• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Coronawappie Nico Rosberg is niet meer welkom bij F1

Auteur: willeme, gepost 10 juni 2022 om 13:04 – 45 Reacties

Coronawappie Nico Rosberg

Wat, waarom is onze minst favoriete commentator niet meer in de paddocks? Nou, coronawappie Nico Rosberg is niet meer welkom.

Nico Rosberg is een bijzonder fenomeen. De zoon van Keke Rosberg gold altijd als een enorm talent. In de formule 1 heeft hij het ook waar gemaakt. Hij wist Michael Schumacher te verslaan en zich enigszins staande te houden ten opzichte van een übermachtige Lewis Hamilton.

Ondanks dat hij in 2016 nog had bijgetekend, kapte hij met Formule 1 na de GP van Abu Dhabi 2016 met de sport. Hij was net wereldkampioen en voelde de bui al hangen. Aan de andere kant: voor het geld hoefde hij het niet meer te doen en waarom nog racen als je er geen zin meer in hebt? Zo gezellig was het niet tussen Nico en zijn collega Lewis.

Furore

Enfin, de Duitser maakte vrij snel furore als YouTuber en analyticus voor Sky Sports. Enerzijds wil je daar niet naar luisteren. Hij was om immers te bang om zijn titel tegen Hamilton te verdedigen.

Aan de andere kant, hij heeft (succesvol) in recente Formule 1-auto’s gereden. Dat is toch wat anders dan 15 jaar geleden achteraan het veld meehobbelen in een skelter van Minardi.

Maar hij is dus nu niet meer welkom. Dat meldt het Duitse Sport1. Dat heeft te maken met – jawel – corona! Volgens Nico Rosberg heeft hij namelijk geen vaccinatie nodig. Echter, je komt dan tegenwoordig de paddock niet meer op. Het is nu voor iedereen verplicht om een spuitje te halen.

Coronawappie Nico Rosberg heeft al corona gehad

Rosberg pareert dat hij al besmet is geraakt en corona heeft gehad. Daar is hij goed te boven gekomen. Volgens zijn arts heeft de wereldkampioen van 2016 voldoende antistoffen opgebouwd en is vaccinatie niet nodig. Of een vaccinatie kwaad kan, is niet bekend. Waarschijnlijk wel, want Nico weigeert namelijk om een vaccinatie te regelen.

Dit krijgt nog een vervelend staartje voor Nico. Hij kan namelijk zo zijn werk niet uitvoeren (in een microfoon praten op de paddock). Volgens Sky Sports is het daardoor onzeker of hij überhaupt wel kan aanblijven als analyticus. Vorige race was Nico wel te horen, maar niet aanwezig. Vanuit zijn huis in Monaco kon hij alsnog meebabbelen. Hij heeft echter geen appartement in Bakoe.

Wellicht dat dit onderwerp vanavond nog behandeld gaat worden in het Ziggo Race Café. Het is F1-gerelateerd en verder gebeurde er niet veel spannends.

Meer lezen? Check hier ons artikel over de GP van Azerbeidzjan 2022 en alles dat je moet weten!

Ook interessant!

  • Hamilton wereldkampioen
    Nico Rosberg: Hamilton wordt dit jaar wereldkampioen
  • Rosberg vindt Wolff de juiste leider voor Mercedes
  • Rosberg: 'Close the damn door!'
  • Nico Hülkenberg rijdt dit weekend
    BREEK: Nico Hülkenberg rijdt dit weekend Formule 1 GP Bahrein!

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

Coronavirus, Formule 1, Nico Rosberg, Racing, sky, Video

Vorig bericht: « Koop deze Skyline GT-R V-Spec II van Paul Walker
Volgend bericht: Dit moet je weten als jij jouw occasion wil financieren »

Lees Interacties

Reacties

  1. svdv zegt

    10 juni 2022 om 13:08

    Alle vaccins die zijn toegediend vorig jaar zijn al lang uitgewerkt. Het is nu alleen nog een stukje symboolpolitiek wat totaal niet meer relevant is voor vandaag.. het is totaal niet meer proportioneel dus ik zou ze gewoon voor de rechter slepen

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      10 juni 2022 om 14:45

      Op grond waarvan sleep je ze voor de rechter? En wie sleep je eigenlijk voor de rechter? Ben wel benieuwd.

