• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Max Verstappen doet de Erasmusbrug in een F1-auto

Auteur: JordyS, gepost 29 augustus 2014 om 22:43 – 17 Reacties

Max Verstappen op de Erasmusbrug


Vorig jaar maakte hij de Willemsbrug nog onveilig in zijn kart, maar dit weekend mag Max Verstappen los in Rotterdam met de F1-bolide van Toro Rosso.

Verstappen is aankomende zondag samen met Kimi Raikkonen de hoofdgast van VKV City Racing, het demonstratievenement dat dit jaar alweer zijn tiende editie beleeft. Het jonge talent kon het echter niet laten alvast in zijn nieuwe kantoor te stappen en de Erasmusbrug over te blazen.

Disclaimer: Normaal gesproken heb je geen oordoppen nodig bij het bekijken van een video, maar in dit geval zou een setje met muziekfilter goed van pas komen.

Ook interessant!

  • De auto van Max Verstappen in 2022
    De auto van Max Verstappen in 2022
  • Max Verstappen is de snelste in Azerbeidzjan
  • Oranje tribune voor Max Verstappen in Abu Dhabi
    Oranjetribune voor Max Verstappen in Abu Dhabi
  • Max Verstappen krijgt sms van Toto Wolff
    Max Verstappen krijgt sms van Toto Wolff

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

city-racing, Formule 1, Max Verstappen, Racing, rotterdam, toro-rosso, Video

Vorig bericht: « Video: zo probeert een Audi Quattro S1 je te vermoorden
Volgend bericht: Ferrari heeft de Purrari van Deadmau5 vermoord »

Lees Interacties

Reacties

  1. jrk68 zegt

    29 augustus 2014 om 22:51

    Zo, kan hij in elk geval zeggen dat hij nog met een echte F1 gereden heeft, volgend jaar moet hij het met een Formule Dyson doen.
    Toch zit ik in maart voor de buis, met petje en toetertje….

    Login om te reageren
    • awesome zegt

      30 augustus 2014 om 00:54

      @jrk68: hetzelfde hier!

      Login om te reageren
    • gallardogt zegt

      30 augustus 2014 om 02:21

      @jrk68: Als opa zou je die ‘jaren tachtig turbo time’ toch kunnen waarderen lijkt me, klinkt wel aardig.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        30 augustus 2014 om 10:05

        @gallardogt:
        Nu moet ik wel zeggen dat de turbo’s in de jaren 70/80 beter klonken dan de huidige.
        Ook destijds konden ze qua geluid niet op tegen de 12 cilinders van Ferrari en Alfa, de Cosworth DFV was ook geen oorporno.
        Het mooie was destijds dat er nog een keuze was, nu ligt er teveel vast in de reglementen.
        Qua reglement is het WEC interessanter, zo’n reglement zou ik in de F1 liever zien, mits ze diesel verbieden.

        Login om te reageren
        • gallardogt zegt

          30 augustus 2014 om 23:42

          @jrk68: De jaren 70/80 turbo motoren klonken rauwer, harder maar vaak wel met minder turbo fluit meen ik mij zo te herinneren. De turbo van de huidige motoren hoor je veel beter en zou ik eigenlijk extremer, huileriger willen horen, Dat zou de FIA zo in reglementen kunnen vastleggen. Wat mij betreft gaan ze terug naar vier cilinders met superdikke fluitende turbo als die van Brabham BMW F1.

          Login om te reageren
    • arii zegt

      30 augustus 2014 om 04:20

      @jrk68: tja f1 is gewoon aan het vergaan. Banden sparen? Oke zo blijft het soms onvolspelbaar, dat willen mensen zien. Maar brandstof sparen? En dat terwijl ze honderden vrachtwagens meenemen naar elke race? En hybride aadrijving? Dat is gewoon een wtf

      Login om te reageren
  2. knipperlichtje zegt

    29 augustus 2014 om 23:05

    Prachtige foto boven het artikel zeg!

    Login om te reageren
  3. burninrubber zegt

    29 augustus 2014 om 23:20

    Heeft hij Jumbo als sponsor?!? Hij klinkt wel erg jong inderdaad begin me bijna af te vragen of Mika Hakkinen niet gelijk heeft…

    Login om te reageren
    • kjeld zegt

      30 augustus 2014 om 09:10

      @burninrubber: Jumbo! Ja Frits van Eerd is mijn held aan het worden.
      Succesvol zakenman, elk jaar Dakar rijden en onze auto sport mensen met geld steunen via reclame

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        30 augustus 2014 om 10:10

        @kjeld:
        Frits rijdt niet elk jaar Dakar, door zakelijke overnames heeft hij al meerdere malen moeten spijbelen. Laat onverlet dat ik het toejuich als Nederlandse bedrijven ook Nederlandse sporters ondersteunen, ook HSF logistics sponsort Max.
        Als je dan bedenkt dat zijn vader destijds gesponsord werd door Philips Duitsland, zijn we op de goede weg.
        Nu nog bedrijven als Shell en Randstad aan hun verstand peuteren om hun eigen mensen niet te vergeten….

        Login om te reageren
        • kjeld zegt

          30 augustus 2014 om 10:58

          @jrk68: Dat van Frits is mij bekend en dat maakt het Dakar verhaal zo mooi. Soms moet passie wijken voor de zaken en dat gebeurd dan ook.
          De rest van die bedrijven boeien mij niet zoals TW steel, McGregor en State-of-art mens wear. Bedrijven zonder vernieuwing en wereld beroemd in NL. Ook Shell niet en Randstad in de F1 waarom is mij onbekend

          Login om te reageren
  4. atteh zegt

    29 augustus 2014 om 23:39

    Is geen Toro Rosso, maar gewoon een Red Bull wagen.

    Maar ik ben echt benieuwd wat deze knul ons gaat brengen in de formule 1.

    Login om te reageren
  5. p993 zegt

    30 augustus 2014 om 08:51

    Ben benieuwd hoe Max het gaat doen; Jos was destijds al veel te onstuimig…hoop dat Max zich ondanks zijn leeftijd wel kan beheersen!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      30 augustus 2014 om 10:12

      @p993:
      Ik kijk er ook naar uit, maar één onzekerheid kan ik bij je wegnemen.
      Max rijdt veel meer met z’n koppie dan z’n vader ooit gedaan heeft. Jos kent gelukkig zijn eigen tekortkomingen en heeft dat goed op zijn zoon overgedragen.

      Login om te reageren
      • awesome zegt

        30 augustus 2014 om 12:50

        @jrk68: Max is meer als Alonso: afwachten tot het moment daar is, en dan toeslaan. Niet koste wat kost er voorbij moeten op het moment dat je het wil.

        Login om te reageren
  6. marcus zegt

    30 augustus 2014 om 11:30

    Leuk muziekje toch? If it’s too loud you’re to old…

    Login om te reageren
  7. bedirhan zegt

    30 augustus 2014 om 12:47

    Even offtopic ik overweeg om naar de city racing te gaan heeft iemand ervaring en/of tips alvast bedankt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North