• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Te koop: splinternieuwe Spyker C8 Spyder

Auteur: Author, gepost 12 mei 2016 om 11:27 – 88 Reacties

Afbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 SpyderAfbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 SpyderAfbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 SpyderAfbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 SpyderAfbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 SpyderAfbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 SpyderAfbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 SpyderAfbeelding Te koop: splinternieuwe Spyker C8 Spyder

Te koop: splinternieuwe Spyker C8 Spyder
Een klein belletje richting Victor en deze C8 is weer good to go.

Het is makkelijk kritiek geven op de trots van Victor Muller. Schuldeisers, vage Russische investeerders, grootse plannen die bij voorbaat al worden weggelachen; je zou haast vergeten dat Spyker ooit auto’s bouwde. En hele fraaie ook!

Deze C8 Spyder uit 2005 heeft slechts 28(!) kilometer op de klok staan en is nog nooit geregistreerd. Het kleurtje (Dark Sapphire Blue) staat de C8 absoluut geweldig en geeft het ietwat blingerige uiterlijk de broodnodige klasse. Top dat af met het welbekende interieur in de juiste kleur beige, en je hebt een winnaar te pakken.

Interieur

Onder de kap ligt uiteraard de 4,2 liter V8 van Audi, goed voor 400 pk. Het prachtige schakelsysteem nodigt behoorlijk uit tot een ouderwets potje roeren, al is het ontbreken van een zesde versnelling een klein minpunt. Aan de andere kant: zie nog maar eens een C8 Spyder in deze staat op de kop te tikken. Dat gaat je niet lukken.

Wie interesse heeft klikt hier en neemt 315.000 euro mee naar Waalwijk. Navraag bij de dealer leert dat de auto in Nederland is weggezet als investering en dat er daarom nauwelijks met de Spyker gereden is. Wel wordt benadrukt dat de Spyker in technisch opzicht prima in orde is, ondanks ruim 10 jaar stilstand. Je moet de auto alleen nog even op kenteken laten zetten.

Dank aan Justin voor het tippen!

Ook interessant!

  • Kooptip: een Spyker die indruk maakte op het witte doek
  • BREEK! Spyker komt terug in 2022
    BREEK! Spyker keert terug in 2022
  • Te koop: een zeldzame en onbekende roadster occasion
  • hoogtepunten uit Spyker historie
    Deadline voor Victor Muller: betalen of Spyker definitief kwijt

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

blauw, c8, Cabrio, occasion, spyder, Spyker

Vorig bericht: « Nissan neemt Mitsubishi voor 34% over
Volgend bericht: Porsche lanceert een snelle nieuwe circuit-911 »

Lees Interacties

Reacties

  1. mrrallycross zegt

    12 mei 2016 om 11:36

    Mooi zolang je geen onderhoud hoeft te doen dat zal namelijk lastig worden. Leuk voor in je collectie

    Login om te reageren
    • scottishcarspotter2000 zegt

      12 mei 2016 om 11:42

      @mrrallycross: hoezo? Audi techniek en onderstel ook van een derde partij, zou niet zo’n probleen moeren zijn

      Login om te reageren
      • scottishcarspotter2000 zegt

        12 mei 2016 om 11:42

        @scottishcarspotter2000: *moeten

        Login om te reageren
      • hollandsebamibal zegt

        12 mei 2016 om 19:04

        @scottishcarspotter2000: je slaat de SPYKER op z’n kop

        Login om te reageren
  2. kimhung zegt

    12 mei 2016 om 11:36

    Nee liever de 8c.
    Heeft iets met vag te maken dat ik hem laat schieten

    Login om te reageren
    • JvT zegt

      12 mei 2016 om 11:46

      @kimhung:
      Nou, voor de dag ermee. Fantastische auto –> VAG-motor –> laat maar zitten. Met welke smaak populistische VAG-haat hebben we vandaag te maken?

      Login om te reageren
      • kimhung zegt

        12 mei 2016 om 12:50

        @JvT: mooi is anders. Het is natuurlijk wel van nl makelaardij. Iets om trots op te zijn. Maar algemeen vind ik vag een eenheidsworst. Maar daar heeft Duitsland een handje van, want BMW heeft dat tegenwoordig ook. Iedereen is razen enthousiast over vag (lease en particulier) terwijl de kekke smart karretje veel leuker is om mee te rijden. Maar niemand wil er 1 hebben omdat je dan laat zien de je geen “status” hebt.

