• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiber

Auteur: ricardo, gepost 4 augustus 2013 om 09:59 – 20 Reacties

Afbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiberAfbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiberAfbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiberAfbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiberAfbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiberAfbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiberAfbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiberAfbeelding SpeedArt injecteert de 911 Turbo met pk’s en carbon fiber


SpeedART, de tuner die in juni zijn veertiende verjaardag vierde, heeft weer een ‘nieuw’ stylingpakketje onthuld. Ditmaal focussen ze zich niet op de 911 van de nieuwste lichting (991), maar pakken het type daarvoor (997).

Deze 911 997 Turbo Cabrio is door de Duitsers omgedoopt tot SpeedART BTR-II 600 EVO – Ultra Edition. Die 600 staat uiteraard voor het aantal pk’s, Waarmee hij zich qua vermogen tussen de SpeedART BTR II 580 en de SpeedART BTR-II 650 EVO parkeert. Zeshonderd paarden in een cabrio, beslist geen straf.

Over hoe deze vermogensstijging tot stand kwam laten ze zich niet uit, behalve over het feit dat er sportuitlaat opgeklapt werd. Daarnaast kreeg de cabrio een BTR-EVO Aerokit aangemeten, van koolstofvezel. Een upgrade van de veren + dempers kwam er ook, en die beschikken nu over Porsche Active Suspension Management (PASM) en een liftsysteem om te voorkomen dat je je peperdure bodykit noodgedwongen bij een drempeltje moet achterlaten (voor & na).

Maar SpeedART zou SpeedART niet zijn als ze nog even compleet fout zouden gaan. Dan hebben we het niet eens zozeer over de 20-inch LSC-velgen, of die Halfords-pookknop, maar meer dat LSD-deurenkitje om portieren voortaan verticaal te kunnen openen.

Ook interessant!

  • Porsche 911 Turbo kust Peugeot 206 in Friesland/Groningen
  • BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
    BMW M8 Competition Cabrio vs Porsche 911 Turbo S Cabrio
  • Porsche viert een feestje met deze 911 Turbo S
  • Porsche 911 Turbo S Lightweight Package is sneller dan Tesla

Nieuwste artikelen

  • Is de BMW 5-Serie beter te pruimen met deze nieuwe neus?
  • Hamilton kan voor spoedige komst van Verstappen bij Ferrari gaan liggen
  • Dit is de enige Nederlandse Giulia GTA met een achterbank
  • Dikke BMW op Marktplaats heeft een zeer smakelijke kleurencombo
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, Cabrio, Porsche, speedart, tuning, turbo

Vorig bericht: « De 20 meest sexy Britse wagens ooit
Volgend bericht: In Kirgizië hebben ze hun eigen Lambo Sesto Elemento »

Lees Interacties

Reacties

  1. kapiteinaudi zegt

    4 augustus 2013 om 10:07

    Van beauty naar lelijk monster.

    Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      4 augustus 2013 om 11:14

      @kapiteinaudi: ik zie deze ook liever origineel.

      Login om te reageren
  2. rufctr01 zegt

    4 augustus 2013 om 10:08

    Vleugeldeuren liever niet, de rest kan wel, als is het op het randje.

    Login om te reageren
  3. rufctr01 zegt

    4 augustus 2013 om 10:10

    En maak dat hang en sluitwerk van de portieren dan zwart, dan valt het namelijk niet zo op als de portieren gesloten zijn.

    Login om te reageren
    • reggie-boy_rood zegt

      4 augustus 2013 om 10:44

      @rufctr01: ja dat viel mij ook op!

      Login om te reageren
  4. p924 zegt

    4 augustus 2013 om 10:20

    Vind een 911 cabrio sowieso niet mooi, maar deze is wel heel erg toegetakeld.

    Login om te reageren
  5. reggie-boy_rood zegt

    4 augustus 2013 om 10:44

    Ziek ding! Deuren zijn alleen wat overdreven maar als je een Porsche wilt rijden die niemand heeft is dit een uitweg !

    Login om te reageren
  6. amglover zegt

    4 augustus 2013 om 11:21

    Hij is best wel tof hahaha

    Login om te reageren
  7. MARS zegt

    4 augustus 2013 om 11:24

    Als Porsche liefhebber doet mij dit pijn aan mijn ogen…

    Login om te reageren
  8. norge zegt

    4 augustus 2013 om 11:25

    Waarom staan die de deuren de hele tijd open ? Nu lijkt het wel een maffe eend die wil wegvliegen maar het niet kan.

    Login om te reageren
    • keesje1987 zegt

      4 augustus 2013 om 12:54

      @norge: Bij foto 9 geef-tie het op..

      Login om te reageren
  9. azenomei zegt

    4 augustus 2013 om 11:34

    Porsche blijft mooi. Maar die lambo deuren zijn echt not done.

    Login om te reageren
  10. Corrado16v zegt

    4 augustus 2013 om 12:26

    Nooit begrepen waarom je achteraf vleugeldeuren zou laten inbouwen. Er is toch geen enkele auto waar dat er goed uit ziet, anders had de fabrikant het wel gedaan.

    Login om te reageren
  11. terazino zegt

    4 augustus 2013 om 12:37

    Dat zwart staat hem prima. Die aftermarket vleugeldeuren horen op een Opel Astra, Mazda 323 of Golf 4.

    Login om te reageren
  12. keesje1987 zegt

    4 augustus 2013 om 12:53

    Interieur is best leuk maar de buitenkant is afgrijselijk… Naden zijn niet even breed/dun overal achterklep is er gewoon opgepleurt en gasveren van de deuren zie je ook zitten. Volslagen kansloze toevoeging…

    Login om te reageren
  13. bogey zegt

    4 augustus 2013 om 13:23

    Fouter dan/als (help grammernazi’s, als zal wel dialect zijn zeker?) die rode versnellingspook kan toch niet? Ah of toch … die vleugeldeuren op een Porsche. Het enige merk waar dat op te verantwoorden is lijkt mij Lamborghini.
    De turbo is overigens wel mijn favoriete Porsche. Een ‘gewone’ zou ik nooit kopen.

    Login om te reageren
  14. porschekiller zegt

    4 augustus 2013 om 13:47

    Die vluigel deuren zijn echt te lelijk maar de rest is beestachtig.

    Login om te reageren
    • matje140 zegt

      4 augustus 2013 om 14:49

      @porschekiller: ja, die vluigeldeuren zijn afgrijselijk maar wat vind je van de vleugeldeuren?

      Login om te reageren
  15. davelepeef zegt

    4 augustus 2013 om 17:15

    Ach… Duitsers blijven toch Duitsers hè…

    Login om te reageren
  16. mustang750supersnake zegt

    5 augustus 2013 om 01:15

    Meestal zie je dit soort wagens dubbelgevouwen om een boom of paal terug….

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North