• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Meer foto’s van de Lancia Stratos

Auteur: ricardo, gepost 14 augustus 2010 om 11:09 – 85 Reacties

Lancia Stratos testdrive

Voorlopig is deze Stratos nog een eenmalige oefening, en is door Lancia nog niet bekend gemaakt of ‘ie in productie gaat. Maar de kans dat er een gelimiteerd aantal van gebouwd gaan worden is er nog steeds. En de nieuwe foto’s die zijn komen bovendrijven versterken dat gerucht alleen maar.

Qua roddel & achterklap is er omtrent de Stratos wel iets bijgekomen. De CEO van een Duitse onderdelenleverancier genaamd Brose KG is namelijk de ‘opdrachtgever’ van dit project. Deze Michael Stoschek heeft zelf de nodige euro’s in dit project gestoken, dat vermoedelijk deels is gebaseerd op een Ferrari F430 (Scuderia?). Wel schijnt de wielbasis een stukje korter te zijn, wat natuurlijk helemaal strookt met de eerste Stratosjes uit begin jaren zeventig. Die hadden ook een vrij korte wielbasis.

Maar goed, een vrij lichte Lancia met een 510-pk sterke V8 van Ferrari onder de kap, een eigenzinnig uiterlijk en bijna niemand die precies weet of-ie ook in productie gaat. Ja, exclusief en gewild is ‘ie al wel. Vorlopig hebben we twee een gallery nieuwe foto’s waarop de Stratos eindelijk eens duidelijk te zien is. (via AM&S)

Update: Gallery met meer foto’s!

Ook interessant!

  • Lancia komt met drie nieuwe modellen
  • Lancia is springlevend en wordt premium
  • Lancia gaat Mercedes kopiëren
    Lancia komt terug en gaat Mercedes kopiëren
  • Duimpjes omhoog, de Kimera Lancia 037 is officieel

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

concept, Lancia, new-stratos, pininfarina, stratos

Vorig bericht: « Jaguar XJ75 Platinum Concept op Pebble Beach
Volgend bericht: Koenigsegg gaat achter snelheidsrecord van Bugatti aan? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Bastiaan zegt

    14 augustus 2010 om 11:12

    Vroaaaaaar, vroooaaaaaar zegt de Lancia Stratos waarvan het nog niet zeker is of er een productieversie komt.

    Login om te reageren
  2. LPJ zegt

    14 augustus 2010 om 11:15

    Braaf Bastiaan :p

    Login om te reageren
  3. lincoln zegt

    14 augustus 2010 om 11:16

    ik zie geen toegevoegde waarde in zo,n ding ..

    de Stratos is een tot de verbeelding sprekende historie ..
    nix meer aan doen .. houden zo ..

    piramide,s zijn leuk voor in Las Vegas ..
    als je begrijpt wat ik bedoel ..

    Login om te reageren
    • bakkerst zegt

      14 augustus 2010 om 11:28

      @lincoln:

      ergens ben ik het met je eens, (zeldzaamheidje) het zou namelijk verschrikkelijk jammer zijn als de goede herinnering aan de Stratos teniet gedaan word door een opvolger die niet aan verwachtingen kan voldoen. Of een karikatuur van zichzelf word (zoals de Challenger en Camaro bijvoorbeeld, en in mindere mate, de Mustang)

      anderzijds, als men het concept van de oorspronkelijke Stratos als uitgangspunt en leidraad neemt in plaats van het uiterlijk. Een soort ‘geestelijke’ reïncarnatie, dan zou ik er minder problemen mee hebben. Afwachten dus.

      En hoge verwachtingen waar maken.

      Login om te reageren
  4. spykerboy zegt

    14 augustus 2010 om 11:16

    hij is wel gaaf om te zien, aleen vind ik dat de uitlaatjes wel wat groter mogen om hem van achter nog bruter te maken! vind dit iets te klein wat er nu opzit

    Login om te reageren
  5. Dennismik zegt

    14 augustus 2010 om 11:16

    Ik zeg doen.

