• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel: dit is de nieuwe Renault Clio

Auteur: RubenPriest, gepost 29 januari 2019 om 10:55 – 84 Reacties

Afbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault ClioAfbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault ClioAfbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault ClioAfbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault ClioAfbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault ClioAfbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault ClioAfbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault ClioAfbeelding Officieel: dit is de nieuwe Renault Clio

Officieel: dit is de nieuwe Renault Clio
De baby-Mégane is hier!

Maak kennis met de vijfde generatie Renault Clio. De Franse autofabrikant heeft ervoor gekozen om de uiterlijke basis van de vierde generatie niet revolutionair te wijzigen. Zo is het zijaanzicht niet sterk veranderd voor een nieuwe generatie, maar zijn de achterkant en voorkant wel duidelijk anders. Met name de voorkant, die nu het familiesnoetje van het merk heeft gekregen.

Een kritiekpuntje van de Clio was de ruimte in het interieur. Of sterker nog, het gebrek daaraan. De nieuwe Clio is 14 mm korter dan zijn voorganger. Toch kent de hatchback een ruimer interieur in vergelijking met zijn voorganger, claimt Renault. De auto oogt een stukje sportiever omdat de carrosserie 30 mm is verlaagd. De luchtgeleiders aan de voorkant helpen ook mee aan dat sportievere karakter. Om extra aan te geven dat je een nieuwe Clio rijdt, kun je opteren voor de nieuwe kleuren Orange Valencia, Brun Vison of Bleu Celadon.

Hoe de nieuwe Clio achterin zit is afwachten. De bagageruimte is in elk geval toegenomen. Renault stelt dat er 391 liter kofferbakruimte is. Een toename van 26 liter in vergelijking met zijn voorganger. Er is een dubbele bodem en de achterbank kan neergeklapt worden.

Renault is nog wat flauw in informatieverstrekking, waardoor er nog niets bekend is gemaakt over welke motoren de Clio gaat krijgen. Wel bekend is dat de nieuwe Clio op het nieuwe CMF-B platform staat. De nieuwe Captur, de tweede generatie Nissan Juke en de nieuwe Dacia Logan en Sandero komen ook op dit platform te staan. Dit nieuwe platform komt met een mild-hybrid systeem. Het is nog even afwachten wat Renault met de Clio op dit gebied heeft gedaan. De publieke onthulling van de vijfde generatie Renault Clio is in maart in Genève.

Ook interessant!

  • Project Clio VI
    Project Clio VI voorbode nieuwe Renault Clio?
  • Niet eerder leverde een Renault Clio V6 zoveel geld op
    Niet eerder leverde een Renault Clio V6 zoveel geld op
  • Dit is nu officieel het nieuwe logo van Renault
  • Zo onsterfelijk is de Renault Clio II

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

clio, geneve-2019, Renault

Vorig bericht: « Zo doen de Nederlandse dames het tot nu toe in de W Series
Volgend bericht: Zo maak je jouw Rolls nog ‘chiquer’ »

Lees Interacties

Reacties

  1. berlinetta zegt

    29 januari 2019 om 10:57

    Weinig verandering, maar dat vind ik eigenlijk wel positief. Ik vond de Clio veruit de mooiste in z’n klasse en dat zal nu ook zo blijven. Als de gebruikte materialen in het interieur nu ook nog eens zijn verbeterd, lijkt het me echt een topautootje. Hopelijk maken ze bij de RS in ieder geval niet weer de fout om hem enkel met automaat te leveren.

    Login om te reageren
    • karhengst zegt

      29 januari 2019 om 11:31

      @berlinetta: Erg jammer van de tablet maar verder sla je de spijker op de kop.

      Gewoon een heerlijk vormgegeven karretje.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        29 januari 2019 om 11:54

        @karhengst: Als die tablet een paar cm lager was geweest, vond ik het mooi. Nu is hij iets te hoog. Verder vind ik het interieur wel mooi uit zien.

        Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        29 januari 2019 om 11:54

        @karhengst: Als die tablet een paar cm lager was geweest, vond ik het mooi. Nu is hij iets te hoog. Verder vind ik het interieur wel mooi uit zien.

