• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS6 Plus krijgt minstens 600 pk

Auteur: sir_smokalot, gepost 4 augustus 2012 om 11:10 – 82 Reacties

Audi RS6 Avant spyshot


Zo, hebben we dat maar vast gehad..

Je kunt er donder op zeggen: met nog ruim een half jaar te gaan voor de vermoedelijke onthulling in Genève, gaan de autobladen (die overigens te stupide zijn om de specs van de vorige generatie correct op te rakelen: “The new force-fed V8 replaces the naturally aspirated 5.0-litre V10 of its predecessor“. Ja, het staat er echt…) eens bellen met hun kompanen bij Audi, en komen vervolgens met nieuws dat iedereen eigenlijk al lang kende: de volgende Audi RS6 (impressie hier) krijgt 580 pk, natuurlijk uit het welbekende, gloednieuwe 4.0 V8-turbomotorblok.

Kijken we naar de concurrentie: de M5 heeft er 560, en de E63 AMG met PP 557 pk. Vijfhonderd-en-tachtig is dus zeker voldoende voor deze generatie RS6. Je zou kunnen tegenwerpen dat de vorige generatie ook al 580 pk had, en dit dus geen vooruitgang is, maar de nieuwe S6 heeft ook minder pk’s dan zijn voorganger, en dat zet ook niet bepaald een rem op de vekopen.

De grootste vooruitgang zit ‘m natuurlijk in de 20% kleinere motor, die een stuk zuiniger met brandstof is dan de 5.0 liter V10 TFSI uit de C6 RS6. Bovendien schijnt de nieuwste RS 100 kg lichter te worden dan zijn voorganger, en het maximumkoppel krijgt een boost van 650 Nm naar om en nabij de 700 Nm. Voordelen zat dus. Wat nog wel onduidelijk is: zal hij er ook als sedan komen? Met de aanstaande RS7 zou deze nog wel eens kunnen komen te vervallen.

Al met al gaat dit natuurlijk weer dé perfecte vluchtauto worden voor Scarfacebendes over de hele wereld, met Quattro, plaats voor vier, en een beul van een motorblok onder de kap.

Tot slot, omdat we graag nog een beetje eigen nieuws brengen, kunnen we jullie op basis van onze totaal niet verzonnen, super-duper-betrouwbare bronnen van diep binnen de geheime ondergrondse ontwikkelingsbasis van Audi melden dat er plannen zijn voor een RS6 Plus, die over God-weet-hoeveel-jaar uit zal komen, en maar liefst 600 pk zal krijgen, minimaal. Scoop!

Ook interessant!

  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Video - Audi RS6 GTO Concept in detail
  • Video: nieuwe Audi RS3 gespot
    Video: nieuwe Audi RS3 gespot
  • Video: Politie achtervolgt Audi RS6 met twee lekke banden

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, Audi, rs6

Vorig bericht: « Zet u schrap: het is Zwarte Zaterdag [updated]
Volgend bericht: De 10 best gewaardeerde reacties vd week [w31y12] »

Lees Interacties

Reacties

  1. jrk68 zegt

    4 augustus 2012 om 11:14

    Komt die ook als van?

    Login om te reageren
    • Jesper zegt

      4 augustus 2012 om 11:55

      @jrk68: Tuurlijk, op de spyshot zie je ‘m al als grijs kenteken ;)

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        4 augustus 2012 om 12:20

        @Jesper:
        In dat geval wil ik hem wel inzetten voor het snellere koerierswerk.

        Login om te reageren
  2. pietjepuk zegt

    4 augustus 2012 om 11:16

    Goed bezig met dat downsizen, ga er van uit dat dit een A-label wordt met 20% bijtelling. Dus potentiële nieuwe leasebak!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      4 augustus 2012 om 11:18

      @pietjepuk: Weltruste

      Login om te reageren
    • pininfarina zegt

      4 augustus 2012 om 11:19

      @pietjepuk: Ja want 20% over plusminus € 185.000 kan makkelijk uit voor de gemiddelde leaser.

      Login om te reageren
    • mrglmmns zegt

      4 augustus 2012 om 11:27

      @pietjepuk: ja… en de Prius Wagon wint de Red Dot Design Award

      Login om te reageren
      • pietjepuk zegt

        4 augustus 2012 om 11:32

        Er zijn blijkbaar echt reaguurders die hier op in gaan !?

