Dit zijn de prijzen van nieuwe G63’s op NL kenteken

Auteur: , 49 Reacties

Even inventariseren.

Dit zijn de prijzen van nieuwe G63's op NL kenteken

De meeste leveringen van de nieuwe Mercedes-AMG G 63 zullen dit jaar plaatsvinden. Desondanks waren er een aantal lucky birds die de sleutels van zijn of haar G 63 vorig jaar al in ontvangst mochten nemen. Dit zijn vroege exemplaren, waar klanten vermoedelijk met de aankondiging meteen op de bestel-knop hebben geramd. In december zijn er ook wel wat G 63’s bij de dealer gearriveerd, maar deze werden nog even binnengehouden om ze begin 2019 een kenteken te geven.

Op Autojunk.nl is de nieuwe AMG inmiddels vijf keer gespot. De prijzen variëren aardig. Het is natuurlijk maar net hoe gek de optielijst is ingevuld. Een nieuwe G 63 begint bij 230.364 euro. Niemand die een kaal exemplaar neemt. Van de eerste gespotte exemplaren is een exemplaar met een prijskaartje van 244.297 euro de ‘goedkoopste’. Ander feitje: slechts één G 63 op Autojunk heeft niet voor zwarte velgen gekozen, de rest wel. Daarnaast lijken Amsterdam en Rotterdam hofleveranciers te worden van de G 63, zoals het heurt. Klik op het plaatje om meer foto’s te bekijken.

TS-155-T – zwart – 244.297 euro
Black on black. Er was weinig fantasie voor nodig bij de configuratie. De auto kon in elk geval snel geleverd worden. Het is één van de eerste nieuwe exemplaren die op kenteken kwam.
Dit zijn de prijzen van nieuwe G63's op NL kenteken

TR-402-H – grijs – 247.630 euro
Deze AMG werd gespot in herfstachtige omstandigheden. De eigenaar was er ook vroeg bij, want de Mercedes staat al sinds september op kenteken. Geen poespas, een grijze kleur met zwarte velgen maakt de auto één met het stadsbeeld.
Dit zijn de prijzen van nieuwe G63's op NL kenteken

TX-293-S – blauw – 253.426 euro
De enige uit dit lijstje met een ‘chique’ uitstraling. Voor zover je van chique kunt spreken bij een blaffende AMG. De G is blauw van kleur in combinatie met grijze velgen.
Dit zijn de prijzen van nieuwe G63's op NL kenteken

TV-117-R – zwart – 264.383 euro
Dat gaat nog een dilemma worden op de parking van feestjes van de nouveau riche. Net als het eerste exemplaar is deze AMG zwart, met zwarte velgen en rode remklauwen. Beetje creativiteit mensen!
Dit zijn de prijzen van nieuwe G63's op NL kenteken

TP-908-N – zwart – 271.776 euro
Deze eigenaar zag de bui al hangen. Ook hij koos voor een black on black-samenstelling, maar de velgen werden voorzien van een rood randje. Weet je toch je eigen G 63 te vinden op dat ene feestje. Het is niet de enige extra waar de eigenaar voor gekozen heeft. Met een prijskaartje van 271.776 euro is dit voorlopig het duurst gespotte exemplaar op Autojunk.
Dit zijn de prijzen van nieuwe G63's op NL kenteken



