• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750

Auteur: ricardo, gepost 29 november 2012 om 22:09 – 71 Reacties

Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750Afbeelding Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750

Prijs Toyota Auris Hybrid: €23.750

Zojuist heeft Toyota bekend gemaakt wat de nieuwe Auris gaat kosten. Prijzen beginnen weliswaar bij €18.650, maar dat geldt voor de 1.3-viercilinder-die-niemand-koopt. Nee, in Nederland draait het om de hybride-uitvoering die 14% bijtellingslovers in vervoering brengt. En die is een stukje duurder.

De Auris komt inderdaad met zowel een 1.3, 1.6 benzinemotor als een 1.4 D-4D-F (€21.890) of 2.0 D-4D-F-uitvoering (€23.155). Maar in het verleden behaalde resultaten bieden hier wél garantie voor de toekomst, en dus zal 95% van de kopers de Hybrid kiezen, die een op-papier-verbruik van 3,8 liter per 100 km kent en je 136 pk geeft. Overigens hoef je bij deze leasejapanner niet in te leveren op bagageruimte, het accupakket is weggewerkt onder de achterbank, waardoor je achterin 360 liter opbergruimte overhoudt. De 1.8-liter benzinemotor is samen met de elektro-unit als vanouds gekoppeld aan een CVT-bak.

De nieuwe Auris wordt geleverd als Comfort, Aspiration, Dynamic en Executive. Zowel de Hybrid als de diesels komen leverbaar in twee zakelijke uitvoeringen. Over het interieur meldt Toyota dat het is opgetrokken uit zacht aanvoelende materialen; zowel op het dashboard als in de portieren. En de knoppen + handgrepen zijn van een soft touch coating voorzien. Je zou het haast premium gaan noemen.

Dan nog even een rits aan standaard opties: audiobediening op het stuur, drie 12 Volt oplaadpunten, Hill-start Assist Control, een radio/CD-speler(!) met een AUX- en USB-aansluiting, en elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels. Wil je het Toyota Touch multimediasysteem erbij, samen met telefoonbediening vanaf het stuur en een parkeerhulpcamera, dan moet je de Aspiration-versie kiezen. De Dynamic-uitvoering geeft je ook nog eens 17-inch lichtmetalo’s en bij de Executive heb je een leasebak met half lederen bekleding, een JBL-geluidssysteem (9 speakers) en een parkeerassistent met 10 sensoren te pakken.

Vanaf 14 december staat hij bij de dealer, te wachten om in een leasevloot te worden opgenomen. Prijzen van de Auris Sport laten nog even op zich wachten.

Ook interessant!

  • Nieuwe Toyota Sequoia
    Nieuwe Toyota Sequoia: groot en uitgesproken
  • Toyota GR86
    Naamsverandering voor Toyota GR86
  • supra onderdelen
    Toyota levert nieuwe onderdelen voor oude Supra's
  • Toyota onthult niet geheel vrijwillig de nieuwe Tundra

Nieuwste artikelen

  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
  • Deze EV was wél een goede investering
  • Officieel: Tesla draait niet meer om duurzaamheid
FacebookTweetPinLinkedIn

14%-bijtelling, auris, Hybride, Toyota

Vorig bericht: « Video: Lamborghini Espada ronkend op een bergweg
Volgend bericht: Pitstop voor de Bentley Continental GT3 in LA »

Lees Interacties

Reacties

  1. pinokotsbeer zegt

    29 november 2012 om 22:14

    Mooie wagen, ook redelijk wat lexus CT200H lijnen zie je erin terug

    Login om te reageren
    • garp zegt

      29 november 2012 om 22:23

      @pinokotsbeer: dude serieus? Ben je de aanschaf al aan het goedpraten voor jezelf ofzo???

      Login om te reageren
      • toyotafortuner zegt

        29 november 2012 om 22:36

        @garp: zelf vind ik hem ook wel oke. Goed niet de schoonheidsprijs. Maar het mag er wezen.
        De station zal denk ik iets van 2/3 ruggen extra worden.