      Login om te reageren
      • svdv zegt

        10 juni 2022 om 15:19

        Je sleept degene die de regels opstellen voor de rechter op grond van discriminatie zonder gegronde reden. Waar deze regels eerst nog nut hadden zijn ze nu niet meer proportioneel of nuttig als iemand al antistoffen heeft

        Login om te reageren
        • pomoek zegt

          10 juni 2022 om 15:46

          @svdv: haha, ik ben wel benieuwd naar je gegronde redenen voor discriminatie…

          Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          10 juni 2022 om 16:34

          De F1-organisatie mag toch zelf bepalen wie ze wel en niet binnenlaten? Dat noem je huisregels. Horecatenten mogen toch ook beslissen wie ze wel en niet binnenlaten op basis van leeftijd? Dat zijn ook gewoon huisregels. Het zou wel anders zijn als iemand niet binnen zou komen op basis van geloof of huidskleur bijv., maar dat is hier niet aan de orde. Bovendien is iedereen welkom. Er gelden alleen voorwaarden voor binnenkomst. Ik denk dus dat een procedure bij de rechter weinig zin heeft. Bovendien weet ik even niet wie de regels hier maakt, of dat nou Liberty Media is of de FIA. Maar je zou dan dus moeten gaan procederen in de landen waar deze instanties gevestigd zijn. Ik geef het weinig succes.

          Login om te reageren
        • potver7 zegt

          10 juni 2022 om 16:42

          Rosberg is in dienst van Sky Sports. Sky Sports bepaalt de toegangsregels voor de circuits niet – dat bepaalt de FIA en daar heeft Sky Sports zich ook maar aan te houden. En het contract tussen Rosberg en Sky Sports bevat ongetwijfeld een clausule dat het contract ontbonden wordt als Rosberg zijn werkzaamheden niet meer op de overeengekomen wijze kan uitvoeren (behoudens overmacht) en ook niet de nodige maatregelen treft om dat wél te kunnen.

          Los daarvan: de FIA discrimineert niet, de FIA bepaalt waar iemand aan moet voldoen om in de paddock rond te mogen lopen. Rosberg kan zelf kiezen of hij aan die regels wil voldoen.

          Hoewel hier in West-Europa de pandemie over z’n hoogtepunt heen is, is het corona-virus nog lang niet weg. Wereldwijd zijn er nog zat besmettingshaarden, en laat de F1 nou net een tak van sport zijn waar mensen van over de hele wereld bijeenkomen. Wat de FIA uiteraard wil voorkomen is dat een laks toegangsbeleid gevolgen heeft voor de inzet van coureurs en andere teamleden. En al helemaal door een pitreporter die vindt dat hij het beter weet.

          Login om te reageren
    • pomoek zegt

      10 juni 2022 om 20:12

      @svdv: punt is dat niemand dat weet. Het covid vaccin is gloednieuw.

      Login om te reageren
  2. Johanneke zegt

    10 juni 2022 om 13:18

    Het hele doel is toch antistoffen. Of je die nu door een vaccinatie hebt (tegen de Wuhan variant die niet meer bestaat) of door een besmetting (heb je meteen antistoffen tegen de omicron variant), dat maakt toch niet uit. Als ik nog geen vaccinatie had gehad, en wel de nu dominante variant van corona, had ik ook geen spuit gehaald. Wat voegt het toe.

    Heb overigens 2 spuiten en omicron gehad, 4 dagen een kuchje. Heb mij prima aan alle maatregelen gehouden, begreep de hele noodzaak van alles, maar deze winter ga ik niet meer meedoen aan lockdowns of vaccinaties. Dan maar ieder jaar een weekje verkouden en thuis blijven zodat ik anderen niet tot last ben als ik besmet ben. Dat is het enige wat ik geen probleem vind.