49 reacties

Voor de grap even samengesteld voor NL en BE in Mysticblauw en jeetje wat blijkt het toch weer een lekkere scheve prijsstelling. In BE vanaf 156k tegenover 230k in NL. In mijn samenstelling kwam ik in BE nog net over de 190K… volgehangen met opties tegenover 265k in NL.. voor die 75k koop je toch een leuke A klasse er dan bij!
@aalt: Tja, wij hebben in NL weer mooi aangelegde stoepjes en grasveldjes. Dat is ook wat waard.
@berlinetta: Mee eens, dat is hier in BE niet altijd het geval ;)
@aalt: In Belgie moeten ze eens bij wegwerkzaamheden eens fatsoenlijk aangeven waar en hoe hard men moet rijden.
@bmw2coupeeigenaar: 70, 50, 30 in stukken van 300m, soort van structuur wat ik in de afgelopen jaren ben tegengekomen… staat er niet altijd even netjes bij idd…
@bmw2coupeeigenaar: ik houd altijd aan maximaal 30 in heel België.
@berlinetta: Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op aangezien dat dmv andere belastingen word verkregen. De overheid besteed haar geld gewoon helemaal verkeerd. Ontwikkelingshulp, subsidies voor windmolens, het obsessief terugdringen van c02, noem het maar op. Allemaal onnodige kosten die wanneer deze niet werden gemaakt, belastingen zouden kunnen verlagen.
@basr32: pvv stemmers haal je er altijd zo tussenuit. Belastingen zijn niet leuk maar wel degelijk nuttig. We staan er Europees en internationaal toch behoorlijk goed op, op heel veel fronten. Als je daar geen gebruik van wilt maken, en geen belastingenen wilt betalen kan je beter in Venezuela ofzo gaan wonen.
@kenner: Oke dus als ik tegen onnodige verspilling van belastinggeld ben dan ben ik een pvv’er? Duidelijk… Ik stem op Forum voor Democratie.
@kenner:

NL .. fak Yeah ..
@basr32: Ik zeg ook nergens dat de aanleg van die stoepjes en parkjes door de BPM wordt betaald toch? Ik doelde op het feit dat wij in NL ontzettend veel belasting betalen en dit is wat we daar onder andere voor terug krijgen. Niet zo serieus doen joh.
@berlinetta: die heb ik dan liever niet, asfalteren die grasvelden! 😜
@spykerboy: Van mij mogen ze die kosten ook besparen.
@aalt: leuk en A klasse in 1 zin? BPM moet worden afgeschaft! Schuld van de EU!!! Oh wacht ;)
@cloverleaf: nou ja voor de doelgroep die graag een Mercedes rijden? Ik pas er voor iig, geef mij maar iets minder pretentieus en wat niet gereden wordt door bep. Bevooroordeelde personages.
@aalt: Daar hebben alleen enorm bevooroordelende mensen last van…
@lekbak: agreed, maar zelf rijd ik liever iets wat de ‘meute’ niet rijd, in mijn geval Japans, blijft persoonlijke mening uiteraard.
@aalt:

Iemand moet Brussel betalen ..
@lincoln: Ja en na 20 jaar Euro en alle heisa met de EU kan ik nu niet zeggen dat we er gelukkiger van zijn geworden, integendeel…
@aalt: ik wel. De EU maakt het mij persoonlijk mogelijk om buiten Nederland te werken. En de Euro maakt reizen door Europa een stuk gemakkelijker. De EU maakt het verdienmodel van Nederland, diensten leveren en goederen verslepen mogelijk.
@mashell: true, zelf ben ik ook gaan werken/leveren in andere EU landen dus niet alleen maar slecht echter zijn er (zoals altijd) de positieve en negatieve kanten.
@aalt: de mens zijn natoer kan echter niet laten vooral de negatieve zijden te overbelichten, en de (veel groter in aantal?!) positieve zijden helemaal niet te zien…
@onehp: dat laatste vergt immers zaken zoals ze nu zijn als niet vanzelfsprekend aannemen, en bovendien kunnen bedenken (denken blijft moeilijk) hoe het veel slechter had kunnen zijn…
@Onehp: ja, slechter kan het altijd bijv: huidige situatie UK is ook niet iets waar we blij van zouden worden, die onzekerheid.