        Login om te reageren
      • mout zegt

        29 november 2012 om 23:28

        @garp: Ja, ik vind dit ook een geslaagd model. Wat vlotter frontje dan een Golf, wat minder lijnen dan Megane of Civic. Met C4, Focus en Mazda 3 een prettige C-segmenter.

        Login om te reageren
      • pinokotsbeer zegt

        29 november 2012 om 23:30

        @garp: ? heb je zand in vagina? je mening kan afwijken maar maak die op een normale manier kenbaar.

        Login om te reageren
        • garp zegt

          30 november 2012 om 00:15

          @pinokotsbeer: ja, doet pijn bij lopen.

          Login om te reageren
        • BrutaalAapje zegt

          30 november 2012 om 09:36

          @pinokotsbeer: Wow, volgens mijn ben jij nieuw..? En vervolgens jouw eigen reactie. Dan zou je je moeten afvragen of je nog recht van spreken hebt…

          Login om te reageren
    • dondeboer zegt

      29 november 2012 om 23:51

      @pinokotsbeer: Mijn overbuurman werkt bij de importeur, zodoende staat er hier nu één voor de deur (een witte). Eerlijk is eerlijk, het ziet er in het echt helemaal niet slecht uit, sowieso stukken beter dan de huidige Auris en – in mijn optiek iig – wel echt een ander gezicht dan de gevestigde orde.
      Het model is wel wat smaakgevoeliger dan wat onze oosterburen te bieden hebben, maar je kan tenminste wel zien dat het een nieuw model is.

      Login om te reageren
    • flippert zegt

      30 november 2012 om 07:55

      @pinokotsbeer: nee, een saai, lelijk, emotieloos, unisex Vinex-sloeberhok voor incontinente bejaarden. Leuk ook hoeveel Toyota medewerkers er hier als de kippen bij zijn om jubelreacties te posten..

      Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        30 november 2012 om 10:08

        @flippert: Hahahahahahahahaha meedogenloos..

        Login om te reageren
      • pinokotsbeer zegt

        30 november 2012 om 15:56

        @flippert: ach gut , kindje toch. Rijd zelf volkswagen, trieste droeftoeter dat je bent

        Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        30 november 2012 om 16:04

        @flippert:
        He leuk, je beschrijft een VAG product, dat had ik van jouw nooit verwacht…

        Login om te reageren
  2. alcantara zegt

    29 november 2012 om 22:15

    25% bijtelling is juist de way to go.

    Login om te reageren
  3. timmyaudifreak zegt

    29 november 2012 om 22:17

    Zeer mooie auto

    Login om te reageren
  4. SCscreamGT2 zegt

    29 november 2012 om 22:20

    Echt zo’n typerend musliegebakje.

    Login om te reageren
    • fijnkonijn zegt

      29 november 2012 om 23:39

      @SCscreamGT2: Mwah ik vind het deze keer wel meevallen. De “oude” Auris was slaapverwekkend saai. Maar dit nieuwe model is heulemaal nie schlech nie.

      Login om te reageren
  5. heidekonijn zegt

    29 november 2012 om 22:30

    Plus 7000, over 4 jaar, als de batterijen op zijn. En hij nog maar 10 000 waard is. En je hem wil verkopen. En niemand hem nog wil.

    Login om te reageren
    • maurits123 zegt

      29 november 2012 om 22:43

      @heidekonijn:

      Daarom word deze auto op de NL markt voor 95% geleased.

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        29 november 2012 om 22:54

        @maurits123: Vreemd is dat, auto heeft nog geen wiel gerold in Nederland maar er wordt al 95% geleased? Help me even denken, leasefirmas, maken die graag verlies?

        Login om te reageren
        • dondeboer zegt

          29 november 2012 om 23:53

          @heidekonijn: Er staat er hier één voor de deur :) Maar die is van de importeur. En ik vermoed inderdaad dat dat voor alle in NL aanwezige exemplaren geldt.

