• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Hier, de duurste SUV van Marktplaats

Auteur: RubenPriest, gepost 9 juni 2016 om 20:02 – 70 Reacties

Afbeelding Hier, de duurste SUV van MarktplaatsAfbeelding Hier, de duurste SUV van MarktplaatsAfbeelding Hier, de duurste SUV van MarktplaatsAfbeelding Hier, de duurste SUV van MarktplaatsAfbeelding Hier, de duurste SUV van MarktplaatsAfbeelding Hier, de duurste SUV van MarktplaatsAfbeelding Hier, de duurste SUV van MarktplaatsAfbeelding Hier, de duurste SUV van Marktplaats

Duurste SUV
De Bentayga is niet de duurste als je dat soms dacht.

301.312 euro mag je dokken voor de duurste SUV van Marktplaats. Het gaat hier om de opvallende Mercedes G500 4×4². De vierwieler is iets minder belachelijk dan de 6×6, maar nog steeds is de Merc te idioot voor de Nederlandse wegen. Wie écht wil opvallen neemt zo’n G natuurlijk als Crazy Color Edition, maar deze 4×4² is gewoon zwart.

Met een stand van 81 kilometer is de Duitser gloedjenieuw. De SUV staat in Amsterdam te koop en beschikt uiteraard over een waslijst aan opties. De twinturbo 4.0 liter V8 is goed voor 422 pk en 610 Nm. Met een gewicht van bijna drie ton is de 4×4² privé niet zo voordelig in de motorrijtuigenbelasting. Dat u het even weet. Stoplichtsprintjes kun je vergeten met deze Geländewagen. Hij doet er 7,2 seconden over om de 100 aan te tikken. Mits toegestaan kun je wel met een rotgang door de Soester Duinen blazen. Koop dan!

Ook interessant!

  • Mercedes G63 AMG occasion heeft een gekke kleur
  • Marktplaats
    Dit is de allerduurste auto van Marktplaats
  • duurste SLK van Marktplaats
    De duurste SLK van Marktplaats: dit is 'm!
  • Dit is de meest protserige Mercedes van Marktplaats

Nieuwste artikelen

  • Nieuw automerk uit controversieel land, maar het is geen Chinees!
  • Is de dieselauto dood en begraven?
  • Doemscenario: komende jaren meer verkeersdoden
  • Video: Dit ongeluk zie je van een kilometer ver aankomen
FacebookTweetPinLinkedIn

4x4, g-klasse, g500, geld, marktplaats, Mercedes, occasion, offroad, SUV, zwart

Vorig bericht: « Dit ben je kwijt voor een carbon sausje op een Aventador
Volgend bericht: Special: Rat look & Rat Rod »

Lees Interacties

Reacties

  1. meneermandjegtav zegt

    9 juni 2016 om 20:05

    Je moet het maar leuk vinden.

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      9 juni 2016 om 20:24

      @meneermandjegtav: ik vind de 6×6 idd leuker.

      Login om te reageren
      • maghreb030 zegt

        9 juni 2016 om 21:48

        @dutchdriftking: ik ook. Maar deze heeft ook wel wat

        Login om te reageren
  2. svdv zegt

    9 juni 2016 om 20:06

    Gaafste SUV te koop, als je dit tenminste tot de SUV’s kan rekenen want je rijd hiermee gemakkelijk over de eerstvolgende X6 heen

    Login om te reageren
    • noreplacementfordisplacement zegt

      9 juni 2016 om 21:03

      @svdv: Als je je geld verdient met “hosselen” wel ja. Of je woont in een olierijke schurkenstaat.

      Login om te reageren
      • maghreb030 zegt

        9 juni 2016 om 21:49

        @noreplacementfordisplacement: of je zorgt ervoor dat je een multinational kan opstarten

        Login om te reageren
  3. Donstil zegt

    9 juni 2016 om 20:07

    Met 7,2sec naar de honderd ben je nog sneller dan het gros van de andere weggebruikers natuurlijk.

    Login om te reageren
    • bofkont zegt

      9 juni 2016 om 20:53

      @Donstil: Het is vlot maar ook niet meer dan dat.