    Login om te reageren
  6. CBR600rr zegt

    14 augustus 2010 om 11:16

    Ik weet dat ik wederom een emmer stront over me heen krijg, maar die voorkant klopt gewoon niet! Die achterkant vind ik wel ontzettend geslaagd. Me like ronde achterlichten!

    Login om te reageren
    • midasracer zegt

      14 augustus 2010 om 18:48

      @CBR600rr: Nee hoor, ik ben het met je eens. Overigens gewoon een geskinde Ferrari 430 (scuderia – traanplaat?), de motor en cockpit zijn 1 op 1 overgenomen. Waarschijnlijk dan ook het gehele structurele gedeelte van de Ferrari.

      Login om te reageren
  7. jelle46 zegt

    14 augustus 2010 om 11:17

    IK ben blij dat er alvast eentje bestaat, ziet er echt super (retro) uit!

    Login om te reageren
  8. Auto-maat zegt

    14 augustus 2010 om 11:19

    HEBBEN! :P

    Login om te reageren
  9. JanJansen zegt

    14 augustus 2010 om 11:20

    De eerste beelden betroffen een zilver exemplaar.
    http://www.autoblog.nl/archive/2010/08/04/lancia-stratos-verbouwde-ferrari-430-scuderia
    Het zou me verbazen als dit een one-off is.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      14 augustus 2010 om 11:28

      @JanJansen: Nee, dat was een shopje, dit waren de eerste beelden. Van een donkere dus.

      Login om te reageren
  10. kage zegt

    14 augustus 2010 om 11:21

    Ik vind die vette grijns van de passagier veelzeggend!
    Kom op met dat ding!

    Login om te reageren
  11. topless zegt

    14 augustus 2010 om 11:28

    Je kunt naturlijk roepen dat een retro-ontwerp niks is omdat het uit een gebrek aan nieuwe ideeen voortkomt. En dat we vooruit moeten kijken. Maar als retro-ontwerpen in de praktijk mooier blijken dan moderne, doe me dan toch maar retro.

    Login om te reageren
    • bakkerst zegt

      14 augustus 2010 om 11:34

      @topless:
      wat probeer je hier nu te zeggen? De bovenste afbeelding is van een (mij onbekende) Lancia, de onderste is een Lamborghini Miura design studie. Twee auto’s die niets met elkaar te maken hebben.

      Login om te reageren
    • L=Fred zegt

      15 augustus 2010 om 12:27

      @topless: helemaal mee eens, die beide modellen had ik ook in mijn gedachten toen ik deze Stratos zag. Leuk hoor, die one-off’s, maar laat ze maar in productie gaan.

      Login om te reageren
  12. Auto-maat zegt

    14 augustus 2010 om 11:30

    Fenomen http://www.museodelcoche.com/tag/stratos/page/5/ had in het verleden ook al eens een Stratos ontworpen maar dat is meer een karikatuur. Deze is veel mooier!

    Login om te reageren
  13. Guust Flater zegt

    14 augustus 2010 om 11:43

    @bakkerst

    Het zijn beide goed gelukte retro-ontwerpen (gebaseerd op de Lancia Fulvia en de Lambo Miura) die m.i. fraaier zijn dan menig modern, vooruitstrevend ontwerp.

    Login om te reageren
    • bakkerst zegt

      14 augustus 2010 om 11:48

      @Guust Flater:

      Als je het zo bekijkt, ja, het zijn mooie ontwerpen. Maar, ze leunen mijns inziens té zwaar op het verleden. Zeker de Miura is, die is prachtig, zonder twijfel. Maar een nog mooier ontwerp uit het verleden uitmelken met een retro ontwerp doet geen recht aan het origineel. Daarom is het goed dat het bij dit ene model gebleven is.