    Login om te reageren
  3. harrie zegt

    10 juni 2022 om 13:23

    Wat denkt ie wel, met zn redelijke argumenten.

    Login om te reageren
  4. fastforward zegt

    10 juni 2022 om 13:29

    LOL @ ‘coronawappie Rosberg’ . OT jammer wel. Hij weet hoe Lewis te verslaan.

    Login om te reageren
  5. simonferrari zegt

    10 juni 2022 om 13:54

    Coronawappie? Hij heeft een vrij legitieme reden toch? Het gaat immers om de antistoffen, en die heeft hij dus al. Onzin vanuit de FIA dat dit uberhaupt nog een ding is.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      10 juni 2022 om 17:02

      De term coronawappie is inderdaad gewoon misplaatst in dit geval.

      Maar of je het nou eens bent met de FIA-toegangsregels tot de paddock of niet: het zijn de regeltjes die de FIA ervoor heeft opgesteld, en ook Sky Sports zal ervoor moeten zorgen dat hun medewerkers daaraan voldoen.

      Of het onzin is dat het nog een dingetje is: kijk naar de besmettingscijfers wereldwijd, kijk naar de windstreken waar mensen (coureurs, teamleden, media, VIP’s) vandaan komen die zich in het paddock verzamelen – en bedenk dan even of het nog steeds onzin is. Ik denk van niet namelijk.

      Login om te reageren
      • jeroen83 zegt

        12 juni 2022 om 12:43

        Dit is gewoon discriminatie en niks anders. Ik ben volledig tegen al deze onzin. Mensen hebben geen eeuwig leven en corona heeft, op een enkele uitzondering na, alleen maar zwakke ouderen of zeer zwakke ander uit andere leeftijdsgroepen getroffen. Neemt niet weg dat al het leed voor de nabestaande natuurlijk verschrikkelijk is. En nogmaals, alle mensen gaan dood, maar geen afscheid mogen nemen en in isolatie sterven gun je niemand.
        Dit ter zijde, wetenschappelijk gezien heeft een herstel bewijs veel meer waarde dan een vaccinatie bewijs. Dat is toch waar het om zou moeten gaan uiteindelijk.
        Sowieso is het bewezen dat gevaccineerde ook verspreiden en vaak zonder dat ze het doorhebben.

        Login om te reageren
  6. str8six zegt

    10 juni 2022 om 14:06

    Iemand die gewoon z’n gezonde verstand gebruikt. Niets mis mee.

    Login om te reageren
  7. Who_carez zegt

    10 juni 2022 om 14:13

    Dankuwel mede Autoblog lezers voor jullie nuchtere vaccinatie beredenering. Dit was een jaar geleden ondenkbaar geweest…
    Zoals jullie dus ook al zeggen. Het doel is antistoffen hebben. En volgens mij zijn de natuurlijke antistoffen nog altijd de betere. Gewoon een hoop flauwe kul dus. Als het zo goed zou werken, waarom zouden ze dan weer het volgende spuitje inplannen?

    Login om te reageren
    • hondafiel zegt

      10 juni 2022 om 14:44

      Ooit naar een ver land op vakantie geweest waar je nog virussen kan krijgen die wij hier niet hebben? Daar haal je met regelmaat herhaal vaccinaties voor en als je geluk hebt ben je als je vaak genoeg geweest bent voor wat jaar beschermt.

      Login om te reageren
      • 205GTI16 zegt

        11 juni 2022 om 06:36

        Met regelmaat herhaal vaccinaties? Dikke onzin…. Niks van waar

        Ik werk voor mijn werk wereldwijd dus genoeg vaccinaties in mijn lichaam, deze zijn 10 jaar geldig of in het geval van yellow fever levenslang…

        Geen mrna vaccin in mijn lichaam trouwens, gaat ook niet gebeuren

        Login om te reageren
        • hondafiel zegt

          11 juni 2022 om 13:43

          Niets van waar? Een simpele zoekopdracht leert dat wanneer je je niet compleet laat vaccineren je voor een beperktere duur beschermt bent. Maar doe lekker wat je zelf wil, dan doe ik dat ook.

