• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Kies maar: wat is de ultieme Mitsubishi Lancer Evolution?

Auteur: Dizono, gepost 17 april 2015 om 15:04 – 101 Reacties

Kies maar, welke generatie wordt het?


De stekker gaat uit de Mitsubishi Evolution. We zetten tien generaties Lancer Evolution op een rij met aan jou de vraag: wat is de meest begerenswaardige?

Eerder vandaag kregen we de uitzwaai-editie van de Lancer Evolution X voorgeschoteld. Niet alleen worden dat de laatste 1000 Lancer EVO X’en, het worden uberhaubt de laatste Lancer Evolutions. En dat is spijtig, want deze al drientwintig jaar lopende serie behoort ondertussen tot het automobiele erfgoed. In 1992 lepelde Mitsubishi de tweeliter turbo uit de Galant VR in de lichtere Lancer, met de eerste Evolution als gevolg. Het recept van een tweeliter turbo, vierwielaandrijving en een epische kofferbaksspoiler, is Mitsubishi tot het einde toe trouw gebleven.

Voor de maximale hoeveelheid pk’s hoef je overigens niet verder te zoeken dan de Evolution IX, die had al het in Japan maximaal toegestane vermogen van 280 pk, al zijn er buiten Japan wel wat speciale uitvoerigen geweest die af fabriek meer paardjes hadden. Natuurlijk zijn ook talloze voorbeelden van getunede Lancer Evo’s met meer vermogen, want het tweeliterblok bleek ijzersterk en leent zich prima om opgevoerd te worden tot 500+ pk.

Een betere imagobooster kon Mitsubishi en de oersaaie Lancer in het bijzonder zich niet wensen. Rust zacht lieve Evolution. Amen.

Lancer Evolution I (1992-1994)
Mitsubishi Lancer Evo I

Lancer Evolution II (1994-1995)
Lancer Evo II

Lancer Evolution III (1995-1996)
Lancer Evo III

Lancer Evolution IV (1996-1998)
Mitsubishi Lancer Evo IV

Lancer Evolution V (1998-1999)
Mitsubishi Lancer Evo V

Lancer Evolution VI (1999-2001)
Lancer Evolution VI

Lancer Evolution VII (2001-2003)
Mitsubishi Lancer VII

Lancer Evolution VIII (2003-2005)
Mitsubishi Lancer VIII

Lancer Evolution IX (2005-2007)
Lancer Evo IX

Lancer Evolution X (2007-2015)
Snik. Dit is de allerlaatste Lancer Evo

Ook interessant!

  • Evo winnaar crasht Evo in recordtempo. Uiteraard.
  • Tiff Needell veilt unieke Mitsubishi Evo's en rallyauto's
  • Komt er weer een écht coole Mitsubishi?
  • 23-jarige Nederlandse YouTuber koopt Hurácan EVO

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

evo, evo-ix, evo-vi, evo-viii, evo-X, evolution, kies-maar, lancer, lijstjes, Mitsubishi, top10

Vorig bericht: « Opletten: Belastingdienst wacht je op bij de AutoRAI
Volgend bericht: Toro Rosso: Max Verstappen is niet te koop [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. autofreaker zegt

    17 april 2015 om 15:07

    1999 zo mooi ding

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      17 april 2015 om 15:08

      @autofreaker: zo’n*

      Login om te reageren
      • stfu zegt

        17 april 2015 om 15:20

        @autofreaker: spelfouten doe je per ongeluk. Dit soort dingen doen alle jeugdigen, omdat ze de Nederlandse taal niet willen beheren. Net als ‘Me moeder’.

        Login om te reageren
      • isobmw zegt

        17 april 2015 om 16:30

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
  2. stfu zegt

    17 april 2015 om 15:07

    Alles na de Lancer Evolution V, behalve dat laatste gedrocht.

    Login om te reageren
  3. norge zegt

    17 april 2015 om 15:08

    De vierde..

