• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beurs

Auteur: ikschrijfookoverautos, gepost 6 maart 2018 om 07:38 – 30 Reacties

Afbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursAfbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursAfbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursAfbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursAfbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursAfbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursAfbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursAfbeelding Livepics: G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beurs

Livepics: nieuwe G63 AMG brengt Duitse spierkracht naar de beursvloer
De dikke Duitser komt goed tot zijn recht.

De tijd vliegt. Het is alweer bijna drie maanden geleden dat Mercedes de virtuele doeken van de nieuwe G-Klasse trok. Dat het nooit lang kon duren voordat de retedikke uitvoeringen onthuld zouden worden, stond in de sterren geschreven. In navolging van de G63 kregen we al vlotjes de nog dikkere Edition 1 te zien.

Diezelfde zwart-rode Geländewagen probeert momenteel zoveel mogelijk licht te absorberen in Genève. Hoewel ik persoonlijk toch enigszins sceptisch was over de nieuwe G-Klasse en de krachtigere versies die daarbij horen, lijkt hij in persoon beter tot zijn recht te komen. Met name de voorzijde ziet er behoorlijk beter verteerbaar uit dan op de persplaatjes.

De G63 Edition 1 heeft een 4-liter V8 die op het top van zijn kunnen 577 pk en 850 Nm aan koppel produceert. Combineer dat met het feit dat hij er simpelweg weer verrukkelijk uitziet, en je beseft dat de G-Klasse een recept is dat zelfs de slechtste koks niet verpesten kunnen. *klopt af*

Ook interessant!

  • Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
    Mercedes-AMG G63 heeft absoluut geen widebody nodig
  • Deze Mercedes-AMG G63 heeft een ruig verleden [update]
  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, edition-1, g-klasse, g63, geneve, geneve-2018, Mercedes, mercedes-amg

Vorig bericht: « Koop de Mercedes ML63 AMG van Davy Pröpper
Volgend bericht: Kijk, de meest extreme Morgan Aero GT ooit »

Lees Interacties

Reacties

  1. peug206 zegt

    6 maart 2018 om 07:46

    In deze spec komt ie in ieder geval nooit ver offroad… wat een platte bandjes…

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      6 maart 2018 om 07:57

      @peug206: denk dat de meeste die een G63 kopen ook nooit een zandpad in zullen rijden

      Login om te reageren
      • wjeurs zegt

        6 maart 2018 om 08:06

        @kennone: ik begrijp echt niet waarom mensen defenders en g-klasses kopen en alleen op de weg rijden… Tuurlijk; het heeft zn charme, maar het extra gewicht en frontaal oppervlak kosten bakken met geld en een lagere auto is veelal “mooier”(in hoeverre dat subjectief kan zijn)

        Login om te reageren
        • tofas zegt

          6 maart 2018 om 09:34

          @wouterjeuring: omdat geld imago en gewoon omdat het Kan.

          Login om te reageren
        • spykerboy zegt

          6 maart 2018 om 09:56

          @wouterjeuring: omdat het gewoon goed rijd? Niet iedereen is gierig en wilt zo goedkoop mogelijkbrijden

          Login om te reageren
          • vandijkbv zegt

            6 maart 2018 om 12:07

            @spykerboy: ik weet niet of u ooit in een G63 gereden heeft, maar een G63 rijdt niet bepaald goed of lekker…

            Login om te reageren
            • spykerboy zegt

              6 maart 2018 om 17:33

              @vandijkbv: ervaring in een G500, G63 en G65… vond ze allemaal goed rijden persoonlijk.

              Login om te reageren
        • acizane80 zegt

          6 maart 2018 om 16:37

          @wouterjeuring: het is mischien niet van toepassing voor de G63 maar waarom zou ik met een g klasse rijden. Luxe van een S klasse, je zit hoger en hebt beter beeld van wat er rondom u gebeurt. Lijkt een zeer stevige wagen en is dat waarschijnlijk ook. En als laatste als geld geen probleem is en je hem mooi vind waarom niet?

