• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit zijn de prijzen van de vernieuwde Audi A4

Auteur: ikschrijfookoverautos, gepost 24 januari 2019 om 16:37 – 80 Reacties

Dit zijn de prijzen van de vernieuwde Audi A4


Voor nét minder dan 40 mille kun je instappen.

Zij die moeiteloos de veranderingen aan de gefacelifte Audi A4 kunnen zien en ook daadwerkelijk behoefte hebben aan een upgrade, zitten ongetwijfeld al enige tijd ongeduldig te wachten op de prijzen van de auto. Vanmiddag heeft Audi de prijzen van de vernieuwde A4 bekendgemaakt.

Audi heeft de vernieuwde A4 in de prijslijsten gezet voor grofweg vier mille meer dan enkele jaren geleden. Zij die verlangen naar de Limousine dienen 39.630 euro over te maken. De Avant kost uiteraard iets meer geld: 41.600 euro om precies te zijn. Beide uitvoeringen worden dan geleverd met de 35 TFSI-aandrijflijn. In duidelijkere termen betekent dit een tweeliter TFSI-blok dat 150 pk produceert. De auto kan ook als 40 TFSI (dezelfde motor, maar dan met 190 pk) geleverd worden, alleen zijn prijzen van dit model vooralsnog niet bekend.

Dit zijn de prijzen van de vernieuwde Audi A4

Wel deelt Audi de prijzen van de verschillende pakketten die beschikbaar gesteld zullen worden voor de vernieuwde A4. Wie Audi 1.050 euro overhandigt, krijgt daarvoor terug het Lease-pakket. Dit voegt o.a. LED-verlichting aan voor- en achterkant toe, evenals cruise control, MMI navigatiee en comfortaandrijving. Overigens levert Audi bij dit pakket tijdelijk gratis de automatische versnellingsbak. Wie zijn leaseslee extra “sportief” voor de dag wil laten komen, kan het S Line-pakket aanvinken. Voor een meerprijs van 2.500 euro kun je andere weggebruikers doen verbleken met je nieuwe bumpers, het sportiever onderstel en 18″ velgen. De iets exclusievere Black-uitvoereing kost wéér twee mille extra.

Audi A5 S Line
In hetzelfde persbericht heeft Audi ook de prijs van de A5 met het S Line-pakket bekend kunnen maken. De auto wordt tijdelijk standaard met automatische versnellingsbak geleverd en kost tenminste 43.540 euro (Sportback). Hoeveel de Coupé kost is vooralsnog niet duidelijk. Het S Line-pakket kost ook hier 2.500 euro. De auto wordt aangedreven door een 150 pk sterke tweeliter benzinemotor.

Dit zijn de prijzen van de vernieuwde Audi A4

Ook interessant!

  • Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
    Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
  • Nieuwe Audi A4
    Nieuwe Audi A4 krijgt eindelijk achterwielaandrijving!
  • Audi A5 8T occasion aankoopadvies
    Audi A5 Sportback 8T 2009-2016 occasion aankoopadvies
  • Nieuwe generatie Audi A4
    Nieuwe generatie Audi A4: 'zowel EV als S4 TDI'

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

a4, a5, Audi, avant, Coupe, geld, Limousine, sportback

Vorig bericht: « In de agenda: onthulling Verstappen’s nieuwe auto
Volgend bericht: F1 TV binnen een maand beschikbaar in Nederland »

Lees Interacties

Reacties

  1. smex zegt

    24 januari 2019 om 16:52

    Een 150pk sterke 2 liter benzine motor? Wordt hiermee niet de 1.4 TFSI bedoeld? Vgm heeft de 2.0 toch wel wat meer vermogen.

    Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      24 januari 2019 om 17:12

      @smex: denk dat je gelijk hebt… de 2.0t waar ik mee rij is 18 jaar oud en had standaard al meer vermogen dan 150pk.

      Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      24 januari 2019 om 17:20

      @smex: zal wel 1.5 zijn, laatste jaren gebruiken ze bij VAG de 1.5

      Login om te reageren
      • dijan zegt

        24 januari 2019 om 17:42

        @lekkerlinksrijden: Nee ,is echt een 2.0 . Door wltp regels heeft de 2 liter minder uitstoot.

        Login om te reageren
        • 2wheeler zegt

          24 januari 2019 om 19:41

          @dijan: wel fijn even langs de chipboer zal in dit geval wonderen doen denk ik.

