• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Klaar voor Europa? Brilliance BS2

Auteur: robbie, gepost 31 maart 2008 om 13:58 – 77 Reacties

Brilliance BS2


Is dit de eerste Chinees die Europa massaal gaat veroveren? Het zou best wel eens kunnen. We weten namelijk allemaal dat Brilliance ambitieuze plannen heeft en zich niet laat weerhouden door een kleine tegenslag. En deze kleine hatchback met de naam BS2 zou wel eens voor de doorbraak in Europa kunnen gaan zorgen. Want wie zit er nou niet te wachten op een auto in het Golf-segment voor Polo-prijzen?

Vorig jaar maakte het prototype onder de naam A1/FRV nog zijn debuut op de Shanghai Motor Show. En dit jaar kunnen we de productieversie al verwachten op de autoshow van Peking. Zoals je kan zien wijkt die maar heel beperkt af van het studiemodel. En ik moet eerlijk bekenen dat de styling er niet verkeerd uitziet. Het komt hier en daar misschien een beetje ‘bekend’ voor, maar direct gepikt is het volgens mij niet. Het is meer een Chinees met een Europees stylingsausje. Maar doen de Koreanen dat tegenwoordig ook niet?

Onder de motorkap vinden we een 1.6 liter viercilinder die er 107 pk uitperst. De lengte van de BS2 is 4,18 meter en de wielbasis bedraagt 2,57 meter. De hoogte en breedte zijn respectievelijk 1,46 en 1,75 meter. Gaan die Chinezen het dan eindelijk leren? (via: Motor Authority)

Brilliance BS2

Brilliance BS2

Brilliance BS2

Brilliance BS2

Brilliance BS2

Ook interessant!

  • Porsche gaat voor het eerst auto's buiten Europa maken
    Porsche gaat voor het eerst auto's buiten Europa maken
  • Golf-segment keldert in populariteit in Europa
  • Autoverkoop Europa op een dramatisch dieptepunt
    Autoverkoop Europa op een dramatisch dieptepunt
  • China
    BREEK: Iedereen mag nu in China auto's bouwen!

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

brilliance, China

Vorig bericht: « Lancia Aprilia Sport Zagato
Volgend bericht: Video: Aston Martin V8 Vantage GT2 »

Lees Interacties

Reacties

  1. NuttelozeBPM zegt

    31 maart 2008 om 14:03

    Nou nee dankje, zoals ik al eerder zei…
    Ik ga nooit een Chinees kopen…

    Login om te reageren
  2. Romano zegt

    31 maart 2008 om 14:05

    Ik vind het eigenlijk wel mee vallen. het gaat inderdaad wel de goeie richting op

    Login om te reageren
  3. schnitzerken zegt

    31 maart 2008 om 14:05

    Laat ons zeggen:
    BMW neus
    Chevrolet Lacetti neus

    Mooi samengestoken maar echt niet origineel

    Login om te reageren
  4. schnitzerken zegt

    31 maart 2008 om 14:06

    *Chevrolet Lacetti achterkant, sorry foutje

    Login om te reageren
  5. Stephan zegt

    31 maart 2008 om 14:06

    Welke auto is nog wel origineel dan? Alle auto’s lijken op elkaar, maar als het een Chinese auto betreft is het opeens een minpunt.

    Login om te reageren
  6. RubenBaeten zegt

    31 maart 2008 om 14:07

    Dat begint er een beetje op te lijken. De Koreanen bouwen precies zulke bakken en die kopen we ook allemaal. Als deze zich niet opvouwt bij een frontale botsing, en als ie echt zo belachelijk weinig gaat kosten, dan denk ik dat de portemonnederlanders in de rij staan.

    Login om te reageren
  7. LJ zegt

    31 maart 2008 om 14:07

    kan ermee door, wat zal de prijs worden?

    Login om te reageren
  8. pieter zegt

    31 maart 2008 om 14:14

    Eerst maar eens even een 100.000 km duurtest van een of andere Duits magazine of instantie afwachten.