        Login om te reageren
    • bmw2coupeeigenaar zegt

      29 januari 2019 om 17:05

      @berlinetta: Ja geweldig, ik zal nooit vergeten toen ik als junior consultant in een gechiptunede DCI90 poolauto rond reed.

      Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        29 januari 2019 om 18:57

        @bmw2coupeeigenaar: Zo, junior consultant….

        Login om te reageren
  2. str8six zegt

    29 januari 2019 om 10:58

    Huh, dit is toch gewoon een soort facelift?

    Login om te reageren
    • reactief zegt

      29 januari 2019 om 11:02

      @str8six: Lijkt inderdaad behoorlijk op de huidige Clio van buiten.

      Hebben ze hier een Corsaatje gedaan met een grondige facelift,
      of is het een G-tje waarbij het een nieuwe is die wel erg sterk lijkt op het oude?

      Login om te reageren
      • potver7 zegt

        29 januari 2019 om 11:30

        @reactief: ik zou zeggen, lees het artikel even…

        Login om te reageren
        • reactief zegt

          29 januari 2019 om 11:33

          @potver7: Zo.. Jij bent de vrolijkste thuis! Of niet dan.

          Maar nieuw platform lijkt ook echt nieuw te zijn. Dit is dus eerder als de G-klasse. Zeer gelijkend, maar echt nieuw.

          Login om te reageren
      • willeme zegt

        29 januari 2019 om 11:41

        @reactief: Dat is wel grappig: die G is juist niet nieuw, maar gewoon grondig aangepakt. Heeft ook nog dezelfde chassiscode, zelfs.

        Login om te reageren
        • reactief zegt

          29 januari 2019 om 13:18

          @willeme: Echt joh? Ik dacht echt dat er juist veel meer gewijzigd was dan dat lijkt. Het is natuurlijk nog een ladder chassis waardoor ze makkelijker de koets in z’n geheel konden wijzigen. Zal dat het zijn dan?

          Login om te reageren
          • vondick zegt

            29 januari 2019 om 22:51

            @reactief: ik zou me juist pro-actief opstellen

            Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      29 januari 2019 om 11:07

      @str8six: zei je dat ook bij de 992? ;) nee Renault heeft gewoon weinig aan het uiterlijk veranderd. Onderhuids is een compleet nieuw platform met een hybride toekomst, wat ook in het artikel staat.

      Login om te reageren
      • reactief zegt

        29 januari 2019 om 11:11

        @rubenpriest: De 992 is toch gewoon een doorontwikkeling van de 991? Zoals de 997 t.o.v. de 996?

        Login om te reageren
        • RubenPriest zegt

          29 januari 2019 om 11:17

          @reactief: Elke nieuwe 911 is in principe een doorontwikkeling van zijn voorganger. De 992 is echter geen facelift van de 991, want: compleet nieuwe auto. Dat zie je alleen niet aan het uiterlijk, daarvoor moet je onder de auto kijken. Oa de mogelijkheid voor een hybride aandrijflijn bij de 992. Autofabrikanten kiezen gewoon minder gauw voor een revolutionair nieuw design bij een nieuw model in deze tijd.

          Login om te reageren
          • reactief zegt

            29 januari 2019 om 11:23

            @rubenpriest: Weet je dat zeker? Ik vind facelift of nieuw model tegenwoordig vaak twijfelachtig.

            Zo is de 991 t.o.v. de 997 in elk opzicht anders. Maar de 992 t.o.v. de 991 is volgens mij in de basis gewoon hetzelfde met gelijke voorruit, deuren en platform. Bij de 992 is volgens mij alleen een aanpassing gedaan om die hybride aandrijflijn mogelijk te maken en wat uiterlijke zaken.

            Login om te reageren
            • reactief zegt

              29 januari 2019 om 11:30

              @reactief: Heb het nog eens opgezocht. De 991 en de 992 hebben op de millimeter dezelfde interieurmaten.
              Toch wel typerend voor een facelift i.p.v. echt nieuw.

              Login om te reageren
            • hotze zegt

              29 januari 2019 om 11:32

              @reactief: als RubenPriest dat zegt is het gewoon zo ? Porsche lijkt me wel ‘open’ in dit info. Als het een facelift willen ze dat best aangeven. Misschien goed om plaatje van de onderzijde bij te voegen als fabrikant de maten van de voorruit.