      Login om te reageren
  14. Trinacria zegt

    14 augustus 2010 om 11:44

    Tja wat moeten we hier nu mee? Is het nou cool of niet cool? De orginele Stratos is natuurlijk supercool. Maar dit? Wil dan eerst weten hoe het rijdt en of je er kippevel van krijgt als hij volgas voorbijkomt.
    Straks hoor je alleen zo’n Jetsons geluidje en blijkt hij elektrisch te zijn.

    Login om te reageren
  15. ZwerverRoodbaard zegt

    14 augustus 2010 om 11:46

    Fffffffffakkin vet! Eindelijk is een auto die er ook echt anders uit ziet dan de rest :)

    Login om te reageren
  16. ricardo zegt

    14 augustus 2010 om 11:47

    Meer foto’s! http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=Lancia/Stratos_2011

    Login om te reageren
  17. MARS zegt

    14 augustus 2010 om 11:49

    Neee! geen v8, gewoon een lekkere v6 net als vroeger.. ;-)

    Login om te reageren
  18. junkreader zegt

    14 augustus 2010 om 11:50

    @bakkerst…
    topless geeft een mening, dat jij ze niet begrijpt is jouw probleem…tsss…
    btw het is een Lancia Fulvia…
    Stratos? DOEN AUB…

    Login om te reageren
    • bakkerst zegt

      14 augustus 2010 om 12:35

      @junkreader:

      kerel, doe relax, ik vraag toch heel rustig om uitleg? die is inmiddels al gegeven, druk doen lijkt me niet nodig hoor.. ;)

      Login om te reageren
  19. Tinus zegt

    14 augustus 2010 om 11:55

    Hij kijkt zo sneu…

    Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      14 augustus 2010 om 12:05

      @Tinus:
      Joh als je oorspronkelijk een Ferrari was… :p

      Login om te reageren
  20. T-Mon zegt

    14 augustus 2010 om 12:06

    mee eens: er moeten meer sportautos komen.
    Niet mee eens: als ze een neus krijgen als deze… echt lelijk. Na het zien van de nieuwe naast de oude snap ik waar het vandaan komt, maar het lijkt nergens op. Die oude is wel mooi.

    Login om te reageren
  21. de sjonnies zegt

    14 augustus 2010 om 12:23

    Kunnen we dan niet beter een productielijn opzetten en Hawk ‘kitcar’ Stratossen gaan bouwen met de Alfa V6 als donor krachtbron?
    Die Hawk schijnt zo goed te zijn dat echte Stratos eigenaren daar polyester ‘plaat’werk kopen en ze kunnen die enorme Campagnolo velgen nog leveren.
    Verder kun je nog kiezen of je een weg uitvoering (stradale) wilt hebben tot en met de dikke groep 4 toe.

    http://www.hawkcars.co.uk/

    http://il.youtube.com/watch?v=CtH9tU0kE5c

    Login om te reageren
  22. Dimglor zegt

    14 augustus 2010 om 12:24

    Mja ik vind het niet echt een beauty hoor….

    Login om te reageren
  23. super458 zegt

    14 augustus 2010 om 12:37

    Hij is niet mooi. Tot nu toe blijft de mooiste italiaan de 458 Italia.

    Login om te reageren
  24. ferry832 zegt

    14 augustus 2010 om 12:56

    Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de Stratos niet mooi vinden maar ik vind hem prachtig. Hij wordt eigenlijk steeds mooier nadat ik meer foto`s zie. Hopelijk zetten ze deze door ik weet zeker dat er voldoende mensen zijn die hem willen kopen. Moet die wel net als de originele rond de 400 tot 500 stuks blijven.

    Login om te reageren
  25. Fiat Coupe zegt

    14 augustus 2010 om 13:17

    Laat maar komen deze wagen, alleen mogen de koplampen iets anders gesneden worden, hij kijkt nu een beetje sneu.
    Hulde voor Lancia, geen eenheidsworst, maar vooruitstrevend design. Net als hun andere modellen van dit moment trouwens. Maar deze spreekt mij wel aan.

