• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hamilton vindt het Nederlands legioen stom

Auteur: jaapiyo, gepost 9 juli 2022 om 21:44 – 62 Reacties

Lewis Hamilton

Lewis Hamilton is niet te spreken over het Nederlands legioen naast de baan.

Lewis Hamilton had een zware middag vandaag in de Sprint Kwalificatie. Na zijn klapperrrrrr van gisteren in de kwalificatie, moest hij als tiende starten. In tegenstelling tot in de Sprint Kwalificatie in Brazilië vorig jaar, zat een geweldige opmars er dit keer niet in. Lewis kwam bij de start buiten zijn schuld om in aanraking met Gasly en verloor een paar plekjes. Vervolgens beet hij zich rondenlang stuk op de twee Hazen van Magnussen en Schumacher. Die laatste wist hij uiteindelijk nog te grazen te nemen, waardoor P8 en één puntje voor hem resteerde.

Klababber

Het had allemaal een stuk beter kunnen gaan als HAM gisteren niet klababber was gegaan. De Brit was namelijk serieus snel in de kwalificatie. Snel genoeg om in ieder geval in de eerste sector twee keer de beste tijd te pakken. Wat het uiteindelijk had kunnen zijn, zullen we nooit weten. Maar P4 was minimaal mogelijk geweest. Teammaat Russell ging ook biem, maar had toen al een tijd neergezet waardoor hij vandaag als vijfde van start mocht gaan. Omdat Lewis echter voor zijn crash alleen nog maar een hele trage banker lap op de klokken had gezet, werd het P10.

Gejuich

Op het moment dat LH44 de bandjes in vloog, steeg er luid gejuich op vanaf de tribunes. Die zijn, zoals inmiddels traditie is, vooral gevuld met in oranje uitgedoste fans. Dat is niet omdat McLaren opeens een enorme fanschare heeft, maar omdat het Ollanders zijn die onze held Max aanmoedigen. Deze fans joelden Hamilton uit, zoals vorige week andersom nog gebeurde door Britse fans jegens MV1.

Lewis vindt het legioen stom

Na de Sprint Kwalificatie werd Lewis voor het eerst gevraagd wat hij nu eigenlijk van vindt van het gedrag van het Nederlands legioen. De zevenvoudig kampioen gaat daarbij andermaal voor de ietwat hypocriete approach, gezien het feestje wat hij afgelopen jaar bouwde toen hij de Grand Prix van Engeland won nadat hij Max de baan af roste:

I don’t agree or condone any of that, no matter what. A driver could have been in hospital and you are going to cheer that? It is mind-blowing that people would do that, knowing how dangerous our sport is. I am grateful I wasn’t in hospital and wasn’t injured. You should never cheer someone’s downfall, someone’s injury or crash.

Lewis Hamilton, reed vorig jaar onze held Max het ziekenhuis in op Silverstone

Nuance

Om fair en balanced te blijven: Lewis voegde er gelukkig nog net wel aan toe dat Max ook niet uitgejoeld had moeten worden:

It shouldn’t have happened at Silverstone, and it shouldn’t have happened here.

Lewis Hamilton, vindt dat alleen koeien boe mogen roepen

Waarvan akte. Roep jij wel eens boe? Laat het weten, in de comments!

Ook interessant!

  • Video: FIA vindt Hamilton-move gewoon correct
  • Lewis Hamilton vindt Max Verstappen een bullebak
  • Hamilton Russell
    Hamilton vindt zijn eigen teamgenoot een vuile valsspeler
  • Lewis Hamilton vindt Amerikaanse ban op abortus walgelijk

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

crash, Formule 1, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Mercedes, oostenrijk, Racing, Red Bull Racing

Vorig bericht: « Mijn Auto: Maserati GranTurismo MC Stradale van Ricardo
Volgend bericht: Volkswagen gaat je laten ‘betalen per kilometer’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. dawwg zegt

    9 juli 2022 om 22:01

    Jammer dat de Laffe Lulu niet de ballen had om dit vorige week in Silverstone tegen-en-voor z’n thuispubliek te uiten – om vooral maar niet de focus op het Piquet verhaal af te leiden naar het veel relevantere 51g-incident van vorig jaar…

    Meneer speelt uitsluitend de moral-highground card als het ‘m verdomd goed uitkomt, vind ik eerlijk gezegd wel (nog) meer boe-waardig. Maar goed, ik ben dan ongetwijfeld ook een racistische hater met een oranje-brilletje omdat ik ‘m daarom denigrerend Laffe Lulu noem.

