• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekend

Auteur: RubenPriest, gepost 20 december 2018 om 08:34 – 18 Reacties

Afbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekendAfbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekendAfbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekendAfbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekendAfbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekendAfbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekendAfbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekendAfbeelding Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekend

Nederlandse prijs opgefriste Audi TT bekend
Dit mag je betalen voor de TT Coupé en TT Roadster.

Afgelopen zomer maakte Audi bekend de TT van een facelift te voorzien. De grootste wijzigingen waren meer vermogen en de introductie van de TT 20 years. Een TT die in gelimiteerde oplage van 999 stuks verkocht zal worden. Begin 2019 staat de facelift TT bij de dealer en voor iets meer dan 50 mille heb je er eentje.

Om precies te zijn begint de prijs bij 51.300 euro. Dit kost de coupé TT 40 TFSI met 197 pk, gekoppeld aan een zeventraps S tronic-automaat. 0-100 km/u doet de 40 TFSI in 6,6 seconden en de aandrijving is over de voorwielen. De Roadster is met 54.300 euro enkele duizenden euro’s duurder. Wie Quattro wenst kan dit optioneel aanvinken op de duurdere 45 TFSI. Deze komt optioneel met een S-tronic. De 45 TFSI beschikt over 245 pk en is met 5,9 tellen naar de honderd lekker rap.

Voor de gelimiteerde Audi TT 20 years 45 TFSI mag diep in de buidel worden getast. De speciale TT komt standaard met zaken als Matrix OLED-achterlichten, een bruin lederen interieur en 19-inch velgen. Daar staat tegenover dat Audi maar liefst 74.860 euro vraagt voor de coupé en 77.860 euro voor de Roadster. Andere unieke kenmerken voor de TT 20 years zijn onder meer matte Audi-ringen op de flanken en diverse TT-20 years-badges. Maar of dat nou +- 75 mille waard is..

TT 20

Ook interessant!

  • Audi TT is goedkoper, maar nog steeds te duur
  • nieuwe gave lakken
    Nieuwe gave lakken voor dikke kleine Audi's
  • TT RS Heritage is eerbetoon aan Ur-quattro
  • Dit is dan écht de aller-allerlaatste Audi TT

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, Cabrio, Coupe, facelift, geld, roadster, TT, tt-s

Vorig bericht: « Mazda MX-5 (ND) krijgt een bijzondere hardtop
Volgend bericht: We betalen duizenden euro’s door auto’s met een uitlaat! »

Lees Interacties

Reacties

  1. alex1589 zegt

    20 december 2018 om 09:08

    Deze bedragen zijn toch niet meer leuk? Daar koop je twee kale a3’s voor…

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      20 december 2018 om 09:11

      @alex1589:

      En dan kun je met 10 man op pad i.p.v. 4 man.

      Login om te reageren
    • Loek zegt

      20 december 2018 om 09:21

      @alex1589: totdat die vernieuwd wordt en de prijs ook richting de 40 ruggen zonder opties gaat.

      Login om te reageren
    • koekwaus zegt

      20 december 2018 om 09:22

      @alex1589: of 51.300 euroknallers

      Login om te reageren
  2. rollingstoned zegt

    20 december 2018 om 09:14

    Best veel geld voor een opgeleukte Golf.

    Login om te reageren
  3. kennone zegt

    20 december 2018 om 09:23

    Ik zou voor een gebruikte RS gaan,, wat een geld zeg..

    Login om te reageren
  4. lincoln zegt

    20 december 2018 om 09:37

    De eerste generatie wordt er begeerlijker op ..

    Om toch maar iets te melden ..

    Login om te reageren
    • rolov zegt

      20 december 2018 om 18:58

      @lincoln: klopt idd

      Login om te reageren
  5. Dutchdriftking zegt

    20 december 2018 om 09:39

    Jammer dat men tegenwoordig liever een Q2 koopt dan een TT. Ik ben bang dat er na 3 generaties geen opvolger komt. Je ziet er werkelijk bijna nooit een.

    Login om te reageren
    • PunicaOase zegt

      20 december 2018 om 11:30

      @dutchdriftking: ben er ook bang voor… zie er misschien 1x per maand een rijden van deze generatie… jammer :-(

      Login om te reageren
  6. Gulli zegt

    20 december 2018 om 09:55

    Kudos voor @RubenPriest omdat er in het artikel nergens het woord “Boksbeugel” te lezen is :P

    Login om te reageren
  7. PunicaOase zegt

    20 december 2018 om 11:28

    Deze generatie TT vind ik echt geslaagd. Een mini-R8. Design mooi, interieur prachtig, en als daily nog behoorlijk praktisch en comfortabel, maar ook een Alpenpasje is leuk kan ik uit ervaring melden :-)

    Persoonlijk zou ik wel doorsparen voor een tweedehands RS: puur omdat die zo lekker klinkt… (de andere modellen zijn namelijk ook snel zat…). Misschien komt ie er ooit…

    Login om te reageren
  8. oo0ch zegt

    20 december 2018 om 11:37

    Tof ding! Maar: Wat kost de 45TFSI met Quattro (non-20Years) nou?

    Login om te reageren
  9. JamesBond007 zegt

    20 december 2018 om 11:55

    De eerste generatie TT blijft het mooist. Dit is toch veel te druk man, al die neppe foefjes er in om het ‘modern’ er uit te laten zien. Over 2 jaar is dit al gedateerd.

    Login om te reageren
  10. brera22 zegt

    20 december 2018 om 12:57

    Door de Wltp zijn alleen nog hybrides interessant,,de rest is veel te duur geworden…

    Alles boven de 155 gram uitstoot word belast met ruim 400euro per gram….

    Login om te reageren
  11. RiKe zegt

    20 december 2018 om 13:20

    Veel, maar dan ook VEEL te duur om aan te kunnen slaan. Maar daar zorgt Den Haag wel voor!

    Login om te reageren
  12. caprio zegt

    20 december 2018 om 17:34

    Eén van de weinig erg mooie VAG producten, een goed ontwerp hoor en inderdaad heel duur. Staat de instap 40 voor 2.0 of 1.8 ltr motor?
    In geel, oranje of vuilniszak grijs erg mooi, het rood vind ik te rood naar de paarse kant en te weinig oranjerood zoals bij Ferrari.
    Prachtbak! Nu nog light hybrid en dan is helemaal perfect. Elektrisch hulp voor in de stad en een condensator om de remenergie op te slaan. Beide is echt een gemiste kans tot op heden.

    Login om te reageren
  13. rolov zegt

    20 december 2018 om 18:59

    Hij lijkt zo klein? Door due rand achterop .

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North