• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Porsche-motoren voor Alfa, als VAG de boel overneemt

Auteur: ricardo, gepost 15 maart 2011 om 14:11 – 70 Reacties

Alfa 4C met boxerpower anyone?

Zeg, hoe zit het eigenlijk met de overnamegeruchten omtrent Alfa en VAG? Wordt het nog een keer wat tussen die twee? Nou, niet als het aan Alfa ligt, zo werd laatst wel duidelijk. Maar bij VAG staan ze nog immer te popelen om Alfa Romeo in te lijven. En vandaag mogen we weer een nieuw geruchtje aan de verhaallijn van deze real life soap toevoegen: Porsche zou erg graag blokjes willen leveren aan Alfa Romeo. Joechei, krijgen ze eindelijk weer boxermotoren!

Volgens deze nieuwe geruchten uit Duitsland zouden Porsche en Alfa nauw moeten gaan samenwerken indien de Italianen binnenkort tot de VAG-productenportfolio behoren. Porsche heeft namelijk een kleine Roadster in de planning staan. Een auto die onder de Boxster moet worden gepositioneerd. En daar komt, als het aan Porsche ligt, een gloedjenieuwe viercilinder boxermotor in te liggen. Deze krachtbron delen met een aantal modellen uit de Alfa line-up zou ideaal zijn om de ontwikkelingskosten te kunnen uitsmeren. En bovendien heeft Alfa wel meer ervaring met boxerblokjes (denk aan de Alfasud, 33 en 145).

Maar wacht eens even, hoe realistisch zijn deze voortvarende overnameplannen van VAG eigenlijk? Fiat-topman Sergio Marchionne had laatst een zeer duidelijke mening over de kwestie: “Zolang ik aan het roer sta wordt er Godnondeju helemaal niets overgenomen. En nu opbokken met je overnamegezeik, meneer Piëch.” Maar dat hinderde de bobo’s bij VAG blijkbaar niet, want tijdens de persdagen in Genève liet Piëch dan ook optekenen dat VAG de verkoopcijfers van Alfa wel even zou verviervoudigen, mochten ze ooit de kans krijgen. Pats, de zoveelste plaagstoot richting de Alfa-gelederen.

Fiat laat op haar beurt door middel van een woordvoerder -opnieuw- weten dat ze nog steeds geen enkele interesse hebben om Alfa Romeo aan ‘Ze Germans’ te verkopen. “We shut the door in their [VW’s] faces and now they’re trying to get in the window.” Aldus iemand van Fiat tegenover AutoCar. Hierover is het laatste woord vast en zeker nog niet gesproken…

Ook interessant!

  • Overname Alfa door VW
    Overname Alfa door VW was dichterbij dan we dachten
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41
  • collectables alfa romeo gt
    Alfa Romeo GT 3.2 V6

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, ferdinand-piech, motor, Porsche, Volkswagen

Vorig bericht: « Lamborghini, Seat en Bentley boeken rode cijfers
Volgend bericht: Prijzen bekend van Mercedes CLS 63 AMG & CLS 500 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Repsac2712 zegt

    15 maart 2011 om 14:15

    NOOOOOOOOOOOOO, alsjeblieft laat die VAG niet naar binnen!

    Login om te reageren
  2. Poll zegt

    15 maart 2011 om 14:16

    Go VW, leer die pizzaklooiers maar es hoe ’t moet.

    Login om te reageren
    • waxweazel zegt

      15 maart 2011 om 15:31

      @Poll:

      Ik heb toch liever een Ferrari motor in de Alfa 4C liggen dan een onbetrouwbaar TSI of TSFI van VAG !

      Login om te reageren
      • TSI-tje zegt

        15 maart 2011 om 16:28

        @waxweazel: je weet niet eens hoe het zit, waar baseer jij je onzin op? (het is FSI en TSI óf TFSI)Hier al 85K probleemloos op een 1.8TSI. En ieder kilometer een genot !
        Zeg dan niets.