    Login om te reageren
  9. Ahura zegt

    31 maart 2008 om 14:17

    Duidelijk geispireerd op de Opel Astra. De concept vond ik er mooi maar dit vind ik weer niks. Veelste plomp door die wielkasten/spatborden. Bij de concept viel dit niet in negatieve zin op door de velgen denk ik

    > http://www.thechinesecars.com/brilliance.htm

    Login om te reageren
  10. bmw zegt

    31 maart 2008 om 14:18

    Mooier dan een golf alleszins :-)

    Ik zou zo’n wagentje niet willen, omdat:

    – ik dergelijk design niet mooi vind (eender vanwaar het komt);
    – ik eerst even wil afwachten of dit allemaal kwalitatief is en hoe het zal zijn met de service na verkoop;
    – ik onze eigen Europese industrie uit puur nationalisme blijf steunen :-) Dit is natuurlijk wel het slechtste argument van de drie, maar het is er ook een. En ik ben er zeker van dat er voldoende chinezen op de wereld zijn om de komende tien jaar alle Brilliancen aan te verkopen. Of kunnen die mensen dat niet kopen, omdat ze aan een hongerloontje goedkope Brilliancen voor Europeanen mogen/moeten maken?
    – ziedaar mijn vierde argument: ethische problemen met China…

    Enne Patrick: bekritiseer me maar, maar hou het netjes he ;-)-

    Login om te reageren
  11. Super zegt

    31 maart 2008 om 14:24

    ik koop alleen autos uit landen die fout waren in de oorlog

    Login om te reageren
  12. babbaloerie zegt

    31 maart 2008 om 14:30

    @Super
    En zo is dat!

    Login om te reageren
  13. Brum zegt

    31 maart 2008 om 14:35

    Hoeveel sterren zal die halen? :D

    Login om te reageren
  14. mark996 zegt

    31 maart 2008 om 14:38

    ik ben bang dat ie ongeveer net zo goed door de ncap crashtest komt als een blik soep.

    Opzich vind ik hem niet eens echt heel lelijk, maar je moet je wel beseffen dat alles in zo’n goedkope auto net even fragieler is en kwalitatief slechter dan in een “normale” auto.

    Login om te reageren
  15. bruistablet zegt

    31 maart 2008 om 14:45

    eerlijk is eerlijk,dit ontwerp lijkt niet gejat…een + voor de chinezen.

    Login om te reageren
  16. Apache zegt

    31 maart 2008 om 14:51

    subtiel hoor, die neus ;)

    Login om te reageren
  17. Patrick zegt

    31 maart 2008 om 14:58

    Na het eerste BS6 fiasco is de BS4 getest en die was goed. De BS6 was tijdens de tweede test ook al een stuk beter.
    Deze BS2 is nog niet getest maar de Chinezen kennende zullen ze hun huiswerk wel goed gemaakt hebben deze keer.

    En ik ga geen moeite meer doen om de industriële rascisten op andere gedachte ten brengen, het spijt me jochies, ga met iemand anders ruziën.

    Login om te reageren
  18. johnnyt-jet zegt

    31 maart 2008 om 15:11

    toch hebben we dit van de japanners en later koreanen ook gezegd . 15 jaar later zitten ze , bijna , op europeesch niveau.

    Login om te reageren
  19. CasperH zegt

    31 maart 2008 om 15:11

    @ bmw: je laatste argument zuigt. De BMW fabriek in Zuid Afrika is daar een mooi voorbeeld van. Natuurlijk, arbeidsvoorwaarden zijn daar minder, maar vergeet niet dat je in ieder geval werkgelegenheid creëert. Minder orders, is minder werk, is nog meer ellende in die regio’s.

    Login om te reageren
  20. Patrick zegt

    31 maart 2008 om 15:13

    @johnnyt-jet: Japanse en Koreaanse auto’s zijn kwalitatief stukken beter dan Europese. Maar zolang velen zich laten beïnvloeden door een duur uitziend stukje plastiek op het dashboard…………..