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      17 april 2015 om 15:28

      @norge:
      Prima, neem ik de V, hoewel ik goede herinneringen bewaar aan de II vind ik dat toch de mooiste.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        17 april 2015 om 18:17

        @jrk68: je herinnert je vast nog wel de Autovisie Supertest van 1998. Samen met Jos Verstappen werden de snelle auto’s van ’98 aan de tand gevoeld (166 2.5 V6, S4, TT 1.8T, M Coupe, Punto HGT, XKR, MX-5 1.8i, SLK230 Kompressor, Lancer Evo V GSR, C70 T5 en nog wat leuk spul. De Lancer pakte ze allemaal en won de test. Sindsdien wel een groot fan van de V. Met name die grote lampen in de bumper doen het ‘m.

        Login om te reageren
        • roppp zegt

          18 april 2015 om 08:45

          @gtwillem: ja, ik moest ook meteen aan deze onvergetelijke test denken!

          Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      18 april 2015 om 11:01

      @norge:
      Gek, me ook.

      Login om te reageren
  4. KUYL zegt

    17 april 2015 om 15:08

    Meest iconische 3 van deze reeks voor mij zijn toch wel de 5, 6 en 7. De gene die je moet willen hebben is de 9, alles het meest ver uitontwikkeld en een 6 bak. De X eigenlijk te zwaar en door het nieuwe alu blok kan het niet net zo ver getuned worden als de 4G63 die eigenlijk onlosmakelijk verbonden is met de EVO.

    Login om te reageren
    • gregorius zegt

      17 april 2015 om 15:33

      @KUYL: 5 & 7 inderdaad. Prachtdingejtes.
      Om een paar keer in te rijden, niet om te hebben.

      Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      17 april 2015 om 21:59

      @KUYL: de VIII had ook al een zesbak.

      Login om te reageren
      • KUYL zegt

        17 april 2015 om 22:21

        @gtwillem: alleen de RHD MR en de U.S. MR en die heeft weer zaken zoals een zonnedak wat je niet op je rallybak wil. Daarom nog steeds een IX.

        Login om te reageren
  5. E34M5Touring zegt

    17 april 2015 om 15:08

    De EVO 5 en 6 vind ik persoonlijk de mooiste. Die zien er echt uit alsof ze zo van de proef komen. De latere versies vind ik niet mooi. Nog een paar Mk1 Impreza turbo’s dr naast. En een heel groot weiland graag. Vermaak ik me wel voorlopig.

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      17 april 2015 om 15:26

      @E34M5Touring:
      Hallo, het zijn rallyauto’s, die misbruik je toch niet voor een potje autocross….
      Daar heb je ander leuk speelgoed voor.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        17 april 2015 om 15:56

        @jrk68: Ik leer m’n Scandinavian flick liever op een open veld. Als ik dat dan onder de knie heb is er ook nog een auto waarmee ik dan kan gaan rallyrijden. Als ik bij Norge in de bossen ga oefenen blijft er weinig van over vrees ik ;)

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          17 april 2015 om 19:11

          @E34M5Touring:
          Mag ik hier uit opmaken dat je op 20 juni niet aan de start staat in Hardenberg….

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            17 april 2015 om 19:27

            @jrk68: Dat wordt wat kort dag. Maar thanks for the heads up. Ga wel als toeschouwer nu. Wat lobbywerk doen voor die WRC auto natuurlijk.

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              17 april 2015 om 20:31

              @E34M5Touring:
              Ga gewoon voor een R5, genoeg keuze in merken en voor ons leken snel genoeg.
              Ben zelf ook aanwezig bij de Vechtdalrally, al zal er van toeschouwen niet veel komen.

              Login om te reageren
  6. pepijn2611 zegt

    17 april 2015 om 15:09

    Die evolution V is toch wel erg bruut..

    Login om te reageren
  7. sydney zegt

    17 april 2015 om 15:09

    Voor mij de EVO IV en V.Al was het alleen maar door GranTurismo 2.