    Login om te reageren
  26. Hape zegt

    14 augustus 2010 om 14:02

    Het is geen vraag… dit ding moet er gewoon komen !!!
    Loop nou niet altijd zo te zeiken over dat de herinneringen aan het verleden geweld worden aangedaan.
    Het merendeel van de pubers hier kent het origineel niet eens, hooguit van internet. De kenner zal het origineel altijd een warm hart blijven toedragen hoe goed deze ook is of zal worden. What is the f*cking problem?

    Login om te reageren
  27. floryn zegt

    14 augustus 2010 om 14:11

    Ik lees net dat er ook al op Balocco mee gereden is. Dat lijkt me goed nieuws!

    http://www.classic-driver.com/uk/magazine/3300.asp?id=14716

    Laten we hopen dat dit voor Lancia is wat de 8c voor Alfa is… Lancia is een veel te mooi merk om door Fiat verwaarloosd te worden. Helaas zo gaat dat in een globaliserende markt. Consolideren, consolideren en nog een consolideren of sterven.

    Login om te reageren
    • ferry832 zegt

      14 augustus 2010 om 14:56

      @floryn: Kan me helemaal vinden in je bericht. Wat een mooie foto op die site als de motorkap geopend is. De auto straalt zoveel kracht uit dat ik echt hoop dat die komt.

      @Hape: Je hebt helemaal gelijk. Het merendeel van de pubers is alleen bekend met de eenheidsworsten van vandaag. Legendarische auto`s boeien ze waarschijnlijk niet of ze kijken niet verder dan hun neus lang is. Als ze maar een iets stoerdere auto hebben dan hun buurman of collega dan zijn ze helemaal de man. Gewoon uitbrengen die Stratos al zal die voor mij niet te betalen zijn.

      Login om te reageren
  28. clubbtraxx zegt

    14 augustus 2010 om 14:13

    Prachtig ding.

    Vooruit, in productie ermee!

    Login om te reageren
  29. P@trick zegt

    14 augustus 2010 om 14:53

    Schitterend en maybe is Lancia bezig met een terugkeer in de rallysport met een Stratos :D :D :D

    Login om te reageren
  30. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 15:04

    FANTASTICO! bella macchina in optima forma… voor mij 1 in wijnrood en velgen meegespoten in de carroseriekleur per favore… :)

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      14 augustus 2010 om 15:23

      @integralechubasco: Deze combo kun je vast waarderen.

      Login om te reageren
  31. HDM zegt

    14 augustus 2010 om 15:11

    HEBBEN! Zo, in het zwart, geef maar hier.

    Wat zien ze er btw identiek uit, niet alleen netjes gedaan op het nieuwe model, maar ook leuk te zien dat het origineel zo futuristisch was dat het ook vandaag kan.

    Login om te reageren
  32. Pallas zegt

    14 augustus 2010 om 15:20

    Gewoon omdat ze mooi is….
    , en

    Login om te reageren
  33. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 15:28

    s-c-h-itterende foto Pallas!! lijkt me leuk om een foto te zien met oud en nieuw van de tz en de stratos…

    wat is die vent aan het doen btw? pissen in de benzinetank?… ;)

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      14 augustus 2010 om 15:38

      @integralechubasco: LOL daar lijkt het wel op.
      Heb sinds de discussie over de nieuwe TZ wat plaatje bekeken, en begin te wennen aan de achterkant.

      Login om te reageren
  34. zesinlijn zegt

    14 augustus 2010 om 15:49

    Ja. Maken…! Helemaal goed!
    En waarom die nieuwe Muira nog niet in productie is genomen snap ik ook niet. Wát een juweel…!

