• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 3 Serie (F30) zonder camouflage!

Auteur: robbie, gepost 14 augustus 2011 om 19:24 – 92 Reacties

BMW 3 Serie (F30) naakt


Ben je al een beetje bekomen van de nieuwe BMW 1 Serie? Bereid je dan ook alvast maar even voor op de nieuwe 3 Serie! De opvolger van de huidige 3 Serie (E90) is door een sneaky Spanjaard vastgelegd op foto en dus kunnen we er alvast kennis meer maken.

Als ik de boel even snel bekijk en combineer met de kennis die we al hebben opgedaan met dank aan de vele spyshots dan zou ik de nieuwe 3 Serie als volgt omschrijven:

– 1 Serie neus
– 5 Serie kont
– 3 Serie zijkant (en daarmee bedoel ik de huidige 3 Serie)
– Jaguar XF chroomstrips in de voorbumper.
– Richtingaanwijzers in de buitenspiegels

Het hier getoonde exemplaar zou gespoten zijn in de kleur Mineral Gray en de definitieve onthulling van de 3 Serie zou in de planning staan voor november van dit jaar. Al hopen we er natuurlijk stiekem op dat er op de IAA in september al iets te zien is. Overigens zullen de 3 Serie Coupe en Cabrio straks het label 4 Serie opgeplakt krijgen. (via: f30post.com)

BMW 3 Serie (F20) zonder camouflage

BMW 3 Serie (F20) onthuld

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • Video: BMW 3 Serie maakt onfortuinlijk rondje

Nieuwste artikelen

  • Ga dit weekend de weg niet op, ik herhaal, ga de weg niet op!
  • Easypark-soap gaat door: ongevraagd betaald abonnement in je mik
  • BREEK: huidige youngtimerregeling blijft nog een jaartje langer
  • Autoblog Foto van de Maand – November 2025
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, f30, iaa-2011, spyshot

Vorig bericht: « Lamborghini LP670-4 SV ‘Veneto’ is heersend paars
Volgend bericht: Waarom ook niet. Jaguar XJ Cabrio met 4 deuren »

Lees Interacties

Reacties

  1. alcantara zegt

    14 augustus 2011 om 19:27

    Waarom wil ieder merk tegenwoordig Mercedes nadoen met die knipperlichtspiegels?

    Login om te reageren
    • nicktexel zegt

      14 augustus 2011 om 19:44

      @alcantara: welk merk heeft dat niet tegenwoordig?
      zelfs de ford van me pa heeft het

      Login om te reageren
      • mout zegt

        14 augustus 2011 om 19:49

        @nicktexel: Dat vraagt ie zich nou net af, waarom iedereen dat moet.
        Maar misschien heb ik een idee: De flankverlichting van vroege Volvo’s V40 (oranje) kon je makkelijk voor knippers aanzien. In de spiegel niet.
        Bovendien steken spiegels het verst uit, en zijn dus het best zichtbaar (hoewel: de knippers zitten natuurlijk vooral op de spiegelkap).

        Login om te reageren
    • ferrari2011 zegt

      14 augustus 2011 om 19:57

      @alcantara: Mis omdat het mooier is dan zo’n oranje lichtje op de zijkant van je auto plakken ?

      Login om te reageren
      • thombecks zegt

        14 augustus 2011 om 20:00

        @ferrari2011: Dat zou een geldig argument zijn… Als er dan ook daadwerkelijk geen pinklicht opgeplakt zou worden… Zie foto

        Login om te reageren
    • rickvanbuuren zegt

      14 augustus 2011 om 20:01

      @alcantara: Ik las iets over Europese veiligheidseisen irt de spiegels

      Login om te reageren
      • Donstil zegt

        14 augustus 2011 om 21:43

        @rickvanbuuren: Precies. Knipperlichten in de spiegels verhoogd de veiligheidscore dus waarom niet.

        Je ziet ze toch niet als je in de auto zit.

        Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      14 augustus 2011 om 21:24

      @alcantara: De officiële reden is de stroomlijn. schijnt weer 0,0003 liter benzine te besparen! Heeft niks met regelgeving oid te maken.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        14 augustus 2011 om 22:17

        @Svenska_Aeroplan_AB: weet je dat zeker? Ik dacht dat het goedkoper was om te produceren (geen gat meer in het spatbord) en duurder om te vervangen, spiegels worden er nog wel eens afgereden. Maar onder aan de streep is het gewoon een goede plek voor het knipperlicht, Mercedes had als zo vaak een goede ingeving.

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          15 augustus 2011 om 01:46

          @mashell: Mercedes had destijds veel moeite om het goedgekeurd te krijgen. Het idee heeft jaren op de plank gelegen omdat de regelgeving het niet toeliet…

          Login om te reageren
    • rijgewoonbmw zegt

      14 augustus 2011 om 22:45

      @robbie: ik zie geen 1 serie neus hoor!

      Login om te reageren
    • piebepost zegt

      15 augustus 2011 om 01:04

      @alcantara: Omdat het gewoon een goede/mooie uitvinding was. En zoals in alle bedrijfstakken worden goede ideeën gejat. En net zoals Mercedes ook zoveel van haar concurrenten gejat heeft is dit idee van Mercedes door haar concurrenten gejat.

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      15 augustus 2011 om 01:47

      @alcantara: Om dezelfde reden waarom iedereen de leds van Audi overneemt…

      Login om te reageren
    • bempi zegt

      15 augustus 2011 om 11:06

      @alcantara:

      Dat zijn geen knipperlichten, maar chroom accenten. Waarschijnlijk hoort dat bij een high executive pakket. Als je goed kijkt zie je dat de knipperlichten gewoon op dezelfde plek zitten als altijd bij BMW.

      Login om te reageren
  2. ingloriousleon zegt

    14 augustus 2011 om 19:27

    Ziet er ook een stuk groter uit dan de huidige

    Login om te reageren
    • dresign zegt

      14 augustus 2011 om 19:49

      @ingloriousleon:
      De nieuwe 1 is ook groter … om plaats te maken voor de “0” serie

      Login om te reageren
  3. dennisr zegt

    14 augustus 2011 om 19:29

    voor zover het duidelijk te zien is, ziet het er nice uit!

    Login om te reageren
    • Arnold-JR zegt

      14 augustus 2011 om 20:08

      @dennisr: zeer zeker mee eens, vet mooie auto dit.
      Kan dat niet zeggen van de 1 Serie.

      Login om te reageren
  4. norge zegt

    14 augustus 2011 om 19:32

    Op zich wel aardig ,maar de 1 serie neus zou de boel goed verpesten.

    Login om te reageren
  5. CBR600rr zegt

    14 augustus 2011 om 19:34

    Ziet er goed uit. Maar geen wereldschokkende verschillen met de E90 om eerlijk te zijn. De stap van E46 naar E90 was een stuk groter.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      14 augustus 2011 om 19:37

      @CBR600rr:Het schokkende wordt de 3 cilinder onder de motorkap.

      Login om te reageren
      • robbie zegt

        14 augustus 2011 om 20:12

        @norge: dat schijnt nog wel even te duren:
        http://www.autoblog.nl/archive/2011/07/11/eerste-bmw-met-driecilinder-komt-pas-in-2014

        Login om te reageren
        • Esprit_de_Flandre zegt

          15 augustus 2011 om 01:48

          @robbie: De tijd gaat snel hoor…

          Login om te reageren
  6. Punk zegt

    14 augustus 2011 om 19:34

    Wat een heerlijke auto toch zeg gvd!

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      14 augustus 2011 om 20:47

      @Punk: Als je al gaat vloeken van 1 spyshot van een 3-serie, dan is het toch echt hoog tijd om eens met een psycholoog te gaan praten …

      Login om te reageren
    • piebepost zegt

      15 augustus 2011 om 01:05

      @Punk: Nou nou…

      Login om te reageren
  7. venzi zegt

    14 augustus 2011 om 19:35

    Kan niet wachten op meer nieuws er over! (:

    Login om te reageren
  8. MAB zegt

    14 augustus 2011 om 19:36

    als die dadelijk officieel is dan roept iedereen ja een gekrimpte 5 serie blabla, let maar op.