    Login om te reageren
  8. michaelcorleone zegt

    17 april 2015 om 15:11

    Lancer Evolution IX (2005-2007) en de Lancer Evolution IV.

    Login om te reageren
  9. phaeton zegt

    17 april 2015 om 15:12

    De V of VII

    Login om te reageren
  10. rolov zegt

    17 april 2015 om 15:18

    De evo 6 natuurlijk. tommi makinen edition.

    Login om te reageren
    • arii zegt

      17 april 2015 om 18:14

      @rolov: juist! Luister naar deze man!!!

      Login om te reageren
  11. ej20g zegt

    17 april 2015 om 15:20

    De ultieme? De Evolution IX MR Wagon natuurlijk!

    Login om te reageren
  12. MDA zegt

    17 april 2015 om 15:22

    5 of 7 voor mij…

    Login om te reageren
  13. lincoln zegt

    17 april 2015 om 15:24

    evolution ??
    evolution my ass ..
    30 jaar lang dezelfde zuipschuiten produceren ..

    zelfs VAG komt daar niet mee weg ..

    Login om te reageren
    • JvT zegt

      17 april 2015 om 15:37

      @lincoln:
      Evolutie ging toch over miljarden jaren? ;p

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        17 april 2015 om 15:42

        @JvT:

        yep .. klopt helemaal ..
        auto industrie is 120 miljard jaar oud ..
        waarvan de Lancer 30 miljard jaar meedraait ..

        zal de Japanse betekenis van “evolution” eens opzoeken ..
        er moet een babelonische spraakverwarring gaande zijn ..

        Login om te reageren
        • stephanotis zegt

          17 april 2015 om 16:22

          @lincoln: pas op, opzoeken is goed voor je persoonlijke evolutie.

          Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          17 april 2015 om 18:34

          @lincoln: Volgens mij is het maar goed dat het weer weekend is ;-)

          Login om te reageren
    • Mairsil zegt

      17 april 2015 om 17:40

      @lincoln: Als ze van model tot model radicaal zouden veranderen was het een Lancer Revolution geweest. Voor een model wat continu kleine veranderingen vertoont is Evolution best een logische naam.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        17 april 2015 om 18:41

        @Mairsil:

        touche .. daar kan ik niet tegenop .. thumbs up ..

        Login om te reageren
  14. peterbmw zegt

    17 april 2015 om 15:26

    Xlll bruut ding !

    Login om te reageren
  15. Corrado16v zegt

    17 april 2015 om 15:28

    Toch de IX, de laatste versie heeft mij nooit zo mogen bekoren. En toch wil ik nog even de HKS CT230R (Evo VII) benoemen, beest van een wagen.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      17 april 2015 om 17:27

      @corrado16v: is eigenaar van een tandarts. Een van de snelste auto’s op Tsukuba Circuit ooit.

      Login om te reageren
    • gieltj zegt

      17 april 2015 om 20:13

      @corrado16v: das toch die rode TimeAttack Evo mrt die donkere koplampen? Bruut ding

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        17 april 2015 om 22:03

        @gieltj: volgens mij had de HKS Hypermax Lancer Evo CT230R lichtgrijs gekleurde lampcovers.

        Login om te reageren
  16. philipf zegt

    17 april 2015 om 15:30

    Doe ze allemaal maar! Ik kan niet kiezen

    Login om te reageren
  17. janmetdelangeachternaam zegt

    17 april 2015 om 15:33

    7-9…wel de mr editie aub

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      17 april 2015 om 17:29

      @janmetdelangeachternaam: VII is er niet als MR. Alleen de VIII, IX en X waren er als GSR MR of RS MR.

      Login om te reageren
  18. gtwillem zegt

    17 april 2015 om 15:40

    Telkens de laatste van de serie, dus de Lancer Evolution III GSR,
    Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edition en de
    Lancer Evolution IX GSR MR FQ-360. De laatste Evo X heeft mij nooit echt kunnen bekoren, persoonlijk.

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      17 april 2015 om 17:02

      @gtwillem: Niet die FQ-400 nutter edition?