        Login om te reageren
        • waxweazel zegt

          15 maart 2011 om 18:31

          @TSI-tje:

          Zoek eens op VAG TSI en TFSI motorproblemen op google.. Zoek eens de duurtesten van Autobild over de Tiguan 2.0 TSI, ga eens op autofora zoeken naar VAG problemen .. Als je zoals elke VAG-fanboy oogkleppen hebt die maar blijft geloven dat alles van VAG toch zo betrouwbaar is, dan zal je inderdaad niets vinden over problemen bij VAG ..
          VAG-fanboys zijn toch wel het lachertje van de autowereld :D

          Login om te reageren
          • Ferdinand1 zegt

            15 maart 2011 om 20:52

            @waxweazel: ach, ik lach dan weer om VAG-bashers..

            Login om te reageren
      • Mich zegt

        15 maart 2011 om 16:30

        @waxweazel: Ja, want de 1750 TBI motor zit in bijna alle Ferrari’s..

        Login om te reageren
      • Arnold-JR zegt

        16 maart 2011 om 11:39

        @waxweazel: Er liggen gewoon opgewaarderde Fiat motors in de Alfa.
        En heb ook niets met het VAG concern, maar echter zijn de motoren wel betrouwbaar das mij 1 ding dat zeker is.
        En boxer motoren klinkt ook niet slecht voor in de alfa’s

        Alleen ben bang dat het merk op de lange termijn als ze zouden worden ingelijft, net zo bijzonder zijn als een golf.

        Login om te reageren
  3. desjonnies zegt

    15 maart 2011 om 14:17

    Een 159 met een Cayenne motor
    Een Mito met een Boxter motor
    Een Giulietta met een Panamera motor
    Wordt Alfa dus onbetaalbaar.
    Dan maar gewoon mijn JtD prutteldieseltje

    Login om te reageren
  4. As_long_as_it_is_fast zegt

    15 maart 2011 om 14:18

    Nice gezegd van ‘we shut the door in their faces and …’.
    Die overname door VW lijkt me niet direct aan de orde. Ik vind het vooral ook storend dat ze zo opdringerig blijven doen als Alfa al duidelijk Neen gezegd heeft. Overigens zal er heel wat emotie verloren gaan als AR bij VW komt.
    Denk wel niet dat het een negatief effect zal hebben op hun verkopen, maar voor de echte fanboys niet direct topieuws denk ik.

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      15 maart 2011 om 14:29

      @As_long_as_it_is_fast: welke emotie, daar is geen emotie , alleen maar cijfers :)

      Login om te reageren
      • piebepost zegt

        15 maart 2011 om 18:16

        @KaCh1ng: Bewijst maar weer eens extra dat het woord emotie niet voorkomt in het woordenboek van VAG fans.

        Login om te reageren
    • Johan-SV zegt

      15 maart 2011 om 14:49

      @As_long_as_it_is_fast: niet dat fiat veel emotie heeft

      Login om te reageren
  5. KaCh1ng zegt

    15 maart 2011 om 14:28

    te veel interne concurrentie audi porsche
    en alfa is toch een stapje lager als die 2? wrm dan niet gewoon VW motors

    Login om te reageren
    • Merry zegt

      15 maart 2011 om 14:36

      @KaCh1ng: nou ben ik geen fan van Alfa maar om te stellen dat zo onder Audi werke is toch wel erg bot.
      En Porsche is/was een sport auto fabrikant en dat is weer wat anders.

      Login om te reageren
  6. R32LJ zegt

    15 maart 2011 om 14:39

    @ desjonnies: Volgens mij zouden ze een “gloedjenieuwe viercilinder boxermotor” gebruiken en niet motoren uit bestaande auto’s.

    Wat ik wel interessant vind is een Alfa met degelijke onderdelen. Ik heb in een autoschade bedrijf gewerkt en je merkt het kwaliteit verschil meteen tussen Alfa Romeo’s en andere VAG, BMW of Mercedes onderdelen.

    Ik zou persoonlijk als eerste in de rij staan om een Alfa (dat met degelijke onderdelen is gemaakt) te kopen.

    Login om te reageren
  7. oli4k zegt

    15 maart 2011 om 14:48

    Had Fiat niet de meest geavanceerde motoren op dit moment in productie? Boodschappenautootjes met een PK per liter verhouding wat ze bij VAG nauwelijks halen in het high performance segment. Moeten ze de boel niet gaan omdraaien natuurlijk (en al helemaal niet de motoren aan de verkeerde kant monteren).

