• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk los

Auteur: ricardo, gepost 13 augustus 2014 om 17:42 – 88 Reacties

Afbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk losAfbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk losAfbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk losAfbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk losAfbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk losAfbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk losAfbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk losAfbeelding Dodge laat Charger SRT Hellcat met 717 pk los

Dodge Charger SRT Hellcat
In een sedan. IN EEN SEDAN!

Dodge gaat de laatste tijd erg lekker qua absurde vermogensafgiften. Eerst met de SRT Hellcat-behandeling voor de Challenger, nu leggen ze dezelfde 6,2 liter supercharged HEMI V8 in de vierdeurs Charger. Waarmee het zowel de M5 als de E63 AMG voorbijstreeft in absolute vermogensaantallen. (Of dat ook op de circuits het geval is, moet nog blijken.)

De achtcilinder geeft de hellepoes een vermogen van 707 hp, omgerekend naar Europese maatstaven (ps) is dat 717 pk, piekend bij 6.000 toeren per minuut. Het maximale koppel komt uit op een rubberpijnigende 881Nm @ 4,400 tpm.

De Dodge sprint van 0 naar 100 km/u in de tijd dat je een keer luidkeels ‘MURICÁÁÁÁÁÁ!’ roept, oftewel 3,7 seconden. Voor de topsnelheid geeft Dodge een niet misselijke 328 km/u op. Om dit geweld te beteugelen wordt de Dodge Charger SRT Hellcat uitgerust met grotere Brembo-remmerij (6 zuigers per remklauw voor, vier zuigers achter) en plakkerige Pirelli P-Zero-banden om 20-inch velgen. Om er ook normaal mee te kunnen rijden zonder dat je de straat blauw zet van de bandenrook zodra je ook maar naar het gaspedaal kijkt, is er een modus die het vermogen begrenst op zo’n 500 pk.

De auto werd gepresenteerd op Woodward Dream Cruise 2014, een pk-feestje in Detroit (zie foto). Aanvullend beeldmateriaal volgt.

UPDATE: nu met gallery en een filmpje!

Ook interessant!

  • Mijn Auto: Dodge Charger SRT Hellcat (717 pk) van Jan
    Mijn Auto: Dodge Charger SRT Hellcat (717 pk) van Jan
  • Dodge droombaan
    Droombaan beschikbaar bij Dodge; Chief Donut Maker
  • Het doek valt voor de brute Hellcat
    Het doek valt voor de brute Hellcat
  • Jonge Ricky Bobby
    Dodge gaat de snelst sprintende auto ooit maken

Nieuwste artikelen

  • Vergeet F1, er komt een goede racefilm aan met Tom Cruise
  • Tesla Robotaxi evenement wordt gigantische sof
  • Chinese super-EV blijkt afschrijvingskanon
  • Video: Auto ramt gebouw, rijdt weer weg
FacebookTweetPinLinkedIn

charger, Dodge, hellcat, srt

Vorig bericht: « Hebben importauto’s recht op lagere BPM als ze zuiniger worden gemaakt?
Volgend bericht: Mercedes MLC, het wapen tegen de BMW X6 [video] »

Lees Interacties

Reacties

  1. brabander zegt

    13 augustus 2014 om 17:45

    Retedik! Murica’

    Login om te reageren
  2. tupperware zegt

    13 augustus 2014 om 17:46

    Ik was al niet kapot van de Charger en daar gaan die 717pk niets aan veranderen.
    Doe mij de Challenger maar, mag ook zonder dat Hellcat gedoe, die PK’s krijg je alleen onder ideale omstandigheden op een dragstrip aan het asfalt.
    De rest van de tijd zit het je alleen maar in de weg..

    Login om te reageren
    • papa zegt

      13 augustus 2014 om 20:02

      @tupperware: ik vond hem in het begin ook niet mooi, maar de verschillende facelifts hebben hem goed gedaan. Als hellcat is het natuurlijk de ideale auto om dagelijks in de file te staan in de randstad.

      Login om te reageren
  3. fejjie zegt

    13 augustus 2014 om 17:46

    Leuk voor als je elke week een nieuw paar banden wil monteren. Als je grip wil zal je ergens anders moeten gaan shoppen. 3,7s naar 100 met 700+pk, in de jaren 90 kwam je daar nog mee weg, tegenwoordig moet daar toch echt een halve seconde vanaf.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      13 augustus 2014 om 17:50

      @fejjie:
      Je hebt helemaal gelijk, met 3,7 sec kan je absoluut niet meer mee komen met het hedendaagse verkeer en je wil de boel natuurlijk niet ophouden hè….