          Login om te reageren
    • hammerman zegt

      29 november 2012 om 22:44

      @heidekonijn: Onzin, nieuwe batterij kost €1.800 inclusief montage. En van de eerste Prius Hybride auto’s die geleverd zijn vanaf 1997 (in Japan) heeft men amper een batterij vervangen…

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        29 november 2012 om 22:51

        @hammerman: Ahum, onzin, is het werkelijk? Meneer werkt automotive?

        Login om te reageren
        • Jesper zegt

          29 november 2012 om 23:03

          @heidekonijn: Ja dat is onzin, en kom eerst zelf eens met bronnen alvorens hier de boel af te fakkelen prutser…

          Login om te reageren
          • heidekonijn zegt

            29 november 2012 om 23:14

            @Jesper: Daar gaan we weer met dat tienergekwijl van kom maar eens met bewijzen. Wil je bewijzen ,bel gerust eens naar de toyodealer ukkie.

            Login om te reageren
            • Jesper zegt

              29 november 2012 om 23:22

              @heidekonijn: Niet nodig, ukkie. Daar werk ik. Denk dat ik zodoende iets beter geïnformeerd ben dan jij.

              Login om te reageren
              • heidekonijn zegt

                29 november 2012 om 23:41

                @Jesper: Wat een zelfbeheersing, in plaats van me helemaal voor schut te zetten met prijzen, specificaties en boms hou je het op wat gekef. Knap.

              • Jesper zegt

                29 november 2012 om 23:50

                @heidekonijn: Door jouw reacties bij dit topic schat ik jou zo laag in dat ik niet de behoefte voel daar moeite voor te doen. Jij wil gewoon lekker kunnen bitchen, of dat nou gefundeerd is of niet. Ik zie je hieronder ook insinueren dat garantie gelijk staat aan de levensduur van een product (accu’s maar 100.000km goed volgens Toyota?) dus veel praktijkervaring kan je nooit hebben.

              • heidekonijn zegt

                30 november 2012 om 08:22

                @Jesper: Niet de behoefte om te bewijzen maar toch niet te lui om steeds te reageren. Ofwel ben je helemaal in balans, ofwel lul je maar raak.

              • roberto zegt

                30 november 2012 om 09:29

                @heidekonijn: En jij werkt in de Automotive? Als? Autopoetser? Aaah, dat verklaart een hoop over je onderbouwende reacties!! Ha! Fag!

              • BrutaalAapje zegt

                30 november 2012 om 09:39

                @roberto: Mmmmhhh…’homo’ is nog steeds een scheldwoord. Mag ik vragen naar je leeftijd?

              • roberto zegt

                30 november 2012 om 10:03

                @BrutaalAapje: Gay is geen scheldwoord, dat je het opvat als een scheldwoord is anders. Het is gewoon iemand noemen met een andere sexuele voorkeur. Kortom dan is hetero ook een scheldwoord?

              • BrutaalAapje zegt

                30 november 2012 om 10:37

                @roberto: Blij dat je het toch begrijpt. Misschien volgende keer termen als ‘Fag’ weg laten…

                Wat is het toch fijn wanneer je op de vroege morgen een (simpele) ziel hebt kunnen raken… Mijn dag is weer compleet.

              • heidekonijn zegt

                30 november 2012 om 11:41

                @roberto: Zeerrr onderbouwend van je.

              • redbeams zegt

                29 november 2012 om 23:56

                @heidekonijn:

                Jij hebt duidelijk de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt :)

              • heidekonijn zegt

                30 november 2012 om 08:23

                @redbeams: Ik werk in automotive sinds 1996.

              • BrutaalAapje zegt

                30 november 2012 om 09:43

                @heidekonijn: Wel jammer dat je zo snel je zelfbeheersing verloor. I was rooting for ya…

                Want het (voor)oordeel(?) dat accu’s/batterijen na een x-aantal jaar voor een flinke kostenpost kan zorgen, is nog altijd outthere.. Met een mooi betoog had je enig voorlichting kunnen geven richten AB-reageerders…

              • heidekonijn zegt

                30 november 2012 om 10:47

                @BrutaalAapje: Meh, ik ben niet te hautain een niveautje lager te gaan.