    Login om te reageren
    • oli4k zegt

      15 maart 2011 om 14:50

      @oli4k: “die ze bij VAG nauwelijks halen”, niet “wat”.

      Login om te reageren
  8. rockandroll22 zegt

    15 maart 2011 om 14:53

    Het gaat de VAG nooit lukken om alfa over te nemen. Laat ze eerst seat maar winstgevend maken voor dat ze aan alfa gaan prutsen

    Login om te reageren
  9. Benjamin1 zegt

    15 maart 2011 om 14:53

    En uiteindelijk heb je een Polo met alfa badge met een 1.2 TDI motor voor de deur staan. Een 4c kan je dan al helemaal vergeten!

    Login om te reageren
  10. Atenza zegt

    15 maart 2011 om 15:04

    En AB (en andere sites) nemen dit soort roddels gewoon weer over terwijl FIAT toch tig keer duidelijk zegt dat ze niet geinteresseerd zijn.. hou er dan ook over op !
    -edit: dat bepalen wij wel, zeiksnor-

    Je kan ook wel 10 keer tegen je buurman zeggen dat je zijn vrouw wilt maar wil nog niet zeggen dat dat ook gebeurd

    Login om te reageren
    • oli4k zegt

      15 maart 2011 om 15:09

      @Atenza: Vijandige overname?

      Login om te reageren
    • mesfin zegt

      15 maart 2011 om 15:44

      @Atenza: het is AB haar taak toch dit soort nieuws op hun site te zetten? daarvoor is het een AUTOBLOG!

      OT: VAG wil gewoon alles hebben no mather what!

      Login om te reageren
      • Atenza zegt

        16 maart 2011 om 09:53

        @mesfin: fout ligt dan ook niet perse bij AB maar bij de gehele autojournalistiek..

        Login om te reageren
    • enveekaa zegt

      15 maart 2011 om 21:49

      @Atenza: Hahah heeeeer-lijk! :)

      Login om te reageren
  11. Northwestern zegt

    15 maart 2011 om 15:13

    Kunnen ze nog meer verlies draaien :)

    Login om te reageren
    • Alex_79 zegt

      15 maart 2011 om 15:19

      @Northwestern: als je dit leest wordt het wel duidelijker ja.

      http://www.autoblog.nl/archive/2011/03/15/lamborghini-seat-en-bentley-boeken-slechte-prestaties

      Login om te reageren
      • ferrarikiller09 zegt

        15 maart 2011 om 15:35

        @Alex_79:
        Ik ben helemaal voor jou hoor ze willen Alfa Romeo Gewoon uitschakelen:D:P

        Login om te reageren
        • 130peeka zegt

          15 maart 2011 om 15:39

          Damn, VAG = google in internet

          Altijd baas boven baas he?

          Login om te reageren
      • Northwestern zegt

        15 maart 2011 om 15:49

        @Alex_79: Daarom, wie zegt dat ze het met Volkswa Romeo beter zullen doen?

        Login om te reageren
  12. F1Tim zegt

    15 maart 2011 om 15:38

    Bij Porsche moesten ze een nieuwe viercilinder ontwikkelen om de VAG-blokjes te ontlopen. Als gevolg moeten ze bij Porsche dus volume draaien om de aandeelhouders tevreden te houden. Geen wonder dus dat dit soort onzinnige geruchten opduiken.

    Login om te reageren
  13. macgyver88 zegt

    15 maart 2011 om 15:42

    ahhh kom op zeg gaat Volkswagen nou weer een merk verneuken?!

    Login om te reageren
    • Yeelen zegt

      15 maart 2011 om 16:54

      @macgyver88: Sorry hoor, maar veel merken hebben ze niet verneukt. Bentley, Lamborghini en Skoda (en zeker nog andere merken) zijn in leven gehouden en zelfs weer erbovenop gebracht dankzij VAG. Al dat VAG-gehaat hier begint stilaan op mijn zenuwen te werken.

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        15 maart 2011 om 18:12

        @Yeelen: Dank u voor macgyver88 zijn standpunt nog eens kracht bij te staan.

        Bentley?Nou ik weet niet of je die nieuwe Mulsanne al eens goed bekeken hebt?

        Lamborghini is verneukt met Audi invloeden, in het interieur en het exterieur ( Audi achterlichten, Audi 4WD aandrijving )

        En Skoda is te duur en te luxe geworden voor een “budget” merk te zijn.