          Login om te reageren
  8. bernoulli zegt

    10 juni 2022 om 14:23

    In ander nieuws: wie dit weekend wel op de paddock te vinden is. Ons aller Nyck de Vries. In Le Mans. :)

    https://www.ad.nl/andere-sporten/nyck-de-vries-vervangt-geschorste-coureur-in-24-uur-van-le-mans~aec85f7e/

    Login om te reageren
  9. pomoek zegt

    10 juni 2022 om 14:28

    Ok doei: precies. Ga maar lekker in je eigen tijd prinsiepjeel zitten te wezen.

    Login om te reageren
    • okdoei zegt

      10 juni 2022 om 16:01

      Ik heb nergens iets gezegd maar bedankt dat je me gelijk geeft.

      Login om te reageren
      • pomoek zegt

        10 juni 2022 om 20:02

        @okdoei: Je bent welkom ;-)

        Login om te reageren
    • dawwg zegt

      10 juni 2022 om 16:28

      Met die mentaliteit hadden we allang in een dictatuur zonder enige keuze-vrijheid of privacy geleefd. De enige wappies nu zijn diegene die voor achterhaalde, 3 jaar oude, amper effectieve vaccinaties pleiten. De F1 is zo schijnheilig als het maar kan, bij de ingang wordt er namelijk ALLEEN op ZONDAG op vaccinaties gecontroleerd; niet de dagen ervoor …. en mijn meest recente ervaring hiermee is Imola eind april … koekkoek !

      Login om te reageren
  10. Volvo_440_turbo zegt

    10 juni 2022 om 14:42

    Zelf 5 maand ziek geweest van mijn 2de Pfizer waaronder verlamming in mijn linkerbeen al rijdend met de auto…. Gigantische zenuwpijnen, spierkrampen noem maar op, in mijn schoonfamilie iemand permanent doof en ik ken een 20-tal mensen tot nu toe met permanente bijwerkingen, dit gaat van lichte tot zeer ernstig. Geef deze vaccins dus enkel aan risicopersonen naar mijn mening, als ze helpen tenminste want ze zijn heel snel uitgewerkt lees je nu, Tijdens de eerste 2 golven zijn de allerzwaksten helaas sowieso gestorven, na deze 2 zware golven zou het sowieso minderen hoorde ik van enkele virologen op de radio, ze hadden dus gelijk als je ziet hoe kort de werking is van de vaccins.

    Login om te reageren
    • Who_carez zegt

      10 juni 2022 om 15:07

      Zo zijn er heel veel. Maar dat mag het nieuws niet halen want dan moeten de regeringen toegeven hoe hard ze gefaald hebben. En als je er alsnog over begint halen ze de wappie kaart boven. Te zot voor woorden. Elk ander vaccin met 10% van de bijwerkingen van dit, zou al lang van de markt gehaald zijn. Corona gaat zowizo de geschiedenis boeken in maar het complete wanbeleid en de vaccinatie waanzin komt er gelijk mee in :-)
      Ik wens u en al uw kennissen (en alle andere mensen met bijwerkingen) alvast een spoedig herstel en de nodige erkenning van onze leiders…
      (Beste moderators. Ik weet niet in hoever dit kan, maar misschien is het verstandig om dit hier af te sluiten voor er nog effectief gezeik gaat ontstaan? Dit is ten slotte een heel gevoelig onderwerp… )

      Login om te reageren
      • pomoek zegt

        10 juni 2022 om 15:49

        @who_carez: Euh, nadat jij je zegje hebt gedaan roep je op om het onderwerp af te sluiten? Discriminatie!