        Login om te reageren
        • stekel01 zegt

          12 mei 2016 om 13:37

          @kimhung: want Spyker is vag?

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            12 mei 2016 om 14:57

            @stekel01: Nee, de motor die erin ligt komt van Audi.

            Login om te reageren
            • stekel01 zegt

              12 mei 2016 om 17:55

              @berlinetta: Ja dat snap ik ook wel, maar dat maakt niet gelijk de hele auto vag. Een Donkervoort Is toch ook niet te vergelijken met een golf of een passat.

              Login om te reageren
        • roppp zegt

          12 mei 2016 om 14:59

          @kimhung: wat een onzin. Je kunt zeggen van VM wat je wilt, maar hij heeft toch een aantal mooie auto’s op de weg gezet. En als kleine producent is het niet te doen om alles zelf te ontwikkelen. Zie ook Donkervoort. Ook Audi motoren. Ik zou ‘m daarom niet laten staan.

          Login om te reageren
          • stigspielberg zegt

            12 mei 2016 om 21:52

            @roppp: Victor Muller kun je inderdaad niet betrappen op het op de weg zetten van “dertien in een dozijn auto’s”. De modellen hebben een origineel design, ze komen goed van hun plek en de motoren klinken geweldig. Een tijdje terug kwam ik er nog één tegen in Marbella: http://www.youtube.com/watch?v=I8iYcoAxlj0

            Login om te reageren
        • Silverarrow zegt

          12 mei 2016 om 19:50

          @kimhung: jij doet niet meer mee.

          Login om te reageren
    • thomcarspotter zegt

      12 mei 2016 om 11:52

      @kimhung: lekker onderbouwde mening weer, man man man..

      Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      12 mei 2016 om 12:01

      @kimhung: ik word hier zo moe van he…

      Login om te reageren
      • kimhung zegt

        12 mei 2016 om 12:53

        @87sandyd: ik ook. Ik snap het ook echt niet

        Login om te reageren
    • james82 zegt

      12 mei 2016 om 12:02

      @kimhung: Zeker liever de 8c. Alleen al vanwege het geluid..

      Login om te reageren
      • kimhung zegt

        12 mei 2016 om 12:52

        @james82: jij snapt hem

        Login om te reageren
    • BartvL zegt

      12 mei 2016 om 12:45

      @kimhung: Als je maar onthoudt dat ik geen nasi maar bami bij mijn menu wil.

      Login om te reageren
      • kimhung zegt

        12 mei 2016 om 12:52

        @bartvl: nog sambal bij en kroepoek

        Login om te reageren
        • dailydriver zegt

          12 mei 2016 om 17:31

          @kimhung: vergeet de babi pangang niet.

          Login om te reageren
    • germancarsftw zegt

      12 mei 2016 om 12:57

      @kimhung: Je kunt zeggen wat je wil over VAG, maar die 4.2-liter atmosferische V8 is een pracht van een motor. Klinkt geweldig en klimt lekker in de toeren. Jammer dat hij ten prooi is gevallen aan het downsizing-monster.

      Login om te reageren
  3. dutchcorvette zegt

    12 mei 2016 om 11:37

    Ik ga het zeggen. Dit lijkt mij dus wel een leuke auto met een Handbak.

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      12 mei 2016 om 16:29

      @dutchcorvette: :)

      Login om te reageren
  4. kwatkam zegt

    12 mei 2016 om 11:37

    Famous last words, “je moet de auto nog even op kenteken laten zetten”. Hoeveel BPM ben je dan kwijt?

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      12 mei 2016 om 11:44

      @kwatkam: Als de uitstootgegevens die ik gevonden heb (316 gram/km) kloppen, zou je volgens de Autoscout24 BPM calculator € 47.980,31 aan BPM kwijt zijn.

      Login om te reageren
      • kwatkam zegt

        12 mei 2016 om 12:48

        @Edge: Wat een geld. En dan nog 21%BTW erbij wat ook nog eens 66150 euro kost. Als deze auto wordt verkocht, zal hij waarschijnlijk de grens overgaan. Geen gezond persoon in Nederland gaat zoveel belasting betalen over een oude auto.

        Login om te reageren
        • sulobb zegt

          12 mei 2016 om 17:14

          @kwatkam: Het is ook bedoeld voor rijke mensen…

          Login om te reageren
    • siemi zegt

      12 mei 2016 om 11:50

      @kwatkam: krijg je hem überhaupt nog op kenteken?