        Nog goeie argumenten?

        Login om te reageren
        • Yeelen zegt

          15 maart 2011 om 21:35

          @SimonMc: De Mulsanne is een imposante bak die op en top luxueus is. Oke, hij kijkt wat vreemd, maar voor de rest is er niets mis mee. Lamborghini heeft idd Audi-invloeden, maar die achterlichten lijken gewoon op die van de A7, niets mis mee. Het interieur is kwalitatief enorm verbetert tov de oude modellen, liever dat en wat Duitse invloeden dan een slechte kwaliteit en afwerking (alhoewel ik stiekkum toch Ferrari-fanboy ben :D ). Skoda heeft kwalitatief zeer goede auto’s aan een scherpere prijs dan VW, veel heb je niet te klagen. Nogmaals, zonder VAG zouden die merken allemaal verloren zijn, of toch bijna.

          Login om te reageren
          • SimonMc zegt

            15 maart 2011 om 22:28

            @Yeelen: ” liever dat en wat Duitse invloeden dan een slechte kwaliteit en afwerking ”

            Man, van mij mag het f*cking dashboard tijdens het rijden op m’n schoot terecht komen, zolang de race-ervaring er maar is !

            Liever een Lambo waar alles losrammelt, maar wel met achterwielaandrijving én een ziel !

            Login om te reageren
            • Yeelen zegt

              16 maart 2011 om 22:50

              @SimonMc: Dat zeg je nu, maar als je er een bezit zal je wel met je handen in je haar zitten als dat elke keer gebeurt ;)

              Login om te reageren
  14. brekkenbats zegt

    15 maart 2011 om 15:46

    Het VAG-concern lijkt uitermate gefrustreerd wanneer het zijn zin niet krijgt. De duitsers zijn wwer eens bezig de werled te veroveren en dat moet deze keer schijnbaar in de automarkt gebeuren. Hier is het VAG-concern zo op gefocust dat de fantasie, styling en geloof in hun produkt ver te zoeken is. Dit wordt temeer bevestigd door de smakeloze auto’s die ze produceren.

    Het zou beter zijn wanneer VAG het zand bij de zuigers verwijdert, alvorens men op overnametoer gaat die toch gedoemt is te mislukken (lees het pot verwijt de ketel gezegde). Immers, hoogmoed komt voor de val.

    Login om te reageren
  15. gerard1710 zegt

    15 maart 2011 om 16:02

    Waarom zou de emotie uit de auto’s verdwijnen als VAG AR overneemt? Volgens mij is dat bij Lambo niet echt het geval he? Lambo is alleen maar beter geworden door VAG, dus waarom AR niet?

    Login om te reageren
  16. karaya zegt

    15 maart 2011 om 16:07

    alfa romeo dat onder audi zou staan..

    misschien moet meneer eens kijken wat voor auto’s audi in de jaren zeventig produceerde. audi is een gemaakt merk,de inboedel van auto union dat voor een prikkie door mercedes benz aan volkwagen werd verkocht. alfa heeft duizendmaal meer heritage.

    daarom wil piech ook zo graag alfa inlijven, die is namelijk ietsje beter van de historie op de hoogte dan z’n tokkie-klanten.

    je blijft lachen hier, met die ‘premium’ boys.

    overigens zie ik een overname niet zo somber in, en een samenwerking met porsche al helemaal niet. fiat heeft er een zootje bij alfa van gemaakt.

    Login om te reageren
    • gerard1710 zegt

      15 maart 2011 om 16:11

      @karaya: Je maakt een grap toch? Wat hier wordt bedoeld is dat Audi kwalitatief boven AR staat. Je moet nu niet meteen sentimenteel gaan doen over historie en ‘heritage’.

      Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      15 maart 2011 om 16:21

      @karaya:
      Dank je, bij Audi moet ik idd vaak denken aan van die autootjes met van die bolle verchroomde wieldopen en overdadig chroom.
      Maar goed, Piëch heeft het merk wel ff op de kaart weten te zetten; terwijl Alfa als Assepoestertje naar depijpen van haar gemene stiefmoeder moest dansen.
      En da’s ook weer zo.