              Login om te reageren
              • hotze zegt

                29 januari 2019 om 11:33

                @hotze: sorry voor de weggevallen woorden…

              • reactief zegt

                29 januari 2019 om 11:39

                @hotze: ‘Over de 991 gesproken, de 992 is niet volkomen nieuw. De 992 staat op hetzelfde platform als de 991. Ook het chassis is grotendeels gelijk. Maar het koetswerk en het interieur zijn bijvoorbeeld wel anders. Porsche doet dit vaker. Zo zijn de 996 en 997 ook aan elkaar gelieerd.’

                Aldus @willeme in een vergelijkingsartikel tussen de 991 en 992. Ofwel; grondige facelift.

              • willeme zegt

                29 januari 2019 om 11:44

                @reactief: Klopt ;-).

              • RubenPriest zegt

                29 januari 2019 om 12:13

                @reactief: Ik kijk niet naar grijze gebieden of meningen, ik kijk naar de feiten. Je hebt twee mogelijkheden in autoland, een nieuw model of een facelift. De 992 is de achtste generatie 911, een nieuwe generatie. Dus profileer ik het als een nieuwe generatie (zoals Porsche het ook zelf zegt). Dat een auteur of reaguurder het omschrijft als een ‘grondige facelift’ is geen feit, maar een mening.

              • reactief zegt

                29 januari 2019 om 13:16

                @rubenpriest: Heerlijk dit. Mensen die zo overtuigd zijn van hun mening dat ze het als feit presenteren. En hoewel het makkelijker is om zwart wit te denken zitten ‘feiten’ juist vaak in het grijze gebied.

              • willeme zegt

                29 januari 2019 om 13:26

                @rubenpriest: De 992 is zowel een nieuwe generatie als een grondige facelift ;-).

                Je maakt een fout door aan te geven dat wel twee mogelijkheden zijn (facelift of nieuw model). Opel Corsa, Mercedes S-Klasse, Porsche 992. Allemaal nieuwe generaties, die verder gaan dan een facelift, maar wel degelijk gebaseerd zijn op het uitgaande model.

          • willeme zegt

            29 januari 2019 om 11:49

            @rubenpriest: Nee. 996 is geen doorontwikkeling van de 993. 991 is geen doorontwikkeling van de 997. De 996 en 997 delen hetzelfde platform en groot gedeelte van het chassis. Het uiterlijk en het interieur zijn wel anders. Het gaat verder dan een facelift, maar minder ver dan een compleet nieuw model.

            Sportwagen fabrikanten doen dit overigens wel vaker. Denk aan de Ferrari 308/328, 348/355. 360/430 en 458/488.

            Login om te reageren
            • theblazerunner zegt

              29 januari 2019 om 20:59

              @willeme: Dat is een goede uitleg imo

              Login om te reageren
      • wimof zegt

        29 januari 2019 om 12:22

        @rubenpriest: Wat het zo bekritiseerde VW al jaren doet.

        Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      29 januari 2019 om 11:08

      @str8six: is ook niet zo gek, ze hebben er tot nu toe heel veel van verkocht. Kan me dus voorstellen dat ze niet te rigoureus wilde vernieuwen. VAG doet het ook al jaren met de Polo

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        29 januari 2019 om 11:16

        @lekkerlinksrijden: VAG doet het al jaren met alles wat ze maken.

        Login om te reageren
    • bugboy zegt

      29 januari 2019 om 11:59

      @str8six: De Clio is de best verkopende auto in het segment en dan zou ik het ook niet al te zwaar veranderen. Hij is weer helemaal up-to-date en die tablet is wellicht wat groot, maar zo’n groot scherm is wel erg praktisch. De kleine LCD’s in de knoppen voor de ventilatiebediening heeft de Audi A4 ook en dat werkt erg fijn. Voor dit segment vind ik het interieur op erg hoog niveau. Ik ben wel benieuwd hoe het instap-model er uit ziet, want ik heb de indruk dat hier een behoorlijk dure versie getoond wordt…

      Login om te reageren
  3. viezefreddyw zegt

    29 januari 2019 om 11:00

    Een facelift die zeer goed geslaagd is wat mij betreft. Het interieur heeft zo te zien grote sprongen gemaakt, dat was hard nodig.