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        17 april 2015 om 17:06

        @E34M5Touring: op zich een leuk ding, maar beurtjes om de 7.500km, exhirbitant verbruik en mega turbogat weerhoudt mij ervan. De FQ-400 was er alleen als Evo VIII GSR MR, bij de IX kreeg deze geen opvolger, bij de Evo X weer wel.

        Login om te reageren
  19. clarkson zegt

    17 april 2015 om 15:45

    Nr 8 graag. Deze auto heeft meer elegantie dan welke Mitsubishi dan ook. (JA ook meer als de elegance voor de grapjassen onder ons)

    Login om te reageren
  20. pixeltrooper zegt

    17 april 2015 om 15:46

    6 en 7

    Login om te reageren
  21. bouwvakkert zegt

    17 april 2015 om 15:48

    De XI voor mij.

    Login om te reageren
  22. griffendahl zegt

    17 april 2015 om 15:56

    Duidelijk de VI :)

    Login om te reageren
  23. werf76 zegt

    17 april 2015 om 15:58

    MR FQ400 :)

    Login om te reageren
    • Mairsil zegt

      17 april 2015 om 17:38

      @werf76: Maar welke? Volgens mij hebben de VIII en de X allebei een 400 versie gehad.

      Login om te reageren
  24. goodolddays zegt

    17 april 2015 om 16:04

    VIII

    Login om te reageren
  25. audiworker zegt

    17 april 2015 om 16:14

    De EVO 6 TME (Tommi Makinen Edition)

    Login om te reageren
  26. oranje123456789 zegt

    17 april 2015 om 16:15

    3e ohohohohohohohohohoh

    Login om te reageren
  27. biohazardracer zegt

    17 april 2015 om 16:20

    Ik heb altijd al een zwak gehad voor de eerste 6 modellen! . Daarna vind ik hem wat het uiterlijk betreft een beetje te soft geworden.

    Login om te reageren
  28. mrrallycross zegt

    17 april 2015 om 16:30

    De 4 tot en met de 6 aub!

    Login om te reageren
  29. sr20det zegt

    17 april 2015 om 16:31

    Voor mij toch het liefst de 8 en 9! maar een 10 vind ik ook geweldig

    Login om te reageren
  30. Dutchdriftking zegt

    17 april 2015 om 16:33

    6 of 7 zooo dik!

    Login om te reageren
  31. deora zegt

    17 april 2015 om 16:33

    De 6! De 10 heb ik nooit mooi gevonden.

    Login om te reageren
  32. ricjuh zegt

    17 april 2015 om 16:36

    Evo 6 voor mij

    Login om te reageren
  33. g40freak zegt

    17 april 2015 om 16:45

    Liever de “evo 0”
    Galant vr4. :)
    Als je sleeper style zou willen.

    Login om te reageren
  34. gtwillem zegt

    17 april 2015 om 16:45

    @dizono: bij de Evo X staat Evo IX ;-)

    Login om te reageren
  35. rd1991 zegt

    17 april 2015 om 16:55

    Mij de Evo 6,5. Oftewel de TME, echt een brute machine.

    Login om te reageren
  36. jensgib zegt

    17 april 2015 om 17:04

    2003 tot 2007

    Login om te reageren
  37. jazzzo28 zegt

    17 april 2015 om 17:30

    1999 en 2009 voor mij!

    Login om te reageren
  38. Hupke zegt

    17 april 2015 om 17:32

    Mooi zijn die verdomde ondingen nooit geweest, de laatste is de minst lelijke. Welke de meest ultieme is? De snelste natuurlijk, geen idee de welke dat is.

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      17 april 2015 om 22:08

      @Hupke: dat zal de Lancer Evolution X GSR MR FQ-440 zijn. De meest rauwe is nog altijd de Evolution VI RS Zero Fighter.

      Maar een Evo is altijd snel en altijd bruut. Maakt niet uit welke je kiest. Alhoewel de meest ultieme fabrieks Evo de Evolution VI RS Tommi Makinen Edition is.

