Max Verstappen doet de Erasmusbrug in een F1-auto

Auteur: , 17 Reacties
Max Verstappen op de Erasmusbrug

Vorig jaar maakte hij de Willemsbrug nog onveilig in zijn kart, maar dit weekend mag Max Verstappen los in Rotterdam met de F1-bolide van Toro Rosso.

Verstappen is aankomende zondag samen met Kimi Raikkonen de hoofdgast van VKV City Racing, het demonstratievenement dat dit jaar alweer zijn tiende editie beleeft. Het jonge talent kon het echter niet laten alvast in zijn nieuwe kantoor te stappen en de Erasmusbrug over te blazen.

Disclaimer: Normaal gesproken heb je geen oordoppen nodig bij het bekijken van een video, maar in dit geval zou een setje met muziekfilter goed van pas komen.



17 reacties

Zo, kan hij in elk geval zeggen dat hij nog met een echte F1 gereden heeft, volgend jaar moet hij het met een Formule Dyson doen.
Toch zit ik in maart voor de buis, met petje en toetertje….
@jrk68: hetzelfde hier!
@jrk68: Als opa zou je die ‘jaren tachtig turbo time’ toch kunnen waarderen lijkt me, klinkt wel aardig.
@gallardogt:
Nu moet ik wel zeggen dat de turbo’s in de jaren 70/80 beter klonken dan de huidige.
Ook destijds konden ze qua geluid niet op tegen de 12 cilinders van Ferrari en Alfa, de Cosworth DFV was ook geen oorporno.
Het mooie was destijds dat er nog een keuze was, nu ligt er teveel vast in de reglementen.
Qua reglement is het WEC interessanter, zo’n reglement zou ik in de F1 liever zien, mits ze diesel verbieden.
@jrk68: De jaren 70/80 turbo motoren klonken rauwer, harder maar vaak wel met minder turbo fluit meen ik mij zo te herinneren. De turbo van de huidige motoren hoor je veel beter en zou ik eigenlijk extremer, huileriger willen horen, Dat zou de FIA zo in reglementen kunnen vastleggen. Wat mij betreft gaan ze terug naar vier cilinders met superdikke fluitende turbo als die van Brabham BMW F1.
@jrk68: tja f1 is gewoon aan het vergaan. Banden sparen? Oke zo blijft het soms onvolspelbaar, dat willen mensen zien. Maar brandstof sparen? En dat terwijl ze honderden vrachtwagens meenemen naar elke race? En hybride aadrijving? Dat is gewoon een wtf
via Android app
Prachtige foto boven het artikel zeg!
Heeft hij Jumbo als sponsor?!? Hij klinkt wel erg jong inderdaad begin me bijna af te vragen of Mika Hakkinen niet gelijk heeft…
@burninrubber: Jumbo! Ja Frits van Eerd is mijn held aan het worden.
Succesvol zakenman, elk jaar Dakar rijden en onze auto sport mensen met geld steunen via reclame
@kjeld:
Frits rijdt niet elk jaar Dakar, door zakelijke overnames heeft hij al meerdere malen moeten spijbelen. Laat onverlet dat ik het toejuich als Nederlandse bedrijven ook Nederlandse sporters ondersteunen, ook HSF logistics sponsort Max.
Als je dan bedenkt dat zijn vader destijds gesponsord werd door Philips Duitsland, zijn we op de goede weg.
Nu nog bedrijven als Shell en Randstad aan hun verstand peuteren om hun eigen mensen niet te vergeten….
@jrk68: Dat van Frits is mij bekend en dat maakt het Dakar verhaal zo mooi. Soms moet passie wijken voor de zaken en dat gebeurd dan ook.
De rest van die bedrijven boeien mij niet zoals TW steel, McGregor en State-of-art mens wear. Bedrijven zonder vernieuwing en wereld beroemd in NL. Ook Shell niet en Randstad in de F1 waarom is mij onbekend
Is geen Toro Rosso, maar gewoon een Red Bull wagen.

Maar ik ben echt benieuwd wat deze knul ons gaat brengen in de formule 1.
Ben benieuwd hoe Max het gaat doen; Jos was destijds al veel te onstuimig…hoop dat Max zich ondanks zijn leeftijd wel kan beheersen!
@p993:
Ik kijk er ook naar uit, maar één onzekerheid kan ik bij je wegnemen.
Max rijdt veel meer met z’n koppie dan z’n vader ooit gedaan heeft. Jos kent gelukkig zijn eigen tekortkomingen en heeft dat goed op zijn zoon overgedragen.
@jrk68: Max is meer als Alonso: afwachten tot het moment daar is, en dan toeslaan. Niet koste wat kost er voorbij moeten op het moment dat je het wil.
Leuk muziekje toch? If it’s too loud you’re to old…
Even offtopic ik overweeg om naar de city racing te gaan heeft iemand ervaring en/of tips alvast bedankt

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).