• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kosten

Auteur: RubenPriest, gepost 20 september 2017 om 09:26 – 29 Reacties

Afbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kostenAfbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kostenAfbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kostenAfbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kostenAfbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kostenAfbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kostenAfbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kostenAfbeelding Volkswagen T-Roc: dit gaat ‘ie kosten

T Roc
De Duitse autofabrikant heeft de Nederlandse prijzen bekendgemaakt.

Onlangs presenteerde Volkswagen de gloednieuwe T-Roc. In DIT artikel kon je vrijwel alles lezen over de nieuwe crossover uit Wolfsburg, maar één ding was nog niet duidelijk. De prijs. Daar is nu een antwoord op gekomen.

Het model is leverbaar in drie varianten: T-Roc, T-Roc Style en T-Roc Sport. De Style is wat luxer uitgerust met onder andere parkeersensoren voor en achter, mistlampen vóór, bochtverlichting, adaptieve cruise control en 16-inch velgen. De T-Roc Sport heeft onder andere een 20,8 cm touchscreen, Climatronic airconditioning, chromen dakreling, LED-koplampen en 17-inch velgen. Standaard komt de T-Roc met LED-achterlichten en -dagrijverlichting, het Radio Composition Colour infotainmentsysteem en diverse rijassistentiesystemen.

De nieuwe T-Roc scoor je vanaf 25.995 euro. Dit is de 1.0 TSI met 115 pk. De aangekledere T-Roc Style is er vanaf 27.960 euro en de T-Roc Sport met 190 pk 2.0 TSI DSG 4Motion kost 37.290 euro. Bij de introductie is de crossover verkrijgbaar met drie TSI-benzinemotoren en drie TDI-dieselmotoren. Zowel de benzine als de diesels komen met 115 pk, 150 pk of 190 pk op de markt. Vanaf 150 pk kun je kiezen voor 4MOTION. De vierwielaangedreven varianten komen met een DSG-bak. De 190 pk-variant komt standaard met 4MOTION en DSG. De T-Roc is vanaf december leverbaar. In deze laatste maand van het jaar is de crossover tevens bij de dealer te bewonderen.

Ook interessant!

  • Volkswagen T-Roc facelift
    Volkswagen T-Roc facelift doet mee met LED lichtshow
  • De Volkswagen T-Roc cabrio is een belachelijk succes
  • Volkswagen accu
    Waarom Volkswagen zes (6!) fabrieken bij gaat bouwen
  • Volkswagen van Ford
    Volkswagen van Ford is onderweg en arriveert snel

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

crossover, geld, t-roc, Volkswagen

Vorig bericht: « 4 interessante geruchten over de BMW M2 CSL
Volgend bericht: Zo wil men het grootste elektrische voertuig ter wereld maken »

Lees Interacties

Reacties

  1. berlinetta zegt

    20 september 2017 om 09:39

    Best een geinig karretje. Misschien wel samen met de Arteon het leukste dat VW momenteel te bieden heeft.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      20 september 2017 om 12:10

      @berlinetta: van buiten. Maar van binnen… Die T-Roc heeft een interieur uit keiharde goedkope en ook zo uitziende plastics. Dat doet hetzelfde VW met de goedkopere Polo veel beter.

      Login om te reageren
  2. supercar777 zegt

    20 september 2017 om 10:11

    Met wat voor autos (van andere merken) moet dit gaan concurreren?

    Login om te reageren
    • RickB zegt

      20 september 2017 om 10:20

      @supercar777:

      Om even een zijstraat te noemen:
      – Audi Q2.
      – SEAT Arona
      – Renault Captur

      Kijk even de video van de Range-Rover Velar die gister op ABHD is verschenen. Merken willen nu steeds meer en meer een niche bedienen.

      Login om te reageren
      • trustmeiamanengineer zegt

        20 september 2017 om 10:55

        @RickB: en de Mazda CX-3, nog steeds de beste in het segment wat mij betreft.

        Login om te reageren
      • griffendahl zegt

        20 september 2017 om 11:54

        @RickB: maar met 190pk is dit wel een tandje volwassener in mijn beleving.

        Login om te reageren
        • RickB zegt

          20 september 2017 om 12:29

          @griffendahl: Je mag de top motorisering niet vergelijken met een instapmodelletje.

          Login om te reageren
          • griffendahl zegt

            20 september 2017 om 12:33

            @rickb: Dat weet ik, maar het feit dat de topmotorisering van de T-Roc 80pk meer heeft (ruim 2/3 extra) tov de topmotorisering geeft wel aan dat het een veel volwassener auto kan is.

            Ik zou niet in de markt zijn voor een Captur vanwege het maxvermogen van een 90pk diesel, maar zo’n T-roc met een 150pk TDI zou ik best willen overwegen.