    Login om te reageren
  21. RenJie zegt

    31 maart 2008 om 15:17

    @bmw

    etische of etnische? is toch wel een verschil hè, lutser. Bovendien bevalt mij dat racistische tintje van jou niet. Vertel eens meer.

    Login om te reageren
  22. Patrick zegt

    31 maart 2008 om 15:17

    @bmw: en in China worden ook BMW’s gebouwd. En Brilliance is voor een deel eigendom van BMW. Sterker nog, de Chinese BMW 3 en 5 reeksen worden bij Brilliance gebouwd.

    Login om te reageren
  23. RenJie zegt

    31 maart 2008 om 15:18

    ethische* .. stel dat het ethisch is, wat wil je er dan mee zeggen? Net alsof China het enige land is dat zo doet?

    Login om te reageren
  24. bmw zegt

    31 maart 2008 om 15:32

    @renjie: Neen, China is niet het enige land, maar wel eentje waarvan het alleszins duidelijk is. Natuurlijk moeten de mensen daar de kansen krijgen om hun land economisch op te bouwen. Maar ik heb nog steeds de keuze om een deftige productiewijze te verkiezen, die rekening houdt met mens en milieu. Wat daar “racistisch” aan is, dat weet ik niet. De toon van jouw post kan anders wel tellen, met woorden als “lutser”, die ik zelfs niet eens begrijp ;-)

    @Patrick: wel ja, dat trekt dus ook op niet veel. BMW zal dat waarschijnlijk doen om minder productiekosten te hebben (milieunormen en arbeidsvoorwaarden zijn ginds niet zoals hier). Vind ik dus ook niet goed. De 3- en 5-reeks die ze daar bouwen is overigens niet voor de EU bestemd, maar goed.

    Login om te reageren
  25. caspar zegt

    31 maart 2008 om 15:48

    ik vind hem op die nieuwe subaru impreza lijken

    Login om te reageren
  26. Patrick zegt

    31 maart 2008 om 15:55

    @bmw: is er dan een verschil tussen een BMW made in China of made in Germany? En ben jij echt zo naïef te geloven dat BMW fors investeert in China om ginder enkele tienduizenden auto’s per jaar te bouwen? Misschien is het een testcase om in de toekomst Europese BMW’s in China te bouwen?
    En ben je zeker dat alle componenten van zo’n “echt” Duitse BMW allemaal uit de heimat komen?

    Login om te reageren
  27. bmw zegt

    31 maart 2008 om 16:03

    @Patrick: klopt, je kan daar niet extreem ver in gaan, want dan leef ik straks weer in een hutje zonder Russische gas om me te verwarmen, Chinese componenten in mijn pc, koperdraad uit India, asbest en uranium uit de Congo, enzovoort. Zo naïef ben ik niet, maar je kan ergens toch symbolische signalen uitsturen? Je kan toch stellen dat je die Philips-tv uit China enkel wil kopen als hij ook aan een aantal ethische en milieunormen beantwoordt? En idem voor die auto? Daarvoor worden trouwens verschillende labels ontwikkeld, kijk maar naar het FSC-label (is zowel ethisch als ecologisch) in de houthandel. Dat kan dus wel en dat is helemaal niet gericht tegen de mensen ginder, integendeel, het is een poging om een betere economie te bouwen. Of moeten we ook eerst in China een gigantische vervuiling van bodem en water creëren (om maar een voorbeeld te geven), omdat dat de meest simpele manier van zich economisch te ontwikkelen is? Wij kunnen beter doen voor de mensen ginder door hier onze kracht als consument te gebruiken. Maar je hebt gelijk, we moeten er niet naïef in zijn. Wel idealistisch.

    Login om te reageren
  28. RenJie zegt

    31 maart 2008 om 16:09

    @bmw

    GeenStijl taal is dat ;)

    Login om te reageren
  29. RenJie zegt

    31 maart 2008 om 16:10

    nou, racistisch is misschien een verkeerd woord wat ik gebruikt heb, waarom zo één-land-hatend? ik bedoel, kijk eens rond in je huis, ik wed dat 80% daarvan uit China komt..gooi dat dan ook weg; gebaseerd op jouw “argumenten” om deze Brilliance niet te kopen.

