• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ford Mustang Shelby Cobra GT500 KR

Auteur: autoblogger, gepost 31 maart 2007 om 12:38 – 71 Reacties

Ford Mustang Shelby Cobra GT500 KR


Shelby toont op de NY Autoshow wderom een nieuwe en snellere Mustang. Het persbericht (“the most powerful Mustang to date” yada yada) is een herhaling van de GT500, alleen nu met 40 paardjes extra. De toevoeging KR staat voor King of the Road.

En als ik het goed begrijp dan heeft Shelby zich nog steeds niets aangetrokken van het commentaar dat Jeremy onlangs had. In de betreffende aflevering van TopGear zagen we de Mustang Shelby vs. de Mustang Roush, waarbij de versie van Roush het veel beter deed (met minder pk), vergelijkbaar met het fragment uit Clarkson’s DVD The Good The Bad And The Ugly. Het onderstel is volgens Shelby beter “getuned” maar verder weinig verandering: Chassis engineers worked closely with the engine department in a holistic approach to the development of the KR, tuning the suspension to best optimize the engine enhancements.

De Shelby Cobra GT500 KR kent een gelimiteerde oplage van 1000 units. Maar wat doet die afzichtelijk lange antenne daar?!?

Ford Mustang Shelby Cobra GT500 KR
Ford Mustang Shelby Cobra GT500 KR
Ford Mustang Shelby Cobra GT500 KR

Ook interessant!

  • Ford Mustang Shelby GT500 rijtest
    Ford Mustang Shelby GT500 rijtest video
  • Nieuwe Ford Mustang maakt gelijk debuut als brute GT3 racer
  • Ford laat de Mustang Mach-E naar benzine ruiken
  • Deze ongekend brute roadster met V10 gaat onder de hamer

Nieuwste artikelen

  • Deze optie zou verplicht moeten worden
  • Bij McLaren heerst pure paniek
  • BMW zet reuzestap in autonoom rijden
  • Gaat de Mégane met verbrandingsmotor een comeback maken?
FacebookTweetPinLinkedIn

Ford, mustang, shelby, tuning

Vorig bericht: « Column nu: Overdosis autonieuws
Volgend bericht: Chery Shooting Sport Concept »

Lees Interacties

Reacties

  1. SJOERD zegt

    31 maart 2007 om 12:42

    Je kan beter zeggen: ‘Wat doen die afzichtelijke luchtinlaten op de neus en die gare chromen wielen daar?’! Ik vind die antenne nog wel wat hebben trouwens.

    Login om te reageren
  2. K. zegt

    31 maart 2007 om 12:56

    King of the Road without bends.

    Login om te reageren
  3. kris zegt

    31 maart 2007 om 12:57

    niet mooi om eerlijk te zijn
    antenne moet eraf
    luchtinlaten zijn ook niet mooi
    Old School Mustang is nog altijd het beste :)

    (btw: De naam KR is goed gevonde :D)

    Login om te reageren
  4. Fej zegt

    31 maart 2007 om 12:58

    De amerikanen zullen het nooit leren he!

    Login om te reageren
  5. C12 zagato zegt

    31 maart 2007 om 12:58

    Nee dank je, misschien leuk om te zien maar niet om te hebben. Beetje over the top.

    Login om te reageren
  6. fubar zegt

    31 maart 2007 om 12:58

    al een hele verbetering vergeleken met t origineel

    Login om te reageren
  7. David USA zegt

    31 maart 2007 om 13:11

    Sjeusss, wat een dikke vette brute wagen zeg! Zo bruut zou elke auto eruit horen te zien!

    Login om te reageren
  8. Solstice zegt

    31 maart 2007 om 13:15

    Is die lange spriet op het voorspatbord daar soms ook onder het mom van “retro” daar neergezet?
    Verder is de auto vooral een bijna exacte kopie van de ’68 GT500 KR, niet echt origineel natuurlijk, wel erg lekker :-)

    http://automobile.2405.com/automobile_gallery/Shelby/Mustang_GT_500_KR/index_zh.html

    Login om te reageren
  9. hans449 zegt

    31 maart 2007 om 13:19

    hebbe hebbe hebbe!!