        Login om te reageren
        • pininfarina zegt

          4 augustus 2012 om 11:35

          @pietjepuk: Oh het was komisch bedoeld. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde humor maar dat geeft niet, dan zou het ook maar een eentonige boel zijn.

          Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          4 augustus 2012 om 11:46

          @pietjepuk: Lol, idd! Hoe kan je nu niet zien dat dit totaal niet serieus bedoeld was?

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            4 augustus 2012 om 11:47

            @SimonMc:
            Misschien omdat al zijn reacties dit niveau hebben?

            Login om te reageren
            • pietjepuk zegt

              4 augustus 2012 om 12:04

              @jrk68: volgens mij ben jij zo’n beetje de grootste zuurpruim hier, relax man.

              Login om te reageren
              • jrk68 zegt

                4 augustus 2012 om 12:19

                @pietjepuk:
                Ach dus voor jouw staat objectief gelijk aan zuurpruim?
                Ik vind het best hoor blijf jij maar fijn de riducule fanboy uithangen.

              • pietjepuk zegt

                4 augustus 2012 om 12:44

                @jrk68:

                Doe eens relax man, met je zeikerige opmerkingen over fanboys. Haal die plank eens voor je eigen knar vandaan. Als je het er niet mee eens bent, dan heeft de andere een wansmaak of is hij/zij een betweterige puistenpuber of ridicule fanboy. Gelukkig zijn we niet allemaal zoals jij, en zijn er ook velen op dit blog actief die aanzienlijk minder spelfouten maken. Dat leest wat makkelijker.

              • jrk68 zegt

                4 augustus 2012 om 12:54

                @pietjepuk: deed zeker zeer?
                En oh het had ridicule moeten zijn, mijn welgemeende excusus voor het indrukken van het toetsje dat 1cm naar links zit.

              • pietjepuk zegt

                4 augustus 2012 om 13:28

                @jrk68: Stoer hoor, over puberaal gedrag gesproken ….

  3. vale46 zegt

    4 augustus 2012 om 11:25

    Zes-honderd pk!?
    Menig supercar zou beginnen blozen bij het aanzien van deze familiewagen :D
    Fuck downsizing, dikke V8 motoren met blowers er op!

    Login om te reageren
    • pininfarina zegt

      4 augustus 2012 om 11:30

      @vale46: Je weet dat er een 4.0 in de nieuwe RS6 komt? En deze een stuk zuiniger is met brandstof dan de huidige 5.0? Volgens mij hebben we hier juist te maken met downsizing pur sang.

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        4 augustus 2012 om 12:38

        @pininfarina: ik bedoel het eigenlijk anders, bij downsizing denk ik aan veel kleinere motoren met een paar pk zodat je auto niet meer van zijn plaats komt, maar bij deze is het net omgekeerd, kleinere motor maar meer vermogen & meer pret!
        Fuck de nagatieve downsizing zou er moeten staan eigenlijk.
        Srr voor de onduidelijkheid!

        Login om te reageren
    • mrglmmns zegt

      4 augustus 2012 om 11:43

      @vale46: misschien moet je eens wat lezen van deze blog, en niet zomaar wat roepen…

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        4 augustus 2012 om 12:35

        @mrglmmns: Nuja, tegenwoordig zit ik niet zo veel meer op ab, omdat er toch niet veel echte kenners op zitten.
        Maar met 4k reacties kan je me toch niet verwijten dat ik dit blog niet lees ;)

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          4 augustus 2012 om 12:38

          @vale46:
          Dat je reageert zegt nog niet dat je de tekst ook gelezen hebt.

          Login om te reageren
  4. bbroek zegt

    4 augustus 2012 om 11:26

    BAMMMM kom maar op met die RS6 Plus!!!!!

    Login om te reageren
  5. bbroek zegt

    4 augustus 2012 om 11:40

    Ik hoop dat die hier op lijkt!

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      4 augustus 2012 om 11:46

      @bbroek: ziet er niet uit eerlijk gezegd

      Login om te reageren
      • bbroek zegt

        4 augustus 2012 om 11:49

        @jzaero: onzin!!!!!!!

        Login om te reageren
        • rufctr01 zegt

          4 augustus 2012 om 12:43

          @bbroek: echt niet!!!! Te saai voor woorden!