          Login om te reageren
          • saxoke zegt

            24 januari 2019 om 21:08

            @2wheeler: bam…. van 150 naar ongeveer 395pk bij JD, Vag techniek of TVS

            Login om te reageren
            • redbeams zegt

              24 januari 2019 om 22:35

              @saxoke: Nee bam geen olie meer

              Login om te reageren
    • menaz zegt

      24 januari 2019 om 19:39

      @smex: Een jaar of 7 gekeden leverde Audi zelfs een 120pk 1.8TSI in de A4. Omdat Audirijders geen 1.2tje of 1.4tje willen.

      Voordeel was wel dat je dat ding met alleen een chipkuurtje al naar 210pk kon brengen.

      Login om te reageren
      • smex zegt

        24 januari 2019 om 20:29

        @menaz: die is voor mij wel bekend! Ik rij zelf toevallig een 1.8 TFSI 120pk, heeft wel een stage 1 chip naar 210 gehad.

        Login om te reageren
      • mwti zegt

        24 januari 2019 om 22:18

        @menaz: heb ik ook gedaan. Een ABT chip bij de dealer en klaar is kees. Van 120pk naar 211pk is lekker maar nu heb ik 360pk en dat is nog lekkerder…

        Login om te reageren
  2. marklevinson zegt

    24 januari 2019 om 16:54

    Prima aanbieding in plaats van een Tesla M3. Die meerprijs rijd je niet zo maar dicht, nog even los van restwaardes, wachttijd servicecenters, wispelturige overheid. Nog even los van de klimaatdiscussie en bijdragen van de mens daarin. Over een paar jaar worden we wakker en lachen we om hoe we ons de maling hebben laten nemen met die hele klimaatdiscussie en electrisch vervoer.

    Gewoon zoals ik, ondernemer, prive rijden een km declareren aan de zaak. Kan niet stuk. Integendeel.

    Counting de privejets bij de grootste milieubijeenkomst/wereld. ‘caring is flying’.

    Login om te reageren
    • pietertjep85d zegt

      24 januari 2019 om 17:01

      @marklevinson: De bubbel waar jij in leeft knapt ook wel een keer. Wat een aaneenschakeling van slechte argumenten.

      Login om te reageren
      • janmetdelangeachternaam zegt

        24 januari 2019 om 17:05

        @pietertjep85d: aan de hand van je gebruikersnaam denk ik dat je geheel onpartijdig bent

        Login om te reageren
        • bmw2coupeeigenaar zegt

          24 januari 2019 om 17:09

          @janmetdelangeachternaam: Wellicht rijdt hij wel met een 8.5L diesel. Weet jij veel.

          Login om te reageren
          • momo zegt

            24 januari 2019 om 20:05

            @bmw2coupeeigenaar: Nee hij rijdt de Audi q9 85 (diesel).

            Login om te reageren
        • pietertjep85d zegt

          24 januari 2019 om 18:05

          @janmetdelangeachternaam: Dat niet geheel natuurlijk. Elektrisch is de toekomst en als je dat niet wilt inzien is dat prima, maar om met deze onzin op de proppen te komen… Om hrt Tesla gerelateerde argument dan maar meteen uit de lucht te helpen : lange wachtrijen bij servicecentra zul je bij Tesla niet snel meemaken. Tesla heeft bijvoorbeeld onlangs een nieuwe service vestiging geopent in Eindhoven. Op andere plaatsen in het land worden bestaande vestigingen uitgebreid of er worden nieuwe gebouwd. Ik denk dat er maar weinig automerken zijn die beter weten wat de toekomst gaat brengen dan Tesla, dus je maakt je nu druk om (voorlopig) niks.

          Login om te reageren
          • techniekmeneer zegt

            24 januari 2019 om 19:03

            @pietertjep85d: Elektrisch is niet de toekomst.

            Login om te reageren
            • rufctr01 zegt

              24 januari 2019 om 19:19

              @techniekmeneer: juist!

              Login om te reageren
          • sr20det zegt

            24 januari 2019 om 19:30

            @pietertjep85d: Elektrisch is geen toekomst gap, elektrisch is nu en en elektrisch is gewoon een tussenmiddeltje zodat het lijkt of we toch nog iets aan het milieu doen.
            Elektrisch is net zo achterlijk als een brandstofmotor en zal zeker niet je “toekomst” zijn.

            Login om te reageren
          • sjeemsbond zegt

            24 januari 2019 om 20:10

            @pietertjep85d: lange wachtrijen zijn er nu nog niet, omdat er slechts een handjevol mensen een model S of X rijden. Wacht maar tot de levering van het Model 3 op gang komt en de Tesla toegankelijk wordt voor meer mensen.