      Login om te reageren
      • kwatkam zegt

        12 mei 2016 om 12:00

        @siemi: Ja dat mag geen probleem zijn. Het bouwjaar van de auto is leidend, dus de regels uit dat jaar gelden mbt emissie. Volgens mij geldt dat ook voor bijv. scherpe delen. Anders krijg je ook geen klassiekers meer op kenteken. Maar BPM gaat volgens de huidige belastingregels en met de CO2 heffing ben je flink de sigaar ondanks het feit dat je nog maar 10% betaalt. Vroeger ging de BPM naar 0% maar daar zijn ze snel van teruggekomen.

        Login om te reageren
        • siemi zegt

          12 mei 2016 om 12:41

          @kwatkam: helaas. Deze is nog nooit op kenteken gezet en geld dus als nieuw. Daarmee miet hij aan de eisen van nu voor nieuwe auto’s voldoen. Klassiekers hebben al een keer ergens op kenteken gestaan….

          Login om te reageren
          • kwatkam zegt

            12 mei 2016 om 12:56

            @siemi: Dan zijn ze verneukt. De eisen mbt afronding scherpe delen zijn aanzienlijk aangescherpt (en dit is Europees). Volgens mij is de minimale straal inmiddels 7mm dus bijv. randjes van de neusinlaat zullen worden afgekeurd. Overigens is een kentekenplaat ook te scherp, maar komt er pas na de keuring op.

            Login om te reageren
            • topgear zegt

              12 mei 2016 om 13:37

              @kwatkam: Die krijgen ze nooit meer op kenteken in de EU. Door de oude Euro norm (waarschijnlijk Euro 4/5).

              Vanaf Sept 2015 kunnen eerste toelatingen van benzine personenwagens in de hele EU alleen slagen als de auto aan de Euro 6 norm voldoet. Fabrikanten kunnen voor overjarige auto’s wel een uitzondering aanvragen, maar die geldt doorgaans maar 1 jaar. Dus een auto uit 2005 toelaten met waarschijnlijk een Euro 4 norm, is onmogelijk. Zeker van een kleine fabrikant als Spyker die natuurlijk geen uitzondering voor 11 jaar heeft aangevraagd, als er al zoiets werd gedaan voor die paar auto’s die ze bouwden.

              Login om te reageren
    • m-tfsi zegt

      12 mei 2016 om 11:57

      @kwatkam: ligt eraan oef hij ooit geregistreerd is.
      Bij geen registratie betaal je geloof k de nieuw BPM.
      Als hij ooit een keer geregistreerd is (Duits kort kenteken bijv) geniet hij de BPM afschrijving van 10 jaar wat lekker doortikt

      Login om te reageren
  5. metalmike zegt

    12 mei 2016 om 11:39

    Wat was de originele prijs? Oftewel: heeft de investering iets opgeleverd?

    Login om te reageren
    • cliosport2000 zegt

      12 mei 2016 om 11:46

      @metalmike: 235k-266k, dus hij verdient er max 80k op, had denk ik wel meer kunnen zijn als hij iets langer had gewacht!

      Login om te reageren
    • nvn1993 zegt

      12 mei 2016 om 11:48

      @metalmike: ik vroeg precies hetzelfde af. Denk dat het niet een fantastische investering is geweest. Bovendien is het een vraagprijs en vraag me af of iemand daadwerkelijk trek heeft om dat te betalen.

      Login om te reageren
      • damrakker zegt

        12 mei 2016 om 12:10

        @nvn1993: idd, met een vlugge rekensom is dit slechts 1,7% op jaarbasis.

        Login om te reageren
        • Jochempie zegt

          12 mei 2016 om 12:19

          @damrakker: Wel het hoogste rendement dat iemand ooit aan een Spyker-investering heeft overgehouden.

          Login om te reageren
      • roppp zegt

        12 mei 2016 om 20:50

        @nvn1993: als die auto inderdaad niet op kenteken te zetten is binnen de EU, denk ik dat ie ‘m maar beter zelf kan houden. Nog een jaar of 50 of zo.

        Login om te reageren
  6. bizzarrini zegt

    12 mei 2016 om 11:40

    Van dat interieur wordt toch elke autoliefhebber klets nat van!