    Login om te reageren
  30. bmw zegt

    31 maart 2008 om 16:15

    @Renjie: klopt, ik wil ook niet overkomen als China-hater hoor. Het is overigens een land dat ik heel graag ooit eens zou bezoeken. Als je alles waar misschien een reukje aan zit moet buitengooien, moet je heel veel weggooien, inclusief een aantal Europese producten. Maar ik zou graag zien dat de economie zich ginder op een modernere manier ontwikkelt dan hier is gebeurd, zodanig dat dit mens en milieu wat meer in zijn waarde laat. Het is inderdaad naïef te denken dat ik alleen een verschil kan maken, maar ik denk wel dat we op termijn eisen kunnen stellen aan producten, waar ze ook vandaan komen.

    Geenstijl is me vrij onbekend, maar ik ben dan ook geen Nederlander :-)

    Login om te reageren
  31. ced zegt

    31 maart 2008 om 16:25

    het is wel een mooie auto.
    hij gaat het wel goed doen op de markt denk ik
    kijk ook is op http://www.byd.com

    Login om te reageren
  32. NuttelozeBPM zegt

    31 maart 2008 om 16:30

    Ik sluit me volledig aan bij dat ene laatste argument van ‘BMW’…
    Ik steun ook liever onze eigen economieen.

    Login om te reageren
  33. Patrick zegt

    31 maart 2008 om 16:35

    @bmw: vermits je geen hollander bent zal Vlaanderen niet onbekend zijn voor jou. Jij volgt min of meer de “eigen volk eerst” theorie?

    Login om te reageren
  34. RenJie zegt

    31 maart 2008 om 16:41

    @bmw en NuttelozeBPM

    economieen steunen?? Ik denk juist dat de Europese economie er wat vooruit opgaat, doordat ze de producten uit China invoeren(die best goedkoop zijn). Wat bedoel je met eisen stellen? Ik weet niet of je het doorhebt, maar onze economie is flut zonder producten uit lagelonenlanden..in de wereldeconomie is EU een beetje te afhankelijk daarvoor.
    Trouwens NuttelozeBPM, wat bedoel je met onze economie steunen; kom dan met argumenten.

    Login om te reageren
  35. Patrick zegt

    31 maart 2008 om 16:43

    Als we bmw zijn idee volgen, dan is morgen de IKEA en Blokker voor 75% leeg en verliezen duizenden lokale werknemers hun job.

    Login om te reageren
  36. Citrofiel zegt

    31 maart 2008 om 17:04

    O wonder! Het ziet er inderdaad niet slecht uit. Als de Europese organisaties dit keer niets ernstigs kunnen vinden om in de media te gooien en het imago mee te verpesten zal dit zeker een succes worden!

    Login om te reageren
  37. RenJie zegt

    31 maart 2008 om 17:08

    met Patrick kan ik praten!

    Maargoed, even nog iets over de auto: ik denk dat de “looks” er al zijn, maar Brilliance nog best veel moet doen om het vertrouwen van de Europese koper te winnen. Ik zeg het maar zo: het is Japan en Korea ook gelukt, dus zal het China zeker lukken. En áls ze in de EU niet goed verkopen, kunnen ze zich nog altijd richten op China zelf en alle andere NIC’s.

    Login om te reageren
  38. bmw zegt

    31 maart 2008 om 17:16

    @Patrick: wil je mij hier openlijk beschuldigen van aanhanger te zijn van het Vlaams Belang? Met welk doel? Ik tracht een beschaafde discussie te voeren en het enige wat je kan uitbrengen is de associatie Vlaanderen-Vlaams Belang? Ken je iets van Vlaanderen? Ken je iets van het Vlaams Belang?

    Ik heb echt dik spijt dat ik hier geprobeerd heb mijn argumentatie genuanceerd toe te lichten, als ik dan dergelijke opmerkingen krijg. Ben je echt zo simpel van geest?

