• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Video: Dodge Viper ACR rijdt Nürburgring-record

Auteur: sir_smokalot, gepost 27 september 2011 om 19:48 – 89 Reacties

Dominik Farnbacher in Viper ACR


Begin september baarde de Lexus-rijder Akira Iida opzien door met zijn LFA een zeer scherpe tijd van 7:14 neer te zetten op de Nürburgring Nordschleife. Hij mocht hier echter slechts een paar weekjes van genieten, want al gauw kwam er een stel Europeanen met hun Dodge Vipers de Ring onveilig maken.

Viper ACR’s zijn zoals we weten (evenals de LFA) ook auto’s met een V10, maar dan met een pak meer inhoud en een grotere spoiler achterop. De Duitser Dominik Farnbacher trapte even een rondje goed het gas in, en liet Iida huilend in de hoek staan.

In totaal denderde een drietal Vipers over de Groene Hel, met daarin onder andere Tom Coronel. Showsteler was echter Farnbacher, hij zette in zijn zilver-zwarte exemplaar de tijd van 7:12 minuten op de klok. De video toont de geslaagde recordpoging in splitscreen, inclusief handig kaartje met bochtennamen, G-krachtenmeter en een coole downforcemeter (die hadden we nog niet gezien?).

Zoals we weten is de Viper reeds uit productie, maar voor deze poging werden drie 2010 ACR’s beschikbaar gesteld, en geprepareerd door Mintgen Motorsports, voor net die extra 10 seconden. Filmpje!

Klik!

Ook interessant!

  • Video: Dodge-bestuurder denkt indrukwekkend te kunnen invoegen
    Video: Dodge-bestuurder denkt indrukwekkend te kunnen invoegen
  • Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
    Video: on board Porsche Cayenne Nurburgring record
  • Deze kan van jou zijn
    Koop de groenste Dodge Viper van Marktplaats
  • The Collectables - Dodge Viper SR II
    Dodge Viper SR II

Nieuwste artikelen

  • Vergeet de MC20, dit is de Maserati MCPura
  • Video: Wat is hier het verhaal achter?
  • Dit is de nieuwe Mazda CX-5, met 2,5 liter instapper
  • Mercedes geeft EV’s mínder range bij terugroepactie, wegens brandgevaar
FacebookTweetPinLinkedIn

acr, Dodge, nurburgring, record, tom-coronel, Video, Viper

Vorig bericht: « Nieuwe Lotus Exige S V6 vs Bokser [WTF video]
Volgend bericht: Skoda Citigo: de Tsjechische up! »

Lees Interacties

Reacties

  1. dennisr zegt

    27 september 2011 om 19:51

    nog altijd wel straat legaal neem ik aan ?

    Tja.. American muscle he :lol:

    Login om te reageren
  2. 911GT2 zegt

    27 september 2011 om 19:54

    Eerste reactie (na 1 minuut kijken) tis een handbak :S

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      27 september 2011 om 21:29

      @911GT2: En een Porsche GT2 heeft een?

      Login om te reageren
      • 911GT2 zegt

        27 september 2011 om 21:32

        @SimonMc: Zucht het was geen troll, maar meer een constatering… stel je voor wat een VCT hierin zou doen ;)

        Login om te reageren
        • 911GT2 zegt

          27 september 2011 om 21:33

          @911GT2: CVT dus

          Login om te reageren
  3. trigger565 zegt

    27 september 2011 om 20:00

    Nog gewoon met handbak. That’s how real men drive.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      27 september 2011 om 20:53

      @trigger565: 1 voor jou.

      Login om te reageren
  4. Bullet zegt

    27 september 2011 om 20:00

    In mijn optiek zijj die Viper ACRs niet helemaal of helemaal niet gelijkwaardig aan de LFA, die laasts is/was eventueel gewoon op nederlands kenteken te krijgen. de ACR’s zijn getuned en niet street legaal.