              • redbeams zegt

                30 november 2012 om 13:06

                @heidekonijn:

                Hmm sinds 1996 zeg je…en nog snap je er niks van :)

    • celicasteve zegt

      29 november 2012 om 22:50

      @heidekonijn: als je niet weet waar je over praat reageer dan ook niet… De accupakketten kosten inderdaad rond de € 1800 en zelfs de eerste Prii uit 2000 en 2001 rijden nog gewoon met het eerste accupakket rond.

      Login om te reageren
    • vluggejapie zegt

      29 november 2012 om 23:13

      @heidekonijn: haha wat een bullshit! Deze batterijen vervangen?? Ze gaan langer mee dan jij. Jazeker!

      Login om te reageren
      • heidekonijn zegt

        30 november 2012 om 09:46

        @vluggejapie: Kakel maar raak, talk is cheap.

        Login om te reageren
  6. Rene95 zegt

    29 november 2012 om 22:31

    Nogal een apart achterkantje.

    Login om te reageren
    • solmatje zegt

      30 november 2012 om 07:37

      @Rene95: idd.. Zoals die nieuwe rav4.. Redelijk lelijk! Maar voorkant vind ik wel mooi

      Login om te reageren
  7. meneersander zegt

    29 november 2012 om 22:32

    Wat een hok! Maar goed, als je het alleen rijdt voor de bijtelling, dan is dit goedkoper dan een Prius.

    Login om te reageren
  8. bigcar zegt

    29 november 2012 om 22:36

    het enige kutte aan de auris full haybrid is dat de hybridetechniek echt tot verre van zijn recht komt op de snelweg. voor de rest is het echt een awesome wagen waar ik weinig over kan klagen.

    uiterlijk verdient een dikke pluim, evenals de techniek.
    ik kan me voorstellen dat mensen gaan zijken over het interieur en de cvt bak, maar voor dat geld moet je er maar genoegen mee nemen.

    Login om te reageren
  9. maurits123 zegt

    29 november 2012 om 22:44

    Achterkant lijkt op een aangereden Rio.

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      30 november 2012 om 01:21

      @maurits123: eerder een misvormde gullietta, maar op de foto ziet de achterkant er echt niet zo uit zoals in het echt (hoop ik)..

      Login om te reageren
  10. norge zegt

    29 november 2012 om 22:49

    Mooie wagen. alleen daarom al een topper .

    Login om te reageren
  11. Jesper zegt

    29 november 2012 om 23:02

    In een goed kleurtje met 17” gewoon een dik ding. Ga er morgen mee rijden en ben erg benieuwd!

    Login om te reageren
    • bsxc2 zegt

      29 november 2012 om 23:09

      @Jesper: Bijna elke auto met grote velgen ziet er ‘redelijk tot goed’uit, zelfs deze saaie Auris.

      Login om te reageren
      • redbeams zegt

        29 november 2012 om 23:58

        @bsxc2:

        Veel plezier met je multipla dan :)

        Login om te reageren
  12. vluggejapie zegt

    29 november 2012 om 23:13

    Haha batterijen vervangen?? Die gaan langer mee dan een mens

    Login om te reageren
    • heidekonijn zegt

      29 november 2012 om 23:19

      @vluggejapie: Volgens toyo zelf zijn de batterijen goed voor 100 000 km. Maar als je echt voor het milieu bentlast je de auto staan of met de bus. Leef je langer, toch?

      Login om te reageren
      • mout zegt

        29 november 2012 om 23:29

        @heidekonijn: Garantie voor 100 000 km. Maar bij bijvoorbeeld mijn broer zitten ze er toch al dik 250 000 in, en presteren onveranderd.

        Login om te reageren
        • heidekonijn zegt

          29 november 2012 om 23:43

          @mout: Tuurlijk. En in vijf minuten rond de ring zeker?

