Maak van je Tesla Model 3 een stoere bink

Auteur: , 37 Reacties

Zonder te overdrijven.

Het gaat gebeuren. Dit jaar gaan we de Model 3 met regelmaat tegenkomen op de Nederlandse wegen. Misschien heb je zelf wel een order openstaan voor de elektrische auto van Tesla. Een handjevol exemplaren zijn inmiddels geregistreerd op Nederlands kenteken.

RevoZport staat inmiddels bekend als dé tuner van Tesla’s en voor de Model 3 hadden ze al reeds een pakketje verzonnen. Die ‘R-Zentric’ bodykit was echter behoorlijk uitbundig. Dikke kans dat de Model 3-rijder subtielere prefereert. Say no more, aldus RevoZport. De tuner komt nu met een een meer ingetogen kit voor de Tesla, voor zover je van ingetogen kunt spreken natuurlijk.

Mocht je interesse hebben. De bodykit heet R-Zentric Model 3S, waar de S verwijst naar Strasse. Heb je toch nog een tikkie Duits aan je Tesla hangen! Halverwege maart neemt RevoZport deze nieuwe bodykit in het gamma op. Voor 5.500 dollar krijg je een voorspoiler, sideskirts, een diffuser en een achterspoiler. Qua afwerking is er keuze uit Gloss, Matte of carbon. Het maakt de Model 3 in elk geval een stuk leuker om naar te kijken. Makkelijker vinden ook tussen al die andere Model 3’s bij de Superchargers straks.



37 reacties

T is een verbetering… Maar ik zou nog steeds niet voor een Model 3 gaan
@toyotafortuner: ik vond het eerst een ideale opvolger van diesel naar elektrisch met de tijd, maar ik vind het toch een tegenvaller. Onlangs ook in het echt gezien en was totaal niet wat ik dacht dat het zou zijn.
Volgens mij doen ze niets aan de internals, dus om het voor Tesla’s nou een tuner te noemen… Ziet er wel netjes uit trouwens.
@racerx: Een 5-pk striping aan elke kant zullen ze je ook nog wel kunnen leveren. ;-)
@cossiekiller: Haha, ongetwijfeld!
In tegenstelling tot T-Sportsline weten ze bij RevoZport wel asymmetrische set velgen te leveren bij een getordeerde spaakvelg ontwerp. Is dynamisch gezien beter te pruimen.
@automotivedesigner: Rechts en links verschillend bedoel je? Tja bij sommige velg designs is dat inderdaad mooier maar aan de andere kant zie je toch maar 1 kant van de auto tegelijk. Daarom doen de meeste velgenboeren er niet aan.
@AutomotiveDesigner: absoluut, een must bij asymmetrische velgen naar mijn idee.