    Login om te reageren
  10. PieterA zegt

    31 maart 2007 om 13:20

    De nieuwe Mustang is gewoon lelijk, niets boven het origineel!

    Login om te reageren
  11. M3 E92 zegt

    31 maart 2007 om 13:28

    Off the record:

    Hier kunnen gratis tickets verkregen worden voor de wedstrijd Van Belcar en BTCS belgium morgen op 1 april (this is not a joke): met onder meer vipers, mosler, ultima en vele porsche’s

    Ook naast het circuit zullen tal van supercars en andere snelle bloides te vinden zijn.

    http://www.iwebhosting.be/circuitzolder/

    Login om te reageren
  12. 500 zegt

    31 maart 2007 om 13:35

    Nee toch niet

    Login om te reageren
  13. floryn zegt

    31 maart 2007 om 13:38

    dit is wel iig een heel indrukwekkend stukje beeldhouwwerk en de velgen bevallen me wel ze zijn namelijk elegant en europees-dun maar ik vertrouw clarkson wel als hij zegt dat ze helemaal niks begrijpen van het tunen van een onderstel

    Login om te reageren
  14. MartijnGizmo zegt

    31 maart 2007 om 13:54

    Die antenne is natuurlijk voor de CB-radio: “breaker breaker, this is rubber duck, I’ve got myself an convoy” ;)

    Login om te reageren
  15. w0o0dy zegt

    31 maart 2007 om 13:55

    ik dacht zelf meer aan de afstandbediening……

    Login om te reageren
  16. pipil zegt

    31 maart 2007 om 13:55

    Die antenne is brilliant! Neemt je zo terug naar de jaren 60.

    Mooie interpretatie van retro.

    Sommigen onder jullie snappen de muscle car niet. Veel power uit een V8, veel gewicht, snel rechtdoor, rubbish handling.

    Dat is een muscle car, en deze Shelby slaagt daar goed in

    Login om te reageren
  17. kawouter zegt

    31 maart 2007 om 13:56

    De antenne is voor het zwarte driehoekige vlaggetje: Met zoveel vermogen en zo’n achterhaalde wielophanging zit een ongeluk niet meer in een klein hoekje, en duurt het vast niet lang voor deze auto de bijnaam ‘lijkwagen’ krijgt…

    Login om te reageren
  18. Zweedse chef zegt

    31 maart 2007 om 13:58

    Je moet gaan voor de Roush-Mustang, die heeft als enige getunede mustang fatsoenlijke vering.
    Is ook in Top-Gear geweest, het verschil in weggedrag tussen de Shelby en de Roush-Mustang was echt gigantisch.

    Login om te reageren
  19. Chukka zegt

    31 maart 2007 om 14:03

    dit is badass!! alleen die grote antenne met een kleintje vervangen en that’s it!!:D

    Login om te reageren
  20. Egon zegt

    31 maart 2007 om 14:15

    Vind ’t helemaal niks. Neus is best aardig maar die achterkant… Lijkt wel of deze auto zo uit begin jaren ’90 is gerold.

    Login om te reageren
  21. Egon zegt

    31 maart 2007 om 14:16

    Ze hebben daar in Amerika ook nog niet echt van Xenon gehoord… Lelijk al die amerikanen met halogene koplampen

    Login om te reageren
  22. nicky zegt

    31 maart 2007 om 14:18

    BRUUT

    Login om te reageren
  23. M Freak zegt

    31 maart 2007 om 14:21

    Supergave bak, maar die antenne moet zeker weg. En bedenk wel: t is een Shelby.

    Login om te reageren
  24. Tombnolz zegt

    31 maart 2007 om 14:35

    Dat ze die antenne maar mooi laten staan. Het staat hem! Voor de rest: echt knap. Die 2 extra luchtinlaten op de motorkap zijn mooi gevonden.

    Login om te reageren
  25. naish zegt

    31 maart 2007 om 14:44

    @zweedse chefje hebt gelijk, dit ding gaat echt de bocht niet door hoor.
    bij het tunen zijn ze de vering compleet vergeten en indien je top gear mag geloven is deze rampzalig

    Login om te reageren
  26. werner zegt

    31 maart 2007 om 15:01

    king of the road, laat me niet lachen.

