• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Meneer daagt Amarok uit voor staredown

Auteur: Author, gepost 12 september 2017 om 12:32 – 5 Reacties

Meneer daagt Amarok uit voor staredown


Hij staat er nu nog.

De Amarok is in het echt een beest van een auto, al zou je dat op basis van foto’s wellicht niet zeggen. In Frankfurt presenteerde Volkswagen een conceptversie op basis van deze pickup die voor de gelegenheid werd uitgerust met een dikke 3.0 V6 TDI. Dit blok is goed voor 258 pk bij een koppel van 550 Nm.

Het apparaat luistert naar de naam Amarok Aventura Exclusive Concept en of deze speciale editie in productie gaat is nog een mysterie. Minder mysterieus is de extra luxueuze bekleding met zwart leer en gele stiksels. De stoelen zijn op 14 manieren te verstellen en hier en daar is de Aventura aangekleed met chroom.

Verder genieten kan met onderstaande gallery, de rijtest met de gewone Amarok vind je HIER.

Ook interessant!

  • Een eerste glimp van de nieuwe Volkswagen Amarok
  • goedkoopste Amarok
    Dit is de goedkoopste Volkswagen Amarok van Nederland
  • Smart Concept kun je eigenlijk geen Smart meer noemen
    Smart Concept kun je eigenlijk geen Smart meer noemen
  • VW Amarok R
    VW Amarok R gaat er écht komen

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

amarok, Autoshows, concept, dudes, iaa, iaa-2017, pickup, Volkswagen

Vorig bericht: « Officieel: de nieuwe Porsche Cayenne Turbo
Volgend bericht: De Mercedes GLC F-CELL is schoner dan schoon »

Lees Interacties

Reacties

  1. jack_abarth zegt

    12 september 2017 om 12:48

    Eens even denken:

    Stoel naar voren – achteren schuiven
    Stoel naar voren – achteren kantelen
    Zitting naar boven – onderen
    Armleuning omhoog – omlaag
    Lendensteun meer – minder
    Rugleuning naar voren – achteren
    Hoofdsteun omhoog – omlaag

    Dus…..

    Login om te reageren
    • madmarky zegt

      12 september 2017 om 13:24

      @jack_abarth: In dat geval zou ik nog de verstelbare steun voor m’n onderrug missen die ik in m’n ’91 Chrysler GS wel gewoon had. Beetje karig van VW.

      Login om te reageren
      • e36thuglife zegt

        12 september 2017 om 15:34

        @madmarky: ja want een lendensteun is voor je buik

        Login om te reageren
        • madmarky zegt

          12 september 2017 om 16:32

          @e36thuglife: Lendensteun is toch voor de zijkant van je rug, zegmaar verstelbare wangen van de rugleuning? Wat ik bedoel is verstelbare lumbar support, voor steun in je onderrug.

          Login om te reageren
    • Gulli zegt

      12 september 2017 om 18:30

      @jack_abarth: hoofd, schouders, knie en teen.

      Knie en teen.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North