        Login om te reageren
        • Who_carez zegt

          10 juni 2022 om 17:39

          Klopt. Want uiteindelijk zijn het mensen als jij die de afgelopen 2 jaar haat hebben zitten zaaien. Mensen genoeg die mij corona of de dood hebben toegewenst omdat ik een spuitje niet wou laten zetten. Anti vaxer… Wat een onzin. Ik ben tegen alles gevaccineerd. Enkel voor Covid heb ik geweigerd en plots ben ik het uitschot van de maatschappij. Er zijn niet veel mensen die zich niet hebben laten vaccineren, die slecht praten over de mensen die dit wel hebben laten doen. Maar wat er de afgelopen 2 jaar gebeurd is, heeft het slechtste in de mensen naar boven gebracht. En zo werd het medicijn erger dan de ziekte zelf…

          Login om te reageren
          • pomoek zegt

            10 juni 2022 om 20:07

            @who_carez: beste vriend, jij kent mij niet en ik jou niet. Dus je opmerkingen over haat zaaien en dat ik je tot uitschot van de maatschappij betitel; Onzin.

            Ik blijf erbij dat ik je opmerking over het onderwerp sluiten hypocriet vind. Dus dat.

            Liefs, Pomoek

            Login om te reageren
            • Who_carez zegt

              11 juni 2022 om 10:06

              Je hebt gelijk Pomoek. Mijn oprechte excuses. Ik ken jou idd niet en heb jou even fout in een hokje geplaatst als dat ik al heel lang in een hokje geduwd word. Zoals ik al zei. Gevoelig onderwerp. Het zijn uiteindelijk voor iedereen zware tijden geweest. Maar ik ben blij dat jij en je kennissen geen bijwerkingen hebben en hoop dat dit ook zo zal blijven. Ik snap dat de regering zijn burgers moet beschermen. Maar de manier waarop ging een beetje mis…
              Fijn weekeind alvast nog :-)

              Login om te reageren
      • Volvo_440_turbo zegt

        10 juni 2022 om 17:52

        @Who_carez dank voor de steun, ik ben ook voor bijna alles gevaccineerd wat maar kan zijn, maar van deze vaccinatie heb ik toch dik spijt. Voor mij hoeft dit topic niet afgesloten te worden, dergelijke topics zijn voor mij ideaal om te zien met wie je echt te maken hebt. Zo heb ik privé al wat vrienden buitengebonjourd… mensen vanwaar ik dacht dat ze vrienden waren. Zelf zal ik niemand scheef bekijken of ie gevaccineerd is of niet, iemand uitsluiten op basis van wat we al heel snel wisten van bijvoorbeeld in Israël is gewoon achterlijk en kinderlijk, wat nu ook blijkbaar gebeurt met Rosberg. Moesten deze vaccins nu langer getest geweest zijn, zo goed als bijwerkingenvrij en besmetting écht voorkomen dan liggen de kaarten uiteraard anders.

        Login om te reageren
    • pomoek zegt

      10 juni 2022 om 15:51

      @volvo_440_turbo: Ik ken werkelijk niemand die meer dan een paar dagen slapjes is geweest na vaccinatie. En ik ga in de regel alleen om met slappies die zich hebben laten vaccineren.

      Login om te reageren
      • Volvo_440_turbo zegt

        10 juni 2022 om 16:55

        @pomoek een antwoord dat ik zo vaak krijg van mensen die anderen niet serieus nemen, ik had er ook geen weet van tot dat ik er openlijk over begon te praten. Een van mijn vrienden had identiek dezelfde bijwerkingen blijkt nu, redelijk wat sportieve mensen ook last van krampen, anderen permanente hoofdpijn, bloeddrukproblemen. Ik heb ergens een 2000 klanten en bij wijze van smalltalk over dit onderwerp tijdens het heetst van de crisis kom je ook wel het een en ander te weten. Mensen uit mijn omgeving die me niet serieus namen heb ik al uitgenodigd om langs te komen om met de mensen met bijwerkingen te komen praten, niemand is komen opdagen… Het laatste verhaal is van een collega op de school waar ik lesgeef die 3 maand ziek is geweest van zijn vaccin. Het is een jongeman die wellicht nooit ziek zou worden van Covid-19, heeft het vaccin bij deze mensen dan zin?

        Login om te reageren
        • pomoek zegt

          10 juni 2022 om 20:09

          @volvo_440_turbo: Het kan domme pech zijn Vaccins zijn nooit voor iedereen zonder bijwerkingen. Dus je kunt net degene zijn die pech heeft. Of het kan gewoon toeval zijn. Correlatie en causaal verband verhaal dus.

