• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bentley Continental GT Speed, nu met marginaal meer pep

Auteur: sir_smokalot, gepost 25 februari 2014 om 13:24 – 21 Reacties

Bentley Continental GT Speed 2014


Kennelijk vond de Bentley-klandizie 625 pk en 800 Nm in hun Continental GT Speed wat lafjes, want Bentley geeft zijn topcoupé een oppeppertje: binnenkort levert hij 635 paarden en 820 Nm.

Minder dan 2 jaar na de introductie van de nieuwe Speed achtte Bentley het noodzakelijk met een vermogensstijging te komen. Hierdoor stijgt de topsnelheid van de Coupé naar 331 km/u, de Cabrio doet 327 km/u. Ever so slightly…

Dat interieur...

Om het ‘nieuwe’ model toch nog enigszins te rechtvaardigen knalt Bentley er in de carrosseriekleur geverfde spoilers en sideskirts bij, met donkere velgen en rode remklauwen. In het interieur schijnen bovendien enkele nieuwe kleurcombi’s en stiksels mogelijk te zijn.

De nieuwe GT Speed doet zijn intrede op de Autosalon van Genève.


Ook interessant!

  • De Bentley Continental GT Speed is terug
  • Continental GT Speed Convertible
    Continental GT Speed Convertible is absolute top
  • Bentley Continental GT Gymkhana
    Bentley Continental GT Gymkhana video is ongepast
  • Urban Bentley Continental is subtiel bruut

Nieuwste artikelen

  • Deze Porsche op Marktplaats is in vier jaar zestig procent afgeschreven
  • Lijst F1 coureurs 2025: wie vonden wij na Verstappen de beste?
  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
FacebookTweetPinLinkedIn

Bentley, continental, continental-gt, geneve-2014, speed

Vorig bericht: « Dit is de Bentley Flying Spur V8 [update:prijzen]
Volgend bericht: Wasbenzine is een prima diesel-alternatief »

Lees Interacties

Reacties

  1. paulaner zegt

    25 februari 2014 om 13:38

    Meer Power is toch altijd beter?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      25 februari 2014 om 13:48

      @paulaner: yep, die minder dan 2% stijging is duidelijk een reden om in te gaan ruilen.

      Login om te reageren
      • paulaner zegt

        25 februari 2014 om 13:51

        @mashell: Stel dat je buurman 331 kan op de autobahn en jij maar 327 dan kan je wel inpakken.

        Login om te reageren
        • marikoelolo zegt

          25 februari 2014 om 14:08

          @paulaner: Aah, jij bent dus die gozer die altijd naast zn buurman rijdt op de autobahn

          Login om te reageren
          • paulaner zegt

            25 februari 2014 om 14:12

            @marikoelolo: Liever langs natuurlijk ;)

            Login om te reageren
          • gregorius zegt

            25 februari 2014 om 14:18

            @marikoelolo: yep, als je toch op vakantie gaat naar de zelfde camping, kan je net zo goed in colonne rijden.

            Login om te reageren
            • stancedjetta zegt

              26 februari 2014 om 11:38

              @gregorius: beetje vreemd om naar de zelfde camping te gaan als je buurman

              Login om te reageren
              • gregorius zegt

                26 februari 2014 om 13:04

                @stancedjetta: je staat versteld waar mensen toe in staat zijn:
                Mijn eerste echte vriendinnetje, we waren 15, moest (ze dacht mocht, maar was moest) met mama, papa en broertje in de bordeaux rode omega + kip sleurhut + bordeaux rode honda motor (zo’n grote met allemaal kappen afgekeken van harley, maar dan zonder power of geluid) naar Zuid Frankrijk. Gezellig 5 weken kamperen. O ja, samen met 5 andere families uit de straat. Leuk, gezellig. Deden ze al 10 jaar. Elk jaar zelfde camping. Je kon daar ook zo leuk wandelen.
                En op zondag mocht ik ook nooit bellen: eerst moest ze naar de kerk en in de middag was er (elke fucking week) een boerenbridge tournooi met de families.
                Na de zomervakantie was het ook uit; in 2000 mocht ze ook nog geen mobieltje!

              • stancedjetta zegt

                26 februari 2014 om 19:43

                @gregorius: wauw.. ik zou dat niet aan kunnen.. gelukkig staat er maar 1 ander huis bij ons in de straat

  2. Pica zegt

    25 februari 2014 om 14:01

    Is hoogstwaarschijnlijk gedaan omdat de Mercedes S coupe 65 AMG 630 pk heeft.

    Login om te reageren
  3. sebasjuhh zegt

    25 februari 2014 om 14:19

    Waarom dan niet als McLaren een Factory Upgrade?

    Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      25 februari 2014 om 17:05

      @sebasjuhh: VAG…

      Login om te reageren
      • sebasjuhh zegt

        25 februari 2014 om 21:38

        @thomcarspotter: echt he. Vind ik zo’n onzin dit, niet dat het zoveel uitmaakt maar geef je klanten die net zo’n wagen aangeschaft hebben dan ook de mogelijkheid.

        Login om te reageren
  4. riddertevoet zegt

    25 februari 2014 om 14:21

    Voorkant ziet er gedateerd uit.
    No deal.

    Login om te reageren
  5. gregorius zegt

    25 februari 2014 om 14:22

    Wat ik me dan afvraag: is er dan echt iets gedaan met het blok?
    Dat is natuurlijk een rethorische vraag, want het antwoord is nee.
    Dan is dus de vraag: welk motormanagement is beter? Die met een setup van 625 of die met 635. Je gaat me verder ook niet vertellen dat de mensen bij volkswagen opeens iets nieuws hebben uitgevonden waardoor deze vermogens stijging is te verklaren.
    Met andere woorden. Als je vorig jaar 2 – 4 ton (land, uitvoering) voor dit ding heb neergeteld, heb je dat dus gedaan voor een product waarvan de maker al wist dat ze het beter konden maken (en ging maken). Ben je mooi klaar mee.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      25 februari 2014 om 14:52

      @gregorius: het verschil is zo klein, dat het gewoon in de reikwijdte van calibratie ligt. Dus waar de fabrikant in software kan kiezen wat er uit moet komen. Ook is een 2% afwijking gewoon binnen de normale productie tolerantie. Het kan zelfs zomaar zijn dat ze echt helemaal niets veranderd hebben maar nu gewoon een ander getal opgeven.

      Login om te reageren
      • gregorius zegt

        25 februari 2014 om 15:00

        @mashell: lekker als je ergens woont waar je belasting afhankelijk is van je PK’s. (Ok, het zla niet veel uitmaken voor de mensne die dit kunnen betalen).

        Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      25 februari 2014 om 14:59

      Ja natuurlijk, en dat is niets nieuws. Ik kan je nu ook al vertellen welk vermogen de 328i krijgt na zijn facelift.

      Login om te reageren
      • FB_1043467391 zegt

        25 februari 2014 om 15:15

        @sir_smokalot: Nu ben ik wel nieuwsgierig?:)

        Login om te reageren
  6. MAB zegt

    25 februari 2014 om 20:51

    Iedereen zeurt over die paar pk’s. Niemand ziet de afschuwelijke exterieur aanpassingen? Die lip aan de voorkant zorgt ervoor dat heel de klasse van deze bak weg is. Achterbumper precies het zelfde met die aanpassing.

    Login om te reageren
  7. Frankypanky zegt

    25 februari 2014 om 23:23

    Bentley heeft het licht gezien….Minimaal meer pep, maximaal bijbetalen. De heren ’top’voetballers kopen het toch wel…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North