• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi geeft de A6 een kleine facelift + nieuwe opties voor A7

Auteur: Dizono, gepost 22 april 2016 om 09:40 – 94 Reacties

Audi A6 2017


De A6 draait al enige tijd mee en een opvolger staat achter de schermen dan ook al te trappelen. Die moet nog even wachten, want Audi trekt haar E-segmenter nog één keertje helemaal strak.

Eigenlijk is facelift een te groot woord, zelfs Audi bezigt het niet. We kunnen beter spreken van een modeljaarwijziging, waarbij de auto op een heel aantal kleine details is aangepast. Het exterieur kenmerkt zich door een andere grille, licht gewijzigde bumpers en een wat hoekigere zijskirt. Volgens Audi accentueren de wijzigingen de horizontale lijnen. LED-lampen, die we eerder al op de R8 zagen, vinden nu ook hun weg naar de A6 (rijtest), A7 Sportback (rijtest) en aanverwante S-modellen.

Nieuw zijn ook de twee lakkleuren Matador Red en Gotland Green, die zowel op de A6 als op de A7 Sportback te verkrijgen zijn. De vooralsnog aan de A6 Allroad voorbehouden kleur Java Brown is nu ook te bestellen op de A6 en A7. Verder krijgt de A6 een tweetal nieuwe lichtmetalen wielen, terwijl de A7-koper zelfs drie nieuwe designs krijgt om uit te kiezen. Verder krijg je nu de mogelijkheid om Apple Car Play of Android Auto weer te geven op het MMI-scherm.

De opgefriste A6 en A7 worden deze zomer voor het eerst uitgeleverd, de vanafprijzen zijn ongewijzigd gebleven.



Ook interessant!

  • gefacelifte Audi A6 L
    Gefacelifte Audi A6 L voorbode op 'onze' facelift A6
  • Audi A7 L
    Audi A7 L wordt prachtige, gestrekte sedan
  • kaatsheuvel audi a6 brand
    Audi A6 brandt volledig af in Kaatsheuvel
  • Audi laat nieuwe RS3 Sportback en Sedan alvast zien

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, A7, Audi, facelift, sportback

Vorig bericht: « Dit is de nieuwe stadsauto van Gordon Murray en Shell
Volgend bericht: Deze speciale Ferrari 488 is één groot mysterie »

Lees Interacties

Reacties

  1. flutterby zegt

    22 april 2016 om 09:45

    Volgens mij kijken we hier gewoon naar een complete nieuw model van de A6 hoor. Ik zie het verschil met de huidige namelijk niet.

    Login om te reageren
    • ritchie zegt

      22 april 2016 om 11:35

      @flutterby: Waarom is er eigenlijk geen rs6 sedan van het type c7? zomaar een vraag.

      Login om te reageren
      • misterdrogba zegt

        22 april 2016 om 11:41

        @ritchie: ik denk dat de mensen die een sedan willen gewoon een RS7 moeten kopen, althans ik denk dat dat de reden is.

        Login om te reageren
      • amgsoixanttrois zegt

        22 april 2016 om 11:42

        @ritchie: audi kwam er achter dat veruit het grootste deel van de rs6-en als avant werden besteld, dus zagen zij de sedan als overbodig (overigens is de a7 een soort van sedan-versie van de a6). Maar dus puur de vraag die sterk gericht is op de avants heeft het verdwijnen van de sedan tot stand gebracht.

        Login om te reageren
        • ritchie zegt

          22 april 2016 om 12:04

          @amgsoixanttrois: Nou dan weten we dat ook weer. Thanks!

          Login om te reageren
      • flutterby zegt

        22 april 2016 om 11:47

        @ritchie: Het verschil tussen beide auto’s was te groot. Dat willen ze bij Audi niet hebben natuurlijk.

        Login om te reageren
  2. misterdrogba zegt

    22 april 2016 om 09:45

    Oogt absoluut niet verouderd, ookal draait de A6 al een tijdje mee. Tussen de Duitse Drie zou dit toch wel mijn keus worden. Benieuwd naar de opvolger!

    Login om te reageren
    • dionijsb zegt

      22 april 2016 om 11:12

      @misterdrogba: nee joh, lekker een BMW! En dan wel een dikke bmw!

      Login om te reageren
  3. drdrift zegt

    22 april 2016 om 09:47

    Is dat geen a3? Of een A8? Of een a4? Of een a6?