    Login om te reageren
    • RubenPriest zegt

      29 januari 2019 om 11:05

      @viezefreddyw: het is geen facelift, het is een compleet nieuwe generatie Clio (5). De facelift van de Clio 4 was in 2016.

      Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        29 januari 2019 om 11:08

        @rubenpriest: Weet ik, ik noemde het een facelift omdat ik vond dat hij weinig veranderd is..

        Login om te reageren
        • RubenPriest zegt

          29 januari 2019 om 11:10

          @viezefreddyw: ok, soms maken mensen de fout, zoals de comment hierboven. Overigens goed nieuws voor mensen met een Clio 4, zo blijft het uiterlijk van je auto goed bij de tijd.

          Login om te reageren
        • potver7 zegt

          29 januari 2019 om 11:32

          @viezefreddyw: in dat geval kun je het beter een gezichtstransplantatie noemen.

          Login om te reageren
      • viezefreddyw zegt

        29 januari 2019 om 11:09

        @rubenpriest: Maar zoals ik zei, ik vind hem erg mooi geworden. Keurig ding zo!

        Login om te reageren
      • Edge zegt

        29 januari 2019 om 11:11

        @rubenpriest: Ik geloof best dat Renault deze als volledig nieuwe generatie in de markt zet, maar je ziet toch wel heel duidelijk dat dit een facelift deluxe is zoals Volkswagen dat deed van Golf V naar Golf VI en Opel van Corsa D naar Corsa E.

        Login om te reageren
        • stfu zegt

          29 januari 2019 om 16:11

          @Edge: wat overigens niet erg is. Prima auto de Clio

          Login om te reageren
  4. RoccoS zegt

    29 januari 2019 om 11:00

    Echt hele mooie auto geworden, zowel binnen als buiten. Chapeau Renault!

    Login om te reageren
    • fouadski zegt

      29 januari 2019 om 11:15

      @RoccoS: sluit ik me bij aan. Prachtige auto! 1 minpunt: die flatscreen tv hoeft van mij niet zo groot.

      Login om te reageren
      • sirprize zegt

        29 januari 2019 om 17:35

        @fouadski: is ongetwijfeld een (dure) optie

        Login om te reageren
  5. JamesBond007 zegt

    29 januari 2019 om 11:01

    Blijft een van de fraaiste modellen uit zijn segment ??

    Login om te reageren
  6. blackmilo zegt

    29 januari 2019 om 11:04

    “doe maar een tabletje” Jezus wat een gedrocht is dat tablet.

    Login om te reageren
  7. eklasse zegt

    29 januari 2019 om 11:04

    Renault doet een VAGje.

    Pakt wel goed uit overigens.

    Login om te reageren
  8. cvoo zegt

    29 januari 2019 om 11:10

    Mooi strak getrokken.
    Ook weleens verfrissend dat een nieuw model compacter is qua buitenmaten!

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      29 januari 2019 om 11:19

      @cvoo: Inderdaad, kleinere buitenmaten maar wel ruimer van binnen. Hebben ze goed aangepakt. Daarnaast ook nog eens 3 mm lager. Ben benieuwd hoe het rijdt. De vorige Clio vond ik altijd wel lekker rijden. Die 0.9 TCE met 90 pk is in principe voldoende voor dagelijks gebruik, maar zou net wat meer power mogen hebben.

      Login om te reageren
      • cvoo zegt

        29 januari 2019 om 11:56

        @berlinetta: Ik heb m ooit als leenauto gehad en voldeed inderdaad prima. Toch kan hij voor mij niet op tegen de Fiësta met het 1 liter EcoBoost blokje, heerlijk autootje:-)

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          29 januari 2019 om 12:32

          @cvoo: Die Fiesta is inderdaad net wat rapper, maar die is wel weer een stuk kleiner. Heb daar laatst ook voor gekeken, maar ik heb hem laten staan vanwege het gebrek aan ruimte.

          Login om te reageren
          • cvoo zegt

            29 januari 2019 om 13:32

            @berlinetta: De Fiësta is geen ruimtewonder inderdaad. Jammer dat Ford geen station maakt van de Fiësta.
            Daar is vgm best wel markt voor, mits de looks en de binnenruimte oké zijn! Die laatste Clio station (oké, break) is qua looks zeker geslaagd.