      Login om te reageren
      • fejjie zegt

        13 augustus 2014 om 19:05

        @jrk68: Ja, want dat is de reden waarom ze deze auto gemaakt hebben, voor het hedendaagse verkeer.

        Login om te reageren
    • 6cylinder zegt

      13 augustus 2014 om 17:57

      @fejjie: Zuurpruim. Gaat toch om de lol. 500 Pk of 700, maakt geen reet uit.

      Login om te reageren
    • EJS zegt

      13 augustus 2014 om 18:04

      @fejjie:

      Het gaat wel om een grote, zware, achterwielaangedreven sedan hè? Uiteindelijk kan ik zo niet veel rwd auto’s van dit formaat/gewicht bedenken die dit substantieel sneller doen. Jij wel?

      Login om te reageren
      • fejjie zegt

        13 augustus 2014 om 19:06

        @EJS: In een rechte lijn zijn er een paar duitse concurrenten die iets sneller zijn, maar wel 150pk minder hebben. Op een circuit rijden ze dit monster waarschijnlijk compleet verloren.

        Login om te reageren
        • EJS zegt

          13 augustus 2014 om 20:03

          @fejjie:

          Noem dan eens een RWD-sedan van dit formaat die dit sneller doet? Volgens mij blijven ze allemaal boven de 4 seconden hangen.

          Login om te reageren
          • w0o0dy zegt

            13 augustus 2014 om 20:06

            @EJS: en dan met een handbak

            Login om te reageren
        • frietjemet zegt

          13 augustus 2014 om 20:42

          @fejjie: Zal behoorlijk meevallen anno 2014

          Login om te reageren
        • mopar zegt

          13 augustus 2014 om 20:46

          @fejjie: ach praat toch geen onzin man, er is geen enkele Duitse sedan die 0-100 in minder dan 3,7 seconden doet…..

          Login om te reageren
          • sir_smokalot zegt

            13 augustus 2014 om 20:55

            E63 AMG S: 3,6 sec.

            Login om te reageren
            • guusboum zegt

              13 augustus 2014 om 21:14

              @sir_smokalot: Die heeft dan ook awd…

              Login om te reageren
              • baasbas zegt

                13 augustus 2014 om 21:17

                @guusboum: …en 132 pk minder

              • guusboum zegt

                13 augustus 2014 om 21:18

                @baasbas: voor de 0-100 sprint is dat waarschijnlijk voordeliger ook!

              • E34M5Touring zegt

                13 augustus 2014 om 22:46

                @baasbas: Motor is zwaar underrated, als ik sommige dyno runs mag geloven tikt ie stock al bijna 650pk aan. Motortrend heeft em onder andere al een keer getest tijdens Head to Head.

            • mopar zegt

              14 augustus 2014 om 04:12

              @sir_smokalot: die heeft launch control, awd, moderne automaat en is nog lichter ook. Zo bijzonder vind ik dat niet dan. Daarnaast is die 3.6 alleen als je launch control gebruikt, en er staat zelfs in de handleiding dat je dat ivm de transmissie niet al te vaak mag gebruiken….

              Login om te reageren
          • baasbas zegt

            13 augustus 2014 om 20:58

            @mopar: E63 AMG S (3,6)
            …
            dat is er 1 die ik weet.. nog altijd niet ‘een paar’
            Welke mis ik dan nog?

            Login om te reageren
            • mopar zegt

              14 augustus 2014 om 04:10

              @baasbas: ja met 1tiende. Maar die wagen heeft launch control, awd en een supermoderne automaat.

              Daarnaast is die motor zwaar underrated en is zo’n e klasse nog altijd 150 kilo lichter dan zo’n charger. Dus zo bijzonder vind ik dat niet.

              Login om te reageren
              • baasbas zegt

                14 augustus 2014 om 09:35

                @mopar: De Charger heeft ook gewoon een moderne fancy 8 traps automaat (van ZF). En hoezo ‘maar 1 tiende’? Fejjie zegt dat er een aantal Duitse concurrenten zijn die sneller zijn, ik weet er maar 1. Oké met 1 tiende, maar die voldoet dus aan zijn stelling.