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      12 mei 2016 om 12:03

      @bizzarrini:

      Als je nat wordt van een jaren 70 nachtclub…
      Wat een megakitsch is dat interieur.

      Login om te reageren
      • bizzarrini zegt

        12 mei 2016 om 12:13

        @Hubert: Ik vind het prachtig:

        -Oog voor detail
        -Handgemaakt
        -Mooiste materialen
        -Knip oog naar de vlieg historie

        Veel leuker dan een of andere lelijke carbon bekerhouder van €4000 euro.. (uhg Ferarri)

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      12 mei 2016 om 12:50

      @bizzarrini: het is wel kitsch met een grote K.

      Login om te reageren
      • vandaap zegt

        12 mei 2016 om 13:00

        @mashell: Ik vind het juist klassiek.

        Maarja jouw arrogante mening is natuurlijk veel belangrijker met je ‘kitscherige kroontje’.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          12 mei 2016 om 16:07

          @vandaap: je snapt het niet he? Een kroon is klassiek, een tiara kitch. Mijn mening is overigens in het geheel niet arrogant, het is gewoon de uiting van een voldongen feit.

          Login om te reageren
    • humpyourdog zegt

      12 mei 2016 om 13:20

      @bizzarrini: interieur ziet er uit alsof er een of andere Russische tuner aan het werk is geweest. Laten we zeggen dat het niet mijn ding is…

      Login om te reageren
      • bizzarrini zegt

        12 mei 2016 om 13:29

        @humpyourdog:

        Wie vind zulke details nou niet gaaf?
        het zal wel aan mij liggen :P.

        http://1.bp.blogspot.com/-zeTBLp13GZY/T62wKipF48I/AAAAAAAACX0/NLJWRt5mq8s/s1600/spykerc8la023.jpg

        Login om te reageren
        • humpyourdog zegt

          12 mei 2016 om 14:44

          @bizzarrini: Wel, sommige details zijn mooi, maar alles bij elkaar is het voor mij teveel van het goede. En oh ja, dat verchroomde ijzer(?) wat overal zit, houdt voor mij het midden tussen een stuk traanplaat en de hippe cover van een tienermeisje haar gsm.

          Login om te reageren
    • spykerboy zegt

      12 mei 2016 om 21:25

      @bizzarrini: ja, behalve die kleur dan, afschuwelijk gekleurd leder dit!!

      Login om te reageren
  7. berlinetta zegt

    12 mei 2016 om 11:43

    Ik vind het echt een schitterende wagen. Zo jammer dat Spyker nooit van de grond is gekomen. Die Aileron en de Venator waren ook al zo mooi.

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      12 mei 2016 om 13:56

      @berlinetta: volgens Muller bestaat spijker nog gewoon en produceren ze aan de lopende band!

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        12 mei 2016 om 14:59

        @pomoek: Helaas heeft Muller wel meer dingen geroepen die niet waar zijn. De Aileron is er nooit gekomen en de Venator bestaat ook nog steeds niet.

        Ik ben wel ooit een C8 tegen gekomen op de openbare weg. Dat ding klonk goed kan ik je vertellen!

        Login om te reageren
        • pomoek zegt

          12 mei 2016 om 15:19

          @berlinetta: Nee, dat weet ik ook wel, er zat een sprietsje sarcasme in mijn opmerking. Als Muller een sprietsje bescheidenheid in zijn project zou hebben gestopt was het mogelijk met Spyker nog wat geworden. Nu dus niet en dat is eeuwig zonde.

          Login om te reageren
        • madvillain zegt

          12 mei 2016 om 15:29

          @berlinetta: Grappig, ben pas nog bij een witte Aileron gaan kijken. Toch apart dat ie volgens jou niet bestaat…

          Login om te reageren
          • berlinetta zegt

            12 mei 2016 om 15:36

            @madvillain: Ik zeg niet dat hij niet bestaat.

            Login om te reageren
            • madvillain zegt

              12 mei 2016 om 15:39

              @berlinetta: Je zegt: de Aileron is er nooit gekomen. Terwijl er verschillende Ailerons zijn verkocht en op kenteken staan.

              Login om te reageren
              • berlinetta zegt

                12 mei 2016 om 17:17

                @madvillain: Ik dacht dat hij nooit officieel in productie is genomen. Als dat wel zo is, dan heb ik me vergist. Kan gebeuren.

