3 sec, een Ferrari Testarossa was bijna 2 seconden langzamer.
          Een BMW Alpina B10 deed 80-120 in iets meer als 9 seconden, de Omega in 7 seconden.
          In 2013 was de BMW M5 uit dat bouwjaar maar iets sneller als de Omega, die toen al 22 jr oud was.
          De Lotus Omega weegt 1658 kg, heeft dus ongeveer 4,4 kg/PK.

          Login om te reageren
          • 9000cse zegt

            10 mei 2015 om 02:53

            @406_v6:
            Ik wil het niet beter weten, maar volgens de advertentie heeft hij 426 PK en weegt hij 1265 kg en dat zou dus 2,96 kg/PK zijn.

            Login om te reageren
  5. mcshine zegt

    8 mei 2015 om 17:56

    Typisch, wel een spartaanse handgeschakelde ABS loze auto willen, maar klagen dat er geen launch control op zit..#populisme…

    Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      9 mei 2015 om 09:22

      @mcshine: zit gewoon ABS op hoor. Ook al was dat toen nog niet heel gebruikelijk.

      Login om te reageren
  6. Dutchdriftking zegt

    8 mei 2015 om 17:56

    btw, ben ik de enige die zich ergert aan de velgen? (Links en rechts de zelfde wielen waardoor de wielen aan de rechterzijde eigenlijk verkeerd om zitten)

    Login om te reageren
    • gieltj zegt

      8 mei 2015 om 18:15

      @dutchdriftking: beetje SLR probleempje met die turbine velgen

      Login om te reageren
    • jeaup zegt

      8 mei 2015 om 18:43

      @dutchdriftking: volvo weet dit ook al jaaaaaren te doen. Erger me er helemaal kapot aan

      Login om te reageren
  7. pindakoning zegt

    8 mei 2015 om 17:58

    Jammer dat je soort samenwerkingen niet meer ziet tussen twee losstaande automerken, of zie ik wat over het hoofd?

    Login om te reageren
    • autofanaat11 zegt

      8 mei 2015 om 18:05

      @pindakoning: toyota en subaru? Of bedoel je niet zoiets

      Login om te reageren
      • ej20g zegt

        8 mei 2015 om 18:26

        @autofanaat11: Toyota en Subaru zijn niet volledig losstaand. Toyota heeft een 16,5% aandeel in Fuji Heavy Industries, het moederbedrijf van Subaru.

        Login om te reageren
        • roppp zegt

          9 mei 2015 om 08:25

          @ej20g: Lotus was toen ook in handen van GM. Maar wat een prachtige bak. Dit is de enige Opel die ik ooit zou willen hebben.

          Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        8 mei 2015 om 21:45

        @autofanaat11: Toyota en BMW zul je bedoelen…

        Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      8 mei 2015 om 19:54

      @pindakoning: u vraagt, wij bezorgen!

      Audi 80 RS2 Avant. S2 van Audi onder handen genomen door Porsche.

      McLaren F1: BMW M Motor speciaal door Paul Rosche ontwikkeld voor McLaren.

      Chevrolet Corvette ZR-1: Corvette met een door Lotus getunede 32 kleps V8, zie het AB artikel van een paar dagen terug.

      Dodge Viper RT-10: vrachtwagenmotorblok door Lamborghini passend gemaakt voor de Viper.

      Mercedes-Benz 500E AMG was toendertijd nog een tuner. De 500E werd door Porsche in Zuffenhausen genouwd.

      McLaren-Mercedes SLR. Werd in Woking gebouwd.

      Lotus Cortina. Ford Cortina door Lotus smakelijk gemaakt (@jrk68 weet dit nog wel).

      Mercedes A180 diesel. De ultieme symbiose tussen Duitse Kaalheid en Frans Vermogen (mag hem morgen inleveren!)

      Login om te reageren
      • sralracer zegt

        8 mei 2015 om 20:28

        @gtwillem: alle paganis met de mercedes motor

        Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        8 mei 2015 om 20:44

        @gtwillem: Citroën SM!

        Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        8 mei 2015 om 21:40

        @gtwillem:
        Mercedes-Benz 190 Cosworth
        Mercedes-Benz AMG GT (Porsche)
        Smart (Mercedes en Renault)
        De RWD sportwagen van BMW die nog moet komen -> samenwerking met Toyota (deels ook al voor de huidige motoren, muv de 1.6l, die is n.l. van Peugeot).

        Login om te reageren
        • e1000bmw zegt

          8 mei 2015 om 21:46

          @e1000bmw523i: en dan vergeet ik nog de Porsche/VW 914 en de Porsche/VW 924…

          Login om te reageren
      • baardmijt zegt

        8 mei 2015 om 22:09

        @gtwillem: Seat Ibiza Mk1 sytem Porsche… :p

        Login om te reageren
      • stefan1985 zegt

        9 mei 2015 om 07:20

        @gtwillem: Even een kleine correctie: de Viper had een truck-engine. Dat vertaal je niet als vrachtwagen-motor :)

        Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          9 mei 2015 om 09:48

          @stefan1985: Trucks vallen in Amerika onder de vrachtwagen regeling. En hoeven daardoor niet te voldoen aan de emissie en veiligheidseisen voor personenauto’s.