          Dat gezegd hebbende: beterschap.

          Login om te reageren
      • astra zegt

        10 juni 2022 om 19:55

        Ik ken er meerdere die wel degelijk serieuze klachten hebben gekregen ná vaccinatie. Zelf overigens niet gevaccineerd, wel Corona gehad. Drie dagen met koorts op bed gelegen en daarna nog 4 dagen geNetflixt omdat ik niet naar buiten mocht ondanks dat ik mij prima voelde…

        Login om te reageren
    • maotje zegt

      10 juni 2022 om 16:53

      Sorry maar ik ken werkelijk niemand die ook maar iemand kent die bijwerkingen van de vaccins heeft gehad die er toe doen.
      En jij hebt ernstige bijwerkingen en zo ken je nog 20 mensen?
      Het zOu kunnen. Maar Klinkt niet erg geloofwaardig. Aps ik dan mn geld zou moeten zetten op waarheid of leugen weet ik wel waar ik op zou gokken.

      Login om te reageren
      • Volvo_440_turbo zegt

        10 juni 2022 om 18:02

        @maotje, vanaf dat ik mijn tweede shot heb ben ik er openlijk beginnen over te praten en rond te vragen, op facebook, de school waar ik lesgeef, vrienden, klanten. Ik heb hier effectief een lijstje van een twintigtal mensen. Professioneel gezien heb ik een 2000 klanten en ik heb dit topic maandenlang bij wijze van smalltalk aangehaald. Drie collega’s op school hebben serieuze bijwerkingen gehad. Wat betreft mijn bijwerkingen had ik in eerste instantie de link niet gelegd tot dat een van mijn vrienden met identiek hetzelfde verhaal naar boven kwam en ik lotgenoten online heb gevonden. Ook op de websites van bijwerkingen vond ik mijn bijwerkingen terug.Om iets completer te zijn dan hierboven wat ik los nog zo herinner want mijn lijstje staat thuis op de pc: Ik ken twee mensen die hoofdpijnen hebben die niet meer weggaan, twee mensen met bloeddrukproblemen die niet meer weggaan, vele sportieve mensen met spierkrampen, die gaan doorgaans wel weg. In de schoonfamilie iemand permanent doof. Bij vele mensen oude kwaaltjes die terugkomen. Bij sommige mensen blijven deze, bij sommigen verdwijnen deze. Een klant heeft een hartaanval gehad door myocarditis bewezen door het vaccin. Deze man is toch zijn derde vaccin gaan halen. Ik zou het niet meer durven. Maar dat was een oude man die moest kiezen tussen de pest en de cholera, zonder vaccin heb je op die leeftijd minder kans natuurlijk. Edit, wat ook mag gezegd worden dat toen mijn bijwerkingen weg waren mijn lichaam compleet herleefde alsof ik 10 jaar jonger was, dan heeft dit vaccin toch iets gedaan aan mijn lijf?

        Login om te reageren
        • 560pk zegt

          10 juni 2022 om 21:54

          Hier een huisartsenpraktijk met 2300 ingeschreven parienten. Niemand, ik herhaal: NIEMAND, met bijwerkingen, anders dan de lichte variant hoofdpijn, 1 dag grieperig, of een paar dagen stijve arm.
          Ik ga lekker volgende week m’n 2e booster halen, en adviseer al m’n in aanmerking komende patiënten dat ook te doen.