      Login om te reageren
  4. appelvis zegt

    9 juni 2016 om 20:08

    3 ton en dan plastic knopjes die niet zouden misstaan in een Dacia

    Login om te reageren
    • phdg zegt

      9 juni 2016 om 20:11

      @appelvis: denk dat jij ook eens bij de brillenwinkel moet langsrijden

      Login om te reageren
    • dawwg zegt

      9 juni 2016 om 20:50

      @appelvis: Is inderdaad vorige generatie MB interieur; en oogt voor de leek misschien niet leuk, maar dat zijn echt geen Dacia knopjes; die dingen zijn kapot-ontworpen om goed te ogen, lekker & stevig aan te voelen en zien er na 100K km nog als nieuw uit, met of zonder cola-spills …

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        9 juni 2016 om 21:50

        @dawwg: schei toch uit man. Dit kost 300k hè?? Dan wil ik minstens uit metaal gefreesde knopjes mét reliëf én een lampje erin… Knopjes in een Dacia zijn na 100k km ook nog prima hoor, die Chinezen weten prima wat ze doen…

        Login om te reageren
        • baardmijt zegt

          9 juni 2016 om 22:05

          @davelepeef: Want een Dacia wordt door Chinezen gebouwd? Dat wist ik niet.

          Login om te reageren
          • davelepeef zegt

            9 juni 2016 om 23:36

            @baardmijt: dat zeg ik ook niet, ik bedoel dat de knopjes daar vandaan komen…

            Login om te reageren
            • baardmijt zegt

              10 juni 2016 om 00:26

              @davelepeef: Achzo… ja, dat zou goed kunnen natuurlijk. My bad.

              Login om te reageren
            • mrwheely zegt

              10 juni 2016 om 03:46

              @davelepeef:
              Ik denk ut niet… die knopjes komen gewoon uit de fabrieken van renault dus france made, Renault is een staatsbedrijf.

              Login om te reageren
              • davelepeef zegt

                10 juni 2016 om 12:42

                @mrwheely: Renault is schijnbaar voor 20% in handen van de Franse staat. Renault zal de knopjes lekker daar laten maken waar het het minste kost.

        • mb10 zegt

          9 juni 2016 om 23:48

          @davelepeef: ja, van de 300k is 190k belasting en bpm.

          Login om te reageren
    • lincoln zegt

      9 juni 2016 om 21:07

      @appelvis:

      Mooie asbak in de deur ook ..

      Login om te reageren
      • appelvis zegt

        9 juni 2016 om 21:09

        @lincoln: jij kijkt naar dezelfde dingen als ik in dit geval

        Login om te reageren
        • lincoln zegt

          9 juni 2016 om 21:15

          @appelvis:

          Lijkt wel een foto van 40 jaar geleden ..
          Toen waren 4 asbakken een priemiejum verkoop argument ..

          Login om te reageren
  5. roppp zegt

    9 juni 2016 om 20:08

    Voor 3 ton verwacht ik toch wat nettere achterzittingen. En waar dienen die buizen voor aan de achterzijde. Volgens mij blijf je dan alleen maar haken. Nee hoor, doe mij de 6×6 maar.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      9 juni 2016 om 20:17

      @roppp: zal wel met legaliteit van kreukelzones te maken hebben, kan me voorstellen dat je in de eerste beste A segmenter anders rechtstreeks je tanden in de achterbumper zet.

      Login om te reageren
      • Freewarefreak zegt

        10 juni 2016 om 11:40

        @lambo4all: Dit denk ik ook. Wedden dat het gewoon een inrichtingseis van de RDW is? Mauwland is het hier toch.. Ik kan mij herinneren dat de Hummer (was het de H2 of H3) dit ook moest. Lilllluuukkkk…

        Login om te reageren
    • boomhauwer zegt

      9 juni 2016 om 21:55

      @roppp: fietsenvanger. Geen grap.

      Login om te reageren
  6. gerjan zegt

    9 juni 2016 om 20:14

    Hele mooie auto. Maar de eerste de beste modder weg en je staat naar mijn idee meteen vast. Deze auto is volgens mij veelste zwaar om van de verharde weg af te gaan. Maar ik zou hem wel graag willen hebben. Alleen trekhaak word beetje lastig denk ik.

    Login om te reageren
    • phdg zegt

      9 juni 2016 om 20:21

      @gerjan: https://youtu.be/nkTCqaBfRTE

      Login om te reageren
    • Pordon zegt

      9 juni 2016 om 21:13

      @gerjan: meen je dit nou…? Deze auto voelt zich juist veel meer thuis ver weg van de verharde weg.