    Login om te reageren
  35. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 15:50

    @Pallas
    gewenning vindt ik het juiste woord… :) net als een oude cognac of eau de vie… het is pas lekker als je het leert drinken…

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      14 augustus 2010 om 16:17

      @integralechubasco: Cognac heb ik een aantal keer geprobeerd, maar dat krijg echt niet weg, gelukkig ben qua design wél een fijnproever, en kan ik gewoon bier blijven drinken!

      Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      14 augustus 2010 om 16:29

      @integralechubasco:

      Meer van de single malts hier.
      Momenteel met een fles “The Glenlivet” Nàdurra bezig. Was een cadeautje van mijn vriendin. Helaas nog maar 16 jaar jong en daardoor nog vrij zwaar en scherp. De 48% helpt hier natuurlijk ook wel bij.
      Mijn voorkeur gaat naar oudere flesjes.

      De huidige TZ is net zoals bovenstaande Stratos pas begrijpelijk als je de oudjes bekijkt.
      Ik ben trouwens geen fan van de nieuwe koplampen.

      Login om te reageren
      • a_buis zegt

        14 augustus 2010 om 18:14

        @RenesisHP: pas 16 jaar oud, het drankje neem ik aan ;-)

        Login om te reageren
        • RenesisHP zegt

          14 augustus 2010 om 18:23

          @a_buis:

          :lol:

          Het drankje ja.

          Login om te reageren
  36. Orichy zegt

    14 augustus 2010 om 15:50

    Mooie bak, lekker dicht bij het origineel gebleven en toch heel modern, knap staaltje werk.

    Login om te reageren
  37. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 17:08

    @Pallas
    gewoon door blijven drinken… wordt vanzelf lekker… ::)

    @RenesisHP
    Ah de whiskeys, ik ben er niet helemaal thuis in maar heb er wel een hoop geproefd… persoonlijk ben ik meer van de italiaanse (hoe kan het ook anders) likeurtjes… amaro, sambuco dat soort lichtere werk… met whiskey of cognac loopt bij mij de avond altijd uit op een gevecht met mezelf of anderen…

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      14 augustus 2010 om 17:14

      @integralechubasco:

      Ik zal je eerlijk vertellen dat ik een kwade dronk heb. Icm met mijn hobby’s/sporten is dat nogal een gevaar.

      Ik drink dus nauwelijks en als ik drink blijft het bij 1 glaasje. Meer heb ik ook niet nodig. Ben vrij snel lam(en daar heb ik een hekel aan).
      De Italiaanse voorbeelden die je geeft zijn mij te zoet. Ik hou niet van mierzoete drank.

      Login om te reageren
  38. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 17:09

    sambuca, stronza…

    Login om te reageren
  39. Cantago zegt

    14 augustus 2010 om 17:09

    Baseren op een oud model is prima… Maar denken hem te kunnen moderniseren lukt bijna nooit. Ik vind het dan ook niks, sorry…

    Login om te reageren
  40. porsche911turbo2 zegt

    14 augustus 2010 om 17:14

    wow! :O

    Login om te reageren
  41. de sjonnies zegt

    14 augustus 2010 om 18:05

    De Stratos was en is niet mooi, hij is en blijft bruut, een soort Jerommeke, een kort breed gespierd kereltje.
    Hij was gebouwd om Lancia’s successen in de internationale rallysport te continueren en jongens als de Alpine A110’s en Ford Escorts en Opel Kadett’s het leven zuur te maken

    Op de keper beschouwd is niet 1 van de -voor het doel- gebouwde rallywagens mooi,
    De 205 T16 Evolution niet
    De Metro 6R4 niet
    De Quattro S1 niet
    De Ford RS 200 niet
    De BX 4TC niet
    De R5 Maxi Turbo niet
    De Lancia 037 niet
    en de Lancia Delta S4 ook niet.
    Bruut en imponerend, dat zijn ze allemaal wel.