Overigens blijft die voorkant van de Model 3 moeilijk, kan er niet echt aan wennen. Ik snap dat er geen grille in hoeft, maar een beetje meer je best doen op het ontwerp kan toch wel?
5500 dollar, stevige prijs voor wat plastic frutsels. Daar levert zelfs Audi meer voor in je S-line
De diffuser op de eerste foto is anders dan op de andere? Maar het is niet dezelfde als waaraan gerefereerd wordt in het artikel. Waarschijnlijk hebben ze dus minimaal drie (ipv 2) diffusers in het gamma.
@donjunior: volgens mij lijkt dat alleen maar zo door de schaduw. De hoeken aan de buitenkant zijn hetzelfde.
@peug206: Kijk nog eens naar de eerste foto.. En dan naar de laatste.. is wel degelijk anders.
@donjunior: waar is hij anders? De diffuser begint bij het spatbord, ten hoogte van de as. Daarna verdwijnt hij onder de rand van de body tot de reflector. Het enige andere is de toevoeging van de finnen voor de luchtstromen (voor zover dat nut heeft). Ik vermoed dat de eerste een foto is en de laatste 2 renders ;-)
@peug206:
“Het enige andere is de toevoeging van de finnen voor de luchtstromen”
Nou daar dus.. Is toch geen vreemde observatie dan? De hele discussie of het zin heeft daargelaten en of het renders of foto’s zijn maakt toch niet uit. Ik schrijf alleen dat ik zie dat ze anders zijn en jij onderbouwt die bevinding nu zelf ook. That’s all folks!
@donjunior: en als je nou even de moeite had genomen om naar de website van RevoZport te gaan, in plaats van @peug206 af te zeiken, dan had je eenvoudig kunnen checken dat ze maar 2 setjes hebben voor de Tesla 3: ‘Track’ en ‘Strasse’. En voor elk setje hebben ze maar 1 model diffuser…
@vroaaar: Ik zeik helemaal niemand af.. ik doe een bevinding en stel een vraag. Doe eens normaal man.
@donjunior: je bent alleen maar aan het zeiken, terwijl je ook ff had kunnen checken!
Ik zou er gewoon een sticker op plakken als tuning; “ik deug middels belastingontwijking”. Gewoon op de zijkant plakken en klaar. Blijft een geweldige prestatie om rechtsongelijkheid middels een religie als iets goeds te kunnen verkopen aan de samenleving
@waterisnat: Haha.. enig idee hoe ‘veel’ belasting de fossiele industrie betaald?
@crepito: bedrijven betalen geen belasting heer/mevr crepito. Mensen betalen belasting. Voor bedrijven is belasting een kostenpost wat richting een klant wordt doorgeschoven. Bedrijven belasten is een bezigheidstherapie voor veel ambtenaren. Op energie betaald u als consument in NL wel al decennia 95% belasting. Dat klopt.
@waterisnat: Bedrijven betalen geen belasting. Afijn…
@crepito: nou vertel eens, hoeveel belasting is dat?
@rhellema: Weinig. Denk aan effectieve belastingdruk op winst van rond de 1%. En dan heb ik het nog niet over de subsidies..
@crepito: en nu even staven met echte cijfers?
@rhellema: Doe even eigen onderzoek aub. Ik heb in de internationale belastingadvies praktijk gewerkt. Ik weet dus precies hoe de structuren in elkaar zitten. Ik ga in ieder geval geen tijd verspillen om de heer rhellema bij te scholen.
@crepito: dus wel roepen maar niet willen bewijzen? Beetje jammer mijnheer de expert!
@rhellema: Maar ik stel voor dat u eens begint met het lezen over de subsidies, bijvoorbeeld uit dit rapport van de OECD: https://read.oecd-ilibrary [punt] org/energy/oecd-companion-to-the-inventory-of-support-measures-for-fossil-fuels-2018_9789264286061-en#page5

Of om het dichter bij huis te houden… : https://www.trouw [punt] nl/home/-shell-betaalt-in-nederland-geen-winstbelasting-~aa0ffbe9/
@crepito: met alle respect maar dat artikel van Trouw vind ik op zijn zachtst gezegd speculatief. Er wordt in de inleiding gesproken over een vertrouwelijk document, maar verder wordt dat gehele document niet meer besproken of enigszins naar voren gebracht. Het verhaal komt van een betrouwbare bron die een beschuldiging doet van iets wat met een legale constructie gedaan wordt. U vraagt toch ook geld terug van de belasting en ook u voert toch zoveel mogelijk op om zoveel mogelijk terug te krijgen? Waarom is dat dan ineens onetisch op het moment dat een bedrijf dit doet? Daarbij ontvangt de staat al zeer veel belasting op 1 liter benzine waar Shell geen winst over vangt (niet meer dan logisch natuurlijk maar dat even terzijde). Wat is nou eigenlijk het punt wat Trouw met dit artikel ten aanzien van Shell wil maken?
5.500 voor de bodykit en 10.000 voor de 300inch velgen…
Kunnen tuners bij Tesla niet beter de rammels uit het interieur halen, en het interieur wat minder clean maken? Een fijn baseball lederen interieur zou de wagen een stuk meer sfeer geven. Lederen interieur past natuurlijk weer niet bij het groene imago, maar dat is weer een andere discussie.
@dutchdriftking: leder is overrated. Als je na een jaar of 5 het leer in een BMW of Audi ziet, of nog erger, in een Volvo, dan springen de tranen me in de ogen.

Nappa leder of anders gewoon lekker (kunst)stof. En dan bij de eerste wel een snelwerkende stoelverwarming aub.
Nou, ik vind die model 3 in foto 1 er best Oke uit zien.
De laatse 3 tonen een andere kit en velgen en die is toch wat minder.
Dankbaar dat ik vandaag weer één van mijn bi-turbo V8’en mocht starten. Al hangen ze het interieur van een Tesla ook nog vol met spoilers en gaat zo’n accu op wielen in 2 tellen naar de 100, ik geniet nog zo lang als het kan van mijn twee oudjes.
Een tablet heb ik al wel, maar dan gewoon voor thuis op de bank.
Een model 3 wordt nooit een stoere bink, hoeveel spoilers je er ook aan hangt.
Het word pas stoer met een grill en daar achter een V8. Een economische V6 Turbo mag natuurlijk ook.
Prima optisch pakketje
5500dollar voor wat plastiek 😂

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).