    Login om te reageren
    • reinier73 zegt

      27 september 2011 om 20:10

      @Bullet: Wie zegt dat die acr’s niet straat legaal zijn? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times . in de lijst staan alleen road legal cars

      Login om te reageren
      • gschoots zegt

        27 september 2011 om 20:41

        @reinier73: Wat nogal eens gebeurt is dat er race slicks op de auto’s worden gezet waarmee je niet op de openbare weg mag (vanwege de profieldiepte). De auto is dan dus alsnog niet straat-legaal. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat dit in dit geval ook zo is, het is moeilijk te zien in het filmpje.

        Login om te reageren
  5. Flamingo zegt

    27 september 2011 om 20:12

    @Autoblog:

    Ik kan me al een tijdje niet meer inloggen op Autojunk. Kunnen jullie me helpen?

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      27 september 2011 om 20:37

      Stuur even een mailtje naar [email protected]

      Login om te reageren
    • dennisr zegt

      27 september 2011 om 20:39

      @Flamingo: hey dat had ik ook! gebruik je toevallig ook Internet Explorer ? daar weigerde het bij mij ook ineens, Google chrome gebruiken en het probleem is opgelost :)

      Login om te reageren
      • Flamingo zegt

        27 september 2011 om 21:03

        @dennisr: ja maar ik wil geen google chrome, ik stuur smoke even een mailtje

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          27 september 2011 om 21:23

          @Flamingo: ik wou het in het begin ook niet, was wel content met IE :lol: maar ik kan het je toch aanraden! het is lekker snel, werkt makkelijk, heeft handige opties..
          Doe daar mee wat je wilt :) hoop dat je weer kunt inloggen zo snel mogelijk :)

          Login om te reageren
  6. amateur zegt

    27 september 2011 om 20:19

    In the USA zijn ze street legal en ook te koop voor circa
    $ 120.000,-, deze dealer bied ze te koop aan, de 7.12 limited edition;
    http://www.viperexchange.com/2010-dodge-viper-srt10-acr-limited-edition-0224.php

    Login om te reageren
  7. ascari15 zegt

    27 september 2011 om 20:24

    Jammer dat ze er de snelheid niet bij zetten.
    Af en toe klinkt die handbak niet echt lekker bij het schakelen.

    Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      27 september 2011 om 20:55

      @ascari15: Volgens mij trok ie de tweede versnelling (syncromesh) kapot (ong 3min) je hoort het vooral als ie terug schakelt naar 2

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        27 september 2011 om 21:36

        @E34M5Touring: Klinkt een beetje vreemd ja, maar volgens mij is er niets kapot.

        Login om te reageren
        • E34M5Touring zegt

          28 september 2011 om 10:09

          @SimonMc: Zou het niet nee?? hij klonk erg schrapend en klapte er behoorlijk in, dacht dat ie wat kapot getrokken had.

          Login om te reageren
  8. bozewolf zegt

    27 september 2011 om 20:24

    Ouch! Muy rapido!

    Was de vorige keer ook wel te zien dat het een stuk harder kon. Auto was totaal niet afgesteld op de Ring leek het, o.a. de bakverhoudingen liepen hopeloos mis. Coronel klepperde telkens in de begrenzer.

    Weet niet of dat nu anders is want filmpje nog niet gezien :) Nu eerst eten maken en voetbal kijken maar vanavond zeker even checken!

    Login om te reageren
  9. Bwlian zegt

    27 september 2011 om 20:28

    Jammer dat ze niet 100% standaard zijn.
    Impressive dat wel!

    Login om te reageren
  10. lincoln zegt

    27 september 2011 om 20:38

    Fiat laat VAG een poepie ruiken ..

    Login om te reageren
  11. raphael zegt

    27 september 2011 om 20:44

    Wat heeft dit dan nog met productieauto’s te maken? Ten eerste is hij niet in productie en ten tweede is dit ding getuned door Mintgen Motorsports. Met andere woorden, je kunt hem zo niet fabriek-af kopen, conclusie: telt niet.

    Lexus LFA is gewoon nog recordhouder.

    Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de nieuwe Viper, hopend op wat Fiat SpA invloeden.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      27 september 2011 om 20:48

      @raphael: LFA = beperkte oplage…en was tevens ook nog een speciale Ring-uitgave. Ik blijf bij de stelling dat de Corvette en/of de Nissan GT-R de enige auto’s zijn die de absolute winnaar zijn. Check de overichten maar; meestal zijn het auto’s die doorwrongen zijn van tuners, special ops etc..

      Login om te reageren
      • raphael zegt

        27 september 2011 om 20:56

        @Megakix: Speciale uitgave of niet, als je de auto hebt gekocht kun je (mits je goed genoeg bent) dezelfde tijd rijden als die Japanner.
        Daarnaast moet je alles met een snufje zout nemen. Er zijn zat auto’s die nog niet serieus snel over de Ring gejaagd zijn omdat sommige fabrikanten er niet zoveel waarde aan hechten (Ferrari).

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          2 oktober 2011 om 14:50

          @raphael: Ferrari probeert meer een ‘zweem’ van nieuwsgierigheid te wekken…door ze daar niet te laten rijden. En ze zullen ook nooit de snelste zijn daar, dat weten ze ook. Kortom, meer een lafheidsprincipe hoor !

          Login om te reageren
      • six-trey zegt

        27 september 2011 om 21:06

        @Megakix:
        zijn de corvette Z06 en ZR1 niet ook speciale uitgaven net zo als de Viper ACR?

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          27 september 2011 om 21:14

          @six-trey: ze zullen allicht slicks gehad hebben…maar de Corvette kun je zó uit de schappen halen bij een dealer. Deze Viper (dus) niet, de LFA Ring-Editie ook niet etc.. Porsche GT2 RS = gelimiteerd tot 500 etc etc.

          Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      28 september 2011 om 09:04

      @raphael: @Megakix: @Bozewolf: @SimonMc: de snelle tijd dankt deze auto vooral aan downforce. 450kg op de vooras bij 240km/u is vreselijk veel (maar daarvoor moet wel de losse splitter-extension worden gemonteerd anders is het “maar” 338kg en dan komt de auto de kleinste drempel nit meer over zonder schade) en natuurliji 80 of zelfs 60 tread semi-slicks voor nog meer grip + een custom race set_up voor die baan op die dag….
      Tuurlijk is dit een straatauto… ehm niet dus. Maar wel een hele snelle trackday-special die de openbare weg op mag.

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        28 september 2011 om 18:02

        @w0o0dy:

        Hahahaha, begin je nu alweer met die onzinpraatjes !?

        Je bent er echt goed ziek van dat die Toyota LFA met “Nurburgring Race set-up package” maar een paar dagen heeft kunnen genieten van het ‘Ring record ….

        :-)

        Login om te reageren
        • speedlimit zegt

          29 september 2011 om 16:31

          @rechercheur:

          En jij bent er zelfs zo ziek van dat je er speciaal op moet reageren en waarom…omdat bmw nergens te bekennen is GTR?

          Login om te reageren
          • rechercheur zegt

            29 september 2011 om 17:16

            @speedlimit:

            Wat heeft BMW hier nu weer mee te maken ??

            Je raakt weer behoorlijk uit koers, graag on-topic blijven…

            Login om te reageren
            • speedlimit zegt

              29 september 2011 om 22:52

              @rechercheur:

              Is maar n vraag hoor weet je wel…er staat immers n vraagteken erachter.
              Is de jip en janneke uitleg zo voldoende? <<< vraagteken

              Login om te reageren
              • rechercheur zegt

                29 september 2011 om 23:15

                @speedlimit:

                Mwhahaha …. :-)

                Grammaticaal rammelt het wederom aan alle kanten, wat wel vaker voorkomt bij je.

                Tip: http://www.alfabeta.nl/opfriscursus.html

              • speedlimit zegt

                30 september 2011 om 08:41

                @rechercheur:

                Over grammatica gesproken…”voorkomt” past grammaticaal gezien niet in jouw zin.
                “voor komt” met spatie zou dat wel zijn…veel plezier dus op je eigen gelinkte site GTR :)

    • rechercheur zegt

      28 september 2011 om 18:09

      @raphael:

      De Lexus LFA rijdt een rondje ‘Ring in 07:38, dus niets recordhouder ….