          Login om te reageren
      • Jochen zegt

        6 maart 2018 om 22:40

        @kennone: ik denk dat bovengemiddeld veel G63’s het zand in gaan

        Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      6 maart 2018 om 09:43

      @peug206: De gemiddelde E63 heeft volgens mij nog veel plattere bandjes…

      Login om te reageren
      • peug206 zegt

        6 maart 2018 om 10:17

        @dutchdriftking: de gemiddelde E63 ligt volgens mij ook veel dichter bij de weg en heeft geen offroad pretenties. Een G-klasse daarintegen…

        Login om te reageren
  2. jules713 zegt

    6 maart 2018 om 07:51

    Tsja. Wat valt er nog over te zeggen? De doelgroep van deze auto heeft per definitie lak aan andermans mening. Daar moet bij gezegd worden dat hij stiekem wel een guilty pleasure is, en ik zou dit nog eerder willen dan welke SUV-coupé dan ook.

    Login om te reageren
  3. rhellema zegt

    6 maart 2018 om 07:57

    Wat blijft het toch een ongehoord lelijk apparaat. Nooit maar dan ook nooit zal ik de 80 jaar durende hype rond dit hok begrijpen.

    Login om te reageren
  4. viezefreddyw zegt

    6 maart 2018 om 08:01

    Het is wel de mooiste G-klasse sinds bestaan. Mede door het interieur, dat ziet er prachtig uit.

    Login om te reageren
  5. toyotafortuner zegt

    6 maart 2018 om 08:07

    Heerlijk dik! Maar de voorkant vind ik nog steeds geen porem

    Login om te reageren
  6. rovadepo zegt

    6 maart 2018 om 08:09

    Ik vind m ook prachtig. Echt mooie / kwalitatieve dingen zijn tijdloos, daar valt dit ook onder.

    Login om te reageren
  7. rollingstoned zegt

    6 maart 2018 om 08:17

    Wellicht leuk als je van The A-Team bent. ?

    Login om te reageren
  8. Corrado16v zegt

    6 maart 2018 om 08:26

    Zwarte velgen met een rood randje. Is dat nog steeds een ding?

    Login om te reageren
  9. superhans zegt

    6 maart 2018 om 08:28

    Smaken verschillen natuurlijk, maar ik heb felrood in het interieur nooit mooi kunnen vinden. Donkerrood daarentegen, zou in deze auto niet misstaan.

    Login om te reageren
  10. HIM zegt

    6 maart 2018 om 08:54

    Waarom een 12 o’clock mark op het stuur?

    Login om te reageren
    • sirpowersedan zegt

      6 maart 2018 om 09:07

      @him: Racinglife Yo

      Login om te reageren
      • HIM zegt

        6 maart 2018 om 10:42

        @sirpowersedan: Porsche or Impreza is quit logical but not in a 2000+Kg high car

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          6 maart 2018 om 23:46

          @him: Dit is autoblog.nl, niet autoblog.com.

          Login om te reageren
          • HIM zegt

            7 maart 2018 om 11:30

            @SimonMc: goed, wat is nu echt je boodschap? Of verveel je je gewoon?

            Login om te reageren
  11. apriliarsv zegt

    6 maart 2018 om 09:04

    Wat een heerlijk bedenkelijke auto is dit toch

    Login om te reageren
  12. marinepower zegt

    6 maart 2018 om 09:09

    Ongelofelijk (in positieve zin) dat er anno nu nog steeds hordes mensen dit bijna 50 jaar oude concept blijven omarmen.

    Login om te reageren
  13. Dutchdriftking zegt

    6 maart 2018 om 09:43

    Geniaal toch dat dit zo goed verkoopt!

    Login om te reageren
  14. jaso013 zegt

    6 maart 2018 om 09:56

    Als ik ooit geld genoeg heb dan koop ik deze bak! Ontzettend dik apparaat! Heerlijk!

    Login om te reageren
  15. Gulli zegt

    6 maart 2018 om 10:10

    Ik blijf vinden dat hij kijkt alsof die reserveband via een buttplug in zijn achterkant bevestigd is

    Login om te reageren
  16. grandmasterb zegt

    6 maart 2018 om 16:51

    Zo te zien door een kleuter van 3 getekend, die moet nu ook bejaard zijn.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North