          Login om te reageren
          • autobart zegt

            4 augustus 2012 om 12:58

            @rufctr01: Zegt degene met een kever op zijn foto… Aandachtrekker.

            Login om te reageren
            • autobart zegt

              4 augustus 2012 om 12:58

              @autobart: Aandachttrekker*, mijn toetsenbord liet het weer eens afweten.

              Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              4 augustus 2012 om 13:06

              @autobart:
              Toen maakte ze nog degelijke auto’s ipv wegwerp gebakken lucht.

              Login om te reageren
        • jzaero zegt

          4 augustus 2012 om 13:46

          @bbroek: Ik vind de verhouding koplamp en bumper niet bij elkaar passen. Het lijkt daar nu zo kaal (groot kaal vlak onder de koplamp). Bij de oude RS6 was dat toch een stuk beter, het is een photoshop, maar toch ;)

          Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      4 augustus 2012 om 11:48

      Bedenk er echter nog wel een set extra uitgeklopte wielkasten bij. Kijk maar naar de vorige RS6..

      Login om te reageren
    • agera zegt

      4 augustus 2012 om 11:55

      @bbroek: Als dit de RS6 is die eraan zit te komen laat het dan maar zsm komen wat een bruut ding. Sorry voor mijn taalgebruik maar fuc**** geil damnn heerlijk!

      Login om te reageren
  6. driescuit zegt

    4 augustus 2012 om 11:42

    @vale46
    Euh, V8 met blower, DAT IS DOWNSIZING als je van een v10 komt…

    Login om te reageren
    • vale46 zegt

      4 augustus 2012 om 12:34

      @driescuit: dat bedoel ik nu net, toch downsizen, maar meer pk’s!

      Login om te reageren
  7. xilver zegt

    4 augustus 2012 om 11:42

    ooeeee, dat is het leuke aan de RS6, die dingen komen altijd met belachelijk veel pk in vergelijking met de concurrentie.

    Login om te reageren
  8. mrglmmns zegt

    4 augustus 2012 om 11:45

    Geweldig hoe Audi de concurrentie ook nu weer voorblijft qua Peekaa’s. 580 niet genoeg? Nou, dan maken we toch een met 600+!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      4 augustus 2012 om 11:51

      @mrglmmns:
      Als ze dan ook qua handling een beetje konden meekomen dan had je ook wat aan die PK’s

      Login om te reageren
      • Jesper zegt

        4 augustus 2012 om 11:54

        @jrk68: Kunnen we daaruit opmaken dat jij uit ervaring spreekt? Wil je deze dan delen, liefst met beeld en geluid? En Forza 4 telt niet.

        Login om te reageren
        • lamborgfan zegt

          4 augustus 2012 om 12:02

          @Jesper: Hier: http://www.youtube.com/watch?v=oAynI7oC44k
          review van Fifth gear op een nat circuit waar de audi’s altijd in het voordeel (zouden) zijn! vs een E63 amg

          Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          4 augustus 2012 om 12:05

          @Jesper:
          Ik ben geen pauper die alles met zijn camphone gaat vastleggen.
          Het probleem is dat het gewicht nog steeds teveel op de vooras leunt en dat leverd nu eenmaal meer onderstuur op.
          Ok het is al wel beter dan vroeger dus het is te hopen voor de fans dat het zwaartepunt met deze v8 meer naar het midden schuift.
          Anders blijft het een autobahn stormer met bochtenvrees.

          Login om te reageren
          • sir_smokalot zegt

            4 augustus 2012 om 12:23

            @jrk68: Al ongeveer 3 generaties lang lees ik dat Audi de motor te ver voorin heeft/had liggen, en al 3 generaties lang wordt ie steeds wat verder naar voren geschoven om een beter rijgedrag te genereren.

            Volgens die logica zou het motorblok nu zo ongeveer je knieën moeten aantikken..

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              4 augustus 2012 om 12:33

              @sir_smokalot: Was dat maar waar, tot nu ligt het blok nog steeds niet achter de vooras zoals bij BMw gebruikelijk is.