    Login om te reageren
    • bernoulli zegt

      9 juli 2022 om 23:16

      https://www.autoblog.nl/nieuws/verstappen-uitjoelen-niet-correct-aldus-hamilton-3364311

      Login om te reageren
      • glenneke zegt

        10 juli 2022 om 20:28

        Wat een gezeik allemaal wanneer houdt het een keer op. Zowel van Nederlandse en Britse kant ik hou mijn hart vast als F1 in Zandvoort z’n kamp opslaat

        Login om te reageren
      • dawwg zegt

        10 juli 2022 om 23:44

        Het ging niet om het boe-roepen na de kwalificatie vorige week, maar om het gejuich toen Max met 51G in de vangrail gebeukt werd vorig jaar … Maar blijkbaar is Lewis helaas niet de enige die dat alweer vergeten is :/

        Login om te reageren
    • vondudenstein zegt

      10 juli 2022 om 13:03

      Lol. Wat een faalbericht zeg.
      Niet alleen iets claimen, maar er ook nog eens 100% naast zitten.

      Van oranje reetridders zoals jij is de reden waarom normale F1 fans zich kapot schamen… jij bevestigt letterlijk wat Lulu stelt.

      Net zo kansloos als die voetbal mongolen.

      Login om te reageren
      • dawwg zegt

        10 juli 2022 om 23:42

        Sorry dat je het niet snapt kasplant; maar het ging niet om het boe-roepen na de kwalificatie; het ging om het juichen door het Britse publiek toen Max met 51G de vangrail ingebeukt werd vorig jaar; uiteraard durfde Lulu daar z’n eigen thuispubliek niet op aan te spreken. En dat je je eigen seksuele voorkeur hier loopt te projecteren zegt uitsluitend iets over jezelf … een beetje zelfreflectie zou geen kwaadkunnen nep-fan !

        Login om te reageren
  2. Elise zegt

    9 juli 2022 om 22:03

    Hamilton heeft wel een punt. Dat boe-geroep is erg kinderachtig. Als het nou in het heetst van de strijd zou gebeuren, dan was het nog steeds niet fraai maar wel enigszins te begrijpen.

    Login om te reageren
    • povel zegt

      9 juli 2022 om 23:10

      Ik vind het niet echt kinderachtig. Na vorig jaar zilverstone vind ik dit wel mooi. Hij verdient het. Het is ook sport daar horen emoties bij.

      Login om te reageren
      • MaartenD zegt

        10 juli 2022 om 01:29

        kinderachtige reactie

        Login om te reageren
      • 1jopie1 zegt

        10 juli 2022 om 11:08

        hoezo verdiend? die sukkel van een max zou het vorig jaar precies hetzelfde gedaan hebben bij lewis hij zou ook niet aan de kant gegaan zijn. racen noemen ze dit.

        Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      9 juli 2022 om 23:20

      Helemaal eens, echter had hij vorige week dan ook “zijn publiek” moeten toespreken. Het is een beetje hypocriet van hem, maar hij preekt wel vaker voor eigen parochie en gooit vaak zelf kolen op het vuur. In mijn ogen doet een echte kampioen dat niet

      Login om te reageren
      • pomoek zegt

        10 juli 2022 om 00:19

        @lekkerlinsrijden: zie de post van @bernoulli

        Login om te reageren
        • lekkerlinksrijden zegt

          10 juli 2022 om 08:43

          Die had ik niet meegekregen, bedankt voor de nuance

          Login om te reageren
  3. pechweg zegt

    9 juli 2022 om 22:05

    Mee eens! Als je juicht om een crash, ongeacht de coureur of het team, ben je toch wel een enorme droeftoeter.

    Login om te reageren
    • bietje zegt

      9 juli 2022 om 23:28

      Helemaal eens, ik vind ook dat het onsportief is om iemand uit te jouwen, maar toch vind ik het minder smakeloos dan de hypocrisie die HAM keer op keer ten toon blijft spreiden, om te zwijgen van zijn feestje na Cop’s Corner vorig jaar…

      …dus hij roept het ook wel over zichzelf af.