            Login om te reageren
          • tge1 zegt

            24 januari 2019 om 23:53

            @pietertjep85d: Oei. En daar hebben we weer een gelegenheidsidealist…

            Login om te reageren
          • spylegion zegt

            25 januari 2019 om 11:19

            @pietertjep85d: het elektrisch circuit van aarde en de interactie daarvan met de atmosfeerslagen, ruimte en lithosfeer is de toekomst.
            Met zijn allen naar een stopkontakt kijken is duidelijk niet de toekomst.

            Login om te reageren
      • potver7 zegt

        24 januari 2019 om 17:20

        @pietertjep85d: Wat moeten we dan doen, een dikke Tesla kopen en dat ding vol de sporen geven want dat is goed voor het milieu? Over bubbels gesproken…

        Login om te reageren
        • pietertjep85d zegt

          24 januari 2019 om 18:05

          @potver7: Als dat voor jou het enige alternatief is.. dan leef je in een hele kleine bubbel.

          Login om te reageren
          • dieselkameel zegt

            24 januari 2019 om 19:12

            @pietertjep85d: Elektrisch is leuk, maar voor veel mensen nog niet rendabel en nog niet te betalen. Ik ben een van die mensen, ik heb er voor gekozen om een youngtimer te gaan rijden een Tesla is voor mij simpelweg nog niet te betalen. Elektrische auto’s worden grotendeels gesubsidieerd, pas wanneer de markt van elektrische auto’s volledig gevuld is zal het voor mij zin hebben. Ik vind een Tesla kopen van een ton en die tegen een laag tarief in de maand rijden ook een bubbel. Doe mij m’n trouwe S80 2.5T maar…

            Login om te reageren
      • cortinaracing zegt

        24 januari 2019 om 17:56

        @pietertjep85d:wel leuk dat jij nog met de domste opmerking van allemaal komt opzetten

        Login om te reageren
    • 2wheeler zegt

      24 januari 2019 om 17:13

      @marklevinson: populistisch gelul in de ruimte dit. Waarom heb je het überhaupt hier over Tesla?

      Login om te reageren
  3. elemento zegt

    24 januari 2019 om 17:06

    Vernieuwde a4. Wat een verandering zeg

    Login om te reageren
  4. markie123 zegt

    24 januari 2019 om 17:06

    Motor lijkt mij niet juist? 2 liter TFSI met 150 pk?

    Login om te reageren
    • techniekmeneer zegt

      24 januari 2019 om 19:04

      @markie123: Jup, lekker ouderwets. Niet het maximale uit een downsize motor persen, maar gewoon 150 pk uit een 2.0, net als vroeger. (Met dank aan WLTP)

      Login om te reageren
      • kareljansen zegt

        24 januari 2019 om 20:16

        @techniekmeneer: en hoppa, 270 pk na een bezoekje aan JD!

        Login om te reageren
        • techniekmeneer zegt

          24 januari 2019 om 20:22

          @kareljansen: Dat is pas waar voor je geld!

          Login om te reageren
      • markie123 zegt

        25 januari 2019 om 09:00

        @techniekmeneer: Thnx. Ik ben helemaal voor overigens. De hobbymobiel in de schuur haalt 136 pk uit 2309CC en 5 pitjes dus het kan altijd erger :D

        Login om te reageren
  5. jandeboer zegt

    24 januari 2019 om 17:06

    De A4 B5 uit ’94 met een 1.8 T 5V 4-in-lijn had ook al 150 pk en 200cc minder. Is dat dan de “voorsprong door techniek”?

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      24 januari 2019 om 17:34

      @jandeboer: denk het wel. Zal waarschijnlijk om de 1.5 gaan

      Login om te reageren
    • johnhert zegt

      24 januari 2019 om 19:13

      @jandeboer: Ja, ik vind dit wel voorsprong ja. Een 2.0 turbo met 150pk zal langer meegaan dan een 1.4 met hetzelfde vermogen. Daarnaast zal de 2.0 zelfstandig al wat koppel hebben wat weer veel soepeler rijdt dan wanneer je moet wachten op een turbo….