    En tot slot: als we jou zouden volgen in al je ongenuanceerdheid, dan zou de ikea geen enkele moeite doen om schonere producten te maken, wat ze nu onder druk van bewuste consumenten zoals ikzelf wel doen. Dus bedank mij maar.

    Einde discussie. En maak aub niet nog een keer van die opmerkingen over Vlaanderen en het Vlaams Belang, want je komt er niet slim mee over.

    Login om te reageren
  39. lincoln zegt

    31 maart 2008 om 17:41

    chinezen leren rap .. ben ik nu een racist ??

    en politiek correct zijn is het zelfde als intens liegen ..
    we hebben in holland een generatie politici gehad dat beweerde dat vol niet het zelfde als vol was ..

    Login om te reageren
  40. johnnyt-jet zegt

    31 maart 2008 om 17:45

    patrick , afwerking ed. vindt ik ook niet het belangrijkst (keb een italiaan) , bedoel meer de rijeigenschappen die de europeanen nu eenmaal beter voor mekaar hebben.

    Login om te reageren
  41. RenJie zegt

    31 maart 2008 om 18:05

    @lincoln

    jij hebt de discussie duidelijk niet begrepen.

    Login om te reageren
  42. Tom# zegt

    31 maart 2008 om 18:13

    Ik heb in Geneve de Brilliance’s eens goed bekeken, en het zag er goed uit hoor!
    Afwerking was goed in orde, en vooral de coupe versie zag er strak uit! (weet zo even niet hoe die heet)
    Laat maar komen wat mij betreft, en dan zullen we wel te weten komen hoe hij rijdt en voelt.

    Login om te reageren
  43. K-Kalkan zegt

    31 maart 2008 om 18:18

    mensen, mensen, mensen, jullie gaan wel erg off- topic….

    maar om on-topic te gaan.. :P :
    ik vind het wel erg goed eruit zien, een soort van bmw 3-hatchback haha!
    Alleen tsjah, de kwaliteit.. ik weet het nog niet !

    Login om te reageren
  44. papa zegt

    31 maart 2008 om 18:43

    BS2 staat ongetwijfeld voor Bull Shit 2

    Login om te reageren
  45. StormRAM zegt

    31 maart 2008 om 18:59

    Ach ja, van mij mogen de Chinezen het proberen. Deze BS2 ziet er niet slecht uit, iedereen verdient een kans ;)

    Login om te reageren
  46. Jesper zegt

    31 maart 2008 om 19:31

    Afgezien van enkele Chevrolet styling kenmerkjes (iedere auto heeft wel iets gemeen) vind ik hem toch behoorlijk origineel, voor chinees doen. Het is nog maar afwachten hoe-ie uit de NCAP test komt, maar met die 5 spaaks velgjes, mistlampjes, en een pittig 1.6 motortje zou dit een heel aardig alternatief zijn voor de Golf en de Focus, die ik toch een stuk minder mooi vind.

    Login om te reageren
  47. Cooper S zegt

    31 maart 2008 om 20:55

    Ben ik nou de enige die hier Impreza WRX STi lijnen ziet in de spatschermen? Ik ben wel benieuwd hoe dat de BS2 eruit ziet met 18″ wielen eronder. En, een tikje verlaagd, niet te vergeten.

    Login om te reageren
  48. joop zegt

    31 maart 2008 om 22:48

    IK EET alleen CHINEES!!

    Login om te reageren
  49. Luna 07 zegt

    31 maart 2008 om 23:01

    Ook ik moest denken bij BS2 aan (BullShit) lijkt me totaal overbodig voor Europa.

    Login om te reageren
  50. chandler zegt

    31 maart 2008 om 23:27

    Ik vind het net een doorontwikkelde Rover 45, heb er helaas geen afbeelding van, ben ook heel benieuwd naar het interieur.

    Login om te reageren
  51. Bartig zegt

    31 maart 2008 om 23:34

    Doe maar even klikken op mijn naam. Staat wél een fraai aanzicht van deze fraai gelijnde hatchback op.