      De LFA met “Nurburgring Package” rijdt ‘m in 07:14, dat is dan wel met vrijwel dezelfde setup als waarmee ze ook de 24h van de Nurburgring hebben gereden.

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        28 september 2011 om 19:01

        @rechercheur: we wachten vol spanning op je reactie waarin je (met behulp van enigzins te controleren bronnen) aannemelijk maakt waar ik precies onzin schreef… tot die tijd.. mond houden.

        Login om te reageren
        • rechercheur zegt

          28 september 2011 om 21:42

          @w0o0dy:

          Ik zal eens kijken of de ANWB nog wat op de plank heeft liggen, dat mag vast een paar jaar over de datum zijn, toch ?? ….

          :-)

          Login om te reageren
        • rechercheur zegt

          29 september 2011 om 21:02

          @w0o0dy:

          Hey W0o0dy, zit er nu geen rolkooi in die Viper ?? ….

          Login om te reageren
  12. dennisa zegt

    27 september 2011 om 21:28

    Opvallend hoeveel grip het ding onder acceleratie heeft en wat voor bitch het is bij remmen. Knap dat hij de vangrails intact heeft gelaten :)

    Login om te reageren
  13. SimonMc zegt

    27 september 2011 om 21:40

    Het geheim in z’n rondetijd ligt ‘m volgens mij ook in de atmosferische motor. Atmosferische motors hebben een veel meer gecontroleerd vermogen, en zijn niet zo listig op de limiet te rijden als een turbomotor.

    Eigenlijk kan ik me geen enkele auto zo voor de geest halen met zoveel koppel en vermogen, zónder turbo’s.

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      27 september 2011 om 21:55

      @SimonMc: Het is 2011, hoor. Die listigheid van turbo-motoren is onderhand wel passé.

      Login om te reageren
    • raphael zegt

      27 september 2011 om 22:22

      @SimonMc: Niet alleen dat, ook het feit dat turbo motoren bij warme temperaturen veel vermogen verliezen speelt denk ik een rol. Een Nissan GTR bij 35 graden een 0-100 sprintje laten doen kost je zo 4 seconden.

      Login om te reageren
      • clubbtraxx zegt

        27 september 2011 om 22:55

        @raphael: 4sec lijkt me wel erg veel, maar het scheelt vast wel wat.

        Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        27 september 2011 om 23:01

        @raphael: Weet je dat wel zeker? Je bedoelt omgevingdsemperatuur?

        Die is voor atmosferische motoren toch zeker gelijk…

        daarnaast hebben moderne turbo motoren altijd een degelijke intercooler.

        Login om te reageren
        • integralechubasco zegt

          27 september 2011 om 23:09

          @bozewolf: kan wel kloppen, bij turbomotoren valt of staat het vermogen met de luchtdrukvulling. Vandaar de intercooler, hoe kouder de lucht hoe ‘meer’ lucht er in de verbrandingskamer kan… atmosferische motor is afhankelijk van de maximale capaciteit van de verbrandingskamer… lijkt me…

          Login om te reageren
          • lincoln zegt

            27 september 2011 om 23:12

            @integralechubasco:

            maar hoe kouder de lucht .. hoe droger ..

            is het niet zo dat vochtige lucht een betere invloed heeft op de drukvulling in een verbrandings kamer ??

            Login om te reageren
            • integralechubasco zegt

              27 september 2011 om 23:15

              @lincoln: klopt, mijn integrale is er niet mee uitgerust maar de evo’s hebben een ‘waterbag’… waterinjectie in de intercooler…

              Login om te reageren
            • bozewolf zegt

              27 september 2011 om 23:18

              @lincoln: In principe wel, zoals chubasso zegt zijn daar sytstemen voor.

              Maar of de vochtige lucht zn vochtigheidsgraad behoudt na het hele compressietraject?

              weetiknie

              Login om te reageren
              • bozewolf zegt

                27 september 2011 om 23:19

                @bozewolf: Vochtige lucht uit de lucht zelf bedoel ik.