      Login om te reageren
    • bbjorn zegt

      10 juli 2022 om 10:18

      Ligt aan de crash, hij roept wel dat er iemand in het ziekenhuis had kunnen belanden, maar het was totaal geen harde crash, iedereen kon zien dat hij er gewoon zonder problemen uit zou komen, dus dan vind ik het niet zo’n punt, dan is het gewoon karma. Als het echt een harde klapper is kan je daar natuurlijk niet voor gaan juichen, maar ik hoop toch wel dat de meeste dat snappen

      Login om te reageren
  4. aadzor zegt

    9 juli 2022 om 22:30

    Geen idee hoe lang het gaat duren tot alle voetbalfans weer klaar zijn met formule 1 als Max geen succes meer heeft. Maar ik kijk er naar uit.

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      10 juli 2022 om 08:10

      Precies dit.

      Login om te reageren
    • Poulusma zegt

      10 juli 2022 om 10:01

      @aadzor

      Je haalt me de woorden uit de mond! Die mensen wisten niet eens wat F1 was voordat Max er aan mee deed!

      Om even op de woorden van Hamilton terug te komen, het was precies dat wat hij deed toen hij vorig jaar op Silverstone won en hij nog niet wist hoe Max eraan toe was toen hij in het ziekenhuis was! Maar Hamilton wist dat hij een dergelijk resultaat nodig had om Max zijn lijn van goede resultaten te doorbreken om nog kans te maken op een titelstrijd! Ik kan er nog niet over uit dat hij vorig jaar zo geholpen is doordat bepaalde regels eerlijk of oneerlijk zijn kant opvielen en dat hij daags na de race deed alsof hij van het kampioenschap beroofd was. Wel was hij toen zo sportief om na de race de winnaar te feliciteren!

      Login om te reageren
  5. rob5nismo zegt

    9 juli 2022 om 22:38

    Hamilton heeft een punt.
    Maar goed het zijn meestal de rotte appels die het voor de rest verpesten.

    Login om te reageren
    • adbrotjeknor zegt

      10 juli 2022 om 01:31

      Als het nou een enkeling was geweest, akkoord. Maar het was massaal en goed te horen. Moeten we niet doen.

      Login om te reageren
  6. janmetdelangeachternaam zegt

    9 juli 2022 om 23:14

    Snap ik heel goed

    Login om te reageren
  7. 560pk zegt

    9 juli 2022 om 23:15

    Hij heeft volledig gelijk. En vorige week zei hij dat geloof ik ook over de Engelse “fans” die juichten bij de uitglijder van Verstappen. De F1 wordt geteisterd door het type “voetbal hooligan” fan. Maakt niet uit of het voetbal, wielrennen, Koningsdag, voor mijn part darts, of F1 is, het gaat om bier zuipen en brallen.

    Login om te reageren
  8. bernoulli zegt

    9 juli 2022 om 23:18

    Hamilton heeft een punt.

    Hadden er meer kunnen zijn als ie niet gecrasht was in de kwalificatie.

    Login om te reageren
  9. kennone zegt

    9 juli 2022 om 23:33

    Ja, ik roep wel eens boe

    Login om te reageren
  10. wimof zegt

    9 juli 2022 om 23:34

    Ik als Belg zou (kunnen) stellen: het zij (maar) Hollanders!
    En daarmee is alles gesteld.

    Login om te reageren
    • rollingstoned zegt

      9 juli 2022 om 23:55

      Dat is zo’n beetje hetzelfde als zeggen dat de Walen en Vlamingen hetzelfde zijn 😜

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        10 juli 2022 om 06:42

        Zijn ze ook. Daar is zelfs een verzamelnaam voor: Belgen.

        Login om te reageren
    • adbrotjeknor zegt

      10 juli 2022 om 01:33

      Je begint een zin nooit met “ik”. Tweede zin een typfout. Derde zin, eindelijk zonder fouten.