              • mopar zegt

                14 augustus 2014 om 13:28

                @baasbas: nix fancy aan die auto van de charger, gewoon een wet clutch koppelomvormer. daarnaast is een e63 geen concurrent, is zelfs in the states meer dan 2x zo duur.

                En met AWD, een verplichte automaat en een niet uischakelbaar ESP systeem weet ik nu al welke van de 2 leuker is om te rijden.

              • baasbas zegt

                14 augustus 2014 om 15:30

                @mopar: Niks fancy? Je kan verschillende profielen kiezen waarbij je power, schakeltijden en launch control aan kan passen. Het is de ZF 8HP die op het moment zeer veel gebruikt wordt (en terecht volgens mij). Dat is echt een mooi ding. Hier in NL gaat de Charger helaas een achterlijke prijs krijgen en ja, daarmee is het opeens wel een E63 concurrent.

                Ja, AWD kan een argument zijn. Maar de automaat niet. De Charger is ook automatic only. Hoe ze rijden, sja. Van de Duitse 3 staat AMG van oudsher bekend als de hotrod. Maar ik denk dat de Charger de E63 een precisie instrument kan laten lijken. Zo jammer dat de belastingdienst zo inhalig is, zonder twijfel zou ik de Charger kiezen. Maar voor E63 AMG S geld… Dan zou ik toch iets langer moeten nadenken. Een Wagon is voor mij wel een grote plus…

              • mopar zegt

                14 augustus 2014 om 22:05

                @baasbas: dat is nou het verschil tussen ons, jij denkt en ik weet. Ik weet precies hoe zo’n SRT charger rijdt en kan je vertellen dat het erg weinig onder doet voor een AMG. Een “M” is het bij lange na niet maar vergeet niet dat die charger ondanks z’n hoge gewicht toch een bijna 50/50 gewichtsverdeling heeft.

              • baasbas zegt

                14 augustus 2014 om 23:27

                @mopar: ah, jij hebt een charger hellcat en een e63 amg s gereden. Nou geluk voor mij dat jij jouw wijsheid wil delen hier

              • mopar zegt

                15 augustus 2014 om 06:38

                @baasbas: eff goed lezen Bassie. Ik heb inderdaad een normale SRT-8 versie van de charger gereden en ik weet dat die qua rijgedrag niet veel afwijkt van deze, dat hebben ze zelfs bij TFL opgemerkt. Daarnaast rijd ik zelf een 300C, een wagen die voor 95% onderhuids identiek is aan een Charger dus mijn “wijsheid” klopt helemaal. Die E63 (non “S”) heb ik maar een halve dag kunnen uitproberen en die is gewoon minder leuk om te rijden. Punt uit. Niet zo denigrerend doen Bassie, we kunnen niet allemaal de autos rijden die we willen, dat weet ik. Maar dan kan je het sarcasme alsnog achterwegen laten….

        • TheVeenmeister zegt

          13 augustus 2014 om 21:58

          @fejjie: Misschien dat de beste Italianen, welke Dodge nu in handen hebben, hier ook een stevige vinger in de pap hebben. Dat zag je al bij de handling van de laatste Viper. Die is veel beter als van de oude. Dat zal met de Challenger en de Charger niet anders zijn denk ik…

          Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 augustus 2014 om 19:31

      @fejjie: Justin Bell (je weet wel, lange afstand-kampioen) zegt dat de remmen uitstekend zijn, de handling zeer nauwkeurig en de auto is prima te plaatsen… Prima track auto dus. Wel weegt deze auto meer dan de meeste wagens waarmee jij deze vergelijkt en dat wreekt zich idd op banden en zie je terug in een “langzamere” 0-100 tijd. Maar vertel… Hoeveel auto’s met handbak kun jij opnoemen die 0-100 sneller doen onder 1,5 ton aanschafprijs?