      Login om te reageren
    • markie123 zegt

      25 januari 2019 om 09:01

      @jandeboer: Die verbruikt wel significant meer benzine bij dezelfde belasting…

      Login om te reageren
  6. str8six zegt

    24 januari 2019 om 17:18

    Nieuw?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      24 januari 2019 om 17:22

      @str8six: ik dacht ook even, alweer een facelift? Maar dit is dus de facelift van juni vorig jaar. Ik dat Mellisa die bij Pon altijd de prijzen van de Audi’s vast stelt nu net weer terug is van zwangerschapsverlof. Of dat Pon echt helemaal niks begreep van de WLTP.

      Login om te reageren
      • dijan zegt

        24 januari 2019 om 17:37

        @mashell: Alle prijzen ,net als bij elk ander merk zijn veranderd na de wltp. Zo zijn sommige motoren nu leverbaar met iets minder pk s en uitstoot. De 252 pk 2 liter heeft nu 245 pk met dezelfde 370 nm.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          25 januari 2019 om 07:48

          @dijan: motoren zijn aangepast (partikelfilters) en metingen en berekeningen van uitstoot opnieuw gedaan. Het is bekend dat de VW AG veel te weinig testcapaciteit had geboekt en te laat was met het aanpassen van de benzinemotoren maar dat is toch geen reden om een halfjaar nadat de foto’s van de facelift er zijn pas een A4tje met prijzen te kunnen produceren?

          Login om te reageren
      • dijan zegt

        24 januari 2019 om 17:45

        @mashell: Is logisch, voor WLTP dat sommige motoren bij diverse merken nog aangepast moeten worden. Dus niets aparts dat dat bij Audi ook moet.

        Login om te reageren
        • fouadski zegt

          24 januari 2019 om 18:18

          @dijan: je zingt in een lege kerk. Dit gaat over VAG dus de reacties zullen niet positief zijn.

          Login om te reageren
  7. rrk147 zegt

    24 januari 2019 om 17:20

    Met het lease pakket voor €1050,- krijg je oa cruise control? Dat is serieus niet standaard? Of gaat het om adaptive cruise control? Zou het eerlijk gezegd schandalig vinden, als dat nog niet standaard is…

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      24 januari 2019 om 17:22

      @rrk147: nee cruise control is een optie!

      Login om te reageren
      • eklasse zegt

        24 januari 2019 om 18:49

        @ghost: Dat vond ik wel even relevant om te checken. Ik heb nieuws voor je: cruisecontrol gewoon standaard op de goedkoopste A4 in de configurator.

        Login om te reageren
        • rrk147 zegt

          24 januari 2019 om 19:52

          @eklasse: oké, valt mee

          Login om te reageren
    • dijan zegt

      24 januari 2019 om 17:51

      @rrk147: Automaat wel gratis ,Denk dat dat meer kost dan de CC.

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        24 januari 2019 om 19:21

        @dijan: voor zo’n geval van 40k had een automaat en cruisecontrol standaard moeten zijn…

        Login om te reageren
      • rrk147 zegt

        24 januari 2019 om 19:45

        @dijan: wellicht heeft dat te maken met marges, en niet zo zeer met de prijs an sich

        Login om te reageren
    • stuko zegt

      24 januari 2019 om 18:26

      @rrk147: vreemd genoeg had mijn CLA Shooting Brake standaard ook geen cruise control.

      Volgende maand wordt mijn zakelijke auto, een VW Polo geleverd, die heeft dan zelfs weer adaptive cruise control standaard! How bizar ;-)

      Login om te reageren
      • futse zegt

        24 januari 2019 om 19:31

        @stuko: das Premium he. Duits premium dan toch…

        Login om te reageren
    • menaz zegt

      24 januari 2019 om 19:42

      @rrk147: Audi is niet leverbaar met ACC, aangezien daar niet mee kan worden bumpergekleefd.

      Login om te reageren
      • siemi zegt

        25 januari 2019 om 00:17

        @menaz: die afstand die de acc aan houd is serieus erg. 80 meter bij 100kmh. Irritant.

        Login om te reageren
  8. mashell zegt

    24 januari 2019 om 17:24

    Comfortaandrijving is de nieuwe naam voor quattro? Dit artikel rammelt erger dan een Audi 80 1.9 TDI met 300.000km op de klok.

    Login om te reageren
  9. lekkaah zegt

    24 januari 2019 om 17:33

    Dat gaat hem niet meer worden met Audi, 2004-2010 waren de hoogtijjaren

    Login om te reageren
    • johnhert zegt

      24 januari 2019 om 19:28

      @lekkaah: De hoogtijdagen liggen nog iets verder terug. In de jaren 90 maakte Vw prima auto’s. Vanaf 2005 is het juist héél hard achteruit gegaan…

      Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    24 januari 2019 om 17:37

    Is cruisecontrol serieus een optie op een auto van dit kaliber? Zwaar kansloos. Wel leuk dat de A5 weer ronde uitlaten krijgt, waar zie je dat nog?