      Login om te reageren
    • drdre1 zegt

      10 juli 2022 om 08:27

      Ghehe… Dat zeggen wij ook over Belgen, maar dan over andere zaken. Zo heeft iedereen wel iets. Maar on topic: de media speelt ook weer een rol om dit soort dingen te verlichten. Max Vs Lewis. Dat wordt lastig voor de media als Lewis stopt….

      Login om te reageren
  11. maferick74 zegt

    9 juli 2022 om 23:44

    Over moraalridders gesproken…. iedereen juicht als een tegenstander zichzelf uitschakelde. Iedereen lachtte toen Hamilton in 2021 niet naar binnen ging om vers rubber te halen en max wel. Iedereen lachtte toen ze Toto hoorde roepen Nein michael nein. Maar nu… allemaal tere zieltjes, je mag niet meer tegen iemand zijn, alleen voor je eigen held. Vertellen jullie ook geen Belgenmoppen meer omdat je daarmee een heel volk in een keer te kakken zet? Hamilton zal vast wel n toffe peer zijn buiten het circuit (ik ken hem niet zo goed) maar als hij moeite heeft om een Haas voorbij te komen, dan vind ik dat grappig. En als hij van de baan schuift dan ben ik daar content mee (en nee hij hoeft niet invalide te raken maar alleen wel uitgeschakeld)

    Login om te reageren
    • etronabt zegt

      10 juli 2022 om 09:36

      Ik vind dat je om verkeerde strategie e.d. Best mag lachen en juichen, dat is toch prima. Maar het is toch netter om dat niet te doen als iemand crasht. Uiteraard kan je er als zoiets voor de coureur goed afloopt, wel erg blij mee zijn.
      Ik vind het zonde dat de F1 met het oranje legioen een beetje afdaalt naar voetbal fan niveau. Laten we het een beschaafde sport houden. Straks kan je met een Mercedes shirt alleen nog onder ME begeleiding naar Zandvoort.

      Login om te reageren
    • etronabt zegt

      10 juli 2022 om 09:36

      Ik vind dat je om verkeerde strategie e.d. Best mag lachen en juichen, dat is toch prima. Maar het is toch netter om dat niet te doen als iemand crasht. Uiteraard kan je er als zoiets voor de coureur goed afloopt, wel erg blij mee zijn.
      Ik vind het zonde dat de F1 met het oranje legioen een beetje afdaalt naar voetbal fan niveau. Laten we het een beschaafde sport houden. Straks kan je met een Mercedes shirt alleen nog onder ME begeleiding naar Zandvoort.

      Login om te reageren
  12. Robert zegt

    10 juli 2022 om 00:08

    “A driver could have been in hospital and you are going to cheer that?”.
    Hmm… Silverstone 2021, wie stond er ook al weer een feestje te vieren op het podium, nadat ie z’n naaste concurrent een retourtje hospitaal had gegeven na een tikkie met 51G?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      10 juli 2022 om 06:44

      Precies. Daar zeurt het kamp Verstappen nog steeds om, daarom benoemt Hamilton nu dat hun gedrag inconsistent is.

      Login om te reageren
  13. pomoek zegt

    10 juli 2022 om 00:41

    Nee het is niet correct. En ja, zijn opmerking over de crash van vorig jaar was olie op het vuur. Niet helemaal duidelijk waarom hij dat deed. Grapje? Dom? Of wil hij hiermee een reactie uit lokken? Want dat laatste is in ieder geval gebeurd. door Verstappen en door zijn “fans”.

    En dit alles leidt af van wat Verstappen eigenlijk moet doen. En dat is gewoon racen. en eerlijk gezegd, meer zit er ook niet in. Hij is niet een jongen die iets vindt van politieke gevoelige zaken als klimaat neutrale benzine, abortus of racisme. Om maar wat dwarsstraten te noemen. En dat is niet erg, hooguit jammer, maar zo zijn wel te feiten. Dus daar moet hij zich dan ook verre van houden.

    En dus moet hij eigenlijk ook gewoon niet reageren op provocaties van andere coureurs zoals Hamilton. Gewoon je schouders erover ophalen. O ja? Zei hij dat? Lekker belangrijk. En zijn “fans” moeten dat dus ook doen. Want straks zit Verstappen ieder pers momentje vragen te beantwoorden over het (wan)gedrag van zijn vader, schoonvader en nu dus ook nog zijn fans. En moet hij energie steken in iets waar hij niet zo goed in is.