      Login om te reageren
  39. Mairsil zegt

    17 april 2015 om 17:37

    De 7 en 8 zijn op zich erg gaaf, ware het niet dat de asymetrische nummerplaat ze enorm lelijk maakt, net als alle moderne Alfa’s. Dus doe mij maar een Evo III.

    Login om te reageren
  40. gtwillem zegt

    17 april 2015 om 17:42

    Ik mis de Special Editions wel een beetje, zoals de VI Zero Fighter ’01, VII Extreme ’02, VIII MR FQ-400 ’05, X RS FQ-330 ’10, VII RS Sprint ’02, VII GT-A ’02, IX GT, VI RS T.M.E. ’00, VIII RS MR Ralliart en de X GSR MR FQ-440.

    Grappig detail, om rare homologatie redenen zijn een aantal Evo’s in duitsland geleverd als Mitsubishi Carisma GT :-)

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      17 april 2015 om 17:49

      @gtwillem: Een van de medewerkers van een loonbedrijf hier in de buurt heeft zo’n 80ties Lancer Turbo. Echt in mint condition, maar wel gewoon mee naar t werk. Vind ik ook een gaaf model!

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        17 april 2015 om 18:09

        @E34M5Touring: de Lancer EX 1800GSR Turbo? Dat waren fantastische auto’s. Reden de 323i’s, Capri’s en Manta’s het snot voor de ogen begin jaren 80. Helaas konden die dingen nog wel wens roesten…

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          17 april 2015 om 18:12

          @gtwillem: Precies als deze, maar wel met de originele Ronal’s.

          http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=367048

          Login om te reageren
          • gtwillem zegt

            17 april 2015 om 18:28

            @E34M5Touring: ohhhh!!! Dat is erg gaaf! Wat een brute auto’s waren dat. Tegenwoordig volkomen kansloos tegen een 120d, maar ik vind dit gaaf.

            Wel eens mee gereden?

            Login om te reageren
            • E34M5Touring zegt

              17 april 2015 om 18:30

              @gtwillem: Nee nooit. Zal hem wel effe op autojunk slingeren de volgende keer. Hij zal er wel weer staan binnenkort. Cool ding inderdaad. Lekker geluidje ook.

              Login om te reageren
  41. sleepyj zegt

    17 april 2015 om 17:49

    De evo VI tommi makinen editie. Dat is nog steeds de meest begerenswaardige in mijn ogen!

    Login om te reageren
  42. kennone zegt

    17 april 2015 om 18:02

    Heb ooit een geimporteerde Evo 2 gekocht voor €3000,- Wat een kanon. Zat toen op 322pk en dat ging echt goed voorruit!! 997 Carrera gewoon weg rijden met je 3000 euro auto haha

    Login om te reageren
    • gtwillem zegt

      17 april 2015 om 18:26

      @kennone: kennone zeg!!! Dat is veel value for money.

      Ergens vind ik de Evo I t/m III de leukste uit de serie. Ze zijn bijna net zo snel als de latere versie, maar een stuk subtieler en onopvallender. Misschien toch maar eens in Engeland kijken voor een mooie.

      Login om te reageren
      • kennone zegt

        17 april 2015 om 18:58

        @gtwillem: Kijken of je via een import bedrijf eentje uit Japan kan halen. Dan heb je minder kans op roest!! En met een beetje geluk zit er dan ook nog een Japans snelweg vignet op :D

        Login om te reageren
        • sleepyj zegt

          17 april 2015 om 20:07

          @kennone: maar daar heb je in nederland niks aan.