    Login om te reageren
    • DePannekoek zegt

      14 augustus 2011 om 19:40

      @MAB: haha ja zit er ook al op te wachten.

      Login om te reageren
    • Svensson zegt

      14 augustus 2011 om 19:48

      @MAB:

      Denk eigenlijk dat meer mensen het een gekrompen 5-serie zullen noemen.

      Login om te reageren
      • DePannekoek zegt

        14 augustus 2011 om 20:13

        @Svensson: lol

        Login om te reageren
    • mout zegt

      14 augustus 2011 om 19:49

      @MAB: We kunnen hieronder natuurlijk vast oefenen? :P

      Login om te reageren
    • Donstil zegt

      14 augustus 2011 om 21:44

      @MAB: Gelukkig is dat geen schande. De 5 serie is een prachtige wagen.

      Login om te reageren
      • MAB zegt

        14 augustus 2011 om 22:52

        @Donstil: ja oke, 5 serie is een mooie auto maar niet als alles op elkaar lijkt! (niet meer speciaal)

        Login om te reageren
        • bempi zegt

          15 augustus 2011 om 11:38

          @MAB:

          Ja want dan wordt het al gauw een Audi.

          Login om te reageren
          • MAB zegt

            17 augustus 2011 om 19:30

            @bempi: juist ja, al vind ik audi’s wel hele mooie auto’s!

            Login om te reageren
  9. janklaassen zegt

    14 augustus 2011 om 19:51

    @MAB
    Dat zeggen ze dus bij Audi ook al jaren, dus als je BMW als concurrent ziet van Audi. Loopt Audi voorop. (voorsprong door techniek – power :))

    Login om te reageren
    • MAB zegt

      14 augustus 2011 om 22:53

      @philipzuidijk: haha jaa als je het zo bekijkt:P

      Login om te reageren
    • bempi zegt

      15 augustus 2011 om 11:39

      @philipzuidijk:

      Dat maakt rijden nog niet geweldig !

      Login om te reageren
  10. sanki zegt

    14 augustus 2011 om 19:53

    Ik hoop in ieder geval dat de voorkant niet op de 1 lijkt… Die vind ik echt niet mooi.

    Login om te reageren
  11. bigcar zegt

    14 augustus 2011 om 19:56

    yes yes yes!!! see u @ IAA…

    om toch nog een nuttig woordje te zeggen:
    het word volgens mij even lux als de vorige 5 serie:
    uitleg: de nieuwe 5 serie heeft namelijk bijna de afmeting van een 7 serie (het interieur is gewoon die van een 7 serie)

    als we de vergelijkingen nog dieper rekken, denk ik dat we grofweg een conclusie kunnen trekken als: de auto’s worden gewoon groter en luxer: zie de 1e versie van de 7 serie (denk de E3), als je het vandaag de dag wilt vergelijken met een bmw komt die overeen met de huidige 3 serie (e90)

    toch..???

    Login om te reageren
    • laurensl zegt

      14 augustus 2011 om 20:26

      @bigcar: Ik vraag het me soms ook af hoeveel de auto’s nog in lengte en breedte gaan groeien.

      Ik weet dat er meer kreukelzones en elektronische stuff verplicht aanwezig is.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        15 augustus 2011 om 01:39

        @laurensl: die kreukel-zones zijn mede-oorzakers van het breder worden van auto’s. op zich niet’s mis mee. maar die deuren zijn echt wel heel dik aan het worden.

        voorbeeld: de dikte van de deur van een huidige (?)s-klasse / ford galaxy (?) is 2 keer zo dik als die van.. toyota yaris (weliswaar bouwjaar 2004, maar toch).