    Login om te reageren
  27. 8C Competizione zegt

    31 maart 2007 om 16:18

    @ werner

    nou met 540+ pk kom je natuurlijk wel een heel eind hoor;) (op een recht stuk:P)

    Login om te reageren
  28. phantom zegt

    31 maart 2007 om 16:32

    Mooie kleurencombinatie

    Login om te reageren
  29. joris zegt

    31 maart 2007 om 16:40

    ja hoor phantom bijna alke showcar van een ford gt mustang gt of een fiesta st heeft die kleuren combinatie! en dan loop jij tel l*llen “mooie kleuren combinatie”‘

    Login om te reageren
  30. dekster zegt

    31 maart 2007 om 16:44

    waarschijnlijk kan je hem vast ook met een radiozender besturen…

    Login om te reageren
  31. stefan zegt

    31 maart 2007 om 17:04

    Heeft in nog steeds die onderstel uit 1850.

    Login om te reageren
  32. Ringgo zegt

    31 maart 2007 om 17:29

    Those silly amerikans! De toevoeging KR werkt wel op mijn lachspieren.

    Login om te reageren
  33. lincoln mark8 zegt

    31 maart 2007 om 17:51

    bigmouth strikes again…. geweldig geil.

    Login om te reageren
  34. 200sx zegt

    31 maart 2007 om 18:11

    mooiste en stoerste muscle die er is, en zou hij een goeie wegligging hebben is het niet echt meer een muscle, die zijn alleen maar voor brute kracht gemaakt en voor het mooie geluid.

    Login om te reageren
  35. Xemurai zegt

    31 maart 2007 om 18:22

    Super gave bak, maar die antenne… :S

    Login om te reageren
  36. Chief_S5 zegt

    31 maart 2007 om 19:50

    Voor mij nu de beste Amerikaanse wagen die ik tot zover heb gezien. Alleen die antenne moet er zeker af! Of we klappen em in en gebruiken het gewoon niet. Ik vind de luchtinlaten en de velgen de auto eigenlijk helemaal afmaken.. Ik vind em wel wat mooier dan de opvolger van vroeger.: http://www.ultimatecarpage.com/pic.php?imagenum=1&carnum=563

    Login om te reageren
  37. Chief_S5 zegt

    31 maart 2007 om 19:51

    Sorry die laatste zin was niet echt nederlands, ik bedoelde dat ik em mooier vond dan het model van vroeger..

    Login om te reageren
  38. HUMMFREAK zegt

    31 maart 2007 om 20:45

    Echt een mooie bak, Hij lijkt echt sprekend op de oudere versie!

    Login om te reageren
  39. Markus zegt

    31 maart 2007 om 22:05

    Gave bak. Paar andere velgjes en de overtollige badjes eraf en gaan!

    Login om te reageren
  40. Citrofiel zegt

    31 maart 2007 om 22:21

    Haha! Lol. Die antenne. Leuk gevonden, maar het ziet er niet uit.

    Login om te reageren
  41. Frank zegt

    1 april 2007 om 09:48

    Deden Europeanen het nu ook maar eens zo. Super wat een wagen

    Login om te reageren
  42. Brecht zegt

    1 april 2007 om 13:07

    kunnen ze deze ook in toom houden zonder elektronica zoals de gwne gt 500 !!
    EEUUH !!! NEEE

    Login om te reageren
  43. Frits zegt

    1 april 2007 om 22:42

    King of the Road…. wat een ellende. Hebben ze vast erg lang over na gedacht. Tis trouwens net een radiografisch ding met die antenne… lol

    Login om te reageren
  44. Spoor zegt

    2 april 2007 om 11:38

    Echt hoe haal je het in je hoofd om er zo’n lelijke antenne op te zetten nou was ik al geen fan van amerikaanse auto’s en dit slaat gewoon ALLES achterlijke amerikanen met hun leleijke paarden.