          Login om te reageren
          • Jesper zegt

            29 november 2012 om 23:51

            @heidekonijn: Dus als BMW of Audi drie jaar garantie geeft op hun auto’s zijn die ook maar goed voor drie jaar? Of telt dat alleen bij Toyota’s?

            Login om te reageren
            • nasty zegt

              30 november 2012 om 07:17

              @Jesper: strike!

              Login om te reageren
            • heidekonijn zegt

              30 november 2012 om 08:31

              @Jesper: In de meeste landen geven BMW, Audi, Mercedes slechts garantie voor 2 jaar, het absolute wettelijke Europese minimum. Of het “goede” auto’s zijn of niet laat ik aan anderen, maar blijkbaar durven ze niet meer garantie te geven.
              Feiten zijn feiten. Wat dat betreft voel zou ik me meer op mijn gemak voelen bij een Koreaan dan bij BMW. Maar dat maakt ieder maar voor zichzelf uit.
              Overigens geen toeval dat het waardeverlies van een dure Duitser vrij gigantisch is. Niemand wil zich verbranden aan de garagekosten die achteraf komen.

              En dat is dus net zo met die hybride meuk. Of die nu van Mercedes of Toyo of weet ik wie komt. Blijkbaar zijn de batterijen van oa toyo, maar natuurlijk ook alle anderen zooo ontzettend goed dat ze er ook maar 100000km op durven geven.

              Batterijtechnologie komt toch van dezelfde bronnen en is amper gerelateerd aan merk. Ze zijn allemaal even kort van duur en ze verliezen allemaal 20 tot 60 procent (!) aan capaciteit als het kouder wordt. Het is een geldput.

              Je kan dan de fanboy uithangen en vanaf de achterzetel van papas leaseauto roepen dat ze wel honderd miljard km uithouden omdat je lievelingsmerk steengoed is, volgens jouw fantasietjes, of je kan zelf voor de keuze staan je eigen centen uit te geven en drie keer nadenken.

              Maar fanboi rustig verder hoor. Meneer-ik-zal-het-eens-bewijzen.

              Login om te reageren
              • djim zegt

                30 november 2012 om 10:40

                @heidekonijn:

                Ik voel me geroepen even te reageren; ik doe een poging om deze thread wat op te tillen door voor de verandering niet op de man te spelen.

                Context: ik heb zelf geen band met Toyota maar heb bestuurderservaring met een Prius II en een Prius III.

                Anyway.

                1) waardeverlies: hier in België is het inderdaad zo dat een Prius flink wat waarde verliest in de eerste jaren; op de tweedehandsmarkt verkopen ze nog niet echt goed. Factoren die daarin meespelen:
                -Desinformatie wat betreft de houdbaarheid van het hybride systeem
                -Fiscaliteit: in tweedehands is een diesel voordeliger. Ik verwacht dat dit op termijn (via overheids-stimuli) ook wel zal veranderen.

                De lage CO2-uitstoot (nee, niet enkel “op papier”, ik heb mijn eigen verbruikscijfers) zorgt in België wel voor fiscale compensatie van dat waardeverlies (slechts 10% verworpen kosten voor een Prius als bedrijfswagen).

                2) betrouwbaarheid: de aandrijflijn van een Prius is “by design” minder onderhevig aan slijtage. Zoek maar eens op hoe het werkt; ik vind de e-cvt een knap staaltje van engineering. De verhaaltjes over de beperkte levensduur van de batterijen zijn volgens mijn Toyota-dealer en volgens verschillende Prius-fora fabeltjes; bij mijn Toyota dealer hebben ze -naar eigen zeggen- nog nooit een batterij vervangen. Ik heb zelf ook nog rondgereden met een Prius II van 6 jaar oud en daar was alvast geen batterij-probleem.

                3) Afhankelijkheid van batterijen bij hybrides: een batterij is een belangrijke component van een hybride-systeem maar zelfs als die batterij 25% van haar capaciteit zou verliezen (hetgeen ze überhaupt niet doet), doet dit amper iets af aan de brandstofbesparende capaciteiten en de performantie van het hybridesysteem. Een hybride-systeem is m.a.w. niet zo ontzettend hard afhankelijk van zijn batterij-capaciteit als sommigen hier doen uitschijnen.