            Login om te reageren
      • oxymoron zegt

        20 september 2017 om 13:29

        @rickb: Hyundai Kona. Zelfde prijsklasse, wat avontuurlijker van uiterlijk. En de garantie natuurlijk :-).

        Login om te reageren
        • RickB zegt

          20 september 2017 om 13:31

          @oxymoron: Nissan Juke hebben we ook nog.

          Login om te reageren
    • lekkerlinksrijden zegt

      20 september 2017 om 10:21

      @supercar777: de Q2 is denk ik zijn grootste concurrent, of moet ik het omdraaien?
      De VW is langer en een stuk goedkoper dan de Audi

      Login om te reageren
      • mb10 zegt

        20 september 2017 om 11:17

        @lekkerlinksrijden: naja q2 is wel even een stukje duurder de basis variant begint bij 30k. Dan heb je een 1.0 met 116 pk en handbak. Een kleine 10 k duurder dan de vw

        Login om te reageren
        • lekkerlinksrijden zegt

          20 september 2017 om 13:09

          @mb10: dat is precies mijn punt, hij is een stuk duurder en iets korter en het zogenaamde Premium heb je bij een Q2 niet. Dus vandaar dat de VW de concurrent is van de Q2.
          In mijn ogen ben je niet fris als je voor zoiets in de markt bent en je dan de Q2 koopt terwijl de stalgenoot vele malen goedkoper is

          Login om te reageren
          • hotze zegt

            20 september 2017 om 17:38

            @lekkerlinksrijden: en geen Polo-achterlichten zoals de Q2 maar fraaie exemplaren.
            Is natuurlijk wel apart, dat de Q2 een opgepompte Polo is waar je dat eerder bij T-Roc had verwacht.
            Hebben ze de badges niet verwisseld?

            Login om te reageren
            • lekkerlinksrijden zegt

              20 september 2017 om 18:09

              @hotze: ze maken wel vaker de verkeerde keuzes bij VAG de laatste tijd, dat zeggen ze nu zelf ook

              Login om te reageren
    • Specht zegt

      20 september 2017 om 20:41

      @supercar777: Met de Golf, Polo, Tiguan en de rest van de VAG merken. :)
      Omdat het een nieuw model is, is de verwachting dat er vooral veel VW klanten van andere modellen overstappen, en pas later ook eventueel nieuwe klanten vanuit vergelijkbare modellen van andere merken.

      Login om te reageren
    • mastemaker zegt

      20 september 2017 om 21:33

      @supercar777: Toyota C-HR!

      Login om te reageren
  3. jorden zegt

    20 september 2017 om 10:26

    De eerste mini SUV die ik niet meteen associeer met korte pittige kapsels.
    Goed ding!

    Login om te reageren
  4. focusrs1 zegt

    20 september 2017 om 10:33

    Ziet er op zich best wel goed uit – hopelijk irl ook – en voor een mooie prijs.

    Login om te reageren
  5. toyotafortuner zegt

    20 september 2017 om 11:53

    Meh… Niet zo mooi, net als de Q2. Liever een Juke of CX-3

    Login om te reageren
  6. alfaroleo zegt

    20 september 2017 om 13:53

    Dat stukje kofferbak wat onder die ruit uitsteekt… Meh. Wel een leuk ding verder.

    Login om te reageren
  7. Alfarobert zegt

    20 september 2017 om 15:02

    1.0 ltr voor 26000 euro? Ga je me zeker ook nog vertellen dat het een 3 cilindertje is?

    Login om te reageren
    • RickB zegt

      20 september 2017 om 15:27

      @alfarobert: Wel eens mee gereden dan?

      Login om te reageren
  8. ghost zegt

    20 september 2017 om 15:26

    TDI prijzen blijven onvermeld, m niet boeiend genoeg?

    Login om te reageren
  9. barry355gtb zegt

    20 september 2017 om 19:30

    deze VW is wel ff een behoorlijk sportieve auto tegen erg schappelijke prijzen. Zou hem wel kopen voor erbij , maar heb al een mooie bak voor haar gekocht een paar weken geleden.

    Login om te reageren
    • cloverleaf zegt

      21 september 2017 om 00:10

      @barry355gtb: eeuhm?? Sportief?

      Login om te reageren
      • barry355gtb zegt

        21 september 2017 om 17:29

        @cloverleaf: qua looks voor een SUVje , verder echt niet

        Login om te reageren
  10. cloverleaf zegt

    20 september 2017 om 19:34

    Ik wacht nog tot in 2018 de VW B-Gay uitkomt

    Login om te reageren
    • dirkv zegt

      20 september 2017 om 22:26

      @cloverleaf: Wil jij in een B-Gay rijden dan?

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North