• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Maak van je Tesla Model 3 een stoere bink

Auteur: RubenPriest, gepost 28 januari 2019 om 07:41 – 37 Reacties

Afbeelding Maak van je Tesla Model 3 een stoere binkAfbeelding Maak van je Tesla Model 3 een stoere binkAfbeelding Maak van je Tesla Model 3 een stoere binkAfbeelding Maak van je Tesla Model 3 een stoere bink

Maak van je Tesla Model 3 een stoere bink
Zonder te overdrijven.

Het gaat gebeuren. Dit jaar gaan we de Model 3 met regelmaat tegenkomen op de Nederlandse wegen. Misschien heb je zelf wel een order openstaan voor de elektrische auto van Tesla. Een handjevol exemplaren zijn inmiddels geregistreerd op Nederlands kenteken.

RevoZport staat inmiddels bekend als dé tuner van Tesla’s en voor de Model 3 hadden ze al reeds een pakketje verzonnen. Die ‘R-Zentric’ bodykit was echter behoorlijk uitbundig. Dikke kans dat de Model 3-rijder subtielere prefereert. Say no more, aldus RevoZport. De tuner komt nu met een een meer ingetogen kit voor de Tesla, voor zover je van ingetogen kunt spreken natuurlijk.

Mocht je interesse hebben. De bodykit heet R-Zentric Model 3S, waar de S verwijst naar Strasse. Heb je toch nog een tikkie Duits aan je Tesla hangen! Halverwege maart neemt RevoZport deze nieuwe bodykit in het gamma op. Voor 5.500 dollar krijg je een voorspoiler, sideskirts, een diffuser en een achterspoiler. Qua afwerking is er keuze uit Gloss, Matte of carbon. Het maakt de Model 3 in elk geval een stuk leuker om naar te kijken. Makkelijker vinden ook tussen al die andere Model 3’s bij de Superchargers straks.

Ook interessant!

  • Tesla Model Y
    KW maakt van je Tesla Model Y een Model 3
  • Tesla maakt Model 3 en Model Y nu ook kneiterduur
  • Tesla maakt Model S en Model X kneiterduur
  • Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?
    Tesla Model 3 station beter dan een Model Y?

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Elektrisch, model-3, revozport, Tesla, tuning

Vorig bericht: « Dit is de roodste BMW 6-serie van Autotrack
Volgend bericht: Belgische CEO doet goede zaken met dit automerk »

Lees Interacties

Reacties

  1. toyotafortuner zegt

    28 januari 2019 om 07:54

    T is een verbetering… Maar ik zou nog steeds niet voor een Model 3 gaan

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      28 januari 2019 om 12:07

      @toyotafortuner: ik vond het eerst een ideale opvolger van diesel naar elektrisch met de tijd, maar ik vind het toch een tegenvaller. Onlangs ook in het echt gezien en was totaal niet wat ik dacht dat het zou zijn.

      Login om te reageren
  2. racerx zegt

    28 januari 2019 om 07:58

    Volgens mij doen ze niets aan de internals, dus om het voor Tesla’s nou een tuner te noemen… Ziet er wel netjes uit trouwens.

    Login om te reageren
    • cossiekiller zegt

      28 januari 2019 om 11:54

      @racerx: Een 5-pk striping aan elke kant zullen ze je ook nog wel kunnen leveren. ;-)

      Login om te reageren
      • racerx zegt

        28 januari 2019 om 12:16

        @cossiekiller: Haha, ongetwijfeld!

        Login om te reageren
  3. Ram-G-maN zegt

    28 januari 2019 om 08:05

    In tegenstelling tot T-Sportsline weten ze bij RevoZport wel asymmetrische set velgen te leveren bij een getordeerde spaakvelg ontwerp. Is dynamisch gezien beter te pruimen.

    Login om te reageren
    • clubbtraxx zegt

      28 januari 2019 om 08:39

      @automotivedesigner: Rechts en links verschillend bedoel je? Tja bij sommige velg designs is dat inderdaad mooier maar aan de andere kant zie je toch maar 1 kant van de auto tegelijk. Daarom doen de meeste velgenboeren er niet aan.

      Login om te reageren
    • griffendahl zegt

      28 januari 2019 om 10:17

      @AutomotiveDesigner: absoluut, een must bij asymmetrische velgen naar mijn idee.

      Overigens blijft die voorkant van de Model 3 moeilijk, kan er niet echt aan wennen. Ik snap dat er geen grille in hoeft, maar een beetje meer je best doen op het ontwerp kan toch wel?

