Zo kun je de Macan Turbo nog beter personaliseren

Auteur: , 19 Reacties

Porsche komt met een aantal nieuwe pretpakketjes voor de midsize-SUV, die voor een persoonlijkere uitstraling moeten gaan zorgen.

Met de komst van de Macan GTS krijgen tegelijkertijd alle Macan-modellen een kleine upgrade in het interieur. Zo wordt het huidige infotainmentsysteem vernieuwd, die momenteel al te vinden is in de gefacelifte 911. Ook een vernieuwende LED-constructie voor de koplampen wordt binnenkort aangeboden op de optielijst van de Macan. Als laatste heeft Porsche de besturing wat verfijnd, wat de rijeigenschappen ten goede moet komen.

Voor de Macan Turbo hebben de Duitsers iets speciaals. Klanten die op zoek zijn naar een meer persoonlijkere Porsche, kunnen straks hun lol op. Speciaal voor de Turbo-versie van de SUV komt het merk met een aparte lijn, geïnspireerd op de GTS. Denk aan smoked achterlichten, of een setje 21-inch schoenen afkomstig van de 911 turbo. Ook behoren nieuwe, strakkere spiegels tot de mogelijkheid en kunnen de sierstukken van de viertallige trompetten in een zwart jasje worden gehesen.

In het interieur een overdaad aan alcantara en zijn Turbo-embleempjes verwerkt in de stoelen, die je er aan herinneren dat je in de dikste Macan zit. Diegene die nu nog steeds niet genoeg voldoening halen uit de vernieuwde optielijst, kunnen altijd nog terecht bij Porsche Exclusive. De extraatjes zullen als pakketten te bestellen zijn, maar blijven exclusief voor de Macan Turbo.

De vernieuwde Macan-modellen zullen in het begin van 2016 bij de dealers staan. Nederlandse prijzen zijn (nog) niet bekend, maar volgen zeer spoedig.



19 reacties

Nu z’n grote broer in de VS uit de handel is gehaald…is deze auto toch een beetje ‘besmet’..
Omdat het can
In dit segment de leukste auto. Maar natuurlijk ook de duurste.
doe mij maar een GLA 45 AMG edition 1, ziet er niet uit zo’n porsche. blijf ze allemaal lelijk vinden.
@henkhupelschoten: en een GLA vind je wel mooi? Das pas een lelijk hok en zo een edition 1 al helemaal.
@gillesss123: niks mis met de GLA, zou Audi en BMW eens een voorbeeld aan kunnen nemen. prima ruimte en rijdt als een malle.
@henkhupelschoten: heb je al eens in een Macan gereden ?
@menno: nee maar wel in een Q5…
@henkhupelschoten: alleen al voor het geluid zou ik een Macan boven een GLA kiezen, en dan nog te spreken over het merk, de luxe, het comfort en de sportiviteit… Lijkt me duidelijk.
Oh en een Q5 is volgens alle reviewers hele andere koek als een Macan
Ehm… Huh? Hoe kan die 4e foto nou? Hij heeft 2 deuren aan elke kant met een b-stijl, toch zie ik die niet op de foto.
@a3aan: photoshop
@a3aan: magie
Ook met VW diesel? :-)
Personaliseren ??

Gewoon opsmuk troep verkopen ..
Hoe meer tyfuszooi des te meer “sport” ..

Stelletje gayo,s ..
Ik ben geen SUV liefhebber, maar als het dan toch moet; graag zo’n Macan. Ik vind het best wel gave auto’s, stiekem. Zeker zo’n Turbo is een serieus stuk spektakel. Gaaf interieur, ook.
@gtwillem: precies dat Willem, zeker met wat knappe wieltjes een imposant ding om te zien, en die benzine V6jes klinken echt goed!
Je bedoelt ‘nog lelijker maken’
Wat een armoedig ding zeg. Net of Porsche er helemaal geen zin in had om het überhaupt te maken. Het straalt één en al triestheid uit.

Kijk dat interieur bijvoorbeeld; hoe depressief wil je het hebben…. Zelfs Pierre Wind zou zijn aanstekelijke enthousiasme verliezen in dit hok…..Ook uiteraard met het cliché stukje carbon. Want het moet natuurlijk wel sportief lijken in je verhoogde maar toch krappe sationwagon van tegen de 1900kg…….

En dan van buiten een witte lak met wederom de veel te grote cliché wielen en vier stukjes chroom die door moeten als uitlaten. Wat een ellendig ding. Geen spatje creativiteit of iets waarvan je denkt ‘Hé, dat heeft iemand bedacht met een sprankje levensvreugde’. Ik denk dat alle betrokken ontwerpers van de Macan inmiddels zelfmoord hebben gepleegd of met een drie dubbele depressie thuis zitten……..
Wel zo mooi…zonder B stijl….

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).