          Login om te reageren
          • kennone zegt

            18 april 2015 om 02:36

            @sleepyj: klopt maar ziet er wel cool uit hehe

            Login om te reageren
        • gtwillem zegt

          17 april 2015 om 22:16

          @kennone: een mooie originele eerste Evolution lijkt mij wel wat. En ik weet dat er diverse bedrijven (SW, DBM) zijn die ze importeren. Nadeel is: bijna alle Evo’s zijn even duur. Vooral originele exemplaren (wat ik prefereer) zijn wat duurder. Alhoewel ik in in Sint Willebrord een Evo VII zie staan, linksgestuurd(!), met 471pk en 613nm voor maar 17k…

          Login om te reageren
          • kennone zegt

            18 april 2015 om 02:41

            @gtwillem: klopt. De eerste evos zijn nu zelfs al wat meer waard dan de 4 en 5 modellen. Ik had ook erg veel geluk met mijn aankoop. Deze beste man had echt snel geld nodig volgens mij. Heb hem vervolgens een jaar later voor flink meer dan het dubbelen van de aanschaf prijs weer verkocht.

            Login om te reageren
  43. RazorHead zegt

    17 april 2015 om 18:14

    IX boven alle andere ;) De uitvoering doet er niet zo toe, opdrijven doe je toch !

    Login om te reageren
  44. autoriteit zegt

    17 april 2015 om 18:28

    De Lancer Evo 5

    Login om te reageren
  45. raoulkroes zegt

    17 april 2015 om 19:14

    Lancer Evolution VI

    Login om te reageren
  46. ghost zegt

    17 april 2015 om 19:44

    10 heeft als enige beetje fatsoenlijk interieur maar persoonlijk kies ik een 7 of 8, mooie lijnen, heerlijke motor, niks aan doen!

    Login om te reageren
  47. mercedesclk350 zegt

    17 april 2015 om 19:52

    Zo’n Evo I of II gewoon, voor de “pedigree”. Toch vind ik de Evo VII tot IX ook wel heel gaaf.

    Login om te reageren
  48. jessetje zegt

    17 april 2015 om 19:56

    Liever een Impreza

    Login om te reageren
  49. gemaskerdemuchacho zegt

    17 april 2015 om 20:06

    Uhm doe mij de Lancer Evolution V maar!

    Deeltje 4 lijkt wel verdacht veel op een Impreza zeg..

    Login om te reageren
  50. stamp zegt

    17 april 2015 om 20:07

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  51. FB_100001316097469 zegt

    17 april 2015 om 21:16

    Een EVO 6.5 TME

    Login om te reageren
  52. gtwillem zegt

    17 april 2015 om 21:58

    Oh, en @dizono, naast het feit dat er bij de foto van de 10e Evo ‘Evo IX’ staat, heet de eerste Evo niet ‘Lancer Evolution I’ maar gewoon ‘Lancer Evolution’.

    Ik ben aan het muggenziften en de vrouw is nog niet thuis, dus ik heb tijd over ;-)

    Login om te reageren
  53. gt500eleanor zegt

    17 april 2015 om 22:03

    Generatie 7 met sneeuwbandjes please

    Login om te reageren
  54. mercedesbenz63 zegt

    17 april 2015 om 22:34

    De 7 vind ik het leukst

    Login om te reageren
  55. speedzz zegt

    17 april 2015 om 23:50

    De volgorde klopt niet. Bij de evo 7 staat 8 en zo gaat het door

    Login om te reageren
    • autoriteit zegt

      18 april 2015 om 10:09

      @speedzz: de modelbenamingen staan boven de foto’s en niet eronder. Alleen boven de laatste staat de verkeerde naam (IX i.p.v. X)

      Login om te reageren
  56. blo3to3t zegt

    18 april 2015 om 07:21

    Vind ze allemaal wel mooi. Vond het ook doodzonde dat Jeremy er 1 sloopte bij TG, echt totaal onnodig :(

    Login om te reageren
  57. pudi zegt

    18 april 2015 om 07:46

    Evo 7! Ook al hou ik van alle evo’s

    Login om te reageren
  58. spykerboy zegt

    18 april 2015 om 11:12

    Voor mij graag een evo X MR (met de flipperbak dus)

    Login om te reageren
  59. Davidov zegt

    6 oktober 2015 om 04:56

    De Evo VIII MR FQ400 !

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North