• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit kost de Toyota PROACE CITY

Auteur: RubenPriest, gepost 30 september 2019 om 19:02 – 13 Reacties

Dit kost de Toyota PROACE CITY


De eerste Toyota bedrijfsauto in het compacte segment.

De Japanse autobouwer heeft een prijskaartje op de PROACE CITY geplakt. Een kleine opfrisser. Deze bedrijfsauto is 4,4 meter lang en gaat varen in het water van de compacte bestelwagens. Toyota brengt deze auto in twee lengtematen op de markt. De reguliere variant heeft een laadruimte van 3,3 m3 (twee Europallets) en een laadvermogen van 650 kilogram. De ROACE CITY Long heeft een laadruimte van 3,9 m3 en een laadvermogen van 1.000 kilogram.

Vanaf morgen, 1 oktober 2019, is het mogelijk om de PROACE CITY te bestellen. Prijzen beginnen bij 13.995 euro. Dat is de zakelijke prijs zonder BTW en BPM. Met de introductie komt er ook een First Edition Pack. Dit pakket bestaat uit onder andere betimmering van de laadruimte, lichtmetalen velgen en een verlengde fabrieksgarantie van 5 jaar of 200.000 kilometer.

Dit kost de Toyota PROACE CITY

De PROACE CITY en PROACE CITY Long zijn verkrijgbaar in de varianten Comfort, Cool Comfort, Professional en Innovator. In 2020 volgen ook versies met een benzinemotor, met vierwielaandrijving en VERSO- en Shuttle-uitvoeringen. In 2021 volgt de Toyota PROACE CITY EV.

Toyota levert de bedrijfswagen standaard met onder andere centrale portiervergrendeling, audiobediening vanaf het stuurwiel, een lichtsensor, Bluetooth en elektrisch bedienbare zijruiten. Qua motoren 1.5 D-4D dieselmotoren met vermogens van 75 tot 130 pk in combinatie met een handmatig bediende versnellingsbak of een automatische transmissie.

Dit kost de Toyota PROACE CITY

Ook interessant!

  • Toyota Proace City Electric
    Toyota Proace City Electric is busje met 136 pk
  • Prijs eerste elektrische bedrijfswagen van Toyota bekend
    Prijs eerste elektrische bedrijfswagen van Toyota bekend
  • EV kost miljoenen banen
    EV kost miljoenen banen, volgens Toyota
  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

Bedrijfswagen, Diesel, proace, proace-city, Toyota

Vorig bericht: « TECHART geeft voorproefje op de Porsche 992 GT3
Volgend bericht: Dit zijn 13 magnifieke Franse exoten »

Lees Interacties

Reacties

  1. giertjuh zegt

    30 september 2019 om 19:21

    Kenen we al als Partner/Berlingo/Combo

    Login om te reageren
    • tortuga zegt

      30 september 2019 om 19:51

      @giertjuh: ze lijken inderdaad een samen werking te hebben aangegaan. Nu nog met de gt86 boxer motor er in

      Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      30 september 2019 om 20:46

      @giertjuh: ik zat al te denken, waar ken ik deze van?!

      Login om te reageren
  2. monsieurleloure zegt

    30 september 2019 om 19:31

    5jaar/200.000km garantie klinkt niet verkeerd.

    Een VW Caddy heeft 2 jaar /onbeperkte km, extra garantie kun je bijkopen zoals het een echte VW betaamd

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      30 september 2019 om 19:59

      @monsieurleloure: Die garantie is onderdeel van een intro pack. Niet de standaard garantie.

      Login om te reageren
  3. melkkoe zegt

    30 september 2019 om 20:44

    Toyota stapte toch af van dieselmotoren en maakte propaganda tegen diesel?

    Komen ze nu weer met hangende pootjes terug?

    Login om te reageren
    • smoked zegt

      30 september 2019 om 22:08

      @melkkoe: Bij de personenauto’s stappen ze inderdaad van diesels af.

      Login om te reageren
    • redbeams zegt

      30 september 2019 om 22:24

      @melkkoe: Personenauto’s versus bedrijfswagens

      Login om te reageren
      • melkkoe zegt

        30 september 2019 om 23:44

        @redbeams: oja helemaal vergeten. Als de uitstoot uit een bedrijfswagen komt, is het natuurlijk geen probleem

        Login om te reageren
        • redbeams zegt

          1 oktober 2019 om 02:08

          @melkkoe: Daar gaat het toch ook niet om…wel dat toyota in europa geen diesels meer in personenauto’s levert.

          Login om te reageren
  4. fanboy zegt

    30 september 2019 om 22:08

    Dit zijn niet echt de stadsbusjes van Toyota. Dat zijn de Hiaces met korte wielbasis, waar je op de motor zit. Dan heb je met 4 meter lengte 2.5 meter laadruimte

    Login om te reageren
  5. tstile zegt

    1 oktober 2019 om 12:07

    Het valt me mee dat ze zich konden inhouden met de voorkant. Niet zo’n afzichtelijk ‘aygo kruis’ in ieder geval.

    Het interieur is wel beetje onnodig beperkt. Of een dikke middenconsole waardoor je minder beenruimte hebt. Of zo’n bankje maar dan komt de schakelpook wel ver het interieur in.

    Ik ben benieuwd naar de automaat in deze. Een echte automaat of een robotbak?

    Verder zijn het fijn rijdende wagens. Tenminste, de Peugeot Partner waar ik lang in heb mogen rijden.

    Login om te reageren
  6. schuimbekje3 zegt

    1 oktober 2019 om 23:04

    14000 klinkt leuk maar als je meer dan alleen bubbeltjesplastic vervoert zit je ineens op 35000 euro exc btw exc bpm. En dan is een toyota ineens stik duur. En bedenk dan dat als je na 3 jaar de bus inruilt je bij de toyota garage niet hoeft aan te komen kakken omdat ze jouw 2de handse meuk niet willen zien is de keuze snel gemaakt..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North