• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ga van vogelvrij naar kogelvrij met deze A8 W12

Auteur: jaapiyo, gepost 26 oktober 2019 om 19:57 – 31 Reacties

Afbeelding Ga van vogelvrij naar kogelvrij met deze A8 W12Afbeelding Ga van vogelvrij naar kogelvrij met deze A8 W12Afbeelding Ga van vogelvrij naar kogelvrij met deze A8 W12Afbeelding Ga van vogelvrij naar kogelvrij met deze A8 W12Afbeelding Ga van vogelvrij naar kogelvrij met deze A8 W12

pantser
Zoals de advertentie al zegt: IDEALE KOGELWERENDE AUTO VOOR BIJVOORBEELD ADVOCATEN, DRUGSDEALERS EN AMBTENAREN!

Zit jij in de crew van Ridouan Taghi? Zoek je nieuw vervoer omdat de banden van je vorige Audi zijn lekgeschoten door de politie? Dan hebben wij de nieuwe ride voor jou gevonden! Het is een Audi A8 W12 uit 2005, met een bescheiden kilometerstand van 76.821 kilometer. De A8 W12 van deze generatie (D3) was de eerste Audi die ooit de inmiddels welbekende Single Frame grille kreeg, dus ondanks de leeftijd van de auto ziet ‘ie er nog redelijk fris uit. Een mooi contrast dus voor de louche zaakjes die jij ermee gaat ondernemen.

De auto is gepantserd en voldoet aan de B7 norm, dus hij is bestendig voor vrijwel alle pistolen en geweren. Wel zo handig als je voor die strafvermindering toch maar gaat snitchen. De verkoper zweert dat je veilig zit, ook als meerdere mensen tegelijk op je schieten. Niet onbelangrijk gezien de vorige alinea is dat de banden ook volledig bulletproof zijn. Dit keer zal de politie het dus niet zo makkelijk hebben om je af te stoppen. Let wel op dat je voldoende koopwaar van handen laat wisselen, want goedkoop zijn de banden niet als je ze een keer moet vervangen: ze kosten 2.300 Euro per stuk exclusief montage.

Sowieso is het rijden in deze dikke Audi natuurlijk geen goedkope aangelegenheid. De pantsering heeft de auto een loodzware zuipschuit van 3.250 kilo gemaakt. Moeite heeft de W12 niet met het gewicht, maar hij moet natuurlijk wel de nodige voeding hebben om al die massa een slinger te geven. Enfin, voor de details van het verbruik kan je contact opnemen met de verkoper, die verder overigens zo anoniem mogelijk wil blijven. Misschien is het wel het type waar ook nog goede zaken mee te doen zijn. Voor dertig ruggen kan je komen babbelen. Pief paf poef een mailtje wegschieten dus!

Dank aan @magnetron voor de tip!

Ook interessant!

  • Voel je stijlvol én veilig in deze Audi A8 occasion
  • Laatste Audi A8 twaalfcilinder
    Laatste Audi A8 met twaalfcilinder krijgt rare bijnaam
  • Is dit de lekkerste Audi S8 van Nederland?
  • Video: Audi onderstuurt tegen vrachtwagen aan

Nieuwste artikelen

  • Video: Zijn Golf-rijders over de hele wereld hetzelfde?
  • Dit zijn alle nieuwe auto’s die in 2026 uitkomen
  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
FacebookTweetPinLinkedIn

A8, Audi, gepantserd, occasion, zwart

Vorig bericht: « Special: Rolls-Royce Phantom VII
Volgend bericht: MAX VERSTAPPEN PAKT POLE IN MEXICO!!1! [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. fendercd60 zegt

    26 oktober 2019 om 20:10

    Geef ze nou geen ideeën om zo’n auto te kopen. ?

    Login om te reageren
  2. vbarchetta zegt

    26 oktober 2019 om 20:22

    Blijkbaar zijn er een hoop figuren die zo’n kogelvrije bak kunnen gebruiken, gezien de hoeveelheid “opgeslagen als favoriet” te zien in de marktplaats advertentie….

    Login om te reageren
    • awesome zegt

      26 oktober 2019 om 21:13

      @vbarchetta: een of ander louche kamerverhuurder heeft het openingstijd gedaan…

      Login om te reageren
  3. thomassnelweg zegt

    26 oktober 2019 om 20:24

    Misschien is ie van onze koning geweest.

    Login om te reageren
  4. iphonistvongates zegt

    26 oktober 2019 om 20:33

    Zijn niet ALLE wagens kogelvrij zolang deze nog niet geraakt zijn door kogels? Mijn wagen is volledig kogelvrij maar hij is NIET kogelwerend!

    Login om te reageren
    • mpgc zegt

      26 oktober 2019 om 22:18

      @iphonistvongates: en wat zit er dan in de kogellagers? ?

      Login om te reageren
      • iphonistvongates zegt

        26 oktober 2019 om 22:45

        @mpgc: Volgens een kenner zitten er in mijn geval tungsten/wolfraam perfectgevormde bolletjes in. De kogels die (waarschijnlijk) bedoeld worden in het artikel bestaan voornamelijk uit lood en hebben een voortstuwingstechniek….denk ik!? Scherpe opmerking trouwens ;-)

        Login om te reageren
      • 3246cm252kw zegt

        27 oktober 2019 om 02:56

        @mpgc: ja ik hoop ook dat zijn auto stuur kogels heeft want anders zal die wel niet zo lekker rijden hahahah

        Login om te reageren
  5. frank2b zegt

    26 oktober 2019 om 20:38

    30 ruggen! Geen geld voor een W12.