    Dus als je als fan wil juichen om dat Hamilton of Leclerc de bocht uit vliegt: hou je ff in. Je maakt het Verstappen daarmee iets makkelijker om kampioen te worden dit jaar.

    Login om te reageren
  14. MaartenD zegt

    10 juli 2022 om 01:31

    Dat dronken darts publiek moet lekker thuisblijven, het is gewoon gēnant..

    Login om te reageren
  15. mc96 zegt

    10 juli 2022 om 08:07

    Hamilton doet zelf ook nu niet bepaald veel om dit soort gedrag van fans te temperen. Hij sprak de Engelse fans tijdens de GP van Groot Brittanie ook niet aan op hun gedrag. Na afloop van die race maakte hij de inmiddels behoorlijk geridiculiseede opmerking dat Leclerc wel een verstandige coureur was. Als je zelf actief meewerkt aan het maken van stemming, moet je vervolgens niet raar opkijken als fans dit gedrag vertonen. Het is ook gewoon jammer. In mijn ogen is Hamilton een van de grootste F1 coureurs aller tijden. Dat zuigerige hypocriete gedrag heeft ie helemaal niet nodig.

    Login om te reageren
    • kadett83 zegt

      10 juli 2022 om 08:22

      Sterker nog ik denk dat als hij juist vorige race zijn excuses had aangeboden over hoe hij omging met zijn overwinning vorig jaar op Silverstone dat er nu misschien helemaal niet gejuicht werd na zijn crash. Hij blijft zelf continue olie op het vuur gooien maar zelf de schijnheilige goedzak spelen.

      Login om te reageren
    • sportevo zegt

      10 juli 2022 om 09:57

      https://www.autoblog.nl/nieuws/verstappen-uitjoelen-niet-correct-aldus-hamilton-3364311

      Hij doet er zeker wat aan. Max inmiddels ook (gelukkig).

      – edit: check –

      Login om te reageren
  16. rikus zegt

    10 juli 2022 om 08:09

    In 2014 waren er maar een handjevol F1 fans in Nederland. Sinds Max in de F1 zit, is ineens iedereen fan. En ja daar zitten natuurlijk voetbalfans tussen. En dartfans. Die nemen dat gedrag wat ze tijdens die wedstrijden vertonen natuurlijk mee naar de baan.

    Login om te reageren
    • joostdetaalnazi zegt

      10 juli 2022 om 09:26

      En wat geeft dat, dat er veel nieuwe fans zijn?

      Login om te reageren
  17. porker zegt

    10 juli 2022 om 08:20

    Het is wij tegen zij. Heeft niets met voetbal of dart publiek te maken. En niets met de techniek en regelgeving van de F1. Gewoon fans die met modder gooien over en weer. Die juichen en boe roepen op bepaalde momenten. Erger vind ik dat de gehele pers in een land iemand probeert te raken zoals ze in Engeland doen. Piquet aanpakken vlak voor race weekend om een coureur uit zijn ritme proberen te halen. Aan de andere kant zijn ze ziekelijk, de roddelpers én de “fans”. Max en zelfs Nederlanders worden er met de nek aangekeken. Is dat leuk? Nee. Hoort wel bij een Wij tegen Zij sport die F1 inmiddels is geworden. Such is life.

    Login om te reageren
    • kadett83 zegt

      10 juli 2022 om 08:34

      Het is dan vooral NL fans tegen Britse fans. Want ik zie geen enkele Ferrari fan dit doen tegen Max en vice versa. Lewis/Toto/Mercedes/Britse pers hebben de afgelopen 2 jaar een hetze tegen Max en Red Bull gecreëerd.

      Login om te reageren
      • sportevo zegt

        10 juli 2022 om 08:58

        Geen idee wie er eerder is begonnen maar volgens mij is die gecreëerde hetze wederzijds opgestart. Zie alleen al hier hoe de berichtgeving wordt opgesteld als het over Hamilton gaat.

        Login om te reageren
        • joostdetaalnazi zegt

          10 juli 2022 om 09:25

          Je zegt dat je geen idee hebt wie het is gestart om vervolgens te zeggen dat het gezamenlijk is gestart. 👍🏼

          Login om te reageren
          • sportevo zegt

            10 juli 2022 om 10:06

            Je doet je naam eer aan. Jammer dat het niet tot uitkeer komt in je berichten.

