• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS6 met extreme widebody: hoe dik is té dik?

Auteur: Loek, gepost 3 mei 2020 om 10:32 – 26 Reacties

Audi RS6 widebody

Deze widebody met een Audi RS6 eraan vast doet een gooi naar die laatste categorie.

Het beste van twee werelden. Zo beschrijven velen de Audi RS6 Avant. De nieuwste generatie doet in ieder geval alles volgens de vooroordelen: gigantisch, duur, enorme motor en dito specs. In dit geval een standaard A6 met een 4.0 V8 met twee turbo’s, goed voor 600 pk en 800 Nm. De RS6-fanbase is tegenwoordig dermate groot dat ook de Amerikanen de auto voor het eerst krijgen.

Unieker maken

Met steeds meer fans van de vorige RS6’en die nu genoeg geld hebben om eentje te kopen, is de nieuwe waarschijnlijk veel interessanter. Zo zijn er in zijn paar maanden op de markt al een stuk of 20 op Nederlands kenteken geregistreerd en in andere markten wordt de auto al driftig gekocht. De keuze is reuze wat betreft Audi’s eigen verfraaiingen, maar dan nog wil je misschien iets meer in het oog springen. Dan moet je een tuner maar eens lief aankijken of deze widebody voor de Audi RS6 op de markt mag komen.

https://www.facebook.com/bradbuildss/posts/809071259502343

Blubberdik

Digitale tuner Brad Builds (Facebook en Instagram) laat zien hoe je de auto unieker zou kunnen maken. Het antwoord is, zoals vaker, een gigantische widebody voor de Audi RS6. Naast het extreem brede voorkomen van de auto is er ook nog ruimte voor een lage voorsplitter waarmee zelfs blaadjes weerstand bieden en natuurlijk brede velgen met kleine banden die met een goede lading camber de rest van de tuning-clichés bevestigen.

Qua kleur werd gekozen voor ‘perzik-roze’. Het lijkt op wit met de warme kleurstelling van de foto’s, maar toch een mooie subtiele afwijking. Datzelfde geldt voor de achterlichten: het lijkt niet veel bijzonders, maar ze zijn wit doorzichtig in plaats van rood. Omdat alles aangepakt moet worden.

Enkel digitaal

Zoals gezegd bestaat de dikke widebody Audi RS6 alleen digitaal, de toch wel foto-realistische renders zijn de signatuur van Brad Builds. Hij verzorgde ook bijvoorbeeld de dik getunede RX-8 en apocalyps-klare Model X die we eerder lieten zien. Inspiratie voor een tuner of widebody-maker om zich te melden?

Ook interessant!

  • Bruine Audi RS6 Avant
    Bruine Audi RS6 Avant is eindelijk weer cool
  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Audi RS6 Woody
    Audi RS6 Woody stationwagon is pure hommage
  • YES! Er komt een elektrische Audi RS6

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, Audi, avant, rs6, tuning, widebody

Vorig bericht: « Deze Toyota Land Cruiser occasion is beter dan de echte
Volgend bericht: Max Verstappen mocht toch nog even naar Zandvoort »

Lees Interacties

Reacties

  1. thomcarspotter zegt

    3 mei 2020 om 10:40

    Krijgen we nu iedere week een artikel over Brad Builds te zien?

    Login om te reageren
  2. jaribombarie zegt

    3 mei 2020 om 10:52

    Deze humor kan ik wel waarderen

    Login om te reageren
    • donvincenzo zegt

      3 mei 2020 om 12:33

      Het kan altijd dikker: https://inspgr.id/app/uploads/2017/06/art-erwin-wurm-02.jpg

      En die bestaat echt.

      Login om te reageren
      • dampu020 zegt

        3 mei 2020 om 13:36

        @donvincenzo: ken je die ‘elephant man’?

        Login om te reageren
  3. lekkerlinksrijden zegt

    3 mei 2020 om 11:01

    Beetje humor op de zondag kan geen kwaad

    Login om te reageren
  4. Rob zegt

    3 mei 2020 om 11:04

    Oh, het is dus een fotosjop…
    Volgens mij er zat custom/tuning/hotrod projecten, die wel daadwerkelijk gebouwd worden, om over te schrijven….

    Login om te reageren
  5. pielemuis zegt

    3 mei 2020 om 11:17

    Mijn vriendin krijgt ook een widebody. Alleen de vraag wanneer dik, té dik is, durf ik haar niet te stellen.

    Login om te reageren
    • denx zegt

      3 mei 2020 om 11:20

      @pielemuis: Zijn de Coronakilootjes…. ?

      Login om te reageren
    • rhellema zegt

      3 mei 2020 om 11:38

      @pielemuis: als ze zulke vragen al niet aankan moet je haar gewoon buiten de deur zetten.

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        3 mei 2020 om 11:53

        @rhellema: moet ie misschien nog mee opschieten ook :)

        Login om te reageren
        • rhellema zegt

          3 mei 2020 om 16:06

          @davelepeef: ja met zulke moet je niet te lang blijven zitten. Die kan je beter kwijt dan rijk zijn?

          Login om te reageren
      • pielemuis zegt

        3 mei 2020 om 13:02

        Rollen of duwen?

        Login om te reageren
  6. denx zegt

    3 mei 2020 om 11:19

    Mijn god….. ?

    Login om te reageren
  7. rob5nismo zegt

    3 mei 2020 om 11:19

    Laat deze bodykit maar digitaal

    Login om te reageren
  8. harrie zegt

    3 mei 2020 om 11:33

    Ja lach maar, maar de volgende RS6 zal er waarschijnlijk fabrieks af zo uit zien.

    Login om te reageren
    • emping zegt

      3 mei 2020 om 11:53

      @harrie: haha ja lachen man!

      Login om te reageren
  9. potver7 zegt

    3 mei 2020 om 11:40

    “The combination of peach paint and silver taillights is just ??”. Over de rest zou ik inderdaad ook geen woorden meer vuilmaken…

    Login om te reageren
  10. Robert zegt

    3 mei 2020 om 11:40

    Er zullen as I speak nu vast gasten in Duitsland of ergens in Oost-Europa zijn die de bussen purschuim en polyester matten bij de groothandel van de plank pakken om deze digitale horror IRL tot leven te wekken.

    “Moge de Here hen genadig zijn…”

    Login om te reageren
  11. bartteeuwen zegt

    3 mei 2020 om 11:42

    Arme wiellagers

    Login om te reageren
  12. robbie123 zegt

    3 mei 2020 om 11:43

    Met een petje op en een dikke gouden ketting om je nek en een bondkraag kan het best.

    Login om te reageren
  13. davelepeef zegt

    3 mei 2020 om 11:55

    Los van dat: iets dergelijks zou in NL toch herkeurd moeten worden ivm wijziging spoorbreedte?

    Login om te reageren
  14. justmrjay zegt

    3 mei 2020 om 13:21

    Spuuglelijk.

    Login om te reageren
  15. brammetjedeb zegt

    3 mei 2020 om 13:37

    Dit is te dik. En dan bedoel ik niet te dik, maar gewoon te dik.

    Login om te reageren
  16. potver7 zegt

    3 mei 2020 om 14:50

    Ik mis de popnagels.

    Login om te reageren
    • clijde7400 zegt

      3 mei 2020 om 15:35

      @potver7: gewoon kitten, popnagels is jaren 70……:)

      Login om te reageren
  17. leko zegt

    3 mei 2020 om 16:51

    Mis staat niet maar elke Audi kan wel wat cosmetische verandering gebruiken, ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North