    Login om te reageren
    • misterdrogba zegt

      22 april 2016 om 09:52

      @drdrift: heel origineel… als je hier een A3 kan terugvinden mag je eens langs Hans Anders.

      Login om te reageren
      • drdrift zegt

        22 april 2016 om 10:02

        @misterdrogba: zal het anders verwoorden in jip en janneke taal: audi is als luchtig toetje van mona destijds. Een marketing truc. Minder vla in een pak stoppen en vullen met lucht. Dus minder voor meer geld en dat verpakken in een leuke verpakking. Daar heb ik geen bril voor nodig.

        Login om te reageren
        • knipperlichtje zegt

          22 april 2016 om 10:09

          @drdrift: rijtesten geven toch een ander beeld.

          Login om te reageren
          • drdrift zegt

            22 april 2016 om 10:22

            @knipperlichtje: zeg ook niet dat ze verkeerd rijden. Heb jarenlang bij mercedes en audi gewerkt.

            Login om te reageren
        • misterdrogba zegt

          22 april 2016 om 10:16

          @drdrift: en waarop baseer je dat als ik mag vragen? Heb je een Audi gereden/in bezit (gehad) of is het gewoon een mening van jezelf?

          Login om te reageren
      • flutterby zegt

        22 april 2016 om 11:35

        @misterdrogba: Weet je nog die mop van een olifant in de koelkast stoppen? Deurtje open, lucht eruit en TADA Audi A3.

        Login om te reageren
        • misterdrogba zegt

          22 april 2016 om 11:44

          @flutterby: dat kan je tegenwoordig op vele merken toepassen. Vooral de premium merken. Neem een S klasse deurtje open lucht eruit TADAA E klasse, neem een S klasse twee deurtjes open TADAA C klasse etc…

          Login om te reageren
    • ruudbmw zegt

      22 april 2016 om 09:53

      @drdrift: om het samen te vatten: een te dure Skoda.

      Login om te reageren
      • gillesvda zegt

        22 april 2016 om 11:05

        @ruudbmw: Bullshit, een SuperB rijdt absoluut niet zoals een A6.

        Login om te reageren
        • ruudbmw zegt

          22 april 2016 om 11:32

          @gillesvda: qua rijden niet. Maar de rest?

          Login om te reageren
          • terminator zegt

            22 april 2016 om 13:00

            @ruudbmw: interieur? Ook niet, uiterlijk? Ook niet

            Login om te reageren
            • ruudbmw zegt

              22 april 2016 om 13:04

              @terminator: voor dat geld wat een A6 kost? No fucking way. En qua uiterlijk is een SuperB beter dan zo een 12 in een dozijn A6. Mijn mening.

              Login om te reageren
    • rossi46audi zegt

      22 april 2016 om 09:53

      @drdrift: misschien moet je eens langs hans anders daar is alleen de prijs anders

      Login om te reageren
      • ruudbmw zegt

        22 april 2016 om 09:55

        @rossi46audi: onderhuids zijn Skoda en Audi identiek.

        Login om te reageren
        • gilettelubbers zegt

          22 april 2016 om 09:58

          @ruudbmw: ja en Volkswagen en Seat ook, erg origineel

          Login om te reageren
          • ruudbmw zegt

            22 april 2016 om 10:00

            @gilettelubbers: precies. Dus waarom een Audi kopen? Koop lekker voor 30k een complete SuperB. Heb je precies hetzelfde en een nog mooiere auto ook.

            Login om te reageren
            • knipperlichtje zegt

              22 april 2016 om 10:11

              @ruudbmw: dat budget moet je iets oprekken, voor 30k heb je een kale superb met de instapmotor.

              Login om te reageren
              • ruudbmw zegt

                22 april 2016 om 10:13

                @knipperlichtje: voor 26k bedoel je..

              • knipperlichtje zegt

                22 april 2016 om 10:17

                @ruudbmw: Skoda Superb 1.4 TSI 125 pk handgeschakeld in Active-uitvoering: €28.890,-. Afleverkosten en metallic lak erbij en je gaat al over de 30k heen.

              • ruudbmw zegt

                22 april 2016 om 10:20

                @knipperlichtje: internet spreekt niet altijd de waarheid. Ik werk naast een Skoda dealert en lever vaak auto’s aan hun af. Kom dus regelmatig over de vloer daar en weet ook ongeveer wel voor hoeveel de SuperB’jes de zaak uitgaan.