    Login om te reageren
    • ferry832 zegt

      14 augustus 2010 om 20:41

      @de sjonnies: De S4 is mijn favoriet. Je kent waarschijnlijk ook de straatversie ervan en die is afschuwlijk maar wat is die bruut !!.

      Login om te reageren
  42. Robert zegt

    14 augustus 2010 om 18:05

    Ik wil hem!

    Login om te reageren
  43. de sjonnies zegt

    14 augustus 2010 om 18:08

    “http://koti.mbnet.fi/css/bx/4tcpics/bx4tc2.jpg”

    Login om te reageren
  44. Squadra zegt

    14 augustus 2010 om 20:16

    Ik vind de Stratos een van de beste desings zeker van Gandini. De auto is vandaag de dag nog steeds mooi en het model nog steeds niet oud dat is heel knap.

    Lancia zou een kleine serie productie van deze auto moeten maken daarmee zou het image van Lancia een giga Boost krijgen.

    Ciao

    Squadra

    Login om te reageren
  45. quanti zegt

    14 augustus 2010 om 20:52

    achterkant is zeer vet, vooraanzicht, nee dank u

    Login om te reageren
  46. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 21:28

    @RenesisHP
    Ja precies, een beetje kwade dronk, heb ik ook…

    Login om te reageren
  47. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 21:38

    speciaal voor ferry832 :)

    Login om te reageren
  48. Aad zegt

    14 augustus 2010 om 21:52

    Mooie S4, killer car. Autoos als de Stratos en de Muira zijn niet te verbeteren qua uiterlijk dus is het eigenlijk een gebrek aan waardering voor de orginele ontwerper om er retro modellen van te maken, toch.

    Login om te reageren
  49. w0o0dy zegt

    14 augustus 2010 om 21:55

    Persoonlijk vind ik de 037 mooier dan de stratos, vooral zo….

    Login om te reageren
  50. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 22:16

    @wOoOdy
    je zou ze maar in je garage hebben…

    persoonlijk vindt ik de fiat 131 abarth ook een leuke alternatief. als je weet dat dat Lancia (of eigenlijk Cesare Fiorio) in het geniep de stratos bedacht terwijl FIAT op dat moment allang al bepaald had dat de 124 Abarth en later 131 abarth als racers zouden gaan uitkomen. De stratos mocht maar 2 jaar officieel als fabrieksauto uitkomen terwijl ze vooral in het tweede jaar heel succesvol werden. De Stratos (de eerste rallywagen die voor rally’s alleen ontworpen is terwijl concurrenten allemaal met omgebouwde massaproductie wagens uitkwamen) kon nog makkelijk langer mee en was de concurrentie de baas, Toch kwam na het 3e jaar al de 131 Abarth op het toneel, teleurstelling en mythe rondom de Stratos.
    Walter Roehl zat toendertijd carriere te maken in een 131 Abarth. De 124 Abarth motorblok is grotendeels gelijk aan de later Lancia Delta Integrale 8v blok…
    )

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      14 augustus 2010 om 22:33

      @integralechubasco: nou vooruit dan maar….
      http://www.youtube.com/watch?v=DYnxnXJS_Ag

      Login om te reageren
    • de sjonnies zegt

      15 augustus 2010 om 12:34

      @integralechubasco:
      1983, Walter Röhrl stapt over van Lancia naar Audi maar krijgt nog een boel centjes van Lancia.
      Er staat echter bij huize Röhrl nog een 037 Rally wagen in de garage.
      Lancia, netjes als ze zijn, bellen Walter op en vertellen hem : Als we nu met jouw afrekenen en je zo’n 15000 Mark minder betalen, dan is die 037 (in wedstrijduitvoering) van jouw, we hoeven hem niet meer terug te hebben.
      Walter zei nee, hij heeft er nu nog spijt van….. :D

      Login om te reageren
  51. Oli4k zegt

    14 augustus 2010 om 22:18

    Raar dat ie op Duits kenteken staat, of niet? En waar gaan ze dat kenteken laten aan de voorzijde? Iemand trouwens enig idee waar de pook is, of kijk ik er gewoon overheen?