            Login om te reageren
  9. raoufff zegt

    29 januari 2019 om 11:15

    Binnenkort te zien bumperklevend en al op de linkerbaan!!!!

    Login om te reageren
  10. torsen zegt

    29 januari 2019 om 11:24

    Valt me nu pas op dat ze geen enkele moeite gedaan hebben om de deur op het dashboard aan te laten sluiten bij dit model. Dashboard steekt zelfs boven het voorste kleine ruitje uit.
    Buiten dat kleinigheidje vind ik het een lekker wagentje om te zien. Binnenkant is er flink op vooruit gegaan qua ontwerp.

    Jammer dat hij voor mij net een half jaar en een beetje te laat komt om hem nog te kunnen overwegen.

    Login om te reageren
    • StijnB zegt

      29 januari 2019 om 11:38

      @torsen:
      Dat zie je wel vaker. Zo heb je niet alleen een lagere gordellijn en dus meer zicht, maar tevens blazen de ventilatiemonden ook rechtstreeks op de zijruiten. Mooi is anders maar functioneel is het wel…

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        29 januari 2019 om 11:40

        @stijnb: Een ander voordeel is dat je minder moeite hoeft te steken in het optisch uitlijnen van aansluitende panelen, omdat ze überhaupt niet aansluiten.

        Login om te reageren
        • Dutchdriftking zegt

          29 januari 2019 om 11:46

          @Jochempie: of je doet gewoon a la e39 en laat het wel mooi doorlopen en monteert de buitenste ventilatieroosters op de deur. Best of both in mijn ogen.

          Login om te reageren
  11. janmetdelangeachternaam zegt

    29 januari 2019 om 11:31

    Hmm had van de Fransen toch iets revolutionairs verwacht

    Login om te reageren
  12. Jochempie zegt

    29 januari 2019 om 11:38

    Ziet er goed uit, mooie vloeiende vormen. Het enige dat ik niet snap is dat accentje achter de achterste zijruiten, en waarom er zo’n fake air outlet op het voorscherm moet zitten.

    Login om te reageren
    • torsen zegt

      29 januari 2019 om 12:11

      @jochempie: Daar kun je logo’tjes in kwijt. Helemaal hip.

      Login om te reageren
    • quincy zegt

      29 januari 2019 om 14:31

      @jochempie: Aangezien ik geen deurgrepen op de achterste portieren zie, denk ik dat ze hetzelfde als op het vorige model hebben gedaan. En dat is de deurgrepen daarboven verwerkt. Het is is lastig te zien door dat zwart, maar ik denk dat de deurgrepen in dat accentje zijn verwerkt.

      Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        29 januari 2019 om 16:27

        @quincy: Nee, dat klopt inderdaad. Ik vraag me af waarom het vouwtje in het gespoten plaatwerk daar achter zit. Slaat een beetje als een lul op een drumstel.

        Login om te reageren
    • torsen zegt

      29 januari 2019 om 17:15

      @jochempie: Bij die blauwe uitvoering zit daar trouwens ook een logo in verwerkt.
      Vermoedelijk een gt-line logo.

      Login om te reageren
  13. Dutchdriftking zegt

    29 januari 2019 om 11:43

    Ik vind het een leuk autootje om te zien. Vele malen minder saai dan de nieuwe Polo.

    Login om te reageren
    • sanderp zegt

      29 januari 2019 om 15:08

      @dutchdriftking: Das ook niet heel erg moeilijk

      Login om te reageren
  14. allesmetturbo zegt

    29 januari 2019 om 11:48

    Mooi exterieur, maar wat een gigantisch lelijk interieur zeg. Lelijke ipad ziet er echt niet uit

    Login om te reageren
  15. edftw zegt

    29 januari 2019 om 11:50

    Hij is mooi geworden! Die tablet in het interieur mag wat kleiner, verder dikke prima. Hoop dat de materialen in het interieur ook wat beter zijn want dat was bij de vorige een en al plastic. Met de juiste motor zou dit zomaar een verkoop/leasetoppertje kunnen worden

    Login om te reageren
  16. gandini zegt

    29 januari 2019 om 11:55

    Volgens mij ben ik één van de weinigen hier, maar ik vind het eigenlijk wel jammer dat de Clio een beetje zijn eigen gezicht verliest. Ik vind het echt een mooie auto geworden hoor, maar het valt minder op in de menigte. Dat gevoel heb ik bijvoorbeeld ook bij de nieuwste Fiesta. Bij beiden vind ik het interieur echt een verbetering, maar hadden ze van mij wel het oude uiterlijk mogen houden.