              • flutterby zegt

                22 april 2016 om 11:37

                @ruudbmw: Jij hebt vast een drukke baan ;)

              • ruudbmw zegt

                22 april 2016 om 11:43

                @flutterby: nee eerder hard voor weinig

            • gilettelubbers zegt

              22 april 2016 om 13:06

              @ruudbmw: ik betaal liever iets meer om in een Audi te rijden, zoals veel mensen dat doen

              Login om te reageren
              • ruudbmw zegt

                22 april 2016 om 13:10

                @gilettelubbers: hahaha

            • 87sandyd zegt

              22 april 2016 om 13:21

              @ruudbmw: “heb je precies hetzelfde”

              Nou…..nee

              Login om te reageren
              • ruudbmw zegt

                22 april 2016 om 14:39

                @87sandyd: onderhuids wel. En ik snap iets niet. Ik zie hier in de reacties dat je een BMW 328 bezit en dan ga je opzoek naar een A6 TFSI’tje (baggerblokken). Dat is vloeken in de kerk voor mij. Van dynamisch rijden naar saai rijden.. Zonde man.

        • knipperlichtje zegt

          22 april 2016 om 10:06

          @ruudbmw: alle audi’s vanaf de A4 staan op een platform dat niet door Skoda wordt gebruikt. Identiek zijn slechts de A3 en Octavia. Identiek is dan wel rekkelijk gebruikt, een luxere versie met een andere badge à la Lancia Phedra/Fiat Ulysse is het niet.

          Login om te reageren
          • ruudbmw zegt

            22 april 2016 om 10:14

            @knipperlichtje: klopt als een bus. Alleen onderhuids, onderdelen. Precies hetzelfde.

            Login om te reageren
        • rossi46audi zegt

          22 april 2016 om 15:28

          @ruudbmw: ja so what? Een Ford Ka deelt ook het onderstel met een Fiat 500 Een saab 93 met een vectra een grande punto met een corsa. Dus wat is je punt?

          Login om te reageren
          • ruudbmw zegt

            22 april 2016 om 15:34

            @rossi46audi: heb ik het over onderstellen? Nee

            Login om te reageren
            • rossi46audi zegt

              22 april 2016 om 17:04

              @ruudbmw: dan delen ze toch onderdelen klont. Onderhuids zoals jij zegt

              Login om te reageren
    • kliko zegt

      22 april 2016 om 09:55

      @drdrift: Het wordt tijd dat we bij AB ook kunnen downvoten zodat dit soort comments gewoon verwijnen…
      Beetje zoals bij Tweakers: Veel plusjes, bovenaan. Veel minnetjes, lekker onderaan laten bungelen.

      Login om te reageren
      • potver7 zegt

        22 april 2016 om 10:13

        @kliko: Dan heb je bij Tweakers niet goed opgelet, daar komen dit soort commentaren nog steeds regelmatig voor. En als ze hout snijden krijgen ze gewoon een +1 of +2 en staan ze (bijna) bovenaan.

        In dit geval heeft @drdrift gewoon een punt met de opmerking dat de A4, A6 en A8 nogal op elkaar lijken. Ik durf mezelf een redelijk autokenner te noemen, maar ik moet toch altijd even twee keer kijken.

        Login om te reageren
        • misterdrogba zegt

          22 april 2016 om 10:19

          @potver7: tja bij Mercedes hebben we ook hetzelfde verhaal en bij BMW gaat het ook stilletjes aan naar die richting, zelfs Renault heeft een “familiegezicht” ontwikkeld die ze op elk model willen plakken.

          Login om te reageren
      • knipperlichtje zegt

        22 april 2016 om 10:13

        @kliko: ik ben bang dat zo’n systeem de mensen die het niet zo op VAG hebben alleen maar in de hand werkt, het zijn over het algemeen de negatieve opmerkingen die veel bijval krijgen. Een positieve reactie krijgt vrijwel altijd fors minder punten.

        Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      22 april 2016 om 10:02

      @drdrift: Ik zie er echt geen Audi A3, A4 of A8 in…

      Nu zijn mijn ogen ook niet al te best meer? Ik zie alleen maar een grijze vlek. Denk dat ik maar eens naar Hans Anders moet…

      Login om te reageren
  4. lekkerlinksrijden zegt

    22 april 2016 om 09:51

    De 5-serie en de E-klasse vind ik nog steeds mooier, en het interieur van de Benz is het mooist van deze 3. Wat zal de 5-serie gaan brengen?

    Login om te reageren
    • 888natan zegt

      22 april 2016 om 10:30

      @lekkerlinksrijden: de 5-serie is inderdaad toe aan vernieuwing. Ben heel benieuwd wanneer.

      Login om te reageren
    • knipperlichtje zegt

      22 april 2016 om 10:55

      @lekkerlinksrijden: de 5-serie krijgt het interieur van de 7-serie. Verschillen zullen een iets meer asymmetrische styling rondom de pook en iDrive-controller behelzen. De plaatsing van de raambediening zal ook anders ingericht zijn. Meer verschillen verwacht ik niet.

      Login om te reageren
  5. berlinetta zegt

    22 april 2016 om 09:53

    Blijft een mooie wagen. In mijn ogen zo’n beetje het mooiste wat Audi te bieden heeft, samen met de A3 limosine en de A5.

    Het mooiste vind ik een S6 limosine, in het donkerblauw. Lichtmetalen velgjes en alu raamomlijsting. Perfecte autobahnridder.

    Login om te reageren
    • misterdrogba zegt

      22 april 2016 om 10:07

      @berlinetta: couldn’t agree more! +1

      Login om te reageren
    • willeme zegt

      22 april 2016 om 10:08

      @berlinetta: Inderdaad een zeer fraai:

      http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/2378/14725.jpg

      Alhoewel ik zo’n A6 Avant BiTDI quattro ook zeer kan waarderen. Een mooi volle uit Duitsland halen, MTM kuurtje, iets foute BBS wielen: ideale wintersportmobiel ;-)

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        22 april 2016 om 10:15

        @willeme: Klopt, de diesel is ook een erg fijne reisauto. Zelfs nog de betere keus, maar niet de leukere ;)

        Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      22 april 2016 om 10:22

      @berlinetta: eensch! Zit zelf te kijken naar een a6 2.0 tfsi 252 pk in s-line trim in Duitsland als vervanger voor mijn 328i. Is ff 120 kilogram lichter dan de 528i

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        22 april 2016 om 11:01

        @87sandyd: Is de A6 120 kg lichter dan een vergelijkbare 5-serie? Dat is een enorm verschil.

        Login om te reageren
        • 87sandyd zegt

          22 april 2016 om 13:23

          @berlinetta: 1590 kg of 1710 kg. Beide 2wd…scheelt op jaarbasis toch weer 250 ekkies. Tevens is gebleken dat de Audi echt een forse slok zuiniger is.

          Login om te reageren
  6. kliko zegt

    22 april 2016 om 09:54

    Ben ik de enige die opvalt dat de eerste versie van dit model veel meer te zien is dan de facelift? De facelift zie je hier erg weinig rijden zie ik. Denk dat de meeste rijders nu voor een PIH gaan ofzo…

    Nieuwe model van de A6 zal ook wel een e-tron worden.

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      22 april 2016 om 09:56

      @kliko: Ik zie ze beide wel veel rijden. Ik zie vooral de 5-serie vaker rijden.

      Login om te reageren
      • kliko zegt

        22 april 2016 om 09:58

        @berlinetta: Dan zal het wel aan mij liggen. :)

        Login om te reageren
    • joostvis zegt

      22 april 2016 om 10:08

      @kliko: Dat is toch ook best logisch? Die is er minder lang.

      Login om te reageren
  7. cla220 zegt

    22 april 2016 om 09:55

    Gewoon goed

    Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      22 april 2016 om 10:30

      @cla220: Gewoon goed…

      Subtiel…

      Als ik dat tegen mijn vrouw zeg als ze haar nieuwe outfit showt en vraagt hoe het staat is dat gelijk goed voor een week ruzie.

      Login om te reageren
      • ardonjr zegt

        22 april 2016 om 10:33

        @moveyourmind: Dat zegt dan meer over jouw vrouw lijkt me..

