• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4

Auteur: ikschrijfookoverautos, gepost 6 maart 2018 om 09:44 – 11 Reacties

Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4Afbeelding I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4

I Vision Dynamics Concept wordt BMW i4
Laat het uitbreiden maar beginnen.

In een persbericht waarin BMW vooral heel trots vertelt dat het de CO2-emissies van haar huidige Europese vloot heeft weten te verlagen, schuiven ze een belangrijker detail heel geniepig onder de mat. De BMW i Vision Dynamics, die vorig jaar onthuld werd, mogen we in ietwat aangepast vorm verwachten als de productieversie van de BMW i4.

Dat is dan ook eigenlijk het enige wat BMW er voorlopig over kwijt wil. De auto is onderdeel van BMW’s plan om tegen 2025 maar liefst 25 volledig of deels elektrische voertuigen in haar gamma te hebben. De auto die we zullen gaan kennen als de BMW i4 moet geproduceerd worden in München. Wanneer dit precies gaat gebeuren blijft voorlopig nog een raadsel.

Mocht de BMW i4 op technisch gebied ook maar enigszins vergelijkbaar zijn met de i Vision Dynamics, dan kunnen we aardige prestaties van het apparaat verwachten. Het studiemodel gaat naar verluidt in 4 seconden naar de 100 km/u en heeft een topsnelheid van 200 km/u. De actieradius bedraagt in het beste geval ongeveer 600 kilometer.

Ook interessant!

  • BMW onthult het uiterlijk van de i4
  • BMW i4 vuurgevaarlijk door vergeten onderdeel
  • Gelekt: BMW i4 M50 wordt de eerste elektrische M!
  • BMW i4 M Sport
    BMW i4 M Sport is nog strakker dan voorheen

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, bmw-i, concept, Elektrisch, geneve-2018, i4

Vorig bericht: « Strengste milieuzone van Nederland komt in Arnhem
Volgend bericht: Renault EZ-GO: de visie van Renault op mobiliteit »

Lees Interacties

Reacties

  1. fanboy zegt

    6 maart 2018 om 09:51

    Mooie achterkant van een Lexus gejat.
    Verder best strakke wagen op die vreemde gril na.

    Zal hij volledig elektrisch worden? of weer met een Rex?

    Login om te reageren
    • griffendahl zegt

      6 maart 2018 om 10:14

      @fanboy: Eens, al denk ik dat die voorkant een stuk beter te pruimen is met een nummerbord erop (gek genoeg)

      Login om te reageren
  2. wjeurs zegt

    6 maart 2018 om 09:59

    Ik zou zeggen; haal die gekke knik uit de zijruiten, gooi er een hofmeisterknik tegenaan en maak hem iets minder conceptcar, en produceren maar, verkoopt vast wel.

    Login om te reageren
    • vroaaar zegt

      6 maart 2018 om 11:41

      @wouterjeuring: zijruiten lijken mij te veel op een Kia grille. IJshockey stick onderaan de voorportieren kan mij ook niet bekoren. Zal wel de nieuwe designtaal van BMW (i?) worden, maar ik weet niet of ik het ooit mooi ga vinden…

      Login om te reageren
      • siebren zegt

        6 maart 2018 om 17:46

        @vroaaar: De ijshockeystick is vanwege aërodynamica. Zie je bij Porsche ook. Dat ze de hockeystick zo lang maken heeft er dan weer niks mee te maken en mogen ze wat mij betreft achterwege laten.

        Login om te reageren
  3. sjonniedeluxe zegt

    6 maart 2018 om 10:07

    Vet. 2025, dat is nog ‘maar’ 7 jaar

    Login om te reageren
    • erce zegt

      6 maart 2018 om 11:21

      @sjonniedeluxe: Dan wil BMW 25 (deels) elektrische auto’s in haar gamma hebben. Dus de i4 zal waarschijnlijk aanzienlijk sneller komen.

      Login om te reageren
  4. berlinetta zegt

    6 maart 2018 om 10:26

    Ik vind hem best dik. Alleen de ‘grille’ mag van mij iets normaler, maar verder vind ik het een strakke wagen. Met de prestaties is ook helemaal niks mis.

    Login om te reageren
  5. sntial zegt

    6 maart 2018 om 10:35

    Nope

    Login om te reageren
  6. ramshoek zegt

    6 maart 2018 om 11:25

    Begrijp dat er van de eerstvolgende BMW 3 serie ook een volledig elektrische versie komt. Neem niet aan dat daar totaal andere aandrijf en accu componenten voor ontwikkeld gaan worden.
    Als er van de gewone modellen – beginnend met de 3-serie – ook 100% elektro modellen gaan komen, wat is dan de meerwaarde van het i-label in het algemeen en deze i4 in het bijzonder?

    Login om te reageren
  7. HZW zegt

    14 oktober 2018 om 14:15

    De Kentekenplaat past nu mooi in de nieren.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North