          Login om te reageren
  8. alcantara zegt

    8 mei 2015 om 18:08

    Die prijs is belachelijk voor deze 22 jaar oude bak.
    Als Opel een nieuwe auto met deze specs voor dezelfde prijs uitbracht was het een lachertje geweest, nog langzamer dan een Golf R die bovendien goedkoper is en bij de tijd.

    Login om te reageren
    • schellekens006 zegt

      8 mei 2015 om 18:51

      @alcantara: nee dit is echt wel heel exclusief voor. Prijs is zeer netjes.

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        8 mei 2015 om 19:07

        @schellekens006: Nette prijs omdat het exclusief is? Ik heb niets met exclusiviteit. Als je door een kansenwijk rijdt kom je ook genoeg exclusief getunede Manta’s en dergelijke tegen.

        Login om te reageren
        • deladude zegt

          8 mei 2015 om 23:53

          @alcantara: No offence, maar dit is wel even wat anders dan een getunede Manta

          Login om te reageren
    • Senne zegt

      9 mei 2015 om 08:40

      @alcantara: Je zal het misschien niet geloven, maar er zijn nog oudere auto’s die nóg veel meer kosten.

      Ik vind de prijs eigenlijk nog heel erg meevallen in deze staat met deze km.stand.
      Gewoon een schitterende auto, en iets wat je niet zo snel meer zal tegenkomen. Ik verwacht geen insignia die bijv. Een 458 het snot voor de ogen rijdt tot de 200km/u

      Een saaie dwijl van een auto opwaarderen zodat ie mee kon met Ferrari’s etc. Gewoon prachtig.

      Login om te reageren
  9. gieltj zegt

    8 mei 2015 om 18:14

    Ik dacht dat er alleen Lotus Carltons waren.. De Lotus Omega is nieuw voor mij.. Maar wat een bak is dit zeg!

    Login om te reageren
  10. ej20g zegt

    8 mei 2015 om 18:27

    Ik wil ‘m. Helaas zwaar onbereikbaar. Als ik ‘m zou kunnen betalen zou ik inderdaad wel wat doen aan de wielen met draairichting, dat vind ik werkelijk verschrikkelijk.

    Login om te reageren
  11. rolov zegt

    8 mei 2015 om 18:29

    Af en toe duikt er nogwel een op. Ik denk een boede investering. Kopen en wegzetten.;) aangezien onderdelen heel lastig zijn voor deze auto, moeten besteld worden in engeland als ze daar nog wat hebben.

    Login om te reageren
  12. MaartenD zegt

    8 mei 2015 om 18:42

    Geweldige ironische auto

    Login om te reageren
  13. rufctr01 zegt

    8 mei 2015 om 18:42

    Wat zal dat duur rijden zijn. En zelfs nog cassetteradio met zo’n casettebandjeshouder eronder!

    Login om te reageren
  14. E34M5Touring zegt

    8 mei 2015 om 18:44

    Wat een kanon. Zeker iets voor de droomgarage. Als Gina Classics er ooit een krijgt zie ik de rijtest graag tegemoet @CasperH: ;)

    Login om te reageren
  15. guusboum zegt

    8 mei 2015 om 18:44

    Niet kopen allemaal, ik haal hem over 10 jaar op! Wat een heerlijk schepsel, voor die tijd een klein wereldwonder!

    Login om te reageren
  16. lekbak zegt

    8 mei 2015 om 18:45

    10 jaar geleden waren ze nog bereikbaar voor iedereen. Toen had ik me voorgenomen om ooit eentje te bezitten. Nu begint die droom langzaam te vervagen.

    Als ik het wel ooit kan betalen zal ik zoiets vele malen liever hebben dan de duurste beste supercar.

    Login om te reageren
  17. schellekens006 zegt

    8 mei 2015 om 18:49

    Gaaf en exclusief net als de Safrane biturbo die bij Hartge onderhanden werd genomen.

    Login om te reageren
  18. desjonnies zegt

    8 mei 2015 om 19:00

    ’t is eigenlijk zo’n beetje de prijs van een Lotus Cortina.

    Een wat?

    Een Lotus Cortina zeg ik, da’s de eerste saloon (zoals zo’n type auto heet in het Engels)
    die Lotus toen in samenwerking met Ford bouwde.

    En die vind ik nog veel leuker, omdat die nog veel lichter is en ja, de charme van dat wit met de groene streep, de halve voorbumpers en de 100% vinyl bekleding.