              • lincoln zegt

                27 september 2011 om 23:28

                @bozewolf

                mijn turbo dieseltje rijdt bij dichte mist altijd een stuk soepeler ..
                en op lager toerental ..

                lijkt me ook sterk dat vocht kan verdwijnen in een gesloten systeem ..

                anyway .. 35 graden in death valley is niet hetzelfde als 35 graden in Kuala Lumpur ..

                dus mijn betoog van koude lucht is altijd droger gaat dan ook weer niet op ..

              • bozewolf zegt

                27 september 2011 om 23:46

                @lincoln: Goed punt wat betreft gesloten systeem.

                Zou je tevreden TD’tje in de mist te maken hebben met de omgevingskou of met het vocht in de mist?

                Waar is een auto ingenieur als je d’r één nodig hebt…

                Maar om op raphaels post terug te komen, kan iemand me vertellen waarom een geblazen knorretje relatief meer hinder ondervindt van warme lucht dan een atmosferisch knorretje? Ze eten uiteindelijk dezelfde lucht op toch?

              • Ferdinand1 zegt

                28 september 2011 om 16:10

                @bozewolf: vochtige lucht is lichter dan droge lucht. Misschien kun je daar wat mee.

          • fep739 zegt

            28 september 2011 om 11:24

            @integralechubasco: klopt , en dit binnenkort fun als ze in de F1 opnieuw met turbomotoren moeten rijden

            Login om te reageren
  14. mout zegt

    27 september 2011 om 22:48

    Het karakteristieke motorgeluid heeft een vreemd effect op mij. Doordat het zo weinig toeren draait, klinkt het voor mij wat ‘bedaagd’. Alsof ie er geen haast mee heeft – wat tijdens een recordpoging best mee zal vallen.

    Login om te reageren
    • clubbtraxx zegt

      27 september 2011 om 22:56

      @mout: Door de V10 roffel lijkt het of ie weinig toeren draait, maar valt in de praktijk best mee hoor.

      Login om te reageren
  15. speedie zegt

    27 september 2011 om 23:33

    Misschien een domme vraag maar snap nog altijd niet waarom men zo gefixeerd is op Nürnburgring ? Zo kan je toch op ieder circuit een record opeisen ? Met meer of mindere bochten of met meer rechtdoor stukken naargelang het je beter uitkomt. Waar moet men dan de referentie stellen om als recordhouder betitteld te worden?

    Login om te reageren
    • bozewolf zegt

      27 september 2011 om 23:48

      @speedie: Die hele fixatie op de Ring is ook pas sinds een paar jaar eigenlijk, zeker naar het publiek toe.

      Het Ring geneuzel gaat ook wel es te ver, maar het is een wel een goeie plek om een auto door te testen voor prestatie. Dus tsja, soort maatstafje.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        28 september 2011 om 10:14

        @bozewolf: Heeft denk ik grotendeels te maken met het feit dat het eigenlijk een verzameling van kleine circuits is (niet letterlijk) maar er zit alles in: goed asfalt, slecht asfalt, scherpe bochten, lange doordraaiers, hoogte verschillen en soms zelfs verschillend weer op verschillende stukken van het circuit. Hierdoor hoef je niet de hele wereld rond maar kun je gelijk een goede set up maken. Natuurlijk staat het ook mooi als merk als je daar een ronde record pakt!

        Login om te reageren
    • lemster zegt

      28 september 2011 om 10:10

      @speedie: De ring is ook meer een straatcircuit. Het asfalt is niet zo netjes, de bochten zijn onoverzichtelijk. Bovendien kan iedereen daar zelf een rondje rijden. Op veel circuits is dat niet zo makkelijk.

      Login om te reageren
  16. Jantje_555 zegt

    28 september 2011 om 00:13

    hij had denk ik nog een scherpere tijd kunnen rijden als hij zijn raampje dicht had gedaan, dat zorgt dan voor betere luchtweerstand.