      @gerard1710
      Alfa heeft nou eenmaal een hoog emotie gehalte.
      Kan er nix aan doen. En een geschiedenis.
      Zelfs de oude Enzo is er ooit groot geworden
      En de talloze Italiaanse stylinghuizen
      Dat het nu -kortdoordebocht- gedegradeerde Fiats zijn, kunnen Alfisti niets aan doen.
      Die willen maar 1 ding : Avanti, de zon achterna

      Login om te reageren
      • gerard1710 zegt

        15 maart 2011 om 18:11

        @desjonnies: Ik zei toch niet dat Alfa’s geen emotie hadden… of wel?

        Login om te reageren
  17. karaya zegt

    15 maart 2011 om 16:19

    gerard

    blijkbaar heeft piech meer emotie dan jij.

    en m’n miele is kwalitatief ook beter dan de gemiddelde audi, toch rij ik er niet in rond.

    Login om te reageren
    • gerard1710 zegt

      15 maart 2011 om 18:10

      @karaya: Wat is je probleem nou? Ik zeg toch niet dat je voor een Audi zou moeten kiezen (hoewel ik dat wel vind…). Ik wilde alleen maar zeggen dat die emotie echt niet zou verdwijnen als AR bij VAG zou gaan.

      Login om te reageren
  18. Jazzie zegt

    15 maart 2011 om 16:21

    Dit verhaal wordt ondertussen toch wel vermoeiend. Waarom blijft VAG zo doorzeuren als FIAT meerdere keren heeft aangegeven Alfa niet te willen verkopen?

    Login om te reageren
  19. TSI-tje zegt

    15 maart 2011 om 16:31

    Ach, wanneer heb ik meer dit soort commentaren meer gelezen…?? OH !! JA!! toen VAG (Audi) Lamborghini overnam… Goh, dat is toch wel een heel slecht ding gebleken.. Ze maken nu alleen nog maar K#T auto’s bij Lambo.

    Login om te reageren
    • Alex_79 zegt

      15 maart 2011 om 16:47

      @TSI-tje: om je de waarheid te zeggen: De Murcielago vond ik de laatste mooie Lambo. De Gallardo, Reventon en Aventador zijn typisch Audi: zeer imposant, maar ik word er niet warm of koud van.

      Login om te reageren
    • bpc zegt

      15 maart 2011 om 19:39

      @TSI-tje: goed dat jij dat ook ziet ! waarom slopen de eigenaars anders spontaan hun wagen van 300K+ !

      Login om te reageren
  20. smokin zegt

    15 maart 2011 om 17:09

    Volkswagen kan dan wel Alfa’s verkoopaantal verviervoudigen, maar volkswagen kennende gaat dat ten koste van één van de andere VAG dochters.

    Login om te reageren
  21. rshscuderia zegt

    15 maart 2011 om 17:17

    Geinig, het hoogmoedige VAG staat aan den beginnen van de val. En die val heet A. Romeo.

    Login om te reageren
  22. jackl zegt

    15 maart 2011 om 17:47

    Geeuw. weer het zoveelste gerucht…

    Login om te reageren
  23. canguro zegt

    15 maart 2011 om 18:27

    VAG is in staat het laatste restje emotie uit Alfa Romeo te persen. Horrorbeeld.. gelukkig slechts een gerucht.

    Login om te reageren
  24. integralechubasco zegt

    15 maart 2011 om 18:32

    Tactloos tot en met…. die gasten bij VAG.. zo fout als de Chinezen en Russen zijn in de politiek zo is VAG het in de autoindustrie…

    Ga zo door… hoogmoed komt voor de val.

    Login om te reageren
  25. jesse3120 zegt

    15 maart 2011 om 21:05

    en de V8 in de 8C?? nu die kutmotor uit de panamera? geen geluid dus?:P

    Login om te reageren
  26. p993 zegt

    15 maart 2011 om 21:54

    en wie boeit het wat?
    dit is non-nieuws, mi

    Login om te reageren
  27. vincenzo zegt

    15 maart 2011 om 22:19

    Ohh die vag jongens blijven maar frustreren. Ja je moet wat he als die lelijke hokken maakt. Lekker blijven dromen jongens en veel plezier in je golf.

    Login om te reageren
  28. SimonMc zegt

    15 maart 2011 om 22:30

    SSSSSHHHHHHTTTTTTT,iedereen stil…

    Hoor je dat??