      Login om te reageren
  7. dutchcarguy zegt

    9 juni 2016 om 20:16

    RubenPriest, ben je toevallig ook een Soesterknol?

    Login om te reageren
    • Remon zegt

      9 juni 2016 om 20:18

      @dutchcarguy: Hier wel eentje ;)

      Login om te reageren
      • boxergt zegt

        9 juni 2016 om 21:32

        @remon: Hier ook!

        Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      9 juni 2016 om 20:21

      @dutchcarguy: nee, omgev Rotterdam!

      Login om te reageren
      • dutchcarguy zegt

        9 juni 2016 om 20:24

        @rubenpriest: oh oké, maar leuk dat je de Soester Duinen benoemt!?

        Login om te reageren
  8. martijn11 zegt

    9 juni 2016 om 20:17

    Heb hem liever in een opvallende kleur

    Login om te reageren
  9. mikkeloentje zegt

    9 juni 2016 om 20:18

    Wat is er splinternieuw aan een auto die 81km gereden heeft?

    Login om te reageren
    • jorden zegt

      9 juni 2016 om 20:29

      @mikkeloentje: testrittjes van MB zelf denk ik.

      Login om te reageren
    • dawwg zegt

      9 juni 2016 om 20:52

      @mikkeloentje: Mijn splinternieuwe auto van een paar jaar terug had 121km op de teller, m’n huidige maar 19km toen ik ‘m kreeg …81km is dus echt wel gloednieuw hoor.

      Login om te reageren
  10. jippie zegt

    9 juni 2016 om 20:20

    Geen Crazy Color, gemiste kans hoor.

    Login om te reageren
  11. mglopez zegt

    9 juni 2016 om 20:24

    Kleine verbetering, deze staat in Veenendaal te koop. Ik kijk er iedere dag tegenaan vanuit m’n kantoortje daar.

    Login om te reageren
    • dampu020 zegt

      10 juni 2016 om 10:40

      @mglopez: “De SUV staat in Amsterdam te koop”

      Login om te reageren
  12. dell zegt

    9 juni 2016 om 20:26

    Wie koopt zoiets, een voetballer gaat al voor de G63amg

    Login om te reageren
  13. suheyl zegt

    9 juni 2016 om 20:35

    Uw voordeel: € 2.102,00 , hahahaha, nou, dat scheelt!

    Login om te reageren
    • rickieev zegt

      9 juni 2016 om 22:08

      @suheyl: haha ik dacht precies hetzelfde 2K voordeel op een auto van 300k … Dat zal de twijfel bij de koper wel wegnemen.. :’D

      Login om te reageren
  14. lincoln zegt

    9 juni 2016 om 20:36

    MB -G klasse is de toekomst ..

    Login om te reageren
    • viezefreddyw zegt

      9 juni 2016 om 20:49

      @lincoln: En tegelijkertijd ook het verleden. Knap.

      Login om te reageren
  15. reistje zegt

    9 juni 2016 om 20:42

    Blijft een raar gezicht zonder reservewiel. Maar goed ik vind de normale G eigenlijk mooier. En de G500 is plots een koopje als je hem vergelijkt met de 4×4.

    Login om te reageren
  16. cadrez zegt

    9 juni 2016 om 20:43

    Heb er vorige week nog naast gestaan. Naast een fluogele. Nou ben ik wel een lilliputter naar nederlandse maten maar met mijn 1meter zeuventig kon ik nog net naar binnen kijken. In en uitstappen is telkens een risico om je je neus te breken bij het struikelen…

    Login om te reageren
  17. sjonnie82 zegt

    9 juni 2016 om 20:49

    Ik wil hem?

    Login om te reageren
  18. bofkont zegt

    9 juni 2016 om 20:54

    MIjn hemel wat een lelijk hok zo hoog op de poten, niet om aan te gluren.
    Doe mij maar een gewone G63 AMG dan, ons bent bescheiden ;)

    Login om te reageren
  19. redbee5 zegt

    9 juni 2016 om 20:54

    Lijkt me echt een auto die eerst heel vet lijkt, maar dat je er na een jaartje al weer heel snel klaar mee bent. Praktisch is het niet, enorm hoge instap, belabberde wegligging, niet bepaald snel en dan blijft alleen het terrein rijden nog over. Nou nadat je helemaal vanaf de pc-hoofd naar de Veluwe bent gereden, na afloop je auto hebt afgespoten heb je het wel gezien.
    Met dat geld kan je veel leukere dingen kopen.