          Login om te reageren
          • mc96 zegt

            11 juni 2022 om 08:28

            Ach ja, zo zijn er ook altijd mensen die geen autogordel dragen omdat ze iemand kennen die die het kanaal in is gereden en verdronken…

            Login om te reageren
          • Volvo_440_turbo zegt

            11 juni 2022 om 15:32

            @560pk bij de doktersprakijk waar ik ga vielen ze ook uit de lucht, ook bijzonder veel patiënten ingeschreven, er wordt blijkbaar niet over gepraat en vaak worden bijwerkingen niet gelinkt… Altijd welkom om eens langs te komen, dan passeren we even langs de mensen die deze bijwerkingen hebben of hebben gehad. Een van de ergste gevallen is een klant zijn vrouw, zelfde bijwerkingen als die van mij, maar nog veel erger, zij is al meer dan een jaar bedlegerig hierdoor en heeft op de koop toe nog eens zware corona gehad. Dubbele pech dus. Ondertussen ben ik veel beter, de spieren en conditie zijn terug, enkel nog restpijnen. Het is niet de eerste keer trouwens dat ik bijzonder ziek ben van een vaccinatie. Naar het schijnt, met de bijwerkingen die ik had zou ik een Covid-19 longpatiënt zijn indien ik Covid-19 zou krijgen. Volgens deze klant dus die met dokters gepraat hebben.

            Login om te reageren
  11. yipikaye zegt

    10 juni 2022 om 15:09

    Ik zag laatst een interview met Anthony Fauci van ca. 20 jaar geleden. Daarin vertelde hij de interviewer dat natuurlijke immuniteit (als je de infectie hebt doorgemaakt) vele malen sterker was dan welk vaccinatie dan ook. Dus helemaal zo gek niet de redinatie van Nicco.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      10 juni 2022 om 15:48

      @yipikaye: nope: https://eu.usatoday.com/story/news/factcheck/2022/04/11/fact-check-fauci-vaccine-comments-taken-out-context/9492795002/

      Login om te reageren
  12. Friez zegt

    10 juni 2022 om 16:03

    Beetje een gek artikel als je het mij vraagt, maar past wel mooi in de woke cancel cultuur waar we tegenwoordig in leven. Wil je geen spuitje, dan ben je meteen een wappie, paria, uitschot van de samenleving.

    Ik dacht dat we die poppenkast onderhand wel achter ons hadden gelaten. Jammer dat het voor Autoblog kennelijk komkommertijd is. Laat die beste man lekker zijn ding doen, waarschijnlijk liggen hij en zijn bankrekening er niet wakker van als hij niet meer het paddock op zou mogen.

    Login om te reageren
  13. karhengst zegt

    10 juni 2022 om 16:10

    Vervelend voor ‘m dat het haaks staat op wat hij wil. Maar met een nieuw seizoen maakt het geen reet meer uit hoe je uit de vorige kwam. Het is wat dat betreft net Formule 1.

    Kan van de kant van de organisatie ook wel begrijpen dat ze met zo’n iemand niet in zee willen gaan. Heeft weinig met standpunten te maken, maar simpelweg met het feit dat het paddock iedere keer weer in een ander land is. Dan neem je niet iemand aan die de ene week wel z’n werk kan doen, en de andere week niet mee mag vliegen vanwege z’n vaccinatiepas. Het gele boekje zal de komende jaren sowieso wel vaker getrokken mogen worden.

    Login om te reageren
  14. net10 zegt

    15 juni 2022 om 07:33

    De griep vaccinatie is er al vele jaren, en blijkt zeer effectief te zijn. De corona vaccinatie blijkt ook zeer effectief te zijn.
    Lees de wetenschappelijke onderzoeken hier over, en kijk niet op Facebook, of vage sites. Ik zie dat er hier veel desinformatie wordt verspreid.

    Voor dat de vaccinatie er was, ben ik heel erg ziek geweest van het corona virus.

    Dat de FIA regels stelt vind ik logisch, dat Rosberg hier niet aan wil voldoen is zijn keus. Maar betekent ook dat hij niet welkom is.

    Login om te reageren
    • net10 zegt

      15 juni 2022 om 11:26

      Er zijn inmiddels 6,31 miljoen officieel geregistreerde corona doden gevallen, in de werkelijkheid zijn het er meer. Het is dus zeker geen onschuldig griepje.

      Ik snap niet dat mensen zo moeilijk kunnen doen over een eenvoudige vaccinatie, wat zorgt dat je veel minder snel ziek wordt, als je ziek wordt veel minder ernstig is , en belangrijk dat je corona veel minder snel door geeft aan anderen.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North