        (de dikte van de deuren van tegenwoordig kun je nauwelijks onderscheiden van gepantserde deuren…)

        Login om te reageren
    • Hupke zegt

      14 augustus 2011 om 20:27

      @bigcar:

      Heel zeker, en de 3 is zelfs dikker, zwaarder,…
      Maar die vergelijking kan je nog verder doortrekken:
      De E90 en de E39 kan je met elkander vergelijken.
      De E60 is van binnen even ruim als een E32.
      De E87 is bijna evengroot als een E36/E46 touring vroeger.
      De E81 is minstens evengroote als de E36 compact.
      En de E82 heeft de afmetingen van de E30 en is bijna evengroot als een E36 of E46 coupé.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        14 augustus 2011 om 20:35

        @Hupke: conclusie = komende 7 serie (en s-klasse) worden gewoon vele malen groter…(even als de rest van het modellen gamma…

        @robbie: ik heb op autoblog nog niet zoveel over de S-Klasse W222 vernomen… komt die op de IAA te staan..???

        Login om te reageren
        • robbie zegt

          14 augustus 2011 om 20:53

          @bigcar: die komt volgens mij pas in 2013.

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            14 augustus 2011 om 21:04

            @robbie: volgens de nationale autoshow op bnr in 2012 dus de verwachting is / was dat de w222 (of hoe het ook heten mag) mogelijk op de iaa zou kunnen staan.

            Login om te reageren
            • robbie zegt

              14 augustus 2011 om 22:18

              @bigcar: het wordt sowieso modeljaar 2013 dus dan is IAA 2011 veel te vroeg. Ga maar uit van Parijs 2012.

              Login om te reageren
    • robbie zegt

      14 augustus 2011 om 20:54

      @bigcar: het is helemaal niet zeker dat de nieuwe 3 Serie op de IAA staat hoor ;)

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        15 augustus 2011 om 01:29

        @robbie: kan…laten we hopen van wel…

        Login om te reageren
  12. GeoBem007 zegt

    14 augustus 2011 om 20:18

    Zijn niet zo’n extreme ‘droopy’ koplampen zoals bij de 1-serie.
    Vermoedelijk zal dit ook een of andere vorm van ‘stijl’pakket zijn met de chroom en al.

    Ik ben benieuwd naar het M-pakket en de Performance onderdelen!

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      15 augustus 2011 om 01:51

      @GeoBem007: De 3 is het massa-model. Daar durven ze nooit al te extreem op gaan. Een slecht verkopende 3 en BMW maakt verlies…

      Login om te reageren
  13. W115 zegt

    14 augustus 2011 om 20:47

    lijkt niet erg in balans op de 2e foto, de motorkap veeeels te lang in vergelijking met de kofferbak. de puntige grille vind ik ook niet erg fraai

    Login om te reageren
  14. rechercheur zegt

    14 augustus 2011 om 20:51

    Als deze er straks (ook) komt als 320d EDE met zo’n 180pk, en 20% fiscale bijtelling, dan is de keuze alweer snel gemaakt …..

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      14 augustus 2011 om 21:28

      @rechercheur: misschien valt het zelfs nog in de 14% bijtelling, of zou het niet mogelijk zijn… achjaa niet allemaal zo’n luxe positie als rechercheur he.. :P

      Login om te reageren
  15. Tommy2 zegt

    14 augustus 2011 om 20:52

    Had’m al gezien maar: Mooi! :D

    Alleen 1 ding stoort me verschrikkelijk, die lelijke overdwarse streep op de motorkap. De 5 heeft dat ook. Wat dat betreft is BMW zo laks als wat wat betreft detials. De motorkap hoort gewoon netjes tot de nieren door te lopen. Zeker bij lichte auto’s ziet het er niet uit zo’n domme náád over je kap!

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      14 augustus 2011 om 21:07

      @Tommy2: die naad ziet er niet alleen bij lichte auto’s lelijk uit, bij alle bmw’s is dat lelijk… maarja wat kunnen wij er aan doen..???

      Login om te reageren
      • Tommy2 zegt

        14 augustus 2011 om 21:16

        @bigcar: Ons ongenoegen uiten en BMW aansporen deze designmisser aan te passen!

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      14 augustus 2011 om 22:22

      @Tommy2: wat ook niet hoort is neusgaten nieren noemen… Die lijn zie je vooral als je van boven kijkt, niet als je van voren kijkt en als je daar een lijn of 2 lijntjes zou zien zou pas echt lelijk zijn, bovendien kan nu heel het front uit kunststof gemaakt worden, goedkoop en licht.

      Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      15 augustus 2011 om 01:54

      @Tommy2: Tegenwoordig hebben heel veel auto’s dat. Ik denk dat het te maken heeft met de regelgeving. Neuzen worden hoger, en er moet waarschijnlijk meer stuff in voor de voetgangersveiligheid, dat ze niet meer de motorkap tot onder de nieren kunnen laten lopen…

      Login om te reageren
    • DennisS65B40 zegt

      16 augustus 2011 om 22:39

      @Tommy2: ja echt lelijk, de 5 heeft ook zo’n rechte streep op zijn neus.

      @al: Wat is dat gat? In het dashboard voor de bestuurder? Head up display?

      Login om te reageren
  16. winsnext zegt

    14 augustus 2011 om 20:59

    Dat zijn geen ‘1 lampen’ die zijn verder naar achter doorgetrokken en ongeloofelijk lomp en groot … Snap Walter da Silva niet, de ene keer is die man briljant en de andere keer lijkt ie teveel gezopen te hebben bij de beoordeling van nieuwe ontwerpen .. De 3 is het volumemodel van BMW, ga er dus van uit dat na alle kritiek op de 1 er een last minute aanpassing is geweest en dat lijkt ook zo te zijn. De lampen zien er dus en geslepen uit …

    Login om te reageren
    • youngtimer zegt

      14 augustus 2011 om 21:05

      @winsnext: LOL, ik snap Walter da Silva ook niet. Domweg Audi-ontwerpjes onder het kopieerapparaat leggen terwijl hij ook prachtige Alfa’s had kunnen ontwerpen. Maar wat heeft het met BMW te maken?

      Login om te reageren
    • W115 zegt

      14 augustus 2011 om 21:05

      @winsnext: wat heeft Walter da Silva ermee te maken?

      Login om te reageren
    • walter zegt

      14 augustus 2011 om 21:11

      @winsnext: Walter da Silva is chief designer van VW, de Nederlander Van Hooijdonk is dat voor BMW.

      Login om te reageren
      • Bwlian zegt

        14 augustus 2011 om 22:23

        @walter: Hallo walter! :P

        Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        15 augustus 2011 om 01:55

        @walter: So, the Dutch are to blame…

        Login om te reageren
  17. db87 zegt

    14 augustus 2011 om 21:07

    Lijkt heel erg op de 5 serie. Dat is zeker niet verkeerd maar de 3 serie is doorgaans iets minder braaf vormgeven als de 5.

    Ook even kijken hoe de Coupe en de M eruit gaan zien natuurlijk.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      14 augustus 2011 om 21:23

      @db87: 3 serie coupé komt natuurlijk niet meer he.

      Login om te reageren
  18. GOD zegt

    14 augustus 2011 om 21:13

    Heb zon vermoeden dat de touring wel eens de mooiste variant kan gaan worden.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      14 augustus 2011 om 22:29

      @GOD: net als bij de 5 serie?

      Login om te reageren
  19. rechercheur zegt

    14 augustus 2011 om 21:15

    Zo te zien met ‘head up display’, leuk hoor ….

    Login om te reageren
  20. the-budel-guy zegt

    14 augustus 2011 om 21:41

    achterkant is idd heel erg 5 serie!

    Login om te reageren
  21. mbman zegt

    14 augustus 2011 om 21:44

    Te heet gewassen 5.Ze gaan audi acherna.JAmmer.

    Login om te reageren
  22. mashell zegt

    14 augustus 2011 om 22:30

    In rood lijkt me de dit toch een lekkere auto. Strak design. BMW heeft de achterstand op Audi en Mercedes weer ingehaald.

    Login om te reageren
  23. Nagel zegt

    14 augustus 2011 om 22:32

    Ziet er weer prachtig uit, zoals dat altijd het geval is bij de drie. Alleen is die 1-serie neus volgens mij meer verbeelding dan dat die er echt op zit. Op de afbeelding is duidelijk te zien dat er veel meer diepte in de neus zit dan bij de 1-serie die is behoorlijk vlak. Dus @robbie: check your eyes.