  8. viezefreddyw zegt

    12 mei 2016 om 11:44

    Blijft toch wel een schitterende auto hoor, ik vind dit echt bloedmooi. De kleur staat hem echt geweldig alleen het interieur had van mij een klein beetje donkerder gemogen. Qua prijs weet ik niet of het nou hoog of laag is, heb geen idee wat tweedehands Spykers op de markt doen. In heel Europa kom ik op Autoscout24 vier Spykers tegen die te koop staan. Eentje in België springt er gelijk boven uit. Nagenoeg hagelnieuw en ietsje duurder, maar wel een machtig apparaat.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      12 mei 2016 om 11:54

      @viezefreddyw: haha een limited edition spyker.. volgens mij is elk model zeer “limited”.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        12 mei 2016 om 16:12

        @lambo4all: maar natuurlijk niet zo limited als een Jeep Cherokee Limited.

        Login om te reageren
  9. thefmanl zegt

    12 mei 2016 om 11:45

    If only i had the money…

    Login om te reageren
  10. cliosport2000 zegt

    12 mei 2016 om 11:45

    Dan heeft de investeerder nog niet lang genoeg gewacht. Hij verdient er nu zo’n 50k-80k op, als hij nog een tijdje had gewacht had dit (denk ik) veel meer kunnen zijn!

    Login om te reageren
  11. harrie zegt

    12 mei 2016 om 11:46

    Blijft toch vreemd dat Spyker zo weinig succes had bij hun rapper en voetbal clientele.
    Bij geen ander merk krijg je zoveel smakeloze bling voor je geld.

    Login om te reageren
    • madvillain zegt

      12 mei 2016 om 15:31

      @harrie: Akon had/heeft er ééntje, en zoals een ekte rapper het hoort te doen heeft ie de velgen vervangen voor een setje hoogglans verdicht aka chroom…

      Login om te reageren
      • davelepeef zegt

        12 mei 2016 om 16:34

        @madvillain: wil je hoogglansverdicht niet vergelijken met chroom? Appels en peren…

        Login om te reageren
  12. utregcity zegt

    12 mei 2016 om 11:55

    Laat me raden, van een ondernemer/zakenman geweest die kapitaal vergaarde onder meer met bergings- en zeesleepbedrijf en een kledingmerk, en die bekendheid verwierf met het “redden” van een Zweeds automerk zeker?

    Login om te reageren
  13. Shenkie zegt

    12 mei 2016 om 12:09

    Prachtig ding! Zeg nou zelf, dit is toch veel leuker dan de zoveelste Lambo of Ferrari!

    Alleen al om het stuur zou ik er een kopen mocht ik beschikken over de middelen!

    Login om te reageren
    • Shenkie zegt

      12 mei 2016 om 12:13

      @shenkie: bovendien is 400 pk een mooi vermogen, valt tenminste nog enigszins te benutten op de openbare weg.

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        12 mei 2016 om 12:17

        @Shenkie: Eens. 400 pk is meer dan je ooit nodig hebt en je durft zo tenminste eens vol op het gas te trappen zonder zweethandjes.

        Login om te reageren
  14. martijn11 zegt

    12 mei 2016 om 12:10

    Alleen al omdat victor de baas is zou ik hem niet kopen

    Login om te reageren
  15. tocae zegt

    12 mei 2016 om 12:37

    Not my cup of tea. Er zijn weinig of geen mooie dingen uit die Spyker fabriekshal komen rollen vind ik. Ze zien er allemaal zo’n beetje uit als de mongooltjes onder de autos. De enige waar ik wat aan vind is een C8 Double 12 R (of S), die vind ik best wel iets ruig hebben, maar mooi? Nee.
    Het verbaast mij weinig dat het nieuwe Spyker nooit echt op dreef gekomen is. Ik weet dat daar ook een hele soap aan vast hangt wat weinig met het design van een Spyker te zien heeft maar had dat anders gelopen was zie ik het ook geen succesverhaal geworden te hebben.

    Login om te reageren
  16. madvillain zegt

    12 mei 2016 om 13:54

    Zoals meerderen al zeggen, deze auto is niet op kenteken te zetten. Verouderde uitstootnorm dus niet te doen.

    Vorig jaar de C8 over genomen van een vriend van Victor, auto heeft nooit een kenteken gehad maar was wel al ooit ingeschreven. Hierdoor gelukkig wel een kenteken mogelijk, en BPM korting door leeftijd (2006). Was nog wel een hele kluif door de nieuwprijs..