      Van 100-200 rijdt deze die spullen compleet het snot voor de ogen en op het circuit zul je serieus moeten kunnen sturen wil je zoveel snelheidsverschil in bochten goedmaken…

      Login om te reageren
      • baasbas zegt

        13 augustus 2014 om 20:38

        @w0o0dy: Handbak optie zie ik niet terug bij de Charger (wel bij de Challenger)

        http://www.drivesrt.com/2015/charger-srt-hellcat/

        Login om te reageren
  4. brayen zegt

    13 augustus 2014 om 17:49

    En ik weet wat ik wil voor mijn kerst …
    Iemand hier vrijgevig gezind?

    Login om te reageren
  5. bullzeyersn zegt

    13 augustus 2014 om 17:49

    Moddervet

    Login om te reageren
  6. dodge-hemi zegt

    13 augustus 2014 om 17:51

    Hier word mijn dag opgecharged van :))
    Mopar or no car

    Login om te reageren
  7. norge zegt

    13 augustus 2014 om 17:56

    Terug tjoenen naar 70 peeka , invoeren voor een habbekrats en opendraaien die boel..

    Login om te reageren
  8. schellekens006 zegt

    13 augustus 2014 om 17:56

    Toch blijf ik de 1968 dodge charger veel vetter vinden.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      13 augustus 2014 om 18:10

      @schellekens006:
      Tja, ’68 is dan ook een heel goed bouwjaar….

      Login om te reageren
      • norge zegt

        13 augustus 2014 om 19:53

        @jrk68: Helemaal met je eens…

        Login om te reageren
  9. kees66 zegt

    13 augustus 2014 om 18:04

    “Eerst met de SRT Hellcat-behandeling voor de Charger….”
    Moet Challenger zijn natuurlijk….

    Login om te reageren
  10. heidekonijn zegt

    13 augustus 2014 om 18:06

    Maar hij is lelijk, LELIJK. Heeft iets van een puber die een homersimpsoncar heeft getekend.

    Afin, volgende vraag zal zijn : kan iemand hem chippen? Want daar moet meer uit te halen zijn, toch? (dat was sarcasme btw)

    Login om te reageren
  11. rammillius zegt

    13 augustus 2014 om 18:11

    Eerste bocht rechtdoor? Denk dat, dat allang verleden tijd is. Ben benieuwt naar de eerste circuittest.

    Login om te reageren
  12. ablogjunk zegt

    13 augustus 2014 om 18:13

    Voor 1/3 van de prijs NL op de VS markt waarschijnlijk. Als je dit voor je deur wilt hebben, buk dan maar alvast.

    Login om te reageren
  13. spidermann zegt

    13 augustus 2014 om 18:23

    Lekker!

    Login om te reageren
  14. gtwillem zegt

    13 augustus 2014 om 18:25

    Nice! Als ik in de states had gewoond en het geld had ik hem direct besteld. Is een stuk leuker dan een BMW, Merceses of Audi. (Of welke sedan dan ook)

    Login om te reageren
  15. c-ad zegt

    13 augustus 2014 om 18:31

    Komt deze ook met een zwarte en rode sleutel net als bij de Challenger Hellcat?

    Login om te reageren
  16. series2 zegt

    13 augustus 2014 om 18:33

    Super dik! Al zou ik denk ik ook voor de Challenger versie gaan. Evengoed is ie zoveel vetter dan al die zakelijke, correcte meuk zoals een rs7 ofzo.

    Login om te reageren
  17. series2 zegt

    13 augustus 2014 om 18:34

    Alhoewel… meuk is een groot woord natuurlijk…

    Login om te reageren
  18. joost1990_2 zegt

    13 augustus 2014 om 18:48

    Dus, maandag weer een nieuwe rijtest? :)

    Login om te reageren
  19. jasperjvr zegt

    13 augustus 2014 om 18:53

    Dat is nog eens een musclecar

    Login om te reageren
    • carmasterr zegt

      13 augustus 2014 om 21:15

      @jasperjvr:

      Nope, vierdeurs.

      Login om te reageren
  20. E34M5Touring zegt

    13 augustus 2014 om 19:14

    Jammer dat ze geen tussensprintcijfers melden. Ben wel benieuwd wat deze doet 80-200km/h of iets dergelijks. Zeulen als een MoFo. Cool spul.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 augustus 2014 om 20:04

      @E34M5Touring: 1/4mile in 11.2 sec…. Niet veel fabrieksspul dat dit bijhoudt…

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        13 augustus 2014 om 20:08

        @w0o0dy: Damn, moet je nagaan wat zo’n ding doet op een paar goeie dragbanden.

        Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          13 augustus 2014 om 20:11

          @E34M5Touring: 10.8 dacht ik…

          Login om te reageren
        • w0o0dy zegt

          13 augustus 2014 om 20:34

          @E34M5Touring: video met Justin Bell

          http://youtu.be/91jRLQa5U8E

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            13 augustus 2014 om 20:46

            @w0o0dy: Nice!! Had em nog niet gezien. Beer van een auto zeg. 10.8 op drags is wel heftig hoor. Bijna een factory stock auto in de 10 sec. Met handbak en dat gewicht. Als je dr een transbrake opzet met drag gearbox heb je met minimale aanpassingen een angstig snelle dragcar.

            Login om te reageren
          • sir_smokalot zegt

            13 augustus 2014 om 20:59

            Elke keer dat ik een Amerikaan ‘aluminum’ hoor zeggen ga ik een beetje dood van binnen.

            Login om te reageren
            • w0o0dy zegt

              13 augustus 2014 om 21:34

              @sir_smokalot: aluminum-vergiftiging? Nog nooit van gehoord ;-P

              Login om te reageren
            • papa zegt

              13 augustus 2014 om 23:05

              @sir_smokalot: dat slaat als een tang op een varken. Je kan net zo goed zeggen dat je sterft als een belg allee zegt. Dit vooral ook omdat aluminium niet gemeengoed was toen de usa werd bezocht door colombus

              Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      14 augustus 2014 om 19:27

      @E34M5Touring: Dodge claimt zelfs 11.0 voor de 1/4 mile van de Charger SRT Hellcat!

      Login om te reageren
  21. babbaloerie zegt

    13 augustus 2014 om 19:25


    Iemand?

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      13 augustus 2014 om 19:28

      @babbaloerie: dat is toevallig! Ik moest denken aan de Mitsubishi Diamante (soortgelijke neus)!

      Login om te reageren
      • carmasterr zegt

        13 augustus 2014 om 21:14

        @gtwillem:

        Die noemen wij hier toch gewoon Galant?

        Login om te reageren
        • toyotafortuner zegt

          14 augustus 2014 om 01:11

          @carmasterr: Nope. De Diamante opereerde in een hoger segment dan de Galant. De Diamante moest namelijk een Honda Legend killer worden. En de Galant moest concurrentie bieden tov Accords (uit mijn hoofd, correct me if i’m wrong)

          OT: De ultieme Fuck You naar de Duitse powerhouses!

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            17 augustus 2014 om 12:09

            @toyotafortuner: Heette die niet Sigma in NL?

            Login om te reageren
  22. jan-paul_kramer zegt

    13 augustus 2014 om 19:59

    Jay Leno heeft er al mee mogen spelen: https://www.youtube.com/watch?v=MWMjR3r-nsI

    Login om te reageren
  23. wimbers zegt

    13 augustus 2014 om 20:02

    deze in donkerblauw metallic met beige leer en met de neus van een challenger graag.

    Login om te reageren
  24. jan-paul_kramer zegt

    13 augustus 2014 om 20:11

    In Amerika kun je trouwens kiezen tussen 3 modus voor het vermogen:
    Street: 300 pk
    Race: 500 pk
    Track: 707 pk

    Login om te reageren
  25. baasbas zegt

    13 augustus 2014 om 20:17

    Nou, doe er maar een. In een iets minder opvallende kleur. Trekhaak eronder…

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      13 augustus 2014 om 21:04

      @baasbas: Trouwens, maak daar B5 Blue van…

      Login om te reageren
      • thomcarspotter zegt

        18 augustus 2014 om 21:29

        @baasbas: hmm kwijlen!

        Login om te reageren
  26. petrolpower zegt

    13 augustus 2014 om 20:59

    Meer dan een Aventador! Echt belachelijk veel

    Login om te reageren
  27. TheVeenmeister zegt

    13 augustus 2014 om 22:01

    I want to have zo’n ding! Ultieme papa bak!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      13 augustus 2014 om 22:31

      @TheVeenmeister:
      Strak plan, 1 keer goed optrekken en de koters liggen met maxicosi in de kofferbak….

      Login om te reageren
  28. kapiteinaudi zegt

    13 augustus 2014 om 22:28

    Het front van die auto ziet er een beetje raar uit, maar het heeft wel iets. Heel gaaf ding eigenlijk!