              Login om te reageren
        • pininfarina zegt

          4 augustus 2012 om 12:08

          @Jesper: Jij leest wel eens autoreviews of je kijkt wel eens naar een autoprogramma? BMW M heeft altijd nog de beste auto’s zo’n beetje van de 3 dikke Duitsers qua wegligging. Met zomaar een paar PK’s toevoegen bereik je niks hoor, er zit altijd meer achter. En nee ik ben geen fanboy daar Duitse auto’s mij over het algemeen koud laten.

          Login om te reageren
      • mrglmmns zegt

        4 augustus 2012 om 11:55

        @jrk68: tegen de M5 zal dat lastig worden, maar die is er dan niet als Touring.

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          4 augustus 2012 om 12:08

          @mrglmmns:
          Tegen de tijd dat deze op de markt is zal er van die M5 ook wel weer een Touring zijn.
          En zo niet dan laten ze bij BMW wat liggen.

          Login om te reageren
  9. agera zegt

    4 augustus 2012 om 11:50

    Dit is een supercar alleen dan in station verpakking. Dit is het leuke van een RS6 tov een E63 AMG Estate of de M5 Touring. Verder is blauw onmiskenbaar de kleur van een RS6 Avant. Een van de mooiste stations dit monster.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      4 augustus 2012 om 11:54

      @agera: Trouwens laat de sedan versie van de RS6 zitten, een RS6 hoort gewoon Avant te zijn naar mijn mening. De Rs7 komt eraan en als ik mij niet vergis ook de RS8

      Login om te reageren
  10. mk1racer zegt

    4 augustus 2012 om 12:01

    Lekkere auto wordt dat.. Maar 100kg lichter, dan wordt ‘ie dus iets van 1900kg? Want de huidige weegt volgens mij 2000kg ( de station). Vind ik wel veel voor zo’n auto.

    Login om te reageren
  11. jensdm zegt

    4 augustus 2012 om 12:02

    Koop je beter een gewone A4 avant, geen kat die het verschil ziet met al die op elkaar lijkende audi’s.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      4 augustus 2012 om 12:06

      @jensdm: Ik houd van BMW en Audi, maar tegenwoordig lijken BMW’ ook op elkaar vooral van achter helemaal. Voordeel van de nieuwe 3 is dat de koplampen doorlopen tot in de grill, maar meer ook niet.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        4 augustus 2012 om 12:11

        @agera:
        Lijken tegenwoordig op elkaar??
        Niet dat ik tegen een merk identiteit ben maar zelfs in de jaren 70 hadden die 3 1 model alleen nog niet in zoveel maten als nu.
        Toen kon je kiezen uit small, medium en large.

        Login om te reageren
  12. ej20g zegt

    4 augustus 2012 om 12:04

    Mooie spec’s dit. Vrees alleen dat de RS6 hetzelfde kwaaltje zal krijgen als de rest van het huidige A6 gamma. Ik vind de huidige A6 namelijk erg lelijk tegenover de vorige generatie.

    Login om te reageren
    • bbroek zegt

      4 augustus 2012 om 12:08

      @ej20g: en jij hebt geen smaak!

      Login om te reageren
      • pininfarina zegt

        4 augustus 2012 om 12:11

        @bbroek: Ik rijdt liever in een Maserati 3500GT dan in welke nieuwe of oude Audi dan ook. Heb ik nu ook geen smaak?

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          4 augustus 2012 om 12:13

          @pininfarina:
          Nee maar over smaak/wansmaak discusiëren met fanboys is zonde van je energie.
          In goed nederlands noem je dat merkblindheid.

          Login om te reageren
        • bbroek zegt

          4 augustus 2012 om 12:24

          @pininfarina: Ja (de 3500gt is ook mooi hoor maar daarvoor hoef je geen audi aan de kant te zetten!)

          Login om te reageren
      • ej20g zegt

        4 augustus 2012 om 12:44

        @bbroek: Ik vind de koplampen gewoon verschrikkelijk. Geldt voor elke Audi met die rare koplampen trouwens, dan vind ik de vorige generatie A3, A4, A5 (voor facelift), A6 en A8 toch een stuk mooier. De A1 vind ik sowieso niks en de Q7 heeft ook al rare frutsels gekregen. De R8 hebben ze naar mijn mening mogelijk van voren nóg lelijker gemaakt. Mag ik dat vinden? En zoals pininfarina al aangeeft, liever een Maserati. Geen vergelijking natuurlijk, maar ik deel zijn mening wel. Verder is de keuze tussen Audi, Mercedes en BMW makkelijk. Dagelijks het liefst een Mercedes, voor circuitwerk een BMW. Audi staat tegenwoordig achteraan door die rare koplampen.

