• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pk

Auteur: ikschrijfookoverautos, gepost 31 oktober 2017 om 11:59 – 21 Reacties

Afbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pkAfbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pkAfbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pkAfbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pkAfbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pkAfbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pkAfbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pkAfbeelding Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pk

Deze Ford F-150 van RTR heeft meer dan 600 pk
Na vandaag voelt geen trailer in Texas zich meer veilig.

Met de SEMA-show op volle toeren was het onvermijdelijk dat er ook hier überdikke Amerikaanse wagens zouden verschijnen. Dankzij RTR Muscle, waarover @willeme vorige week al schreef, hebben we nu wederom een excuus om jullie te tonen wat het land der hotdogs de wereld te bieden heeft.

De wagen wordt allereerst uitgerust met een bootlading ‘RTR’ badges. Vervolgens krijgt de truck een nieuwe grille met LED-lampjes en plakken ze onder de voorbumper een beschermplaat, voor het geval je besluit om over rotsen te willen rijden. Uitvergrote wielkasten maken ruimte voor een nieuwe set RTR Tech 6 velgen, die op hun beurt weer omhuld worden door 33″ banden Nitto Ridge Grappler die klaar zijn voor elk terrein.

De 5-liter V8 onder de kap van de nieuwe F-150 wordt opgepompt van net geen 400 pk naar meer dan 600 pk. Het vermogen wordt naar vier wielen gestuurd en er wordt geschakeld door middel van een tientraps automaat. Over het koppel laten ze nog niets vallen. Wel weten we dat het standaard blok met 541 Nm aan koppel al niet bepaald slap te noemen was.

Tenslotte krijgt de truck een ‘heavy-duty’ achteras en zijn nieuwe veren en dempers erop ingesteld om het maximale eruit te toveren. Zodoende telt de wagen dus gewoon nog als volwaardige pick-up en dien je hem ook zo te gebruiken.

Ook interessant!

  • retro F-150 Raptor
    Grote retro F-150 Raptor heeft kleine 600 pk
  • Video: Ford F-150 drift onvrijwillig de oprit af
    Video: Ford F-150 drift onvrijwillig de oprit af
  • De blubberdikke nieuwe Shelby Raptor is hier (525+ pk)
  • Ford brengt de F-150 Lightning terug!

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

f-150, Ford, pickup, rtr, sema-2017, tuning

Vorig bericht: « AB-lezer vertelt over fantastische ervaring tijdens GP Mexico
Volgend bericht: Unieke BMW M3 is een kleurenexplosie »

Lees Interacties

Reacties

  1. focusrs1 zegt

    31 oktober 2017 om 12:07

    Zoveel power… en dan nog steeds niet fatsoenlijk door een bocht kunnen…

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      31 oktober 2017 om 12:10

      @focusrs1:

      Hoe meer peekaa hoe beter de bocht om ..

      Waar komt die theorie vandaan ??

      Login om te reageren
      • wimof zegt

        31 oktober 2017 om 12:14

        @lincoln: Ik denk dat hij bedoeld dat Amerikaanse wagens zeepkisten zijn.

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          31 oktober 2017 om 12:33

          @wimof:

          OK .. iemand die denkt dat een 2,5 ton zware pick-up/terrein wagen is gemaakt om snel op rotondes te rijden zal er wel veeeeeel verstand van hebben ofzo ..

          Login om te reageren
          • wimof zegt

            31 oktober 2017 om 12:46

            @lincoln: Misschien dat om die reden er toch wat ongelukken gebeuren met die pseudo suv’s (Q7, X5 enz)

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              31 oktober 2017 om 12:50

              @wimof:

              Met rolschaatsen en kruiwagens ook ..

              Cars don,t kill people ..

              Login om te reageren
          • flutterby zegt

            31 oktober 2017 om 12:49

            @lincoln: Juist wel, over de rotonde. Niet eromheen zoals die laffe Europese autotjes doen.

            Login om te reageren
          • marinepower zegt

            31 oktober 2017 om 12:50

            @lincoln: wellicht dat je met deze er wel snel ‘overheen’ kunt??

            Login om te reageren
      • focusrs1 zegt

        31 oktober 2017 om 12:14

        @lincoln: driften door een bocht is trager…

        Login om te reageren
        • shadowbroker zegt

          31 oktober 2017 om 12:28

          @focusrs1: Maar toch doet bijna elke rallycoureur dat..

          Login om te reageren
          • focusrs1 zegt

            31 oktober 2017 om 12:31

            @shadowbroker: op zand ja – op asfalt/openbare weg is driftend door een bocht altijd trager

            Login om te reageren
          • joost1990_2 zegt

            31 oktober 2017 om 12:31

            @shadowbroker: omdat op losse ondergrond door een bocht driften wel sneller is dan dermate je snelheid verlagen om niet-driftend de bocht om te gaan

            Login om te reageren
            • shadowbroker zegt

              31 oktober 2017 om 12:33

              @joost1990_2: ligt er ook aan hoe de bocht is

              Login om te reageren
        • dutchiehd zegt

          31 oktober 2017 om 12:35

          @focusrs1: driften door een bocht is niet altijd trager, iets met momentum.

          Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      31 oktober 2017 om 12:33

      @focusrs1: heb je er al mee gereden? Amerikaanse merken hebben al een behoorlijk goede wegligging, volgens mij heeft de Corvette Z06 of ZR1 destijds nog een Ring record gehad.

      Login om te reageren
      • pietertjep85d zegt

        31 oktober 2017 om 12:54

        @rufctr01: goede vergelijking.

        Login om te reageren
      • Gulli zegt

        31 oktober 2017 om 13:06

        @rufctr01: Ehm, dat was uitzonderlijk júíst omdat het een Amerikaan was die niet alleen rechtdoor wilde.

        Login om te reageren
    • O plaat zegt

      31 oktober 2017 om 14:45

      @focusrs1:
      Even een open deur intrappen? Wist je dat bij Mercedes een AMG GT een betere wegligging zal hebben dan een verlengde sprinter met de zelfde motor?

      Login om te reageren
  2. Dutchdriftking zegt

    31 oktober 2017 om 12:12

    Liever een gekietelde Raptor.

    Login om te reageren
  3. toyotafortuner zegt

    31 oktober 2017 om 12:46

    Heerlijk dik apparaat zeg

    Login om te reageren
  4. crashingduke zegt

    31 oktober 2017 om 13:22

    Ik heb helemaal niets met trucks. Dat gezegd hebbende, ik wil deze hebbe, hebbe, hebbe.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North