    Login om te reageren
  24. xilver zegt

    14 augustus 2011 om 23:11

    Bizarre verschijning, beetje een mindfuck. De neus ziet er wel enorm lang uit.

    Login om te reageren
    • jensdm zegt

      15 augustus 2011 om 00:56

      @xilver: nee, de kont ziet er gewoon korter uit ;)

      Login om te reageren
  25. love4sportcars zegt

    14 augustus 2011 om 23:57

    grrrr.. BMW krijgt de VAG ziekte te pakken

    Login om te reageren
  26. KaCh1ng zegt

    15 augustus 2011 om 01:59

    BMW 5 maat S

    Login om te reageren
    • bempi zegt

      15 augustus 2011 om 11:09

      @KaCh1ng: +1

      Login om te reageren
  27. tom307 zegt

    15 augustus 2011 om 07:47

    Hallllloooow, zie ik daar een head-up display ? en mis ik daar het i-drive brugje

    Login om te reageren
  28. lincoln zegt

    15 augustus 2011 om 08:15

    mooi hoor .. zo,n Hyundai Grandeur ..

    Login om te reageren
  29. alfamail zegt

    15 augustus 2011 om 08:51

    Van en afstandje lijkt hij er netjes als een BMW uit te zien, ik hoop alleen dat ze die kritiek op dat spuuglelijke 1-serie ding van ze hebben gehoord….
    Gelukkig heb ik er nog geen een (1) onderweg gespot, dus mijn voorraad vommitbags is nog intact

    Login om te reageren
  30. Flatfour zegt

    15 augustus 2011 om 09:08

    De wachten (met spanning) op de onthulling van de neus…of toch niet…?

    Login om te reageren
  31. xdoctorx zegt

    15 augustus 2011 om 10:01

    Ik vind de neus van deze nieuwe 3-serie meer lijken op de neus van de Z4 , dan op de neus van de 1-serie.

    Login om te reageren
  32. Alwood zegt

    15 augustus 2011 om 10:20

    Robbie! Je bent de Volvo S60 motorkap vergeten! :P’

    Wel lekker volwassen auto hoor (saaai!). Maar het publiek dat t/m de E46 bmw’s kocht om het rijden zal nu wel voor de 1 coupé gaan, dus de 3 kan inderdaad steeds meer de rol van de 5 gaan vervullen. Logisch is anders maar blijkbaar is groeien nog steeds nodig om het volk zoet te houden.

    Login om te reageren
  33. aschie1 zegt

    15 augustus 2011 om 11:12

    Al die bmws lijke ook op elkaar

    Login om te reageren
  34. bempi zegt

    15 augustus 2011 om 11:12

    Op het eerste oog. Het ziet er allemaal wat spitser uit ( vooraanzicht ) en minder sportiever. De koplampen zijn bijna gelijk aan de coupé E92. Ik wacht nog even op wat duidelijkere foto’s.

    Login om te reageren
  35. baasbas zegt

    15 augustus 2011 om 12:09

    Eh. E90 vind ik stiekem mooier..

    Login om te reageren
  36. mercedesfan zegt

    15 augustus 2011 om 14:33

    In zo verre de auto goed bezien kan worden, ziet het er een mooie wagen uit. Mooier dan zijn voorganger. En gelijk alle BMW’s van de laatste twee jaar er beter dan hun voorgangers uitzien.

    Login om te reageren
  37. insideman zegt

    23 augustus 2011 om 11:18

    De nieuwe 3serie zal inderdaad op frankfurt komen te staan.

    De knipperlichten zitten vanwege de veiligheidseisen in de spiegels..

    Dat andere vakje wat je zit op de zijkant is een herkenningsbadge van de uitrustig waar de BMW mee uitgerust is.

    Net als bij de nieuwe 1 serie krijgt de 3 serie verschillende line’s (sport-, Urban- etc.)
    Zoals je ook in de voor en achterbumper ziet. Daar hebben ze een witchroom accentlijstje geplaatst. Dit is een optisch verhaal

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North