      Login om te reageren
  4. Gulli zegt

    28 januari 2019 om 08:13

    5500 dollar, stevige prijs voor wat plastic frutsels. Daar levert zelfs Audi meer voor in je S-line

    Login om te reageren
  5. donjunior zegt

    28 januari 2019 om 08:14

    De diffuser op de eerste foto is anders dan op de andere? Maar het is niet dezelfde als waaraan gerefereerd wordt in het artikel. Waarschijnlijk hebben ze dus minimaal drie (ipv 2) diffusers in het gamma.

    Login om te reageren
    • peug206 zegt

      28 januari 2019 om 08:19

      @donjunior: volgens mij lijkt dat alleen maar zo door de schaduw. De hoeken aan de buitenkant zijn hetzelfde.

      Login om te reageren
      • donjunior zegt

        28 januari 2019 om 08:22

        @peug206: Kijk nog eens naar de eerste foto.. En dan naar de laatste.. is wel degelijk anders.

        Login om te reageren
        • peug206 zegt

          28 januari 2019 om 08:57

          @donjunior: waar is hij anders? De diffuser begint bij het spatbord, ten hoogte van de as. Daarna verdwijnt hij onder de rand van de body tot de reflector. Het enige andere is de toevoeging van de finnen voor de luchtstromen (voor zover dat nut heeft). Ik vermoed dat de eerste een foto is en de laatste 2 renders ;-)

          Login om te reageren
          • donjunior zegt

            28 januari 2019 om 09:18

            @peug206:
            “Het enige andere is de toevoeging van de finnen voor de luchtstromen”
            Nou daar dus.. Is toch geen vreemde observatie dan? De hele discussie of het zin heeft daargelaten en of het renders of foto’s zijn maakt toch niet uit. Ik schrijf alleen dat ik zie dat ze anders zijn en jij onderbouwt die bevinding nu zelf ook. That’s all folks!

            Login om te reageren
            • vroaaar zegt

              28 januari 2019 om 18:23

              @donjunior: en als je nou even de moeite had genomen om naar de website van RevoZport te gaan, in plaats van @peug206 af te zeiken, dan had je eenvoudig kunnen checken dat ze maar 2 setjes hebben voor de Tesla 3: ‘Track’ en ‘Strasse’. En voor elk setje hebben ze maar 1 model diffuser…

              Login om te reageren
              • donjunior zegt

                28 januari 2019 om 19:14

                @vroaaar: Ik zeik helemaal niemand af.. ik doe een bevinding en stel een vraag. Doe eens normaal man.

              • vroaaar zegt

                28 januari 2019 om 20:01

                @donjunior: je bent alleen maar aan het zeiken, terwijl je ook ff had kunnen checken!

  6. waterisnat zegt

    28 januari 2019 om 08:28

    Ik zou er gewoon een sticker op plakken als tuning; “ik deug middels belastingontwijking”. Gewoon op de zijkant plakken en klaar. Blijft een geweldige prestatie om rechtsongelijkheid middels een religie als iets goeds te kunnen verkopen aan de samenleving

    Login om te reageren
    • crepito zegt

      28 januari 2019 om 08:46

      @waterisnat: Haha.. enig idee hoe ‘veel’ belasting de fossiele industrie betaald?

      Login om te reageren
      • waterisnat zegt

        28 januari 2019 om 08:50

        @crepito: bedrijven betalen geen belasting heer/mevr crepito. Mensen betalen belasting. Voor bedrijven is belasting een kostenpost wat richting een klant wordt doorgeschoven. Bedrijven belasten is een bezigheidstherapie voor veel ambtenaren. Op energie betaald u als consument in NL wel al decennia 95% belasting. Dat klopt.

        Login om te reageren
        • crepito zegt

          28 januari 2019 om 13:45

          @waterisnat: Bedrijven betalen geen belasting. Afijn…

          Login om te reageren
      • rhellema zegt

        28 januari 2019 om 12:15

        @crepito: nou vertel eens, hoeveel belasting is dat?

        Login om te reageren
        • crepito zegt

          28 januari 2019 om 13:44

          @rhellema: Weinig. Denk aan effectieve belastingdruk op winst van rond de 1%. En dan heb ik het nog niet over de subsidies..

          Login om te reageren
          • rhellema zegt

            28 januari 2019 om 13:45

            @crepito: en nu even staven met echte cijfers?