    Ow ene Jiim Clark, één van de grootste racers uit de zestiger jaren racete met zo’n ding voor erbij.
    Daarnaast heeft de Lotus Cortina nog veel meer faam verworven als deze Lotus-Opel.

    foto !

    http://www.thebmrc.com/new/wp-content/uploads/2012/04/LotusCortinaAnniversary.jpg

    http://www.americancarsuk.com/Ford_Lotus_Cortina_1966/Ford_Lotus_Cortina_7.JPG

    https://peterwindsor.files.wordpress.com/2012/06/s18100382.jpg

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      9 mei 2015 om 00:35

      @desjonnies: goede! Ik had hem ook even vermeld. Nog steeds een heerlijk autootje!

      Login om te reageren
  19. 991gt3rs zegt

    8 mei 2015 om 19:36

    Vette wagen maar voor dat geld koop ik liever een M3 E46 en een C55 AMG. Of een leuke 911.

    Login om te reageren
  20. Hupke zegt

    8 mei 2015 om 20:08

    Prachtige wagen maar de prijs is véél te hoog, ik vond het al duur toen er eentje voor de helft ervan verkocht werd.

    Login om te reageren
  21. toyotafortuner zegt

    8 mei 2015 om 20:44

    Heerlijk dikke wagen zeg!

    Login om te reageren
  22. Rohrl-fan zegt

    8 mei 2015 om 20:47

    Blijft een persoonlijke favoriet van me… Echt een icoon uit mijn jeugd! :-)

    Behoorlijk geschikt als vluchtwagen trouwens. Check dit filmpje maar:

    http://youtu.be/6yptiCYBSZo

    Login om te reageren
  23. bofkont zegt

    8 mei 2015 om 20:54

    Beest van een wagen kwa specs, zeker gezien hoe oud de wagen is.
    Maar het blijft een opel helaas met dat kenmerkende slechte interieur.
    Veel geld ook deze wagen, en dan ook nog een scheur in de bestuurdersstoel.

    Nee doe mij maar een nette volledig originele E46 M3 voor 25K.
    Of een C55 AMG.

    Login om te reageren
  24. azenomei zegt

    8 mei 2015 om 20:57

    Opel dealer in Almere heeft er gewoon 1 in de showroom staan. Al een tijdje trouwens.

    Login om te reageren
    • azenomei zegt

      8 mei 2015 om 20:58

      @azenomei: voor 22k uit mijn hoofd.

      Login om te reageren
  25. isleofman zegt

    8 mei 2015 om 21:34

    Geweldige bak. Ik vond vroeger de 3.0 van m’n pa al heel wat ;-) ik vind de prijs fors, maar ik schat in niet te hoog gezien de oplage en gezien het feit dat dit wel de mooiste nog resterende is.

    Login om te reageren
  26. e1000bmw zegt

    8 mei 2015 om 21:49

    Ik heb gehoord dat @jrk68 z’n Lotus collectie gaat realiseren…

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      8 mei 2015 om 22:28

      @e1000bmw523i:
      Ben jij een crowdfunding voor me gestart dan, dit kan bruintje zelf niet financieren.
      Als ik dan toch zou gaan verzamelen komen er eerst andere.
      De door Willem al aangehaald Lotus Cortina, een Elite (de eerste), een Elan Sprint mag ook niet ontbreken.
      Daarnaast zou een eleven…, kortom ik zoek een mooie loods en een serieuze zak geld.
      Als ik alles Lotus bij elkaar zou willen brengen is Louwman in Den Haag misschien net groot genoeg.

      Login om te reageren
  27. deepep zegt

    8 mei 2015 om 22:51

    Blijft een lelijke auto als basis voor dit moois…ga dan voor die Buick GNX door lotus gedaan.

    Login om te reageren
  28. sietseb97 zegt

    9 mei 2015 om 13:37

    Ik zeg dat blok in een Elise leggen ;)

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      9 mei 2015 om 13:49

      @sietseb97:
      Nope, teneerste omdat het niet gaat passen, ten tweede als je hem toch chter de stoelen krijgt is de gewichtsverdeling kompleet verziekt. Dan wil zelfs een bochtenridder als een Elise alleen nog maar rechtuit.
      Als je serieus hard wilt met een Elise dan zijn er in het VK genoeg conversies te krijgen. Van Honda tot vag 20VT.
      Ik ken er 2 die de 20VT conversie hebben laten doen en zelfs met een milde tuning (270pk) gaat dat als een malle.
      Ik kan je wel aanraden een racelicentie te halen en alleen op droog het gas in te trappen. Op nat is er echt geen houden aan.

      Login om te reageren
  29. blo3to3t zegt

    9 mei 2015 om 13:41

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  30. mrrallycross zegt

    9 mei 2015 om 18:30

    Veel vetter dan andere auto’s die je voor dat geld kan kopen. Ik zou het wel weten.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North