    Login om te reageren
  45. Jordey zegt

    2 april 2007 om 18:48

    Snap dat dan, tis een bestuurbare auto;)

    Login om te reageren
  46. phantom zegt

    2 april 2007 om 19:39

    @Joris
    Dan kan het nog wel mooi zijn

    Login om te reageren
  47. Markus zegt

    2 april 2007 om 21:44

    @ Frits: nee hoor, gewoon even in het archief gekeken. In de sixties hadden ze ook al een KR versie.

    Login om te reageren
  48. estingo zegt

    4 april 2007 om 08:13

    Het is zo dat het nu wel 40 pk meer heeft dan een ford gt, wat op merkelijk is want die weten ze wel goed voor bochtjes te kunnen maken (op die kleine bezine tank na dan)

    Maar meer pk in een mustang stoppen om hem een echte killer te laten worden is erg overdreven, maar goed het verkoopt he.

    Antenne kan echt niet meer :S maar goed dat is al op meerdere site gezegt

    Login om te reageren
  49. Arne zegt

    5 april 2007 om 12:16

    nice car

    Login om te reageren
  50. USA-car zegt

    17 april 2007 om 16:46

    hey,,

    waarom altijd zo negatief over Amerikaanse auto’s?

    Tis tog geweldig?!!

    Duitse auto’s vind IK bijvoorbeeld allemaal uit 1 koek gesneden! niks an!
    net als een vw touareag…net een golf met grotere banden! OMG

    naja laterrr

    Login om te reageren
  51. M Freak zegt

    29 april 2007 om 11:31

    IS dit niet die die ze eerst bij TopGear testten??
    Dit is de auto van ROUSH als ik t goed heb.
    En die normale (blauw met witte strepen heeft geen 500 pk, maar 446).

    Login om te reageren
  52. Andreas Lischer zegt

    3 mei 2007 om 01:46

    ziet er goed uit heb nooit gezien zoiets maar wat houdt kr eigenlijk in? gewoon het zelfde gt500 dan bijgewerkt ofzo? trouwens heefd die auto nu wel in automaat? waneer gaan ze keer met automaat maken? ik zie nooit een nieuwe shelby rijden die nooit automaat heefd zonder te schakelen. is tog veel beter? anders moet je zo moeilijk aan die versnelling klooien:(

    Login om te reageren
  53. Octaandrinker zegt

    10 mei 2007 om 20:55

    leve asobakken leve de ozonlaag

    Login om te reageren
  54. Jeff Ajit zegt

    7 juni 2007 om 17:43

    Geef mij maar van de Mustang serie
    de Mustang Shelby GT 500 uit 1968 en van deze tijd heb ik liever de Amerikaans Corvette C6 ;)

    Login om te reageren
  55. kid zegt

    13 juni 2007 om 17:20

    vette car maar wat kost die nu in nederland????? en hoeveel per land zij de oplagen???? de link hierbovene bevat de combie foto van de mustang

    Login om te reageren
  56. "Zoef de Haas" zegt

    17 juni 2007 om 00:11

    Ah ja. Hij is niet zo verkeerd…. Ik heb pas een stukje meer gereden in de Ford Mustang Shelby GT500 (automaat) van 2006 op een 100km weg. Het is alleen jammer dat als je 100km/h rijd en je drukt je rechtervoet tot de bodem in, dat na zo’n 1400mtr de begrensor inkickt!!! Uhmm 3x raden hoe hard je dan gaat!!!

    …ff serieus ..wat een bak, echt Super, wat een Power. Het maakt niet uit of je nu 20-40-80-120km/h of wat dan ook gaat. Je duwt dat gas in en je hoort een echte Amerikaanse V8 brullen en je bent weg en je ziet de auto’s 8ter je alleen maar kleiner en kleiner worden. Waarom heeft deze auto eigelijk nog een radio, alleen de motor is al een genot voor je oren. Een echt nadeel is van deze auto is dat je zo snel bent dat je bij plankgas niet merkt of 100, 200 of tot de begrensor gaat, je hoort geen verschil, je vliegt alleen maar, niet normaal. Oh ja, de miles staan groot (+/- zo groot als je muiswiel) aangegeven en de km/h zijn net zo klein als de F-toetsen op je toestenbord aangegeven. Als je ff snel op je teller wil kijken hoe hard je gaat (km/h) moet echt ff goed kijken, maar daar heb je geen tijd voor. Wat ’t inparkeren betreft, is dit wat lastiger door de kleine draaicirkel, de afstandsbediening ziet er ook niet zo “peppie” uit en op de 8ter bank kan alleen een kind zitten, maar daar koop je deze auto niet voor. Wat een beest!!!