    Login om te reageren
  20. hplh zegt

    9 juni 2016 om 20:55

    Onbegrijpelijk dat er al mensen zijn die hiervoor een ton zouden willen betalen.

    Login om te reageren
    • lekbak zegt

      9 juni 2016 om 21:08

      @hplh: Er zitten ontzettend hoogwaardige onderdelen op zo’n auto. Compleet nutteloos voor de meeste mensen, maar het is wel serieus goed spul. Drie ton is wel absurd, maar zoiets kost sowieso een hoop geld.

      Login om te reageren
  21. C220AMG zegt

    9 juni 2016 om 20:59

    Gelukkig wel aan gewichtsbesparing gedacht, getuigen de Carbon wielkasten…

    Login om te reageren
  22. noreplacementfordisplacement zegt

    9 juni 2016 om 21:01

    Pfff wat een onzin apparaat. Die “blue collar” versie van laatst was veeeel gaver.

    Login om te reageren
  23. allesmetturbo zegt

    9 juni 2016 om 21:04

    Mooi setje voor de ophanging, ziet er zeer strak uit

    Login om te reageren
  24. spruitstuk zegt

    9 juni 2016 om 21:32

    Maar doet dit het nou echt beter in het terrein dan de defender? Vind het een beetje over de top allemaal…wil hem best hebben hoor, daar niet van maar iets meer spartaans mag van mij wel!

    Login om te reageren
  25. Ikke_ferrari zegt

    9 juni 2016 om 21:34

    Jammer van die lelijke velgen.

    Login om te reageren
    • deora zegt

      9 juni 2016 om 21:58

      @Ikke_ferrari: helemaal mee eens, hier moeten de velgen van de 6×6 onder.

      Login om te reageren
  26. Sir_Vmax zegt

    9 juni 2016 om 21:36

    Liever een normale g63

    Login om te reageren
  27. deora zegt

    9 juni 2016 om 21:59

    Ik wil hem! Maar dan wel met de velgen van de 6×6.

    Login om te reageren
    • baardmijt zegt

      9 juni 2016 om 22:13

      @deora: Huh? Maar dat past toch helemaal niet?

      Login om te reageren
      • deora zegt

        9 juni 2016 om 22:28

        @baardmijt: volgens mij wel, er staat een 4×4 op Autojunk met die velgen.

        Login om te reageren
        • baardmijt zegt

          9 juni 2016 om 22:37

          @deora: Sorry. Deze grap was echt te slecht.

          Login om te reageren
  28. eefie zegt

    9 juni 2016 om 22:00

    Niet mijn smaak

    Login om te reageren
  29. jochemvdm zegt

    9 juni 2016 om 22:36

    Zal vast heel stom overkomen maar ik zie het altijd staan; waar staat 0 divers voor?

    Login om te reageren
    • bwssoldya zegt

      10 juni 2016 om 08:57

      @jochemvdm: Ik ga er van uit dat je dan de titel van de galerij pagina bedoelt? Het lijkt mij er op dat dat het pad in de galerij moet zijn (Gallery > Mercedes > Diverse > *album titel*) maar dat het niet helemaal lekker opgepakt word. @Autoblog ?

      Login om te reageren
  30. dannys zegt

    10 juni 2016 om 09:04

    Doe mij maar de ”gewone” G63 AMG 2013 model met 575pk heb je makkelijk voor 150.000 kun je de andere 150.000 gebruiken voor een echte offroad auto. G63 AMG gaat trouwens wel gewoon in 5.4 seconden naar de 100.

    Login om te reageren
  31. audirick1995 zegt

    10 juni 2016 om 12:54

    Toevallig deze zien staan bij thijs timmermans, gaaf ding echt belachelijk groot! Ook bij g-center hadden ze er een staan dit was dan een brabus. En was verkocht aan een dokter van het Erasmus mc. Dus dat soort mensen kopen zo een auto.

    Login om te reageren
  32. sleeperking zegt

    10 juni 2016 om 13:36

    Betaal je 3 ton voor waggie, hangt er een soort Ikea trapleuning onder. Man, man, man.

    Login om te reageren
  33. 730ld zegt

    12 juni 2016 om 11:50

    Ik vind de G klasse mooi maar deze is totaal vernaggeld

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North