Mijn eerdere comment naar Lincoln had wellicht iets anders geformuleerd moeten worden ;) ben zeker niet tegen EU al zijn niet alle keuzes even begrijpelijk en/of verstandig
@aalt: Ik denk dat je je daar aardig in vergist. De EU heeft zoveel dingen mogelijk en makkelijker gemaakt, maar daar hoor je nooit iets over omdat het allemaal goed gaat. Het enige wat je hoort, zijn de negatieve kanten. Onderschat de kracht van vrij verkeer van personen en goederen en een gezamenlijke munt niet. Daar zullen de Britten ook nog wel achter komen als ze daadwerkelijk uit de EU stappen.
@berlinetta: zoals ik al aan Maswell aangaf, alles heeft positive en negatieve kanten.
@berlinetta: Dat kun je wel zeggen. Maar zolang de zuidelijke delen van Europa aan het infuus zitten, betalen jij en ik de hoofdprijs voor onze auto’s.
@bmw2coupeeigenaar: Ik ben het wel met je eens dat de EU in zijn huidige vorm niet optimaal is. Van mij had het een stuk kleiner mogen blijven. Al die gekke Oostbloklanden en misschien zelfs wel enkele Zuid-Europese landen eruit.
Dan blijft alleen de vraag nog wat er in de containers zit en waar ze naartoe verscheept zullen worden…
Gisteren nog een grijze met zwarte velgen gespot vanuit het kantoor op de 8 ste verdieping.
Zelfs van zo’n hoogte ziet een kenner dat het om een nieuwe G63 AMG ging.
Ik vind de nieuwe zoveel minder gaaf dan de ouwe. Echt ontworpen met de Russische oligarch en Arabische sjeik in het achterhoofd. Zeker te begrijpen maar veel te kitscherig naar mijn smaak.
@cloverleaf: Jet is ook echt een verschil van dag en nacht he…
@bartteeuwen: het* Helaas hebben we ook bij aanvang van 2019 nog geen edit-knop.
@bartteeuwen: subtiele maar essentiele verschillen
TV-117-R mijn upload.. hier in de buurt rijden helaas ook alleen maar rijkere mensen rond met saaie kleuren toch wel weer jammer..
Lekker inspiratieloos al dat black-on-black en grey-on-black.
Worden weinig auto’s mooier van in mijn ogen, hoogstens zien ze er goedkoper uit. Maar dat kan natuurlijk ook de doelstelling van de eigenaar geweest zijn.
Kan je eigenlijk ook de militaire versie kopen bij mercedes?
@baklava: Je kunt tegenwoordig wel weer een professional kopen. Het zou kunnen dat de militaire versie hierop gebaseerd is. Dan zou je die (zonder de specifieke aanpassingen) dus nog kunnen kopen. Maar ik vermoed dat de militaire variant op de originele g-klasse is gebaseerd (w460) en is niet meer te krijgen. Al 30 jaar niet meer.
@lekbak: ah. Dan zou ik gewoon voor de professional gaan. Heb je veel meer aan deze voetballerseditie
Toch liever het oude G-ontwerp. De nieuwe oogt mij wat aaibaar en vind ik niet passen bij de G. Dat rauwe randje is daarmee teniet gedaan vind ik.
@ghost: De echte G hebben ze 30 jaar geleden al afgemaakt. Daarna is het een handtasje geworden…
@lekbak: dat zeg ik toch ook?!
Stripverhaal op wielen ..
Die laatste met rode accenten betreft een Edition 1. Vandaar de prijs denk ik.
Overigens jammer om te zien dat iedereen inderdaad vrij saai is. Je bestelt een icoon, maak er dan wat speciaals van. Ik heb net een olijfgroene geconfigureerd met een espressobruin interieur en ‘gewoon’ de standaard 20″ zilvergrijze velgen met grijze remklauwen. Een deftige verschijning (voor een G63). Lijkt me veel leuker om te hebben dan dat zwart en grijs!
Best duur, zo’n tuinschuur
Reed laatst een mat zwarte edition 1 langs me in Amsterdam. Dus zullen er wel meer dan 5 op kenteken staan
Ik zou deze in het knalgeel kopen
doe mij maar de 6×6 versie

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).