    Login om te reageren
  57. "Zoef de Haas" zegt

    17 juni 2007 om 00:14

    Ah ja. Hij is niet zo verkeerd…. Ik heb pas een stukje meer gereden in de Ford Mustang Shelby GT500 (automaat) van 2006 op een 100km weg. Het is alleen jammer dat als je 100km/h rijd en je drukt je rechtervoet tot de bodem in, dat na zo’n 1400mtr de begrensor inkickt!!! Uhmm 3x raden hoe hard je dan gaat!!!

    …ff serieus ..wat een bak, echt Super, wat een Power. Het maakt niet uit of je nu 20-40-80-120km/h of wat dan ook gaat. Je duwt dat gas in en je hoort een echte Amerikaanse V8 brullen en je bent weg en je ziet de auto’s 8ter je alleen maar kleiner en kleiner worden. Waarom heeft deze auto eigelijk nog een radio, alleen de motor is al een genot voor je oren. Een echt nadeel is van deze auto is dat je zo snel bent dat je bij plank gas niet merkt of 100 of 200km/h gaat, je hoort geen verschil, je vliegt alleen maar, niet normaal. Oh ja, de miles staan groot (+/- zo groot als je muiswiel) aangegeven en de km/h zijn net zo klein als de F-toetsen op je toestenbord. Als je ff snel op je teller wil kijken hoe hard je gaat (km/h) moet echt ff goed kijken, maar daar heb je geen tijd voor. Wat ’t inparkeren betreft, is dit wat lastiger door de kleine draaicirkel, de afstandsbediening ziet er ook niet zo “peppie” uit en op de 8ter bank kan alleen een kind zitten, maar daar koop je deze auto niet voor. Wat een beest!!!

    Login om te reageren
  58. Andreas Lischer zegt

    10 augustus 2007 om 15:00

    heey zoef de haas heb jij in die shelby gt500 transmissie met automaat gezeten? want ik zie aleen maar schakel bakken. hoeveel heb je in die auto automaat gereden? ik geloof zeker best dat een beest is maar ik zie nog nooit rijden in nederland. we willen ook een keertje proef mee rijden maar dat kan waarschijnlijk niet heh? we hebben nooit een automaat gereden met de shelby gt500 van 2007. maar wel een mustang gt. dat is in alkmaar. maar dat is een blauwe met bage leer automaat. heeft 300 pk in zitten maar ja. ik zie nooit een shelby gt500 2007 met automaat.

    Login om te reageren
  59. Zoef de Haas zegt

    6 november 2007 om 23:56

    Beste Andreas,

    Zucht..ff goed lezen bouwjaar 2006, niet 2007. Als je voor 2006 wil gaan staat er nu heel toevallig een op de site van autoweek, Automaat, FORD (USA) MUSTANG GT V8 Shelby uitvoering

    http://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=4320789&sprid=83358868&cache=no

    Dus ’t kan waarschijnlijk wel heh… echt in Echt want daar ligt kennelijk het bedrijf die er een verkoopt!

    Succes!!

    De Paashaas

    Login om te reageren
  60. timmie zegt

    2 januari 2008 om 14:29

    een porsche of een bmw heeft veel pks en gaat door de bocht ( BOORRRRIINNGGG )
    bij zoon amerikaan moet je op je tellen letten wat je doet. die pedaal schreeuwt er om om naar beneden gedrukt te worden. en als je dan je bochtje wat te hard pakt, jah, je zal dan rondgaan, dat is een feit. zoon mustang is ontembaar, en wordt waarschijnlijk je dood gedurende het zware bochtenwerk. maar hey dat noem ik juist de thrill van met zoiets te rijden.
    ik verveel mij dood in een porsche.