    Login om te reageren
  17. wilson zegt

    28 september 2011 om 09:06

    De Viper ACR is een straatlegale productieauto met straatlegale race banden en ( was ) te koop bij de dealers in amerika ( helaas niks gehoord over grijze import ) Dus het is de nummer 1 op de Ring !!!!! Yeahhh american musle !!!!

    Login om te reageren
    • knalfa zegt

      28 september 2011 om 09:19

      @wilson: En geprepareerd door Mintgen Motorsports. Wat hebben ze geprepareerd dan, is de vraag?

      Want als het andere stabilisatorstangen, schokbrekers, etc. zijn geweest. Dan is de auto al niet meer af-fabriek!.

      Login om te reageren
      • wilson zegt

        28 september 2011 om 13:53

        @knalfa: Ze zijn vanuit Tomball Dodge of Texas, Amerika naar europa verscheept. Voordat ze in europa dus ook duitsland mogen rijden moeten ze eerst gekeurd/gecontroleerd worden. Het kan iets zeer minimaals zijn, zoals de verlichting aanpassen of rijhoogte naar de europese eisen.

        Login om te reageren
  18. barryb zegt

    28 september 2011 om 10:26

    Hij rijdt ook met het raampje open ..

    Login om te reageren
  19. bredaas zegt

    28 september 2011 om 11:25

    Voor iedereen die eerst roept ipv van gaat zoeken, check de banden zelf maar..

    Login om te reageren
  20. desoper zegt

    28 september 2011 om 12:38

    De Amerikaanse Moker heeft de Aziatische printplaat verbrijzeld.

    Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      29 september 2011 om 16:33

      @desoper:

      Heb je al eens gekeken wat er onder die prinplaat lag…vast en zeker ’n bratwurst :)

      Login om te reageren
      • desoper zegt

        29 september 2011 om 20:40

        @speedlimit: Nee geen bratwurst. Een product van nederlandse bodem: een donkervoort d8.
        Duitse auto’s zijn net als de aziaten niet geschikt om te racen. Laat dat maar aan de Fransen / Italianen / Amerikanen over.

        Login om te reageren
        • speedlimit zegt

          30 september 2011 om 18:13

          @desoper:

          Duitsers/jappen niet geschikt om te racen…hahaha da’s wel de domste reactie van deze topic.

          Login om te reageren
          • desoper zegt

            30 september 2011 om 19:59

            @speedlimit: Kijk je weel eens Formule-1

            Login om te reageren
            • desoper zegt

              30 september 2011 om 20:06

              @desoper: moet zijn: Kijk je wel eens formule 1?

              Login om te reageren
              • speedlimit zegt

                1 oktober 2011 om 14:44

                @desoper:

                Ja vaak zat…maar dan nog vind ik t n domme reactie over de duitsers/jappen.

              • rechercheur zegt

                1 oktober 2011 om 15:03

                @speedlimit:

                Toyota heeft immers wel bewezen hoe ze een paar $ miljard aan formule1-budget in een bodemloze put hebben geflikkerd, zonder in staat te zijn om ook maar één overwinning te pakken. Dat, terwijl ze het grootste budget hadden (meer dan Ferrari en McLaren), en het doel was om kampioen te worden! Wat was dat een enorme blamage ….

                :-)

              • speedlimit zegt

                1 oktober 2011 om 19:40

                @rechercheur:

                Haha wat n blamage voor jou bedoel je…onderaan verder gaan en je grammaticale blunder niet willen zien GTR.

              • rechercheur zegt

                1 oktober 2011 om 21:21

                @speedlimit:

                Ik had het over Toyota’s formule1 avontuur, wat uiteindelijk op een drama is uitgelopen. Kun je daar inhoudelijk op reageren? Zo niet, dan graag gewoon weer even je snavel houden, je gedrag wordt immers een schertsvertoning…

                ;-)

              • speedlimit zegt

                1 oktober 2011 om 21:55

                @rechercheur:

                Idd je HAD t er over maar daar gaat dit topic niet over.
                Uithuilen doe je maar ergens anders ;)
                En t is wel duidelijk he waarom je niet meer reageert over je grammaticale foutje in dit topic.
                Kwestie van wie kaatst kan de bal…

  21. rechercheur zegt

    1 oktober 2011 om 22:12

    … kan de bal terug verwachten.