        Login om te reageren
  13. bsxc2 zegt

    4 augustus 2012 om 12:06

    Waar houdt het op!

    Login om te reageren
  14. tarquesh zegt

    4 augustus 2012 om 12:42

    Niet iedereen wilt een 2 zits sportwagen waar hooguit een tandenborstel in de bagage ruimte past.
    maar er zijn mensen die graag een station willen die door de praktische bruikbaarheid overal ingezet kan worden en hun honden willen laten voelen hoe het is met hun neus buiten het raam 250 km/h te snuiven.

    De RS7 komt er misschien aan. Dat is leuk.

    Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      4 augustus 2012 om 12:46

      @tarquesh: tja, hoe duur en snel zo’n ding ook is het is en blijft maar een Audi.

      Login om te reageren
  15. tarquesh zegt

    4 augustus 2012 om 12:57

    @agera is jou dat ook al opgevallen. Hooruit de X1 vindt ik nog het Chris Bangle DNA in terug.
    Die Laurens van den Akker doet verkeerde ontwerpen goedkeuren. Dat de Duitsers dit pikken zal wel liggen dat BMW genoeg winst maakt. Dus blijven er geen echte goede ontwerpen meer komen.

    Ook veels te veel niche modellen.

    Login om te reageren
  16. niex zegt

    4 augustus 2012 om 13:05

    Als ze nu de camouflage laten zitten dan hebben we eens een vernieuwende Audi…!

    Login om te reageren
  17. tarquesh zegt

    4 augustus 2012 om 13:12

    @rufctr01: veel automensen doen laagdunkend over Audi. Why? Omdat Audi nu inmens populair is?
    Je schrijft in een één regel alsof Audi in het rijtje van Suzukki en Dacia thuis hoort.

    Ik ken buiten internet om echte Audi mensen. Het zijn schappelijke mensen die een vleugje Audi gekte bezitten. Ik vindt hen wel Bourgondisch ingesteld en trots dat zij de vier ringen kunnen rijden.

    Maar @rufcrt01 ik las laatst op AW in zoiets als hier dat er iemand schreef dat iemand een nieuwe Audi had gekocht omdat iedereen een Audi zo mooi vind.
    Dat zal ik nooid doen, stel ik was gek op een Fiat Multipla dan zal ik er één kopen en wat de rest daar van vind zal me wat.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      4 augustus 2012 om 13:22

      @tarquesh:
      Ik denk dat het een actie reactie verhaal is.
      Je hebt hier veel merkblinde fanboys die moeite hebben om toe te geven dat ze feitelijk teveel betaald hebben voor gebakken lucht.

      Het is in de psycholigie een bekent fenomeen dat mensen zich graag afficiëren met symbolen van succes en dat hebben ze marketing technisch goed voor elkaar.

      Als het een leaseauto betreft zou ik er misschien ook voor kiezen maar privé brand ik mijn vingers niet meer aan.
      Iets met een ezel en een steen.

      Login om te reageren
  18. tarquesh zegt

    4 augustus 2012 om 13:21

    @niex: niet iedereen zit op het monster van
    Lognes te wachten.
    Meer een kwestie van jaloersie. Geef maar toe dat Audi de lakens uitdeeld in de autowereld.

    Login om te reageren
    • niex zegt

      4 augustus 2012 om 13:48

      @tarquesh: Rustig maar, het is slechts bedoeld om aan te geven dat het steeds weer hetzelfde is met Audi. Ik zeg niet dat het verkeerd is, of een slechte auto.. Alleen ze durven niks. Ze hebben succes dus gaan ze geen gewaagd nieuwe ontwerpen proberen (denk ik). Dat vind ik, als liefhebber, jammer… Het “doe maar normaal, dan doe je gek genoeg” principe slaat erg aan inderdaad, maar dat betekent niet dat ik dat gaaf moet vinden of meteen jaloers ben. De namen die ze hebben, vast geinspireerd door benamingen van papierformaten, vind ik dan wel weer erg passen. Zelfde vel papier, alleen een andere maat ;)….