    ik kwam op een meeting op het duivelsbergcircuit iemand tegen met zoon 2007 shelby gt 500 ( garage waarvoor die werkte had er zo 1 geimporteerd, doen ook aston martine, lambo en andore exotische zooi )

    kerel zij zelf. met die aston martin voel ik me veilig, die auto helpt mij door de bocht ( bij wijze van spreke )
    die shelby, die probeert je constant te verleiden die gas dieper in te drukken en je dan te grazen te nemen.

    zoon amerikaan als dit is gewoon verkeerd ( zuipt veel, niet te houden enz… ), maar toch zo leuk

    Login om te reageren
  61. joey zegt

    21 januari 2008 om 12:25

    de oudere types hadden ook al zo’n soort luchtinlaten in de motorkap.
    maar dit is gewoon classy

    Login om te reageren
  62. Ton zegt

    7 mei 2008 om 07:54

    De kleur stelling is niet mijn smaak en die antenne moet weg maar voor de rest niets meer aandoen.

    Login om te reageren
  63. jan de jong zegt

    19 november 2008 om 19:37

    SUPERRRRRRRRRRR vet
    alleen die antenne weg en mischien in de kleuren van gone is 60 seconds

    Login om te reageren
  64. Jip zegt

    26 februari 2009 om 09:32

    Die afzichtelijke antenne hadden ze weg mogen laten, het is net zo’n afstands bestuurbaar geval. Verder vind ik het een prachtig ding

    Login om te reageren
  65. Zeeltje zegt

    31 maart 2009 om 15:21

    weet zeker als jullie ‘m konden betalen jullie ‘m ook zouden rijden :P

    (en met betalen bedoel ik niet aanschaffen, maar qua brandstof etc)

    Login om te reageren
  66. XDarkForestX zegt

    11 april 2009 om 17:08

    Ik vind de Ford Mustang Shelby GT500KR best een mooie auto, al zeg ik het zelf.
    Het is ook een hele mooie auto in de nieuwe Knight Rider 2009 series.

    Kijk eens zelf. ;) http://www.zcars.com.au/images/knight-rider-kitt-auction1.jpg

    Login om te reageren
  67. XDarkForestX zegt

    11 april 2009 om 17:09

    Oh ja, op dit plaatje zie je die lelijke antenne tenminste niet. :D

    Login om te reageren
  68. Nelo zegt

    1 juni 2009 om 16:23

    Zo’n antenne vervang je makkelijk door een veel korter exemplaar..trouwens ik denk niet dat er ook maar iemand is die zich eraan ergert als ie weer ’s dikke strepen trekt bij het stoplicht. Feit is gewoon dat je deze auto koopt vanwege alles wat ie voorstelt. Hij is breed, luid, laag, ongegeneerd..en dat is het aantrekkelijke aan deze auto. Je koopt hem niet vanwege z’n superieure handling, want dan koop je mijn inziens een BMW (M), Mercedes (AMG), Porsche of iets anders in die richting. De Mustang is nu eenmaal een auto met een cultstatus en ze zijn ook vrij simpel wat betreft de hele constructie. Soms hoeft het niet altijd hightech of extreem fijngeslepen te zijn om de grootste lol ermee te hebben. Je zou misschien een tegenpool kunnen bedenken zoals de Nissan GT-R. Werelden van verschil en toch zou ik ze beide willen hebben en iedere ochtend weer twijfelen met welke je de garage uitrijdt.

    Login om te reageren
  69. shelbyknight zegt

    9 juni 2009 om 15:26

    een schelby hoe vet man is geen betere auto te vinden en mooier, zeker niet als je hem in knight rider stijl hebt dan is hij hellemaal geweldig. dit is wel een andere reactie dan die erste paar, die zijn gewoon gek ze weten niet waar ze het over hebben. alleen die antenne mag misscien wel weg. hij is gewoon perfkt. dikke doei

    Login om te reageren
  70. thomas-jan zegt

    16 augustus 2009 om 20:29

    zo zeker wel mooi!

    Login om te reageren
  71. Arne zegt

    9 september 2009 om 14:12

    hehe ik vind deze auto supper gewoon ik ga me laater ook 1tje koopen

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North