    Daarom ben je al dagen onvindbaar in het up! topic, daar ben je namelijk met de staart tussen de benen afgedropen en durf je de confrontatie niet meer aan. Beetje triest …

    Dus ga vooral je gang hier, met jezelf belachelijk te maken, the floor is yours. Succes!

    Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      2 oktober 2011 om 00:16

      @rechercheur:

      Uithuilen hier of in t up topic…duidelijk zat toch?
      Ik blijf bij mn standpunt wat betreft de up en GTR…daar kan jij niks aan doen en vandaar dat je onderaan reageert ;)
      Grammatica…

      Login om te reageren
    • speedlimit zegt

      2 oktober 2011 om 01:35

      @rechercheur:

      Oh ja dat ik niet meer in t up topic te vinden ben is omdat ik niks meer aan mijn standpunt toe te voegen heb.
      Jij blijkbaar wel…vandaar die dikke edit die ik vandaag pas zag ;)

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        2 oktober 2011 om 11:52

        @speedlimit:

        Je hebt niets meer aan je “standpunt” toe te voegen, welk standpunt ? Gniffel gniffel.

        Je “standpunt” is immers dat je niet kunt verklaren wat Volkswagen nu precies aangeeft inzake de service-intervallen van de up!; “hadden ze zo de regeltjes maar niet op moeten stellen”. Whahahaha, als je toch eens begreep wat er daadwerkelijk staat, in plaats van het hazenpad te kiezen. Nogmaals, ik had het je graag uitgelegd ….

        Login om te reageren
        • speedlimit zegt

          2 oktober 2011 om 13:05

          @rechercheur:

          Je had t graag willen uitleggen maar kwam erachter dat je onzin uitkraamde…
          en toen kwam die dikke edit tevoorschijn haha GTR :)
          Had je maar on-topic moeten blijven.
          Waar blijft trouwens je grammaticale uitleg over je FAIL in dit topic…gniffel gniffel.

          Login om te reageren
          • rechercheur zegt

            2 oktober 2011 om 14:04

            @speedlimit:

            Praatjes, praatjes, weinig inhoud en geen enkele relevantie tot het onderwerp …

            Doe eens een verwoede poging in het up!-topic om jezelf er nog met enig respect trachten uit te lullen. Maar helaas, dat gaat je niet lukken. En dat weet je …

            :-)

            Login om te reageren
            • speedlimit zegt

              2 oktober 2011 om 16:09

              @rechercheur:

              Geen relevantie tot t onderwerp…
              Wat heeft je gelinkte “tip” met t onderwerp te maken dan?
              Leg dat eens even uit of ga je weer over tco beginnen?
              En wat betreft t up topic…daar heb jij n dikke edit gekregen ;)

              Login om te reageren
              • rechercheur zegt

                2 oktober 2011 om 16:45

                @speedlimit:

                Zoals ik al eerder schetste, je durft de discussie m.b.t. de onderhoudsintervallen van de up! niet op inhoud te voeren. Simpelweg omdat je daartoe niet in staat bent …

                Dus ga hier vooral lekker door met je kinderachtig- en ontwijkend gedrag.

                ;-)

              • speedlimit zegt

                2 oktober 2011 om 17:45

                @rechercheur:

                Zoals ik al eerder zei: uithuilen doe je maar in t uptopic waar je die dikke edit kreeg.
                Waarom je hier steeds offtopic reageert…uit frustratie GTR?

              • rechercheur zegt

                2 oktober 2011 om 19:08

                @speedlimit:

                Grappig dat je juist nu niet meer over “grammatica” begint …. ;-)

              • speedlimit zegt

                2 oktober 2011 om 21:02

                @rechercheur:

                Lees m’n reactie van 30/9 om 08:41 in dit topic maar eens.
                Heb t je meerdere malen aangegeven…wil je t nu nog zelfs over de post hebben voor je nog meer gaat ontkennen GTR?

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North