    Login om te reageren
    • monsieurleloure zegt

      26 oktober 2019 om 20:46

      @frank2b: En binnen een jaar of 5 weer hetzelfde uitgegeven aan onderhoud. Met alleen de banden zit je al op een derde, de rest aan de motor en automatische transmissie en elektrische componenten.

      Login om te reageren
      • bbjorn zegt

        26 oktober 2019 om 21:27

        @monsieurleloure: maar dat heb je toch in een weekje terug verdiend met de verkoop van je peppende poedersuiker?

        Login om te reageren
      • rikus zegt

        26 oktober 2019 om 21:30

        @monsieurleloure: Als je zo’n auto nodig hebt, zijn deze kosten wel je laatste zorg.

        Login om te reageren
      • T5Power zegt

        26 oktober 2019 om 21:36

        @monsieurleloure: En dat baseer je op?
        Ik heb sinds een jaar een A8 4.2 TDI van 2007 als daily die ik kocht met 447.000 km en er nu 466.000 km op heeft zitten.
        Bij aankoop heb ik er 2k aan onderhoud ingestoken (automaat preventief gespoeld, grote beurt etc) en sindsdien heeft ie nog geen Euro aan onderhoud gevraagd. Ik hoop dat dat zo blijft tot aan de volgende longlife beurt.
        De bouwkwaliteit van de A8 is uitzonderlijk (nog steeds geen rammels en uiteraard ook geen roest) en de V8 diesel is ook bulletproof. Wellicht dat de W12 storingsgevoeliger is, geen idee.

        Login om te reageren
        • jeanwillem zegt

          27 oktober 2019 om 02:34

          @T5Power: jouw A8 weegt ook geen 3250kg. Het extra gewicht zorgt wel voor extra slijtage aan oa onderstelrubbers, remmerij en schokdempers. Als ik de advertentie mag geloven kost een setje banden al een kleine 10k. Beurtje hier, slijtagedeel daar en je bent dus zo 20k verder in 5 jaar. En dat dus zonder echte reparaties.

          Login om te reageren
        • monsieurleloure zegt

          27 oktober 2019 om 05:45

          @t5power: 19000km…

          Login om te reageren
          • T5Power zegt

            27 oktober 2019 om 10:44

            @monsieurleloure: Heel goed. Je was al scherp zo op de vroege ochtend.

            Login om te reageren
        • thomasthomas zegt

          27 oktober 2019 om 11:50

          @T5Power: roep maar niet te snel je hebt pas 19000km gereden he!

          Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          27 oktober 2019 om 14:47

          @t5power: Ik mag toch hopen dat hij nog geen onderhoud nodig heeft gehad als je er 2k in hebt gestoken en je er pas 19k mee hebt gereden.

          Login om te reageren
  6. moveyourmind zegt

    26 oktober 2019 om 20:43

    Dat de carrosserie kogelvrij is zal best…

    Maar is de techniek ook bulletproof…

    ’t is wel een Audi…

    Login om te reageren
    • wimof zegt

      27 oktober 2019 om 11:14

      @moveyourmind: Ga eens op de Red Head youtube site kijken hoe betrouwbaar Mercedes en BMW wel zijn. En vernoem ze volgende keer in één adem.

      Login om te reageren
    • raoufff zegt

      27 oktober 2019 om 17:27

      @moveyourmind: dus een VAG, dus niet bulletproof helaas!!!

      Login om te reageren
  7. mashell zegt

    26 oktober 2019 om 20:50

    De foto’s zijn goed eerlijk, perfect voor als je hele kassen vol met bepaalde plantjes hebt. Dood of de gladiolen…

    Login om te reageren
  8. Robert zegt

    26 oktober 2019 om 21:15

    De Audi A8 (D3) is voor Audi wat de E38 7 Serie is voor BMW: een tijdloze schoonheid.

    Login om te reageren
    • stalensnuitje zegt

      26 oktober 2019 om 22:39

      @RRRobert: poeh, dat is voor mij toch echt de D2 hoor. W12 hoeft niet, een niet-verklote S8 is ook meer prima. Lekker Ronin nadoen ?

      Login om te reageren
  9. awesome zegt

    26 oktober 2019 om 21:18

    http://link.marktplaats.nl/m1473222821?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

    Doe mij deze maar. Zo veel vijanden heb ik niet, dus kogelwerend is niet noodzakelijk.

    Login om te reageren
    • nasty zegt

      27 oktober 2019 om 07:02

      @awesome: tegenwoordig hoef je geen vijanden te hebben om neergeschoten te worden -_-‘

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        27 oktober 2019 om 07:15

        @nasty: klopt, als je geen vijanden hebt maar foute vrienden wordt het ook link.

        Login om te reageren
  10. karaya zegt

    26 oktober 2019 om 21:27

    Zal een betere gewichtsverdeling hebben dan het origineel.

    Login om te reageren
  11. tstile zegt

    27 oktober 2019 om 09:48

    Eerste met singleframe gril? Nee, de D3 is nou juist een van de laatste dikke Audi’s die je nog zonder wanstaltig hekwerk op de neus kunt rijden:)

    Login om te reageren
    • awesome zegt

      27 oktober 2019 om 10:27

      @tstile: de D3 pre-facelift inderdaad. Misschien wel de mooiste A8 ooit.

      Login om te reageren
  12. evoness zegt

    27 oktober 2019 om 12:45

    Onderschat het onderhoud van een ‘zware bak’ niet. Iedere 15.000 km complete onderstelrevisie is bij de meeste B7/VR7-VR9 de normaalste zaak van de wereld. Km-stand zegt overigens ook niets over de staat van zo’n voertuig. Ze staan meer stil en stationair te draaien dan dat ze rijden. Vaak veel interne vervuiling in het blok met dure revisies tot gevolg.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North