        Login om te reageren
        • moveyourmind zegt

          22 april 2016 om 10:44

          @ardonjr: Dat betwijfel ik…

          Volgens mij heb ik een heel gewone vrouw…

          Login om te reageren
      • cla220 zegt

        22 april 2016 om 10:36

        @moveyourmind: haha zeker waar, iets met ongeïnteresseerd ;-)

        Login om te reageren
      • lekbak zegt

        22 april 2016 om 10:48

        @moveyourmind: dan had je haar vanaf het begin beter af moeten richten.

        Login om te reageren
  8. Jochempie zegt

    22 april 2016 om 09:55

    Wat mij betreft hoeven ze de A6 de komende vijf jaar nog niet te vervangen. Al sinds de C5 A6 vind ik de A6 het mooiste sedan/wagon model dat Audi in het gamma heeft. De D3 A8 pre-facelift daargelaten.

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      22 april 2016 om 10:02

      @Jochempie: Inderdaad. Hooguit het interieur wat opfrissen met die virtual cockpit en een nieuwe infotainmentsysteem en dan kan de wagen nog wat jaren mee.

      Login om te reageren
  9. trustmeiamanengineer zegt

    22 april 2016 om 09:56

    Nondejus, er zijn ook kleuren beschikbaar! Hier op de parkeerplaats staan alleen maar een zwik zwarte…

    Login om te reageren
    • ruudbmw zegt

      22 april 2016 om 09:59

      @trustmeiamanengineer: dat is ook de favo kleur van een Audi rijder. Of zilver/grijs/wit natuurlijk.

      Login om te reageren
      • 87sandyd zegt

        22 april 2016 om 11:07

        @ruudbmw: gelukkig is het bij bmw anders. Ben blij dat ik een mooie blauwe 3-serie rij. Zie zelf ook alleen maar zwarte en grijze 3/5-series

        Login om te reageren
    • mzonneveld zegt

      22 april 2016 om 15:54

      @trustmeiamanengineer: Want alle mercedes en Bmw rijders bestellen allemaal hun auto in het geel wou je zeggen?

      Login om te reageren
  10. harrie zegt

    22 april 2016 om 10:08

    Wat een intens saaie vinexmobiel voor windjack dragers, Audi is echt keihard aan het vertrutten.

    Login om te reageren
  11. joostvis zegt

    22 april 2016 om 10:11

    Hadden ze er dan niet ff zo’n virtual cockpit in kunnen klappen?

    Login om te reageren
    • ardonjr zegt

      22 april 2016 om 10:35

      @joostvis: Die komt waarschijnlijk dan in de (R)S variant..
      Al ben ik er nog niet over uit wat ik beter vind. Mooie analoge meters of een display..

      Login om te reageren
      • joostvis zegt

        22 april 2016 om 10:47

        @ardonjr: Dat lijkt me een aparte beslissing, denk persoonlijk dat ze die sparen voor de nieuwe generatie a6. Het is natuurlijk gewoon een gimmick, maar ik vind het er persoonlijk erg tof uit zien en bij een wagen die is gemaakt voor comfort en luxe vind ik het mooier dan analoge meters. In sportversies en sportauto’s heb ik dan weer liever analoog. Tot zover mijn ongevraagde mening.

        Login om te reageren
  12. knipperlichtje zegt

    22 april 2016 om 10:22

    Leuk dat het rood en groen van de A4 nu ook op de A6/7 te verkrijgen is. Die misten tot op heden een leuk kleurtje.

    Login om te reageren
    • Gulli zegt

      22 april 2016 om 11:38

      @knipperlichtje: Misanorood is al een tijdje te krijgen, alleen niemand die het durft te kiezen op een niet-(R)S model denk ik :)

      Login om te reageren
  13. s2khonda zegt

    22 april 2016 om 10:28

    Ik ben eigenlijk wel blij dat audi niet bij dit model ook dat “traantje” heeft toegevoegd bij de koplampen. Bij de A3 is het daardoor erg achteruit gegaan qua looks. Oude A3 zonder traantje was veel mooier.

    Interieur hadden ze wel wat mogen aanpakken, als je het A3 of TT interieur bekijkt oogt dat toch even wat fijner/moderner.

    Login om te reageren
  14. E34M5Touring zegt

    22 april 2016 om 10:32

    De A6 is toch vrij recent nog gelift? Of was dat alleen de RS6?

    Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      22 april 2016 om 11:03

      @E34M5Touring: Nee ook de A6. Dit is dan ook geen echte facelift, maar mee nog even een kleine verandering om de laatste impuls te geven aan de verkopen.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        22 april 2016 om 11:07

        @berlinetta: Helder, thanks!