    Het is het geluid van een vette Duitser die een klavertje 4 vertrappelt.

    Login om te reageren
  29. TuttiAlfisti zegt

    16 maart 2011 om 18:10

    Die Deutcher mussen immer die grossten sein. Muss denken an die parodie von Charlie Chaplin von Hitler mit die Welt im handen…….

    Login om te reageren
  30. gerard1710 zegt

    16 maart 2011 om 18:50

    Ik proef vooroordelen in de reacties…
    Blijkbaar zijn we even vergeten wat VAG ons allemaal gebracht heeft: de Veyron, de Gallardo, de Aventador, de BROOKLANDS, de Conti GT enz. enz.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      16 maart 2011 om 22:36

      @gerard1710: De Veyron is lelijk, en wordt door sommigen aanzien als een tor, de Gallardo = een opgeleukte Audi, maar ziet er wel cool uit en klinkt ook goed, alleen jammer van dat o zo veilige maar o zo saaie 4WD, de Aventador heeft Audi achterlichten en die moet zich trouwens nog bewijzen, de Brooklands is schitterend, en de Continental GT weegt veel te veel, maar is voor de rest wel geslaagd.

      Login om te reageren
      • gerard1710 zegt

        19 maart 2011 om 21:00

        @SimonMc: Ik snap niet dat jij een Gallardo saai kunt vinden met 4wd, heb je er al eens in gereden dan?

        Login om te reageren
  31. carbella zegt

    17 maart 2011 om 09:44

    Alfa/Fiat ook gewoon het raam dicht doen, en lekker je ding doen in the US. Een begin is al gemaakt met de 4c op de Autosalon van Geneve, waarbij jullie de concurrentie de mond hebben gesnoerd.

    VAG bewijst maar weer dat het nooit genoeg is. Veel plezier met de miskoop van Seat.

    Login om te reageren
  32. carbella zegt

    17 maart 2011 om 10:03

    @SimonMc: Man, van mij mag het f*cking dashboard tijdens het rijden op m’n schoot terecht komen, zolang de race-ervaring er maar is !

    Liever een Lambo waar alles losrammelt, maar wel met achterwielaandrijving én een ziel !

    Geweldige opmerking!

    Alfa gewoon ook het raam dichtdoen. Jullie hebben de concurrentie al de mond gesnoerd op Geneve met de 4c. Een fantastische wagen. Laat de toekomst nu maar komen.

    Login om te reageren
  33. lemmy zegt

    19 maart 2011 om 16:42

    Laatst stond er ’n verhaal in AutoBild (is ’t Duitse Autoweek) dat medewerkers van ’n voormalige Alfa fabriek in Milaan (vestiging inmiddels door FIAT gesloten), dolgraag zouden hebben dat hun merk door VAG ingelijfd zou worden.

    Er stond ook in dat een of andere VAG manager (wat anoniem wou blijven) had gezegd dat als men eenmaal Alfa in z’n bezit zou hebben, Seat min of meer overbodig zou zijn. “Leuk” voor de Seat mensen…

    Ik ben overigens ’n VAG fan, maar aan zulke uitspraken heb ik ’n hekel.

    Login om te reageren
  34. benz4life zegt

    20 maart 2011 om 13:37

    alfa = brol

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      2 april 2011 om 02:54

      @benz4life: Wahaha we zijn heus de Mercedes W211 nog niet vergeten hoor…

      Ik raad je aan om de zoekterm “W211” en “fail” niet te gebruiken in google.Je wilt geen schadeclaim krijgen van google omdat je hun servers hebt doen crashen.

      Login om te reageren
  35. Cantago zegt

    22 maart 2011 om 21:04

    Een boxermotor in een Alfa? Dat hoort wel zo, maar van Porsche? Porsche maakt prachtige motoren, maar hebben ze genoeg “hart” en “emotie” voor een Alfa? Dat is de vraag.

    Login om te reageren
  36. easyrider zegt

    3 april 2011 om 19:35

    Laat Alfa alfa blijven.
    Met de huidige motoren hebben ze wel een voorsprong op de vag,omover het design van lfa niet te spreken want daar kunnen er maar weinig tegen op.

    Login om te reageren
  37. pizzakoerier zegt

    4 april 2011 om 02:01

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North