    Login om te reageren
  29. RobUSA zegt

    13 augustus 2014 om 22:31

    Moet ik dan toch m’n ZL1 gaan inruilen ? Nope er is geen hellcat convertibe !?
    Bummerrr. Maar wat een heerlijke auto, ben wel benieuwd of ze hem naar de Ring brengen om hem echt te kunnen meten met de ZL1 en andere Ring grootheden.

    Login om te reageren
  30. RobUSA zegt

    13 augustus 2014 om 22:33

    P.S. en ben benieuwd naar het prijsje hier …eerst maar ff een proefrit maken :)

    Login om te reageren
  31. RobUSA zegt

    13 augustus 2014 om 22:41

    P.P.S. Zal ergens zo rond de $60-65K zijn denk ik.. hahaha lachen toch voor die power/pk’s.
    Daar heb je in NL een Golf GTI voor met als optie een leren armsteun hahaha. Sorry ..NOT.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      13 augustus 2014 om 23:43

      @RobUSA: here you go
      We learned at the media launch of the entire 2015 Dodge Challenger lineup that the SRT Hellcat package would carry a base price of $59,995 plus destination of $995. That would lead to a base MSRP of $60,990, but the official Dodge ordering information states that the out the door base price – with gas guzzler tax and destination – starts at $61,053 with the 6-speed manual transmission. Opting for the new heavy duty TorqueFlite 8-speed automatic transmission increases that base MSRP to $62,636.

      This base price for the Hellcat Challenger includes your choice of eight exterior colors –Sublime, Pitch Black, Bright White, TorRed, Jazz Blue, Billet Silver, Granite Crystal and B5 Blue –along with your choice of Black Premium Leather or Red and Black Premium Leather inside.

      Login om te reageren
      • spidermann zegt

        14 augustus 2014 om 10:01

        @w0o0dy: damn Full options is omgerekend EUR 46,858 (bron: oanda.com).

        Login om te reageren
  32. Carreza zegt

    13 augustus 2014 om 22:44

    Breng dat ding eens snel naar hier, ome Sergio! Alvast bedankt.

    Login om te reageren
  33. MaartenD zegt

    14 augustus 2014 om 03:15

    Al draagt een aap een gouden ring. .het is en blijft een lelijk ding…

    Login om te reageren
    • mopar zegt

      14 augustus 2014 om 07:52

      @maarten020: nou dan hoef jij iig geen gouden ring te kopen, bespaart je weer wat geld….

      Login om te reageren
      • MaartenD zegt

        15 augustus 2014 om 23:23

        @mopar: anders ga je even een potje janken berry…

        Login om te reageren
  34. darkwolf zegt

    14 augustus 2014 om 08:00

    Nieuwe ultieme get-away car? ipv de audi’s die begrenst zijn op 250 of 280 (met een extra gat in je portomonee), daar kan oom agent met zijn getunende volvo’s toch ook komen?

    om eerlijk te zijn vind ik het uiterlijk meer dan geslaagd, meer dan de vorige en moderner als de challanger (in mijn ogen)

    Login om te reageren
  35. mclarenf1lm zegt

    14 augustus 2014 om 13:05

    Ik ben benieuwd naar de amerikaanse prijs, en ik wil zeker nog wel een keer naar een chrysler jeep dodge dealer gaan om een exemplaar te bewonderen.
    Verder vraag ik me af hoe hij in het echt brult, de video van de challenger beloofde in ieder geval iets goeds.

    Login om te reageren
  36. 991gt3rs zegt

    14 augustus 2014 om 21:59

    Heb je hier een vrachtwagen rijbewijs voor nodig?

    Login om te reageren
    • mopar zegt

      15 augustus 2014 om 06:39

      @991gt3rs: Heb je voor een 911GT3RS een paar lederhosen met bijbehorende vederhoed nodig?

      Login om te reageren
  37. mafjah zegt

    18 augustus 2014 om 19:16

    Wow, geweldige auto. Jammer dat de meeste mensen in NL het nooit kunnen permitteren om zo`n auto aan te schaffen. De belastingdienst gooit er uiteraard nog een behoorlijke schep BPM bovenop. Misschien dat ik er over een jaar of vijftien eentje aan kan schaffen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North