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      12 mei 2016 om 13:59

      @madvillain: dat is natuurlijk enorm oenig van de verkoper. Ik denk niet dat mensen deze auto voor de vraagprijs gaan kopen, denk eerder dat ie véél minder gaat opbrengen. Je kunt ‘m alleen op het circuit gebruiken, en dan is er vast wel leuker en goedkoper spul te vinden…

      Login om te reageren
    • itsok zegt

      12 mei 2016 om 14:23

      @madvillain: cool, maar was er wel mee gereden dan?

      De C8 vind ik toch wel erg geslaagd in tegenstelling tot de vreemd geproportioneerde overige modellen. Vraag me af of dit over x jaar een prijzige klassieker wordt gezien de lage productieaantallen.

      Login om te reageren
      • madvillain zegt

        12 mei 2016 om 14:45

        @itsok: Er stonden maar een paar kilometer op de teller, ex-beurs auto. Heb er ook een satijnen Spyker cover bij inclusief tas met logo’s, waar ze de wagen op de show mee af dekten.

        Login om te reageren
  17. Duell zegt

    12 mei 2016 om 14:02

    Misschien wel een beetje offtopic maar hoeveel C8’s (inclusief alle speciale versies) zullen er nu werkelijk zijn gebouwd vanaf 2000?
    Hebben we het dan over 25, 50 of 100 auto’s?

    Login om te reageren
    • madvillain zegt

      12 mei 2016 om 15:37

      @Duell: Niemand die het zeker weet, zelfs de fabriek niet. Er zijn meer dan 200 chassis nummers, maar veel ervan zijn dubbel. Het chassis van de Spyker is supersterk, deze konden ze bij de crashtests gemiddeld 2 a 3 keer hergebruiken. Bij elke opbouw kreeg de wagen een nieuw nummer, dus fictief meer verkochte wagens, dus de aandeelhouders blijer. Slim spelletje!

      Vorig jaar nog het chassis gezien van een Rus die zijn Spyker om een paal heen had gebouwen. Auto werd opnieuw opgebouwd met veel nieuwe onderdelen. Kreeg ook een nieuw chassis… Motor werd ook vervangen voor een nieuwe want er was iets afgebroken. En ze hadden nog motoren genoeg liggen in de fabriek.

      Login om te reageren
      • E550 zegt

        12 mei 2016 om 18:38

        @madvillain: link hiervan toevallig?

        Login om te reageren
        • madvillain zegt

          12 mei 2016 om 19:15

          @e550: Nee, deze informatie heb ik niet van het internet.

          Login om te reageren
  18. Dutchdriftking zegt

    12 mei 2016 om 17:30

    Tja, ik hoef hem nog steeds niet…

    Login om te reageren
  19. slickrick zegt

    12 mei 2016 om 20:03

    Dit is nou de reden dat je deze auto’s nooit ziet…..11 jaar in de garage gestaan…man man

    Had liever eentje met 200.000km op de teller gezien, voor circa 50k
    Dan weet je ook gelijk hoe duurzaam een spyker is…

    Login om te reageren
    • spyker207 zegt

      13 mei 2016 om 01:35

      @slickrick: De meest gebruikte Spyker in de wereld heeft 150.000 km, maar die is niet voor 50K te koop…

      Login om te reageren
  20. ghost zegt

    12 mei 2016 om 20:35

    Als ik het geld had, hoefde ik geen moment te twijfelen, die had ik gekocht! Heerlijke wagen, mooie kleur ook!

    Login om te reageren
  21. apriliarsv zegt

    12 mei 2016 om 20:39

    De rechter uitlaat zit scheef. Fraai stukje handwerk

    Login om te reageren
  22. spyker207 zegt

    13 mei 2016 om 01:33

    Er is een Spyker register met ongeveer 250 geregistreerde auto’s. Dat is meer dan Koenigsegg en Pagani samen. Deze auto is nog unieker dan een ‘normale’ Spyker omdat deze een handgebouwde carrosserie heeft uit de eerste serie van 81 auto’s. Bovendien heeft deze auto het felbegeerde propeller stuur. Uniek…..

    Login om te reageren
  23. pinut187 zegt

    13 mei 2016 om 02:44

    Schitterende kleur combo op een mooie auto.

    Login om te reageren
  24. mellie zegt

    13 mei 2016 om 12:29

    Blijven toch wel mooie auto’s hoor

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North