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        4 augustus 2012 om 14:12

        @niex:
        Jammer dat ze de klein naar groot benamingen nog niet doorhebben daar in Ingolstadt.
        Ooit was er een reclame voor de eerste A4 met de slogan “niet te copiëren”.
        Jammer, het bleek ze zelf heel goed te lukken.

        Login om te reageren
    • fortuna zegt

      4 augustus 2012 om 14:04

      @tarquesh: ga jij maar eerst je school afmaken

      Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      5 augustus 2012 om 02:25

      @tarquesh: Monster van Loch Ness bedoel je?

      Login om te reageren
  19. tarquesh zegt

    4 augustus 2012 om 14:03

    @niex: sorry dat ik je reactie verkeerd geintrepreteerd heb. Ik zie nu dat je het zonde vindt dat Audi niet het lef heeft het design enorm anders te doen. Ik vind het prettig dat Audi evolueerd dan steeds het roer om te gooien.

    Login om te reageren
  20. Burdy zegt

    4 augustus 2012 om 14:11

    Valt deze ook in de 20% bijtelling?? Anders is die denk ik net iets te duur……

    Login om te reageren
  21. tarquesh zegt

    4 augustus 2012 om 14:12

    @niex: vind je het leuk om eens over type benamingen te borrellen?

    A4 A6, civic, 316d ik noem er eens een paar. Zelf vind ik benamingen het leuks cq meest interesant. Ik beschouw een auto een beetje als iets dat leeft een mens.

    Renault had vroeger de nummers en dat vond ik ook wel een leuke manier.

    Ik weet het, het is buiten het onderwerp de Audi RS6.

    Login om te reageren
    • niex zegt

      4 augustus 2012 om 15:55

      @tarquesh: Ik vind persoonlijk een goeie naam mooier dan een nummer. Bepaalde lettercombi’s zijn ook mooi. Maar er zijn ook erg foute. Ik vind bv. Mustang een goede naam voor de auto die het was, en weer is (ze waren een tijdje de naam niet waardig). Corvette is ook gaaf. Impreza was ook goed gevonden voor de auto die zo impressde. Kever/beetle ook prima. Zo ken je wel dooorgaaaaan… Seat vind ik persoonlijk ook geinig dat ze alles vernoemen naar Spaanse plekken.

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        4 augustus 2012 om 16:44

        @niex: Amerikanen hebben ook altijd erg aansprekende modelnamen gehad en b.v. Lambo (stieren) is ook wel erg stoer.

        Login om te reageren
  22. Tommy2 zegt

    4 augustus 2012 om 16:31

    145 pk per liter, dat is vrij fors.

    Login om te reageren
  23. renezzzz zegt

    4 augustus 2012 om 16:58

    Pk’s, Pk’s en nog eens Pk’s! Perfect voor de autobahn… alhoewel, je moet wel om het uur tanken 70 liter brandstof tanken… Ben je meteen je voorsprong weer kwijt…

    Login om te reageren
  24. reggie-boy_rood zegt

    4 augustus 2012 om 18:09

    600pk onder een rs plus, valt wel mee dus ! :]

    Login om te reageren
  25. buckdanny zegt

    4 augustus 2012 om 18:42

    600 peekaas is wel een groot pluspunt! Plus dan nog eens 100 kilos lichter! Heel positief!

    Login om te reageren
  26. mashell zegt

    4 augustus 2012 om 19:08

    Heeft niemand Audi verteld dat deze PK race voorbij is? Eigenlijk zou het pas echt stoer zijn als Audi de wagen een pk of 20 minder zou geven maar dat deze toch sneller is dan de concurrentie bijvoorbeeld omdat de Audi lichter is. Dat zou echt voorsprong door techniek zijn, steeds meer PK uit een motor persen in is eigenlijk voor de domme gemakkelijke oplossing kiezen.

    Login om te reageren
  27. jiry97 zegt

    4 augustus 2012 om 20:38

    wel raar dat hij 600pk krijgt terwijl de r8 v10 550pk.

    Login om te reageren
  28. E34M5Touring zegt

    5 augustus 2012 om 02:14

    600pk maar? Dat dat ding de bult nog opkomt. Doe mij maar een E Kombi AMG. Met die powerpack. Oh en gezien die spyshots van laatst graag pre-facelift.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North