        Login om te reageren
    • mercedesclk350 zegt

      22 april 2016 om 11:04

      @E34M5Touring: staat ook in de tekst, alleen het modeljaar is veranderd, de vorige facelift was vorig jaar dus ook een modeljaar verandering.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        22 april 2016 om 11:07

        @mercedesclk350: ah zo, overheen gelezen. Bedankt!

        Login om te reageren
  15. leaper035t zegt

    22 april 2016 om 10:42

    Een facelift bovenop een facelift? Waarom investeert Audi hier nog in als de nieuwe A6 binnen afzienbare tijd wordt gelanceerd? Overigens jammer dat, behalve de S6 en RS6, alle A6-modellen dezelfde uitlaatpijpen hebben. Vroeger kon je nog de dikke 6 cilinders er van tussen halen. Zelfs de Competition-uitvoering zou een 1,8 TDI/ TFSI kunnen zijn met S-line pakket en dikke wielen eronder. Jammer!

    Login om te reageren
    • Edge zegt

      22 april 2016 om 10:49

      @leaper035t: Tja, de markt bepaalt hè! Een grote groep klanten kan wegens beperkingen van het leasebudget geen dikke motor nemen maar wil wel graag de dikke looks hebben, en dan wordt al snel een S-line optiepakketje aangevinkt.

      Login om te reageren
      • leaper035t zegt

        22 april 2016 om 13:01

        @Edge: Ja inderdaad, en ongetwijfeld kostenbesparend. Ik zou het nog niet eens zo erg vinden om met een dikke motor rond te rijden zonder op te vallen. Ik ben het sleeper-pincipe wel genegen. Maar alles boven de 300 pk zou toch een subtiele verwijzing mogen krijgen zodat de liefhebbers mee mogen genieten. Zoals BMW met de 35i /50d/ 50i motorblokken doet, andere uitlaatstukken eronder, dan heb je toch net die iets exclusievere wagen…

        Login om te reageren
  16. Dutchdriftking zegt

    22 april 2016 om 10:48

    Ach ja, het is in iedergeval nog absoluut geen verouderd model, hij kan nog wel even mee. Wel ben ik benieuwd naar de opvolger.

    Login om te reageren
  17. kilum zegt

    22 april 2016 om 10:51

    Hoewel ik niet echt iets heb met Audi’s vind ik de A6 toch wel een mooie auto geworden. Niet zo druk en over designed als de concurrentie. Maar gewoon een clean en strak design.

    Login om te reageren
  18. ce911 zegt

    22 april 2016 om 11:05

    Het verschil met de huidige facelift A6 is niet te zien. De grille, voorbumper en zijschorten zien er identiek uit. Om een paar kleurtjes en velgen al een ‘facelift’ te noemen. Wat niet wil zeggen dat dit nog steeds de mooiste E-segmenter is imho. Zelfs de nieuwe E-klasse kan niet op tegen een mooi gespecte A6 S-Line.

    Login om te reageren
  19. Rob zegt

    22 april 2016 om 11:22

    Auto met weinig tierlantijntjes. Op zich prima. Maar ik krijg er toch een beetje een ‘meh’-gevoel bij.

    Het wordt tijd dat Chrysler de 300 weer met een Lancia badge gaat verkopen (en dan ook meteen de 200, mooie wagens maakt Chrysler tegenwoordig).

    Login om te reageren
  20. reggie-boy_rood zegt

    22 april 2016 om 11:51

    Dat had de a6 toch al

    Login om te reageren
  21. maho90 zegt

    23 april 2016 om 16:20

    Bij de VAG kunnen ze toch niet anders. Echt nieuwe modellen ontwikkelen hebben ze geen kaas van gegeten.

    Login om te reageren
  22. bartjansen84 zegt

    23 april 2016 om 22:33

    waneer gaat audi een andre voor gevel geven aan de auto altijd de zelf de voor gevel

    altijd de zelf de tank
    waar betaal je voor als je audi koopt ?????

    is dat voor de voor gevel ???????
    0f prijs???????????

    Login om te reageren
  23. notyourmom zegt

    24 april 2016 om 01:44

    De koplampen hebben nu wel heel veel gemeen met die van ’n xc90 “hamer van thor”

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North