    Login om te reageren
  17. ghost zegt

    29 januari 2019 om 12:23

    Wat is er veranderd? Zie echt geen verschil?!

    Login om te reageren
    • sanderp zegt

      29 januari 2019 om 15:07

      @ghost: Was nou maar naar Specsavers gegaan…

      Login om te reageren
  18. RegnuM zegt

    29 januari 2019 om 14:17

    Motoren:
    TCe 100
    TCe 100 Bi-Fuel
    TCe 100 CVT
    TCe 130
    TCe 130 EDC
    Blue dCi 85

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      29 januari 2019 om 18:49

      @regnum:
      Doe dan de TCe 130 EDC maar. Vast snel genoeg en met het gewenste soort automaat (ben niet zo van de CVTs).

      Login om te reageren
  19. phr34k zegt

    29 januari 2019 om 14:17

    Dat hoogteverschil tussen deurpaneel en dashboard doet pijn aan m’n ogen. Alsof er een fout is gemaakt in het designproces.

    Login om te reageren
    • potver7 zegt

      29 januari 2019 om 16:09

      @phr34k: het hoogteverschil tussen die gekantelde breedbeeldtelevisie en de rest van het dashboard is veel pijnlijker.

      Login om te reageren
    • techniekmeneer zegt

      29 januari 2019 om 18:09

      @phr34k: Is gewoon “met de Franse slag”

      Login om te reageren
  20. mashell zegt

    29 januari 2019 om 15:15

    Die zijkant is zo mooi glad dat de deurklink dissonant wordt.

    Login om te reageren
  21. wjeurs zegt

    29 januari 2019 om 16:16

    Vraag me af hoe hij er in t echt uitziet, vind hem er op de fotos goed uitzien. Interieur ook, alleen dat scherm wat raar.

    Login om te reageren
  22. basr32 zegt

    29 januari 2019 om 16:31

    Hoop dat ze niet weer die afschuwelijke 0.9 motor erin proppen, dat ding heeft niet eens een groter slagvolume dan een pak melk…

    Login om te reageren
    • vaakbenjetebang zegt

      29 januari 2019 om 21:49

      @basr32: oh boehoe. Welkom in 2019. Alsof bijvoorbeeld 1.4 Cléon zo’n feestje was, en dat was wel bijna een anderhalve-literpak! Of de 1.6 die je in een Golf IV kon krijgen. Meer dan een anderhalve-literpak! Wat ik bedoel te zeggen: dit soort huis-tuin-en-keuken-motoren moet de auto van A naar B brengen. Niks meer, niks minder. Prima toch?

      Login om te reageren
  23. Gulli zegt

    29 januari 2019 om 17:26

    Ziet er met dit familiegezicht een stuk beter uit dan de 208 met diens familiegezicht als je het mij vraagt

    Login om te reageren
  24. techniekmeneer zegt

    29 januari 2019 om 18:12

    Dashboard en deurpanelen hebben ze uit andere auto’s getrokken? Dit past totaal niet. Zo’n halve tv voor je snufferd is ook niet fijn, helemaal met de trage sofrware die we van ze gewend zijn.

    Login om te reageren
  25. thomasthomas zegt

    29 januari 2019 om 18:17

    Jammer niet vernieuwd. Zeker voor Renault.

    Login om te reageren
  26. kniesoor zegt

    29 januari 2019 om 18:46

    In grote lijnen aan het design van de Mk 4 vastgehouden, maar met een wat volwassener neus en kont. Vind het een erg geslaagd geheel (die overmaatse tablet zien we maar ff door de vingers).

    Login om te reageren
  27. staal zegt

    29 januari 2019 om 21:14

    Misschien wat zware heupen?

    Login om te reageren
  28. tjongejongen zegt

    30 januari 2019 om 03:42

    Clio. :P

    Login om te reageren
  29. 20klepper zegt

    30 januari 2019 om 13:36

    Mini Megane, ziet er allemaal leuk uit totdat je het materiaal voelt en hoeveel herrie zo’n hok maakt. Hopelijk wordt deze beter dan

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North