    Login om te reageren
  52. RenesisHP zegt

    31 maart 2008 om 23:47

    Ja, Brilliance is klaar voor europa. Dit model is modieus saai en kan zo mee in het dagelijkse straatbeeld. Ik zou niet weten waarom dit merk geen bestaansrecht zou mogen hebben in Europa. Voor velen zal dit ongetwijfeld een uitkomst zijn. :)

    Login om te reageren
  53. Rick dos zegt

    1 april 2008 om 00:16

    Gutverdumme nu gaan ze ook al dingen van Ferrari stelen! Kijk maar eens goed! Op de 3e en 4e foto is die namelijk rood! Stelletje schavuiten zijn die Chinezen!

    Login om te reageren
  54. Patrick zegt

    1 april 2008 om 00:28

    En de eerste foto, die is grijs, net zoals elke duitse auto

    Login om te reageren
  55. Pannekoek zegt

    1 april 2008 om 00:44

    @ Rick dos

    Je hebt je lolbroek al vast aagetrokken.. ? ;)

    Login om te reageren
  56. Rick dos zegt

    1 april 2008 om 00:48

    @Pannekoek

    Nooi uit gedaan. ;)

    Ik krijg trouwens zojuist in mijn oor gefluisterd dat dat grijs van de Duitsers is gestolen! Nog erger!

    Login om te reageren
  57. Pannekoek zegt

    1 april 2008 om 00:52

    Moet je broek trouwens niet eens de was in dan?

    Dan doe je voor de verandering je grapjas maar even aan.. ;)

    En eventueel, een tijdelijke andere broek.. :|

    Login om te reageren
  58. Pannekoek zegt

    1 april 2008 om 00:54

    Hoeveel geld heb jij trouwens aan Autoblog gegeven om dit filmpje niet te plaatsen.. ?!

    http://nl.youtube.com/watch?v=2q4Q5n72iDE

    Login om te reageren
  59. Sebastiaan zegt

    1 april 2008 om 01:07

    ligt t aan mij of ziet er niemand vormen in van een iets minder nieuwere ibizia in? in combo met golf voorkant en dan achter neigt ie naar de astra met uitgelopen touran lichten ,maja kijk hier ff China’s Brilliance Motors: Edging Closer to European, U.S. Sales …14 Mar 2008 … No, he wasn’t talking about another crash-test gone horribly wrong. … 3 — Brilliance BS2. Posted by Michelle Krebs at 4:07 AM under …
    http://www.autoobserver.com/2008/03/chinas-brillian.html
    de bs6 eerst ncap test 1 ster maar 90 dagen later zaten ze op 3 , dus het komt vast wel goed , ze weten ook wel dat als we een botsauto willen die nie veilig is maar goedkoop dan is er wel een tataatatatatataatat krijg t nooit me strot uit:P

    Login om te reageren
  60. Rick dos zegt

    1 april 2008 om 01:08

    @Pannekoek

    Haha! Sluikreclame! ;)

    Login om te reageren
  61. 9000cse zegt

    1 april 2008 om 01:44

    Deze auto behoort tot het segment waarin een enorme concurrentie bestaat. Als hij meteen al naar de “rijke” Europese landen komt, zal hij niet de plaats van de Golf, Astra of Focus innemen. Ik denk, dat hij daarmee ook niet vergeleken mag/ wil worden.

    In het betreffende segment zal deze auto zich op de onderste trede bevinden. Potentiële kopers vinden hun argumenten in
    -de prijs,
    -de betrouwbaarheid (in 1e instantie aangegeven door de garanties),
    -het feit, dat het een nieuwe auto is en geen (jonge) gebruikte,
    -de inruilprijs van hun “ouwetje”
    -de in de prijs inbegrepen extra’s, enz.

    Verder is van belang hoe groot het reclame-budget is. Wie herinnert zich nog het succes van de (laten we zeggen minder verafgode) Daewoo?:
    U bent toe aan een Daewoo!
    Het kreng kon de vergelijking met andere auto’s in zijn klasse absoluut niet aan, maar iedereen werd verrast door de verkoopaantallen. En de Chinezen zouden die marketingstrategie best wel eens net zo goed kunnen kopiëren als het design van andere merken. Alleen op z’n Chinees dan……

    Login om te reageren
  62. Patrick zegt

    1 april 2008 om 01:49

    Brilliance, wie anders?