    Login om te reageren
  52. dummy zegt

    14 augustus 2010 om 23:14

    http://www.stratossupersite.com/images/StratosZero2_small.jpg
    Met de allereerste Stratos Zero. Mag van mij ook een revival van komen…
    Wat heeft Lancia toch een mooie geschiedenis!

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      14 augustus 2010 om 23:47

      @dummy: Nog 1 voor jou.

      Login om te reageren
  53. Pallas zegt

    14 augustus 2010 om 23:49

    En zo maar een Pheautheausoepje:

    Login om te reageren
  54. integralechubasco zegt

    14 augustus 2010 om 23:54

    @w0o0dy
    porcamadonna! lekker geluidje he… alleen jammer van die stalen velgen..

    Login om te reageren
    • ferry832 zegt

      15 augustus 2010 om 07:28

      @integralechubasco: Bedankt voor de foto. Geweldige auto !!

      Login om te reageren
  55. Jesper zegt

    15 augustus 2010 om 01:42

    Verdorie ik heb me hier een partij van een discussie gemist, maar man o man wat is dat apparaat gruwelijk. Niet mooi, zoals een 250 GTO of een Miura, maar gruwelijk. In iedere zin van het woord. Zoals een S1 denk ik. Niemand vind hem mooi (vorm volgt functie) maar indrukwekkend des te meer. Bedankt voor de foto van die 037 ook! :) Als we toch in dat rijtje zitten, Celica anyone? :D

    Login om te reageren
    • Pallas zegt

      15 augustus 2010 om 10:00

      @Jesper: Omdat je het zo vriendelijk vraagt.

      Login om te reageren
  56. realist zegt

    15 augustus 2010 om 02:48

    http://farm3.static.flickr.com/2408/2337693930_bd407c268c.jpg

    http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/752/601/26877800001_large.jpg

    kennen jullie dit nog ?

    http://www.carmagazine.co.uk/ImgGalleryTn/0/64800/5939_12403.jpg

    Login om te reageren
  57. Qasim zegt

    15 augustus 2010 om 11:29

    Wat een lelijk ding :s

    Login om te reageren
  58. Jesper zegt

    15 augustus 2010 om 16:26

    Op dit moment staat een GT-Four als best betaalbare rally legende bovenaan mijn lijstje, of een Carlos Sainz… Zal nog wel ff duren voor ik een Stratos op mijn oprit heb staan.
    Bedankt voor de foto’s!! ;)

    Login om te reageren
  59. KoFFiE zegt

    15 augustus 2010 om 18:50

    De originele strator ben ik zeker fan van, maar dit weet ik niet juist, die koplampen zeggen me niets… Ook was de stratos als rally-wagen gebouwd, niet als asfalt-vretertje…

    Login om te reageren
  60. tvrspeedsix zegt

    15 augustus 2010 om 21:10

    Wat zit iedereen toch te zuren over verkwanseling van het orgineel? Ziet het gewoon als een evolutie,…

    Login om te reageren
  61. hilbert zegt

    16 augustus 2010 om 18:21

    Lancia suc6 met nieuwe Stratos wel een beperkte oplage van 100.000 stuks…De Duitsers kunnen niet wachten nu de Nederlanders nog…

    Login om te reageren
  62. AlexanderKoselka zegt

    20 augustus 2010 om 17:25

    ik vind die achterkant erg geslaagd

    Login om te reageren
  63. TVRooom zegt

    1 september 2010 om 22:11

    Zoals Spykerboy al zei: alleen de uitlaten moger wat dikker. Voor de rest ziet ie er (nog steeds) fantastisch uit, beter dan de poging van Fenomenon een paar jaar geleden.
    Op http://www.el-hombre.info is ook nog wat meer info over (elke) stratos te vinden…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North