            Login om te reageren
    • sportevo zegt

      10 juli 2022 om 09:05

      Ook in Engeland heeft Max (en meer Red Bull) een grote schare fans. Dat met de nek aankijken is in Nederland ook van toepassing.

      Hoe mensen reageren als ze horen dat ik niet zoveel heb met Verstappen maar juist Hamilton support. Die snappen niet dat de sport al iets langer bestaat dan sinds vorig jaar.

      Login om te reageren
  18. sportevo zegt

    10 juli 2022 om 08:53

    Het begint een beetje triest te worden dat men continu Silverstone 2021 erbij haalt.

    Verstappen moest voor een check naar het ziekenhuis. Hij was verre van gewond.

    Op Monza rijdt Verstappen over Hamilton heen, ook omdat hij geen centimeter wil toegeven. Hamilton vroeg tenminste nog over de boordradio of hij okee was, Verstappen stapt uit, kijkt ff om en loopt door ‘want niet aan hem om dat te checken’.

    Het juichen van die zogenaamde ’fans’ die nu massaal in Oostenrijk zitten is gewoon dom. Het haalt de hele sport naar beneden.

    Overigens heeft Max eindelijk ook eens een keer een afkeuring gegeven aan dit gedrag: https://racingnews365.nl/verstappen-wijst-bepaalde-fans-terecht-dan-ben-je-geen-echte

    Login om te reageren
    • joostdetaalnazi zegt

      10 juli 2022 om 09:24

      Gaat erom dat ook hij toen niet wist of Max oké was.

      En je lijkt wel een tikkeltje jaloers op die fans. Laat me raden, je kijkt zelf al voordat Max in F1 zat?

      Login om te reageren
      • sportevo zegt

        10 juli 2022 om 10:15

        Hij heeft over de boordradio gevraagd of hij okee was en daar heeft het team hem verteld dat dit zo was omdat hij uit de auto kwam.

        Ik kan mij voorstellen dat Mercedes hem niet tijdens de race verteld dat Verstappen voor een check (want meer was het niet) naar het ziekenhuis moest.

        Zoals ik al eerder heb gezegd kwam Schumacher in Imola 1994 met gebalde vuist uit de cockpit over de finish. Hij was niet door het team op de hoogte gebracht over de toestand van Senna en ook daar was destijds kritiek op maar wel logisch als je weet dat hij op dat moment niet beter wist. En daarmee is meteen je vraag beantwoord of ik voor Max de sport ook al volgde.

        Login om te reageren
    • pa045 zegt

      10 juli 2022 om 11:23

      Het is nog triester om jouw verhaal van Monza er bij te halen. Max had heel goed in de gaten dat Louis de achteruit van zijn Mercedes gevonden had en en ook gaspedaal kon hij met gemak nog intrappen. Ondanks dat Max uit zijn auto aan het klauteren was. Hij was dus oké. Dat was meer dan duidelijk.
      Ik weet dat Louis jouw Brother from another Mother is, dat heb je al vaker laten merken hier, Maar zie aub eens de hypocrisie van deze man en zijn fans in Engeland in voordat je jouw landgenoten zo naar beneden haalt.

      Login om te reageren
  19. joostdetaalnazi zegt

    10 juli 2022 om 09:22

    Meneer gooit steeds zelf olie op het vuur samen met de Britse pers. Dan weet je dat je een tegenreactie uitlokt.

    Login om te reageren
  20. Dutchdriftking zegt

    10 juli 2022 om 09:30

    Het is niet goed, en als hij er naar gevraagd wordt moet hij reageren. Dit is dan de enige juiste reactie. Echter lokt hij het wel een beetje zelf uit door die steek onder water naar Max in het post racing interview van vorige week.

    Login om te reageren
  21. Who_carez zegt

    10 juli 2022 om 09:53

    Ik ben geen psycholoog om dit deftig te beoordelen maar volgens mij is LH gewoon de grootste narcist in de formule 1. Hij vind zich perfect en maakt geen fouten. Opzich niet zo erg, zou hij niet de grootste jankerd zijn als er iemand anders iets fout doet. Dat hij die zelfde fout al 10 keer gemaakt heeft is daarin tegen niet zo belangrijk.

