• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kahn Land Rover Defender: breder wordt het niet

Auteur: carmiggelt, gepost 6 maart 2014 om 21:04 – 9 Reacties

Krachtpatsers met stiff upper lip
Deze twee pensioengerechtigde Land Rover Defenders krijgen het dankzij Kahn Design flink op de heupen. En om het af te maken kregen ze ook een moderner smoeltje mee.

We zagen eerder al de Chelsea Wide Track van de mannen van Kahn, een verbrede Defender, en de Chelsea Longnose, eentje met een dikke V8 onder de kap. Dit is een beetje van beiden. Het oversizede van de Wide Track, de Mondial-wielen met véél rubber van de Longnose. En een moderner frontje (grille, koplampen, voorbumper). Voor zowel de twee- als de vierdeurs versie.

Voor deze jongens waarschijnlijk geen V8, maar de normale 2,2 liter viercilinder dieselmotor die we al kennen. Het interieur wordt getooid met vier leren kuipstoelen, al dan niet met een grijs ruitmotief. Klein detail: mooi ook hoe er bij de lange variant een uitsparing in de brede flank is gemaakt voor de portierklink.

Die verbrede wielkasten zullen niet bij iedereen in de smaak vallen, maar persoonlijk vind ik dat brede prima bij een Defender passen. En dat kleurtje misstaat ook zeker niet.

Ook interessant!

  • Land Rover gooit waterstof in de Defender
  • Land Rover Defender 90 rijtest
  • Land Rover Defender SVR gaat echt knotsgek worden
    Land Rover Defender SVR gaat echt knotsgek worden
  • Defender
    Chelsea Truck Company geeft ons extra dikke Defender

Nieuwste artikelen

  • Politie pakt motor van Brabantse vlogger af
  • Als je de trap niet opkomt, dan ga je maar Le Mans rijden?
  • Deze knotsgekke Lambo staat nu te koop in Nederland
  • VW Touareg in de uitverkoop: tot €10.000 goedkoper
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, defender, geneve, geneve-2014, kahn-design, Land Rover, tuning

Vorig bericht: « Audi S3 Cabrio is recht door zee
Volgend bericht: AC Schnitzer zit vuistdiep in de Range Rover-game »

Lees Interacties

Reacties

  1. jasperjvr zegt

    6 maart 2014 om 21:12

    Ik vind de binnenkant maar niks maar het exterieur is nog best gaaf

    Login om te reageren
  2. robert110 zegt

    6 maart 2014 om 21:18

    nee dank je, doe mij er maar eentje met roofrack en stale velgen.

    Login om te reageren
  3. koektrommel zegt

    6 maart 2014 om 21:27

    Hoe aso het er misschien ook uit ziet, stiekem vind ik hem wel gaaf

    Login om te reageren
  4. norge zegt

    6 maart 2014 om 22:38

    Op groen kenteken hier en ik maak de sier bij men klanten.

    Login om te reageren
  5. aadr zegt

    7 maart 2014 om 01:36

    Adembenemend vet. Het beste van Kahn sinds lange tijd.

    Login om te reageren
  6. roppp zegt

    7 maart 2014 om 08:04

    Die stoelen met VAAG-motiefje hoeven voor mij niet zo. De buitenkant kan zo worden overgenomen door LR zelf en ze kunnen weer 60 jaar mee.

    Login om te reageren
  7. mgmgb zegt

    7 maart 2014 om 08:34

    Het ziet er stoer uit maar zelfs op de foto’s zie je al het gebrek aan kwaliteit van het spuitwerk. Als je voor veel geld een auto gaat pimpen, doe het dan verdomme goed.

    Login om te reageren
  8. mrniesoe zegt

    7 maart 2014 om 10:00

    Bah!wat n lelijk hok zeg

    Login om te reageren
  9. tdu2zonda zegt

    7 maart 2014 om 13:36

    Als we de onze nog hadden, dan was ik met mijn vader heel snel naar Kahn gereden. Ziet er een stuk moderner en stoerder uit.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North