    Login om te reageren
  63. 9000cse zegt

    1 april 2008 om 01:55

    “Das Auto”.

    Login om te reageren
  64. Patrick zegt

    1 april 2008 om 01:56

    Of nog beter: u bent toe aan Das auto.

    Login om te reageren
  65. 9000cse zegt

    1 april 2008 om 02:00

    @ Patrick

    OK! Zullen we nu gaan slapen zonder elkaar?

    Login om te reageren
  66. Patrick zegt

    1 april 2008 om 02:05

    Ok, it’s a Brilliance

    Today, tomorrow, Brilliance.

    Login om te reageren
  67. 9000cse zegt

    1 april 2008 om 02:20

    @ Patrick

    Jaaahwellll. Nu vind ik hem ook wel briljaaansss…… Truste!

    Login om te reageren
  68. Frank deH zegt

    1 april 2008 om 02:31

    Iedereen al uitgepraat om 02:30u?

    Login om te reageren
  69. 9000cse zegt

    1 april 2008 om 02:40

    @ Frank deH

    Vertel!

    Login om te reageren
  70. Richard zegt

    1 april 2008 om 16:24

    Er zijn mensen die nooit chinese resturant binnen gaan om te eten, ze vinden eigen stampot, en brocoli soup de lekkerste… wie niet proeft die zal nooit weten wat echt lekker is toch???

    Wat ik niet kent beoordeel ik niet zomaar, maar zo zijn we Nederlanders bijna over alles zo zijn we opgevoed ( wie kan ons veranderen) Geert Wilders zal zeker niet hij is druk bezig met wereld te veranderen. Zonde van al die energie verspiling

    Ik zou zeggen>>> Just Chill-out everyboudy oke???

    Login om te reageren
  71. robbie zegt

    1 april 2008 om 16:36

    Nog wat foto’s van de onthulling:

    Login om te reageren
  72. john zegt

    2 april 2008 om 14:18

    weer een niets zeggende auto ! kijk liever naar een citroen die durven nog , en hoe!

    Login om te reageren
  73. bp zegt

    2 april 2008 om 23:57

    prijs is 1 zaak kwaliteit een 2de

    Login om te reageren
  74. Fordfan zegt

    4 april 2008 om 15:23

    De auto vind ik persoonlijk niet één van de mooiste. Ik hoop dat ze hier in Europa niet veel zullen gaan rijden. Er rijden hier al genoeg verschillende auto’s rond!

    Login om te reageren
  75. Patrick zegt

    4 april 2008 om 16:05

    @Fordfan: “Er rijden hier al genoeg verschillende auto’s rond!”

    Dat vind ik ook, daarom stel ik voor de Ford binnenkort de Kuga niet levert.

    Zou jij dan liever hebben dat iedereen met dezelfde auto rondrijdt, zoals 20 jaar geleden in Rusland, allemaal aan de Lada?

    Login om te reageren
  76. Hammer zegt

    9 april 2008 om 20:25

    die achterkant is een prachtig stukje toyota auris… Hier en daar wel wat gejat maar het resultaat is best ok

    Login om te reageren
  77. A. de Wit zegt

    17 juli 2008 om 21:33

    Als we allemaal auto’s uit dit soort landen kopen gaat europese economie naar de afgrond en worrden de grondstoffen nog duurde. Verder zal het nooit status hebben we daar op kikt. Een Breitling uit bijvoorbeeld Turkije is geen echte Breitling. Dat er veel goederen uit china in onze huisen staan ondkom je niet aan maar we kunnen het wel afremmen. Door dit soort aanwakerende industrieen af te remmen anders gaat onze economie en van europa en andre contunenten naar de afgrond China diet ook helemaal niet aan het milieu ze vinden een groeiende economie veel belangrijker en daar moet het milieu maar voor wachten hebben ze gezecht.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North