    Login om te reageren
  22. 1jopie1 zegt

    10 juli 2022 om 11:13

    oranje legioen wat een lachertje, 90% wat er zit weet dat max mee rijdt en kan nog niet eens 10 andere rijders opnoemen. de echte fans zullen geen boe roepen en juichen voor elke rijder en genieten echt van deze mooie sport.

    Login om te reageren
  23. harrie zegt

    10 juli 2022 om 11:46

    Leuk al die meningen van jullie, maar ik ben de enige echte opper snob Formule 1 fan. Alle andere fans zijn van die voetbal tokkie F1 plebs supporters (inc alle andere zelfverklaarde echte F1 fans) en dienen zich te schikken naar hoe ik vind dat je het de sport moet beleven.

    Login om te reageren
    • porker zegt

      10 juli 2022 om 12:00

      Hahah ja inderdaad zo werkt de wereld intussen. My way or the highway model. Je ziet het overal. Tot het een keer echt goed misgaat. Iets met geschiedenis die zich blijft herhalen. We modderen al millennia aan zo. Hup Max!, by the way.

      Login om te reageren
  24. maferick74 zegt

    10 juli 2022 om 12:30

    F1 fans voelen zich n stuk beter dan de rest he…. misplaatste arrogantie. Want nu word je in een adem genoemd met joelende voetbalfans. Oh daar distantiëren we ons van… dat zijn geen echte fans, dat zijn bierzuipende mongolen, die wel honderden euro’s betalen voor een kaartje, maar alleen er komen om te zuipen. Nee jij kijkt naar de tv op je bank en weet pcies hoe het in die wereld gaat. Neem nog een slokje van je prosecco.

    Login om te reageren
  25. Roadster1976 zegt

    10 juli 2022 om 13:02

    Menig persoon is het hier met Hamilton eens. Ik vind het persoonlijk een beetje van tja… wat moet je ermee. Had hem gesiert niets te zeggen. Tegelijkertijd vind ik het bijzonder om te lezen dat allerlei lezers hier de “ voetbal “ en “ dart “ fan weg zet als niet echte F1 fan en ook nog eens dat deze doelgroep dit gejuich veroorzaakt. Staan jullie boven deze personen?

    Login om te reageren
  26. 87sandyd zegt

    10 juli 2022 om 13:15

    Ik schrik gewoon van het huidige zooitje F1 Fans. Ik voel mij ook totaal niet aangesproken over dit gedrag wat die nieuwe dart/voetbal fans laten zien. Of het nou op het circuit is of op internet.

    Ook schaam ik mij regelmatig om Nederlander te zijn, omdat ik gewoon bij die groep gevoegd wordt waar ik helemaal niet mee mee geassocieerd wil worden.

    Waar heb ik het dan over? Even wat leuke opmerkingen van gisteren op de tribune:
    -Lekker dat die KK n*ger is gecrasht.
    -Jammer dat die KK zwarte niet dood is
    -Balen dat die lul is uitgestapt, had wel dood in de auto mogen blijven.
    -*2 vrouwen worden betast terwijl ze de trap oplopen*
    -4 volwassen mannen maken een kind volledig belachelijk die met Metcedes petje op heeft.

    Ik kan zo nog wel ff doorgaan. Volgens mij zijn dit soort berichten ook bij de F1 gekomen want die hebben zojuist een statement uitgebracht.

    Het lijkt wel of de Nederlandse man dit als een uitje ziet om zich een weekend volledig als een achterlijke l*l te gedragen, zonder dat zijn vrouw het ziet.

    Het Nederlandse publiek wordt op handen gedragen, terwijl er zoveel incidenten zijn om je echt volledig kapot te schamen.

    Ik kijk al 30 jaar F1, heb al meerdere races bezocht maar mij zien ze voorlopig niet op zo’n circuit.

    Login om te reageren
  27. v10m5 zegt

    10 juli 2022 om 21:58

    Sorry, maar dit soort berichten plaatsen is tamelijk triest. Overduidelijk ophitsen en aanwakkeren van haat richting collega coureurs en gebeurt door dit soort post weldegelijk. Jammer

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North