            Login om te reageren
            • crepito zegt

              28 januari 2019 om 13:48

              @rhellema: Doe even eigen onderzoek aub. Ik heb in de internationale belastingadvies praktijk gewerkt. Ik weet dus precies hoe de structuren in elkaar zitten. Ik ga in ieder geval geen tijd verspillen om de heer rhellema bij te scholen.

              Login om te reageren
              • rhellema zegt

                28 januari 2019 om 13:51

                @crepito: dus wel roepen maar niet willen bewijzen? Beetje jammer mijnheer de expert!

            • crepito zegt

              28 januari 2019 om 13:53

              @rhellema: Maar ik stel voor dat u eens begint met het lezen over de subsidies, bijvoorbeeld uit dit rapport van de OECD: https://read.oecd-ilibrary [punt] org/energy/oecd-companion-to-the-inventory-of-support-measures-for-fossil-fuels-2018_9789264286061-en#page5

              Of om het dichter bij huis te houden… : https://www.trouw [punt] nl/home/-shell-betaalt-in-nederland-geen-winstbelasting-~aa0ffbe9/

              Login om te reageren
              • rhellema zegt

                28 januari 2019 om 14:34

                @crepito: met alle respect maar dat artikel van Trouw vind ik op zijn zachtst gezegd speculatief. Er wordt in de inleiding gesproken over een vertrouwelijk document, maar verder wordt dat gehele document niet meer besproken of enigszins naar voren gebracht. Het verhaal komt van een betrouwbare bron die een beschuldiging doet van iets wat met een legale constructie gedaan wordt. U vraagt toch ook geld terug van de belasting en ook u voert toch zoveel mogelijk op om zoveel mogelijk terug te krijgen? Waarom is dat dan ineens onetisch op het moment dat een bedrijf dit doet? Daarbij ontvangt de staat al zeer veel belasting op 1 liter benzine waar Shell geen winst over vangt (niet meer dan logisch natuurlijk maar dat even terzijde). Wat is nou eigenlijk het punt wat Trouw met dit artikel ten aanzien van Shell wil maken?

  7. freezzr zegt

    28 januari 2019 om 08:36

    5.500 voor de bodykit en 10.000 voor de 300inch velgen…

    Login om te reageren
  8. Dutchdriftking zegt

    28 januari 2019 om 08:39

    Kunnen tuners bij Tesla niet beter de rammels uit het interieur halen, en het interieur wat minder clean maken? Een fijn baseball lederen interieur zou de wagen een stuk meer sfeer geven. Lederen interieur past natuurlijk weer niet bij het groene imago, maar dat is weer een andere discussie.

    Login om te reageren
    • garp zegt

      28 januari 2019 om 09:18

      @dutchdriftking: leder is overrated. Als je na een jaar of 5 het leer in een BMW of Audi ziet, of nog erger, in een Volvo, dan springen de tranen me in de ogen.

      Nappa leder of anders gewoon lekker (kunst)stof. En dan bij de eerste wel een snelwerkende stoelverwarming aub.

      Login om te reageren
  9. clubbtraxx zegt

    28 januari 2019 om 08:46

    Nou, ik vind die model 3 in foto 1 er best Oke uit zien.
    De laatse 3 tonen een andere kit en velgen en die is toch wat minder.

    Login om te reageren
  10. T5Power zegt

    28 januari 2019 om 08:53

    Dankbaar dat ik vandaag weer één van mijn bi-turbo V8’en mocht starten. Al hangen ze het interieur van een Tesla ook nog vol met spoilers en gaat zo’n accu op wielen in 2 tellen naar de 100, ik geniet nog zo lang als het kan van mijn twee oudjes.
    Een tablet heb ik al wel, maar dan gewoon voor thuis op de bank.

    Login om te reageren
  11. gebruikersnaam3 zegt

    28 januari 2019 om 09:31

    Een model 3 wordt nooit een stoere bink, hoeveel spoilers je er ook aan hangt.

    Login om te reageren
  12. kennone zegt

    28 januari 2019 om 09:39

    Het word pas stoer met een grill en daar achter een V8. Een economische V6 Turbo mag natuurlijk ook.

    Login om te reageren
  13. allesmetturbo zegt

    28 januari 2019 om 11:49

    Prima optisch pakketje

    Login om te reageren
  14. thestino zegt

    28 januari 2019 om 14:22

    5500dollar voor wat plastiek ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North