    Login om te reageren
    • porscheboy zegt

      24 januari 2019 om 17:42

      @dutchdriftking: nieuwe Mercedes cla 43amg

      Login om te reageren
      • eklasse zegt

        24 januari 2019 om 18:51

        @porscheboy: Nee: gewoon standaard, zie de configurator op Audi.nl

        Login om te reageren
        • eklasse zegt

          24 januari 2019 om 18:53

          @eklasse: Never mind…. Audi prutsers

          Login om te reageren
      • Dickie zegt

        24 januari 2019 om 18:55

        @porscheboy: zag vanmiddag een E53 en een C43 die hebben allebij ook ronde uitlaten.

        Login om te reageren
  11. jossebos zegt

    24 januari 2019 om 17:39

    Collega had 1.4 besteld. Deze is uit productie genomen. Hij rijdt nu dus een 2.0 150 pk (48V) benzinemotor. Maar dat er nu al weer facelift is, pfft. Kan ze bijna niet meer onderscheiden

    Login om te reageren
    • maxidyne zegt

      24 januari 2019 om 17:48

      @jossebos: 48 kleppen?

      Login om te reageren
      • rrk147 zegt

        24 januari 2019 om 19:52

        @maxidyne: 48 volt misschien?

        Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      24 januari 2019 om 20:19

      @jossebos: kijk eerst even naar de schrijver van het stuk.. er is geen nieuwe facelift.

      Login om te reageren
      • jossebos zegt

        24 januari 2019 om 23:13

        @kareljansen: niet in het artikel, wel als je ook de link leest, wat ik dus niet heb gedaan

        Login om te reageren
  12. johnwaters zegt

    24 januari 2019 om 17:39

    In België vanaf 33.277€ Iemand moet die mooie Nederlands wegen betalen.

    Login om te reageren
  13. TDI-goeroe zegt

    24 januari 2019 om 18:07

    geen letter over een TDI-blok…

    Login om te reageren
    • johnwaters zegt

      24 januari 2019 om 18:13

      @tdi-goeroe: de autopers leeft van de fabrikanten, dus de fabrikanten beslissen wat er geschreven wordt. Zo eenvoudig is dat. Degene die denkt dat de AB redactie liefdadigheidswerk doet heeft het plaatje niet begrepen.

      Login om te reageren
  14. jcjc zegt

    24 januari 2019 om 18:40

    Lees ik nou goed dat cruise control niet standaard is??

    Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      24 januari 2019 om 20:22

      @jcjc: zo lijkt het wel ja. Maar zo is het dus niet. Prachtig artikel waar werkelijk geen hout van klopt..

      Login om te reageren
  15. brera22 zegt

    24 januari 2019 om 21:04

    Flinke prijzen.

    Login om te reageren
  16. clubbtraxx zegt

    24 januari 2019 om 23:40

    Vind die A4 in het blauw anders wel heel smakelijk. Ik hou wel van een traditionele sedan ipv al die suffe SUVs.

    Login om te reageren
  17. freezzr zegt

    25 januari 2019 om 08:26

    Wat ziet die auto er enorm gedateerd uit.

    Login om te reageren
  18. cloverleaf zegt

    25 januari 2019 om 10:16

    Voor de v40 lease sletten na de promotie. Targets weer gehaald, hoppa naar Suitsupply! Dat je een coupe (a5) rijdt met maar liefst 150pk kraait geen haan naar. En die lekkere doch ietwat naieve directie secretaresse ziet enkel de 18” s line velgen… Nee, Audi is het niet voor mij. Maar zal die secretaresse in kokerrok zal ik zeker doen!

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      25 januari 2019 om 14:37

      @cloverleaf: Je klinkt gefrustreerd; is het slechts afgunst of een trauma ?

      Login om te reageren
      • vondick zegt

        25 januari 2019 om 19:58

        @dawwg: ik snap m wel. Audi roept bij mij ook een soort bewijsdrang-gevoel op

        Login om te reageren
      • cloverleaf zegt

        26 januari 2019 om 00:50

        @dawwg: nee hoor geen van beide. Ik zou er zelf nooit voor kiezen. Veel betere en leukere alternatieven. Maar veilig en priemjum

        Login om te reageren
  19. deboes zegt

    25 januari 2019 om 21:38

    Wannabeegadget

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North