                Er is m.a.w. voor zover ik nu kan zien geen enkele reden om te twijfelen aan de betrouwbaarheid op lange termijn van hybride-systemen.

              • heidekonijn zegt

                30 november 2012 om 10:58

                @djim: Prima, maar
                1. Waardeverlies mbt Alfa Romeo -om maar een voorbeeld te geven- is ook gebaseerd op misinformatie. Maar daar ben je dik mee als je gaat inruilen.
                2. Betrouwbaarheid (mechanisch) ; zal wel prima zijn, gebouwd door toyo, gebruikt door benz en binnenkort hyundai..
                3. Impact op verbruik: geen idee. Capaciteit vermindering is wel degelijk een feit. Grootste spelbrekers zijn temperatuur en uitput/laadcycli. Alle niet-nano-carbon batterijen lijden er onder, met de Nissan Leaf als negatieve uitschieter wat betreft temperatuur. En een pak meer dan 25%.

                Hoogachtend…

              • heidekonijn zegt

                30 november 2012 om 11:01

                @heidekonijn: PS Akkoord ivm de laadcyclus van de Prius. Maar is dit Auris ding krek hetzelfde? Dacht iets gehoord te hebben van een andere aanpak. Waarom anders verschillende modellen van dezelfde grootte?

              • mashell zegt

                30 november 2012 om 12:01

                @heidekonijn: als je wel eens een Prius hebt gezien dan weet je het waarom van de Auris Hybrid. De meeste mensen willen een normale auto, niet iets wat er uitziet als een Prius.

              • heidekonijn zegt

                30 november 2012 om 12:08

                @mashell: Goed punt. Maarreuh, neus van die nieuwe Auris gezien?

  13. sanjo120 zegt

    29 november 2012 om 23:17

    Interieurtje ziet er plastic uit zeg. Lijkt wel n ingebouwd pioneer navigatie systeempje van 2008. met wat plastic er omheen

    Login om te reageren
  14. aventadorsv zegt

    29 november 2012 om 23:41

    En dan denken dat je een ‘dikke’ auto rijdt als je hem in het (zo lijkt het alsof ik lef heb maar lever hem toch weer in)wit neemt met van die donkere wielen formaat zolang het maar in de 14% valt. Geef dan gewoon toe, dit is net zoveel emotie als een Yaris Verso en lease hem gewoon op wieldopjes in ’n kleur als bordeaux rood

    Login om te reageren
    • freezzr zegt

      29 november 2012 om 23:47

      @aventadorsv: hehe. Hok eerste klas dit!

      Login om te reageren
  15. Simpson zegt

    30 november 2012 om 09:41

    Wauw! Een autoblog artikel waar kofferbakruimte in genoemd word! :)

    OT: leuke wagen, zullen we wel weer veel zien wanneer de huidige leasecontracten aflopen. Moet zeggen dat de station voor mij ook wel een kandidaat zou zijn.

    Login om te reageren
  16. tweede_woning zegt

    30 november 2012 om 10:57

    60 reacties op reclame , nou …

    Login om te reageren
    • flippert zegt

      30 november 2012 om 12:25

      @Tweede: ja, precies. Allemaal dankzij de ‘webcare’ strategie van de importeurs met als gevolg: allerlei militante communicatiemedewerkers van Toyota die hier meeschrijven en alles recht proberen te lullen. Maar blijft gewoon een kutauto, punt uit.

      Login om te reageren
  17. ar156sw zegt

    30 november 2012 om 11:16

    Meh… ik word er niet warm of koud van… zal vast een prima ding zijn hoor, daar niet van.

    Login om te reageren
  18. bordeaux zegt

    2 december 2012 om 16:42

    Als je baas je dit voorschotelt wordt thuiszitten met een uitkering ineens een stuk aantrekkelijker

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North